Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2024-05-14
Iš ko susideda automobilių raktų gamybos kaina?

Iš ko susideda automobilių raktų gamybos kaina?
Turint tik vieną automobilio raktą galima lengvai pakliūti į itin nuostolingą nelaimę. Automobilių raktų gamybos kaina ne tik labai priklauso nuo automobilio modelio ir metų, bet ir nuo to ar turi būti gaminamas atsarginis raktas ar pagrindinis, kuomet visi yra pamesti.

Automobilių raktų gamybos kaina - skirtumas tarp vienintelio rakto atkūrimo ir atsarginio padarymo

Pagaminti atsarginį raktą visada bus pigiau, taip yra dėl to, jog tam reikia mažiau laiko ir įrangos. Gaminant atsarginį raktą yra sutaupoma šiais atžvilgiais:

● Atsarginis raktas gali būti gaminamas atvykus į raktų gamybos dirbtuves. Jeigu visi raktai yra pamesti, vienintelės išeitys yra vilkti automobilį yra dirbtuvių arba raktų programavimo specialistui atvykti į vietą, kas kainuoja papildomai.
● Mechaninį raktą (geležtę) galima kopijuoti pagal esamą. Kuomet yra bent vienas raktas, geležtę galima kopijuoti naudojant raktų frezavimo stakles.
Tuo tarpu, kuomet ne vieno rakto nėra, geležtė turi būti gaminama pagal automobilio durelių arba užvedimo spyną, kas yra žymiai sudėtingiau.
● Tam tikrais atvejais, imobilaizerio čipas gali būti klonuotas. Kai kuriems markėms, kaip pvz. senesnės Toyota, Ford, Subaru imobilaizerio čipas, kuris, kuomet priprogramuotas, leidžia automobilį užvesti, gali būti klonuojamas nuo esamo rakto. Tuo tarpu, pametus visus raktus, jis turi būti programuojamas automobilyje arba pagal nuimtus automobilio kompiuterinius modulius.
● Nereikia avarinio atrakinimo. Jeigu visi raktai pamesti, įprastai, automobilis lieka uždarytas. Dėl šios priežasties, raktų gamybos specialistui dar būtina bus atlikti avarinį automobilio atrakinimą, kas taip pat gali ženkliai prisidėti prie rakto gamybos kainos.
 
Domina atsarginio automobilio rakto gamybos kaina? Pateikę užklausą gausite automobilių raktų gamybos kainas - čia galite pateikti užklausą arba pakambinti nurodytu telefonu ir nurodyti jūsų automobilio modelį, metus bei rakto tipą (užvedimas mygtuku ar pasukus metalini raktelį spynoje). Pagal šią informaciją jums iškart bus pateikti rakto gamybos variantai ir tikslios kainos. Tais atvejais, kai reikia naujo rakto, nes jis sulūžęs ar nustojo veikti - galimas automobilių raktų remontas ir korpuso keitimas.
 
Kokie būna automobilių raktai ir kurie pigiausi?
 
Automobilių raktai gali būti įvairių tipų. Pavyzdžiui, keliasdešimt metų skaičiuojantiems automobiliams, buvo gaminami metaliniai raktai, kuriuos užtenka išfrezuoti iš tinkamo ruošinio ir jie užves automobilį. Tokie raktai iki šiol naudojami kaip atsarginiai atrakinimui pro spynelę ir yra patys pigiausi.
 
Kiek vėliau, daugumoje markių buvo pradėta diegti imobilaizerio sistema ir rakteliuose atsirasdavo. Imobilaizerio čipas. Metalinio raktelio plastikinėje ar guminėje galvutėje buvo įplombuojamas imobilaizerio čipas, kuris, kuomet programiškai susietas su autumobiliu leidžia jam užsivesti. Tokie raktai, tik su geležte ir čipu yra praktiška ir dažnai nebrangi atsarginio rakto versija, kadangi su jais galima ir atrakinti automobilį, ir jį užvesti. 
 
Panašiu laikotarpiu kaip pradėjo vystitis imobilaizerio sistema, vis daugiau ir daugiau gamintojų pradėjo diegti nuotolinio valdymo pultelius, kurie gali atrakinti ir užrakinti mašiną vienu paspaudimu. Tokio tipo raktai iki šiol dažnai naudojami net naujausiuose automobiliuose. Jų gamyba yra brangesnė nei paprastesnių čipinių raktų, ypač naujesniems modeliams.
 
Brangiausi automobilių raktai yra dažnai tie, kurie veikia “Keyless Go” principu ir gali automobilį atrakinti ir užvesti būdami vairuotojo kišenėje. Tokią sistemą jau ilgą laiką naudoja gamintojai kaip Renault, Lexus, BMW, Mercedes, o šiais laikais ir absoliuti dauguma kitų gamintojų savo aukštesnės komplektacijos modeliuose. 

Kaip atliekama automobilių raktų gamyba?
 
Automobilių raktų gamyba paprasčiausiems metaliniams raktams atliekama parenkant metalinį rakto ruošinį ir jo kodą kopijuojant raktų gamybos staklėmis. Tuo tarpu, čipinis raktelis dar privalo būti priprogramuotas prie automobilio. Senesniems Toyota modeliams, čipas gali būti klonuotas nuo esamo rakto, tuo tarpu pvz. senesniems BMW jis turi būti programuojamas automobilyje arba pagal jo imobilaizerio kompiuterį. 
 
Pulteliniai raktai visada yra bent dalinai programuojami automobilyje, dėl to, gauti pilnai veikiantį raktai nepristačius automobilio arba jo pavienių reikalingų kompiuterinių modulių neįmanoma. Dėl to, automobilių raktų gamyba įprastai reikalauja, jog savininkas atvyktu su veikiančiu raktu ir automobiliu, kuriam reikalingas naujas raktelis.
 
Tais atvejais, kuomet visi raktai yra pamesti, raktų gamyba ir programavimas atliekamas vykstant prie automobilio. Net tais atvejais, kuomet raktą galima paruošti pagal VIN kodą, kaip pvz. Peugeot ar Citroen, jį vis tiek būtina priprogramuoti prie automobilio. Automobilių raktų gamyba, kuomet visi raktai pamesti yra gerokai brangesnė, tad, visada rekomenduojama pasidomėti dėl atsarginio rakto.
 
Susiję straipsniai
Elektromobiliai kėsinasi į kone šventą teritoriją: ar jie prisijaukins benzingalvius? Elektromobiliai kėsinasi į kone šventą teritoriją: ar jie prisijauki 
Kodėl beveik nebeliko vairavimo entuziastams skirtų įperkamų automobilių? Kodėl beveik nebeliko vairavimo entuziastams skirtų įperkamų automob 
BMW atnaujina 4 seriją: pasirodys nauja visais ratais varomo elektromobilio versija BMW atnaujina 4 seriją: pasirodys nauja visais ratais varomo elektro 
Ką Rygos automobilių muziejuje veikia per pusę perpjautas apynaujis „Nissan Leaf“? Ką Rygos automobilių muziejuje veikia per pusę perpjautas apynaujis  
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt