Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2021-02-25
„Mercedes-Benz“ pristatė naująją C klasę

„Mercedes-Benz“ pristatė naująją C klasę
Populiariausias pastarojo dešimtmečio „Mercedes-Benz“ C klasės modelis drąsiai žengia į skaitmeninių technologijų ir mažų energijos sąnaudų amžių. Elektrifikacija pritaikius 48 voltų technologiją drauge su efektyvia baterija įkraunamam hibridui leis vien elektra nuvažiuoti 100 kilometrų ir pavers jį itin praktišku daugelio klientų poreikiams.

„Mūsų klientams visuomet patiko C klasė, kadangi šie modeliai suteikia aukščiausio lygio technologijas drauge su erdvumu, komfortu ir elegantišku dizainu. Nauja karta žengia logišką žingsnį į skaitmeninių technologijų ir atsinaujinančių energijos šaltinių ateitį. Į priekį judėsime su gausiomis inovacijomis ir pažangiausiais sprendimais. Tiek sedaną, tiek ir universalą klientai galės paversti asmenine komforto zona“, – teigia oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo Lietuvoje „Veho Lietuva“ pardavimo ir rinkodaros vadovas Karen Nalbandian.
 
C klasės sedanas ir universalas debiutuos vienu metu – naujuosius modelius užsisakyti bus galima kovo pabaigoje, o prekybos salonuose pirmieji automobiliai pasirodys šią vasarą.

Aiškios išorės ir vidaus permainos
 
Naujosios C klasės priekyje labiausiai pastebimos skiriamuoju markės bruožu tapusios radiatoriaus grotelės. Jų apdaila ir stiliaus detalės pagal versiją gali būti skirtingos, tačiau visi modeliai turės didelę centrinę žvaigždę. Gale išlaikytas naujos kartos „Mercedes-Benz“ sedanams būdingas dizainas, kuriame dominuoja su jokiu kitu automobiliu nesupainiojami galiniai žibintai. 
 
Salone pabrėžiamas sportiškumas, o centrinė konsolė kartu su ekranu šešiais laipsniais pasukta į vairuotoją. Svarbiausius duomenis vietoje klasikinių apvalių skalių pateikia didelės raiškos monitorius. Jis sumontuotas taip, kad atrodo lyg sklęstų ore, o klientai galės rinktis 10,25 arba 12,3 colio įstrižainių versijas.

 
Svarbiausias pokytis žengiant į skaitmeninį amžių – centrinis liečiamas ekranas, per kurį valdomos visos automobilio funkcijos. Vertikali jo orientacija itin naudinga naudotis navigacija, o pats atrodo lyg būtų neatskiriama salono apdailos dalis. Į standartinę įrangą diegiamas 9,5 colio įstrižainės ekranas, tačiau 
papildomai bus siūloma ir didesnė 11,9 colio versija.
 
C klasė iš didesnio S klasės flagmano paveldėjo antros kartos MBUX (angl. „Mercedes-Benz User Experience“) įrangą. Ši sistema tapo dar išmanesnė – patobulėjo tiek prietaisai, tiek ir programinė įranga.

Debiutuos ketvirtos kartos hibridai
 
Sumažintas  darbinis variklių tūris drauge su elektrifikacija suteikė išskirtinio efektyvumo C klasės modeliams. Visi vidaus degimo varikliai – tai keturių cilindrų agregatai su turbinomis. Tiek dyzeliniai, tiek ir benzininiai motorai turi trauką didinančią ir degalų sąnaudas sumažinančią MHEV („mild hybrid“) technologiją su integruotais starteriais generatoriais (ISG). 
 
Tai leidžia palaikyti pastovų greitį, greitėti ar netgi atgauti dalį energijos ir pastebimai mažinti degalų sąnaudas. Varikliai taip pat startuoja labai greitai ir be didelių virpesių, todėl vairuotojas praktiškai nepastebi sistemos „Start / stop“ veikimo.
 
Į visus C klasės modelius bus montuojama veikti su ISG įranga pritaikyta automatinė transmisija. „9G-Tronic“ elektros variklis, energijos tiekimas ir aušinimo įranga perkelti į transmisijos bloką, taip sutrumpėjo tiekimo grandinė ir sistema tapo efektyvesnė.

 
Netrukus po modelio debiuto pasirodys ir ketvirtos kartos įkraunami hibridai. Jiems pritaikyti tie patys vidaus degimo varikliai, o vien elektros motoro galia siekia 95 kW (129 AG). Elektros režimu šios versijos galės nuvažiuoti apie 100 kilometrų (pagal WLTP). Įkraunamus C klasės hibridus daugeliu atvejų bus galima eksploatuoti nenaudojant vidaus degimo variklio. 
 
Montuojamos aukštos įtampos baterijos talpins 25,4 kWh energijos ir turės vidinę aušinimo sistemą. Temperatūros reguliavimo sistema, nepaisydama saloną reguliuojančios klimato kontrolės nustatymų, užtikrins efektyvią eksploataciją. Naudojant 55 kW galios įkrovimą energijos atsargų papildymas truks 30 minučių. 
 
Lengviau valdomas ir saugesnis
 
Naujasis C klasės modelis bus itin žvitrus ir stabilus kelyje dėl papildomai siūlomos vairuojamos galinės ašies ir pakeisto priekinės ašies vairo mechanizmo. Galinius ratus galima pasukti iki 2,5 laipsnio, o to užtenka apsisukimo skersmeniui sumažinti 43 centimetrais (iki 10,64 metro).
 
Važiuojant mažesniu nei 60 km/val. greičiu galiniai ratai pasisuks į priešingą pusę nei priekiniai. Tai leis virtualiai mažinti ratų bazę ir didinti automobilio manevringumą parkuojantis stovėjimo aikštelėse. Viršijus 60 km/val. greitį galiniai ratai iki 2,5 laipsnių kampu pasisuks ta pačia kryptimi, kaip ir priekiniai. Tai užtikrins stabilumą keičiant eismo juostą ar bandant išvengti kliūties.
 
Europos rinkoms skirtuose modeliuose dėl saugumo bus montuojamos naujos centrinės oro pagalvės. Stipraus šoninio smūgio atveju jos išsiskleis tarp vairuotojo ir priekinio keleivio bei neleis susidaužti galvomis. Ši įranga sumontuota į vairuotojo sėdynės atlošą.
 
C klasės modeliams nuo šiol papildomai galės būti montuojami iš S klasės sedano perimti „Digital Light“ priekiniai žibintai. Ši išskirtinė apšvietimo sistema turi tokias naujas funkcijas kaip projekcinių linijų rodymas ant kelio (veikia ne visose šalyse). Kiekvieną žibintą sudaro trys itin galingi diodai, kurių šviesą skirsto 1,3 mln. miniatiūrinių veidrodžių.
 
Susiję straipsniai
„Mazda CX-5“ pelnė aukščiausią saugumo įvertinimą per šoninio smūgio bandymus „Mazda CX-5“ pelnė aukščiausią saugumo įvertinimą per šoninio smūgio 
Dar viena Porsche premjera Los Andžele: galingiausias kada nors sukurtas „718 Cayman GT4 RS“ Dar viena Porsche premjera Los Andžele: galingiausias kada nors suku 
Elektrinių Porsche gerbėjams staigmena: pristatyti sportiniai Taycan GTS ir Taycan GTS Sport Turismo Elektrinių Porsche gerbėjams staigmena: pristatyti sportiniai Taycan 
„Porsche“ gerbėjams pristatys išskirtinį modelį – „Panamera Platinum Edition“ „Porsche“ gerbėjams pristatys išskirtinį modelį – „Panamera Platinum 
Ar kitos kartos „Mazda MX-5“ jau bus elektrinis? Ar kitos kartos „Mazda MX-5“ jau bus elektrinis? 
Atnaujintas flagmano dizainas ir novatoriškos technologijos: patobulintas „Audi A8“ Atnaujintas flagmano dizainas ir novatoriškos technologijos: patobul 
Tai neišvengiama - „Porsche“ jau galvoja apie elektrinį 911 Tai neišvengiama - „Porsche“ jau galvoja apie elektrinį 911 
Sugedo Tesla baterija, o garantija jau nebegalioja? Pasiruoškite patuštinti piniginę, nebent... Sugedo Tesla baterija, o garantija jau nebegalioja? Pasiruoškite pat 
Land Rover pristatė įspūdingą „Defender V8 Bond Edition“ versiją įkvėptą kino filmo „Mirtis palauks Land Rover pristatė įspūdingą „Defender V8 Bond Edition“ versiją įkv 
100.000 dolerių už tai? „Youtube“ kanalo kūrėjas skundžiasi naujutėlaičio „Tesla Model S“ kokybe 100.000 dolerių už tai? „Youtube“ kanalo kūrėjas skundžiasi naujutėl 
„Mustang Mach-E“ atstumą nuo bet kurios Europos sostinės iki pajūrio gali įveikti viena įkrova „Mustang Mach-E“ atstumą nuo bet kurios Europos sostinės iki pajūrio 
 „Ford Kuga“ įkraunamasis hibridas – populiariausias tokio tipo modelis Europoje „Ford Kuga“ įkraunamasis hibridas – populiariausias tokio tipo mode 
„Tesla Model S Plaid“ prieš „Porsche Taycan Turbo S“ - kas nugalės? „Tesla Model S Plaid“ prieš „Porsche Taycan Turbo S“ - kas nugalės? 
Kas geriau pasirodys bekelėje - kuklusis „Fiat Panda Cross“ ar elektrinis „Tesla Model X 100D“? Kas geriau pasirodys bekelėje - kuklusis „Fiat Panda Cross“ ar elekt 
 „Porsche“ pristatė iki šiol galingiausią „Cayenne“ serijos modelį „Cayenne Turbo GT“ „Porsche“ pristatė iki šiol galingiausią „Cayenne“ serijos modelį „ 
Naujasis „Audi RS 3“: neprilygstamas sportiškumas kiekvienai dienai Naujasis „Audi RS 3“: neprilygstamas sportiškumas kiekvienai dienai 
Pradėta naujojo kompaktiško miesto visureigio – „Toyota Yaris Cross“ – gamyba Pradėta naujojo kompaktiško miesto visureigio – „Toyota Yaris Cross“ 
„Land Rover“ tapo pirmojo „Virgin Galactic“ kosminio skrydžio su įgula dalimi „Land Rover“ tapo pirmojo „Virgin Galactic“ kosminio skrydžio su įgu 
E. Gutaravičius: Niurburgringo „Nordschleife“ trasa užburia E. Gutaravičius: Niurburgringo „Nordschleife“ trasa užburia 
Pristatytas naujasis „Porsche Taycan Cross Turismo“ Pristatytas naujasis „Porsche Taycan Cross Turismo“ 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt