Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-02-26
Kalifornija nori greitkelių be greičio apribojimų, o Vokietija galvoja jų atsisakyti

Kalifornija nori greitkelių be greičio apribojimų, o Vokietija galvoja jų atsisakyti
 
Sausį pasigirdo siūlymai įvesti maksimalų leistiną greitį Vokietijos autobanuose. Manoma, kad iki 120 km/val. apribotas maksimalus greitis leistų sumažinti transporto išskiriamą CO2 taršą. Tačiau tuo pat metu JAV girdimi pasiūlymai atsisakyti greičio ribojimų dėl to paties tikslo - siekiant sumažinti automobilių taršą. Kaip tas pats tikslas gali paskatinti du visiškai skirtingus sprendimus?
Iš karto reikėtų pasakyti, kad nei vienas, nei kitas sprendimai nėra priimti. Kol kas tai ir tėra pasiūlymai, kurie bus svarstomi ir tyrinėjami dar ne vienerius metus. Juk į tokius pokyčius Vokietijos vairuotojai sureaguotų neigiamai, o politikams visuomenės nuomonė yra labai svarbi. Tuo tarpu Kalifornijoje pasigirdę siūlymai kai kuriose greitkelių atkarpose atsisakyti greičio ribojimų dar tėra pačiose pradinėse stadijose, todėl ir jų materializavimosi greitu metu laukti nereikėtų. Kita vertus, įdomu, kad abu šiuos siūlymus motyvuoja bendras tikslas - CO2 taršos mažinimas.
 
Sausį pasigirdo siūlymai ateityje įvesti visuotinį greičio apribojimą visoje Vokietijoje. Tai reiškia, kad net tiesiausiose autobanų atkarpose nebūtų galima važiuoti didesniu nei 120 (arba 130 - siūlomi įvairūs variantai) km/val. greičiu. Skaičiuojama, kad tai padėtų ženkliai sumažinti transporto CO2 emisijas - jau vien šis sprendimas padėtų pasiekti penktadalį numatytų CO2 tikslų. Tuo tarpu Kalifornijos senatorius Johnas M. W. Moorlachas pasiūlė rekonstruoti porą valstijos greitkelių ir juose panaikinti greičio ribojimus.
 
Rekonstrukcijos esmė - greitkelių išplėtimas, suformuojant po dvi naujas juostas kiekviena kryptimi. Būtent šios naujos juostos ir neturėtų greičio apribojimų. Na, tiksliau, neturėtų maksimalaus greičio ribojimo - Moorlachas teigia, kad būtų neblogai ten įvesti minimalų leistiną greitį, kad lėtesnės transporto priemonės nesimaišytų greitesnių kelyje. Tiesa, pats senatorius pripažįsta, kad Vokietijoje neriboti autobanai yra saugūs jau vien dėl to, kad vairuotojai yra labai drausmingi ir gerai apmokyti - Kalifornija tokia eismo kultūra pasigirti negali. Tačiau mokestis už naudojimąsi greitkeliais, greitkelių policijos darbas ir pačios rekonstrukcijos iššūkiai - dar derinamos detalės.
 
Bene keisčiausia Moorlacho pasiūlymo detalė - noras sumažinti CO2 emisijas. Kaip tai bus pasiekta panaikintus maksimalų leistiną greitį? Senatorius mano, kad Kalifornijoje per daug kamščių. Automobiliai lėtai slenka pirmyn, o dažnai tiesiog stovi su įjungtais varikliais. Greitkelio išplėtimas ir greičio ribojimų panaikinimas turėtų sumažinti kamščius ir leisti automobiliams kelyje praleisti mažiau laiko.
 
Moorlachas pripažįsta, kad jo pasiūlymas yra paremtas intuicija, o ne moksliniais tyrimais, todėl sunku pasakyti, ar kada nors tokie siūlymai bus patvirtinti. Kita vertus, greitkelių išplėtimas papildomomis juostomis nėra bloga mintis - gyventojų skaičius Kalifornijoje auga, o kartu ilgėja iš kamščiai tarp didžiausių miestų.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Ateityje tokių vaizdų bus daugiau - moteris bandė pagauti savarankiškai važiuojantį TeslaAteityje tokių vaizdų bus daugiau - moteris bandė pagauti savarankiš 
Atnaujintas „Jaguar I-Pace“: išmanesnis, greičiau įkraunamas ir jau LietuvojeAtnaujintas „Jaguar I-Pace“: išmanesnis, greičiau įkraunamas ir jau  
BMW išleis galingiausią M modelį – „BMW M5 CS“ BMW išleis galingiausią M modelį – „BMW M5 CS“  
Visureigis, kuriam nėra lygių: ekspertai šį modelį pripažino pačiu geriausiu prabangiu visureigiuVisureigis, kuriam nėra lygių: ekspertai šį modelį pripažino pačiu g 
„Tesla“ skubiai išparduoda „Model X“ ir „Model S“ automobilius - kas čia vyksta?„Tesla“ skubiai išparduoda „Model X“ ir „Model S“ automobilius - kas 
„AVTOVAZ“ prisideda prie „Renaulution“ strategijos diegimo„AVTOVAZ“ prisideda prie „Renaulution“ strategijos diegimo 
„Volkswagen ID.3“ kandžiojasi? Svarbus elektromobilis netikėtai sužeidė garsų automobilių žurnalistą„Volkswagen ID.3“ kandžiojasi? Svarbus elektromobilis netikėtai suže 
Šis apdegęs 2001 m. „Dodge Viper“ laukia išganymo: parduodamas aukcione už nepadorią kainąŠis apdegęs 2001 m. „Dodge Viper“ laukia išganymo: parduodamas aukci 
„Renault MORPHOZ“ - metų koncepcinis automobilis„Renault MORPHOZ“ - metų koncepcinis automobilis 
„Jaguar“ pristato „F-Pace SVR“ – 100 km/val. per 4 sekundes pasiekiantį SUV„Jaguar“ pristato „F-Pace SVR“ – 100 km/val. per 4 sekundes pasiekia 
„Honda Jazz Hybrid“ pelnė aukščiausią „EuroNCAP“ saugumo įvertinimą„Honda Jazz Hybrid“ pelnė aukščiausią „EuroNCAP“ saugumo įvertinimą 
„Tesla Model 3“ trenkėsi į medį ir degančiomis baterijomis pavaišino namų langus„Tesla Model 3“ trenkėsi į medį ir degančiomis baterijomis pavaišino 
„Toyota Camry“ hibridas – su naujomis saugumo ir jungiamumo technologijomis„Toyota Camry“ hibridas – su naujomis saugumo ir jungiamumo technolo 
Premjera Lietuvoje – atnaujintas populiariausias „Audi“ modelis „Q5“Premjera Lietuvoje – atnaujintas populiariausias „Audi“ modelis „Q5“ 
„Honda e“ išrinktas „Vokietijos metų automobiliu“„Honda e“ išrinktas „Vokietijos metų automobiliu“ 
„Volvo“ JAV atšaukia 54.000 beveik 20 metų senumo automobilių - jie gali būti mirtinai pavojingi„Volvo“ JAV atšaukia 54.000 beveik 20 metų senumo automobilių - jie  
Atnaujintas „Land Rover Discovery“ – dar patogesnis visiems septyniems keleiviams Atnaujintas „Land Rover Discovery“ – dar patogesnis visiems septynie 
„Volkswagen“ pristato galingiausią istorijoje „Golf R“„Volkswagen“ pristato galingiausią istorijoje „Golf R“ 
„Fiat“ sukūrė naują mažylio 500 versiją ir susidūrė su dilema - ar galės pardavinėti D.Britanijoje?„Fiat“ sukūrė naują mažylio 500 versiją ir susidūrė su dilema - ar g 
„Tesla“ paaiškino dėl Kinijoje atšauktų automobilių - tai tik Kinijos institucijų išsigalvojimai!„Tesla“ paaiškino dėl Kinijoje atšauktų automobilių - tai tik Kinijo 
VIDEO

Įdomiausi automobiliai

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt