Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2024-05-14
Iš ko susideda automobilių raktų gamybos kaina?
Turint tik vieną automobilio raktą galima lengvai pakliūti į itin nuostolingą nelaimę. Automobilių raktų gamybos kaina ne tik labai priklauso nuo automobilio modelio ir metų, bet ir nuo to ar turi būti gaminamas atsarginis raktas ar pagrindinis, kuomet visi yra pamesti.
Automobilių raktų gamybos kaina - skirtumas tarp vienintelio rakto atkūrimo ir atsarginio padarymo Pagaminti atsarginį raktą visada bus pigiau, taip yra dėl to, jog tam reikia mažiau laiko ir įrangos. Gaminant atsarginį raktą yra sutaupoma šiais atžvilgiais: ● Atsarginis raktas gali būti gaminamas atvykus į raktų gamybos dirbtuves. Jeigu visi raktai yra pamesti, vienintelės išeitys yra vilkti automobilį yra dirbtuvių arba raktų programavimo specialistui atvykti į vietą, kas kainuoja papildomai. ● Mechaninį raktą (geležtę) galima kopijuoti pagal esamą. Kuomet yra bent vienas raktas, geležtę galima kopijuoti naudojant raktų frezavimo stakles.
● Tam tikrais atvejais, imobilaizerio čipas gali būti klonuotas. Kai kuriems markėms, kaip pvz. senesnės Toyota, Ford, Subaru imobilaizerio čipas, kuris, kuomet priprogramuotas, leidžia automobilį užvesti, gali būti klonuojamas nuo esamo rakto. Tuo tarpu, pametus visus raktus, jis turi būti programuojamas automobilyje arba pagal nuimtus automobilio kompiuterinius modulius.
● Nereikia avarinio atrakinimo. Jeigu visi raktai pamesti, įprastai, automobilis lieka uždarytas. Dėl šios priežasties, raktų gamybos specialistui dar būtina bus atlikti avarinį automobilio atrakinimą, kas taip pat gali ženkliai prisidėti prie rakto gamybos kainos.
Domina atsarginio automobilio rakto gamybos kaina? Pateikę užklausą gausite automobilių raktų gamybos kainas - čia galite pateikti užklausą arba pakambinti nurodytu telefonu ir nurodyti jūsų automobilio modelį, metus bei rakto tipą (užvedimas mygtuku ar pasukus metalini raktelį spynoje). Pagal šią informaciją jums iškart bus pateikti rakto gamybos variantai ir tikslios kainos. Tais atvejais, kai reikia naujo rakto, nes jis sulūžęs ar nustojo veikti - galimas automobilių raktų remontas ir korpuso keitimas.
Kokie būna automobilių raktai ir kurie pigiausi?
Automobilių raktai gali būti įvairių tipų. Pavyzdžiui, keliasdešimt metų skaičiuojantiems automobiliams, buvo gaminami metaliniai raktai, kuriuos užtenka išfrezuoti iš tinkamo ruošinio ir jie užves automobilį. Tokie raktai iki šiol naudojami kaip atsarginiai atrakinimui pro spynelę ir yra patys pigiausi.
Kiek vėliau, daugumoje markių buvo pradėta diegti imobilaizerio sistema ir rakteliuose atsirasdavo. Imobilaizerio čipas. Metalinio raktelio plastikinėje ar guminėje galvutėje buvo įplombuojamas imobilaizerio čipas, kuris, kuomet programiškai susietas su autumobiliu leidžia jam užsivesti. Tokie raktai, tik su geležte ir čipu yra praktiška ir dažnai nebrangi atsarginio rakto versija, kadangi su jais galima ir atrakinti automobilį, ir jį užvesti.
Panašiu laikotarpiu kaip pradėjo vystitis imobilaizerio sistema, vis daugiau ir daugiau gamintojų pradėjo diegti nuotolinio valdymo pultelius, kurie gali atrakinti ir užrakinti mašiną vienu paspaudimu. Tokio tipo raktai iki šiol dažnai naudojami net naujausiuose automobiliuose. Jų gamyba yra brangesnė nei paprastesnių čipinių raktų, ypač naujesniems modeliams.
Brangiausi automobilių raktai yra dažnai tie, kurie veikia “Keyless Go” principu ir gali automobilį atrakinti ir užvesti būdami vairuotojo kišenėje. Tokią sistemą jau ilgą laiką naudoja gamintojai kaip Renault, Lexus, BMW, Mercedes, o šiais laikais ir absoliuti dauguma kitų gamintojų savo aukštesnės komplektacijos modeliuose.
Kaip atliekama automobilių raktų gamyba? Automobilių raktų gamyba paprasčiausiems metaliniams raktams atliekama parenkant metalinį rakto ruošinį ir jo kodą kopijuojant raktų gamybos staklėmis. Tuo tarpu, čipinis raktelis dar privalo būti priprogramuotas prie automobilio. Senesniems Toyota modeliams, čipas gali būti klonuotas nuo esamo rakto, tuo tarpu pvz. senesniems BMW jis turi būti programuojamas automobilyje arba pagal jo imobilaizerio kompiuterį.
Pulteliniai raktai visada yra bent dalinai programuojami automobilyje, dėl to, gauti pilnai veikiantį raktai nepristačius automobilio arba jo pavienių reikalingų kompiuterinių modulių neįmanoma. Dėl to, automobilių raktų gamyba įprastai reikalauja, jog savininkas atvyktu su veikiančiu raktu ir automobiliu, kuriam reikalingas naujas raktelis.
Tais atvejais, kuomet visi raktai yra pamesti, raktų gamyba ir programavimas atliekamas vykstant prie automobilio. Net tais atvejais, kuomet raktą galima paruošti pagal VIN kodą, kaip pvz. Peugeot ar Citroen, jį vis tiek būtina priprogramuoti prie automobilio. Automobilių raktų gamyba, kuomet visi raktai pamesti yra gerokai brangesnė, tad, visada rekomenduojama pasidomėti dėl atsarginio rakto.
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas