Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2024-01-09
Laisvydas Kancius išlieka tarp Dakaro lyderių![]() Šiemet penktajame savo Dakare dalyvaujantis klaipėdietis Laisvydas Kancius iki šiol jau finišavo keturiuose greičio ruožuose, o paskutiniai du buvo maratoniniai. Kol kas įsibėgėti sekasi sunkiai ir tam trukdė tiek sveikatos problemos, tiek ir organizatorių suteikta įranga. Tačiau lietuvis rankų nenuleidžia ir tęsia pasirodymą Saudo Arabijoje.
Po keturių greičio ruožų L. Kancius keturračių įskaitoje užima penktą vietą. Paskutiniai du greičio ruožai buvo maratoniniai, kai komandos mechanikai turėjo ribotą laiką, vos dvi valandas apžiūrėti ir pataisyti techniką. Maratonas klaipėdiečiui praėjo be didesnių nesklandumų, tačiau su problemomis teko susidurti varžybų pradžioje. Pirmąjį greičio ruožą lietuvis įveikė neblogu tempu, finišavo trečias, nuo etapo nugalėtojo atsilikęs dešimt minučių, tačiau organizatoriai skyrė dviejų minučių baudą, todėl L. Kancius nukrito į ketvirtą vietą.
Visgi tikru iššūkiu tapo antrasis greičio ruožas. Lenktynininkas susidūrė ne tik su sveikatos problemomis, tačiau greičio ruože sugedo ir organizatorių suteikta elektroninė kelio knyga.
Trečiajame greičio ruože taip pat nepavyko pademonstruoti viso potencialo, nes startas vyko iš ne pačios patogiausios pozicijos. Trasoje buvo daug kitų dalyvių sukeltų dulkių, reikėjo atlikti daug lenkimų, o tai pareikalavimo nemažai laiko. Kol lyderiai bėgo, L. Kanciui teko gaišti laiką už lėtesnių sportininkų. Tačiau svarbiausia, kad pavyko išvengti technikos gedimų ir ilgų sustojimų trasoje.
„Ketvirtas greičio ruožas man patiko, nes buvo daugiau greitų atkarpų. Finišavau ketvirtoje pozicijoje, bet ne per daugiausiai atsilikęs nuo laimėtojo, todėl nuotaika kiek geresnė. Kiek nuvargino pravažiavimai, nes iki starto reikėjo važiuoti 200 kilometrų ir dar tiek pat po finišo, o važiuojant asfaltu, tie kilometrai „renkasi“ sunkiai. Kadangi maratono metu turėjome ribotą laiką technikos remontui, šiandien džiaugiamės, kad turime gerokai daugiau galimybių pasiruošti rytojui“, – po ketvirtojo greičio ruožo pasakojo L. Kancius.
Iki varžybų pabaigos lieka dar aštuoni greičio ruožai, todėl 2024-ųjų Dakaras dar net neįpusėjo. Varžybos finišuos sausio 19 dieną, Saudo Arabijoje, Yanbu mieste.
|
Susiję straipsniai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas