Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-11-30
Naujasis „Range Rover Evoque“ leidžia vairuotojui pažvelgti kiaurai per variklio skyrių, bet kam?


Kai 2008 metais pasirodė „Land Rover LRX“ koncepcinis automobilis, mažai kas tikėjo, kad toks stulbinantis dizainas pasieks gatves. Tačiau gamintojas užsispyrusiai tvirtino, kad pasieks ir bus nedaug pasikeitęs nuo pradinės koncepcijos. Taip 2011 metais nuo konvejerių ėmė riedėti „Range Rover Evoque“, kurie įnešė gyvybės į labai jau nuobodžią krosoverių rinką. Pasirodo ir miestietės mamos gali važinėti stilingai, saugiai, prabangiai ir praktiškai.
 
Dabar pasirodė naujasis „Range Rover Evoque“. Apie jo dizainą parašys kiti - užtenka pasakyti, kad pasirinktas evoliucijos kelias ir naujasis visureigis yra toks pat mielas akiai kaip ir senasis. Jei tokia filosofija tinka „Audi“, tai kodėl neturėtų tikti britams? Juk senojo „Range Rover Evoque“ populiarumas nekrito metų metus.

 
Visgi, kupė bruožų turintis ir iš principo parketinis „Range Rover Evoque“ yra kitoks nei konkurentai. „Range Rover“ didžiuojasi savo istorija ir bekelėje labai pajėgiais automobiliais. Todėl „Range Rover Evoque“, kurio savininkai tikrai negalvoja apie purvinus miško takus, turi labai keistą technologiją - vairuotojas galės pažvelgti kiaurai variklio skyrių. Bet kam? Ir kaip?
 
Na, į pastarąjį klausimą atsakyti yra ne taip jau sunku. Kažkur po bamperiu slepiasi plataus objektyvo kamera. Gamintojas teigia, kad ji yra gerai apsaugota ir vandens tikrai nebijo. Likusį darbą atlieka kompiuteris, kuris gautą vaizdą sumodeliuoja su automobilio ratais ir automobilio dimensijomis. Šis vaizdas rodomas pagrindiniame informacinės sistemos ekrane.
 
Tačiau kam to gali prireikti? Pavyzdžiui, įsivaizduokite situaciją, kai su savo visureigiu (šiu žo atveju, „Range Rover Evoque“) kopiate į labai stačią įkalnę, už kurios - staigi nuokalnė. Tokiais atvejais matomumas yra itin prastas, o juk ten gali būti akmuo, staigus posūkis ar kokia kita kliūtis. Tuomet automobilio padėtis yra labai svarbi.
 
Gamintojas teigia, kad ši kamera pravers ir kitose situacijose. Pavyzdžiui, važiuojant per akmenis, bandant apvažiuoti gilias duobes ar net parkuojant automobilį taro linijų. Kita vertus, ši funkcija yra neįprasta - sunku prognozuoti, ar kiti gamintojai bandys pasiūlyti kažką panašaus.

 
„Range Rover Evoque“ gali įveikti šiokią tokią bekelę. 
©Gamintojo nuotrauka.

Jei galvojate, kad „ClearSight Ground View“ jums jau yra kažkur matyta, nepagalvokite, kad patiriate Déjà vu. „Land Rover“ ties šia idėja dirba nuo 2014 metų, kuomet pristatė pirmąjį šios technologijos prototipą. Tiesa, tuomet vaizdas atsirasdavo tiesiai priešais vairuotojo akis ant priekinio stiklo.

Daugiau apie šį automobilį:
Land Rover Evoque, 2018 - dabar
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Stiliaus ikona 2.0: debiutavo visiškai naujas „Range Rover Evoque“   
Jie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Mode  
Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionali  
Kvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėj  
Automobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafun  
Ką daro šis žmogus? Tokie specialistai automobilių gamintojams yra l  
Kiek kainuos litras degalų, jei nafta atpigtų iki nulio?  
„Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - ji  
„Renault“ ir kinas - bendroji istorija  
Buvęs trijų didžiausių JAV automobilių kompanijų vadovas rėžė: „Tesl  
„Peugeot“ idėjų laboratorija: koncepciniai automobiliai  
A.Lukašenkai pristatytas baltarusiškas Tesla žudikas: lengvas, manev  
Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius:   
20 didžiausių automobilių inžinerijos išradimų: nuo pirmojo variklio  
„Hyundai“ kuria naujo tipo oro pagalvę, kurios prireikė dėl naujų au  
„Bentley“ vadovas sulaukė pikto laiško - „nebandykite gaminti senų m  
Elonas Muskas atskleidė keistą detalę apie „Cybertruck“ - kurį laiką  
20 didžiausių automobilių inžinerijos išradimų: nuo pirmojo variklio  
„McLaren“ kuria alternatyvą elektromobiliams - turėtų patikti klasik  
Pirmaujantis Hyundai ir nuvylę Tesla. Štai kaip skiriasi realūs elek  
VIDEO
© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt