Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-05-23
MIT dirbtinio intelekto specialistas: „Tesla DI sistema neturi konkurencijos – ir tai rimta problema


Pasak MIT mokslininko Lex’o Fridman’o, kuris dirba dirbtinio intelekto bei savavaldžių transporto priemonių srityse, „Tesla“ programinė įranga yra taip stipriai pažengusi į priekį, kad kiti automobilių gamintojai turėtų stipriai sunerimti. Tačiau šis „Tesla“ progresas turi ir neigiamą aspektą.
 
Pasak Lex’o, „Tesla“ kompanija praktiškai neturi konkurencijos, o tai gali sulėtinti šių technologinių naujovių progresą.
 
Lex’as Fridman’as tapo ypač gerai žinomas po to, kai paskelbė savo tyrimo rezultatus. Jis tyrinėjo „Tesla“ autopilotą ir kitas vairuotojo pagalbos bei autonomines vairavimo sistemas.
 
Naujame savo interviu dirbtinio intelekto ekspertas Lex’as Fridman’as teigė, kad visiškai palaiko „programinė įranga pirmiausiai“ požiūrį, kai kalbama apie savavaldes transporto priemones.
 
Jis yra įsitikinęs, kai pirmiausiai reikia dirbti būtent šioje srityje, jei norime pereiti prie tokių transporto priemonių:
 
„Manau, kad turime leisti geriems programinės įrangos inžinieriams atlikti savo darbą. Norėčiau, kad kitos bendrovės konkuruotų su Tesla. Programinės įrangos srityje Tesla yra labai stipriai išsiveržusi į priekį. Ji automobilių sektoriuje lenkia visus ir tai yra problema. Konkurencija yra geras dalykas ir aš baiminuosi, kad kiti nuo Tesla kompanijos taip stipriai atsilikdami jau nedaro Tesla spaudimo, tad tiesiog gali pritrūkti idėjų [ir taip sulėtės progresas].“
 
Lex’as Fridman’as taip pat pridūrė, kad daugelis automobilių neturi galimybės „savo programinę įrangą atnaujinti belaidžiu būdu, išskyrus tik bazinės informacijos pateikimą.“
 
Ir DI ekspertas yra teisus. Nė vienas automobilių gamintojas neturi tokių galimybių, kaip „Tesla“ ir tik „GM“ bei „Porsche“ pranešė bandantys išplėsti savo galimybes atsiųsti programinės įrangos naujinimus į savo gaminamus automobilius.
 
Tačiau Lex’as Fridman’as teigia, kad „Tesla yra neabejotinas lyderis su savo programine įranga. Tai yra jų transporto priemonių pagrindas ir nei vienas kitas didelis automobilių gamintojas negali prilygti Tesla“.
 
Visas interviu su Lex’u Fridman’u:

technologijos.lt
Susiję straipsniai
Dar komfortiškesniame naujajame „Citroën C4“ – unikali pakaba ir int  
„J. D. Power“ kokybės tyrime „Kia“ pelnė aukščiausią įvertinimą  
Pradedama prekyba naujaisiais „Honda Jazz Hybrid“ modeliais  
Atnaujinti Volkswagen Arteon ir Arteon Shooting Brake: įkraunamas hi  
„Jaguar“ galvoja, kuo reikės pakeisti XE ir XF - svarstomi radikalia  
Pirmasis visiškai elektrinis „Lexus“: štai ką sukūrė prestižinė auto  
„Tesla Model Y“ turi problemų - kai kurie pirkėjai jau grąžina autom  
„Citroën“ pristato naująjį C4 su trijų tipų varikliais, tarp jų – ir  
Netektis, kurią mažai kas pastebės - „Lada Niva“ traukiasi iš Europo  
Šiuo metu Tesla nėra automobilių gamintojas, o tik kultas?  
BMW pristatė atnaujintą 5 seriją ir daugiau elektrifikuotų naujienų  
„Tesla“ nori į „Model 3“ elektromobilius dėti kitokias baterijas – y  
Porsche Taycan jau užsidirbo tikro sportinio automobilio reputaciją   
Aštuntos kartos VW Golf susitikimas su proseneliu  
Saugumo bandymuose joks automobilis nebuvo apvirtęs kaip Wrangler. G  
Beprecedentis pasiūlymas: pirmasis Lexus elektromobilis turės 10 met  
„Toyota“ Europoje pristato septynvietį „Highlander“ SUV  
Naujas „Jeep Wrangler“ saugumo bandymuose pasirodė keistai - tai pir  
„Volkswagen“ ruošiasi nustebinti – šį elektromobiliuką galės įsigyti  
Volvo darbuotoja atskleidė dar vieną priežastį, kodėl švedų gamintoj  
VIDEO
© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt