Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-11-24
Stiliaus ikona 2.0: debiutavo visiškai naujas „Range Rover Evoque“

Stiliaus ikona 2.0: debiutavo visiškai naujas „Range Rover Evoque“
Vos pasirodęs rinkoje 2011 metais jis tapo stilingo prabangaus miesto visureigio etalonu. Lyg nužengęs nuo mados podiumo, puikiai valdomas, kompaktiškas ir pakankamai praktiškas, kad taptų populiarus daugelyje rinkų, įskaitant ir Lietuvą. Šiandien debiutavęs naujos kartos „Range Rover Evoque“ paveldėjo aristokratišką išvaizdą ir važiavimo kokybę, šiek tiek paaugo, tapo sportiškesnis, išmoko naujų technologijų. Ir prisijaukino hibridinį variklį. 

Logiška, kad „Jaguar Land Rover“ dizaineriai nesistengė smarkiai keisti išskirtinės „Evoque“ išvaizdos – ne kartą mėginta kopijuoti, ji išlieka tokia pat moderni ir elegantiška. Apskritai, kuriant naujos kartos „Evoque“ vadovautasi evoliucijos principais, tobulinant ir papildant, o ne griaunant ir statant iš naujo. 

„Prieš aštuonerius metus mes sukūrėme naują automobilių segmentą. Šiandien tiesiog permąstėme prabangaus kompaktiško miesto visureigio koncepciją.
Toks pat išvaizdus ir pajėgus, tačiau apginkluotas naujausiomis technologijomis „Evoque“ atitinka griežčiausius miestiečio, mėgstančio išsiveržti į laukinę gamtą, lūkesčius“, – pažymėjo koncerno rinkodaros direktorius Finbaras McFall‘as. 


„Evoque“ ir toliau bus lengvai atpažįstamas dėl savo kupė bruožų turinčio kėbulo, nuolaidaus stogo ir aukštai nubrėžtos „pečių“ linijos. Tačiau nauji priekinių ir galinių LED žibintų blokai, masyvūs 21 colio ratlankiai, duryse paslėptos rankenėlės ir dinamiškos šoninės linijos dar labiau išryškino visureigio galią ir sportiškumą.  

Interjere dabar sumažėjo valdymo prietaisų, tačiau daugiau prabangių medžiagų. Dviejų liečiamųjų ekranų valdymo blokas „Touch Pro Duo“ gavo kur kas sparčiau veikiančią operacinę sistemą. 

Automobilio važiuoklės matmenys beveik nepakito, tačiau nauja architektūra ir šiek tiek ilgesnė ratų bazė leido sukurti daugiau erdvės salone. Pirštinių dėtuvėje dabar lengvai tilps planšetinis kompiuteris, o bagažinės tūris padidėjo 10 proc. iki 591 litro. 

Kuriant naująjį „Evoque“ buvo atsižvelgta į naujausias jėgainių tendencijas, todėl iškart po debiuto jau bus galima užsisakyti hibridinę modifikaciją. Hibridinis variklis yra pirmasis „Land Rover“ modelių gamoje. Ant variklio montuojamas starteris-generatorius kaups elektros energiją, generuojamą stabdant, ir talpins ją į po grindimis montuojamą akumuliatoriaus bateriją. Važiuojant mažesniu nei 17 km/h greičiu ir paspaudus stabdžio pedalą, vidaus degimo variklis išsijungs. Pradėjus važiuoti, starteris generatorius padės vidaus degimo varikliui, tokiu būdu važiavimas bus tylesnis, o degalų sąnaudos sumažės. Šios modifikacijos degalų suvartojimas neturėtų viršyti 5,6 l/100 km, o anglies dvideginio emisija – 149 g/km.   


Kaip ir pirmosios kartos „Evoque“, naujasis visureigis galės būti varomas tiek priekiniais, tiek visais ratais. Pastarojoje modifikacijoje bus montuojama „Terrain Response 2“ visų varančiųjų ratų valdymo sistema, prisitaikanti prie kelio sąlygų ir parenkanti optimalų važiavimo režimą. 10 centimetrų (iki 60) padidėjo ir įveikiamos brastos gylis.

Vairuotojo patogumui – net dvi unikalios technologijos. „ClearSight“ leidžia apžvelgti aplinką už automobilio galinės dalies. Tam naudojama ant stogo sumontuota vaizdo kamera, o vaizdą vairuotojas mato galinio vaizdo veidrodėlyje. „Evoque“ taip pat tapo pirmuoju serijiniu automobiliu, kuriame montuojama „Ground View“ sistema. Vaizdo kamerų pagalba vairuotojas gali matyti 180 laipsnių kampu automobilio priekyje esantį vaizdą, įskaitant ir tai, kas užstojama variklio dangčiu.    


„Po automobilio kėbulo metalu įvyko tikra inžinerijos ir technologijų revoliucija. Nauja kėbulo architektūra, nauja važiuoklė, nauji varikliai, nauja programinė įranga. Gal tik durų vyriai liko nepakitę“, – sakė „Jaguar Land Rover“ projektavimo vadovas Nick‘as Rogersas. 

„Evoque“ taip pat tapo pirmuoju koncerno modeliu, kuriame naudojami dirbtinio intelekto algoritmai „Smart Settings“ sistemoje. Sistema renka informaciją apie vairuotojo įpročius ir nustatymus bei gali pati sureguliuoti sėdynės atlošą, parinkti radijo stotį, salono temperatūros režimo nustatymus ir net vairo kolonėlės padėtį pagal konkretaus vairuotojo pomėgius. 

Naujos kartos „Evoque“ sukūrimui ir gamybos parengimui koncernas „Jaguar Land Rover“ investavo 1 milijardą svarų sterlingų. 110 milijonų svarų skirta naujos surinkimo linijos Heilvude įrengimui. 
 
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Land Rover Evoque
Susiję straipsniai
Pristatytas atnaujintas „Range Rover Evoque“ Pristatytas atnaujintas „Range Rover Evoque“ 
Naujasis „Range Rover Evoque“ leidžia vairuotojui pažvelgti kiaurai per variklio skyrių, bet kam? Naujasis „Range Rover Evoque“ leidžia vairuotojui pažvelgti kiaurai  
Artėjant vasaros sezonui Palangoje pradeda veikti nauja parkavimo programėlė „carOne“ Artėjant vasaros sezonui Palangoje pradeda veikti nauja parkavimo pr 
„Alpine“ patirtimi praturtinta „Renault“ naujiena „Rafale E-Tech 4x4 300 HP“ „Alpine“ patirtimi praturtinta „Renault“ naujiena „Rafale E-Tech 4x4 
Pristatytas naujasis „Range Rover Velar“ Pristatytas naujasis „Range Rover Velar“ 
Nuo šiol „Renault“ siūlys dar daugiau saugos sistemų bazinėje modelių įrangoje Nuo šiol „Renault“ siūlys dar daugiau saugos sistemų bazinėje modeli 
Naujasis „Škoda Kodiaq“ – jo dizainerio Oliverio Stefani akimis Naujasis „Škoda Kodiaq“ – jo dizainerio Oliverio Stefani akimis 
BMW pristatė sportišką „M4 CS“ modelį: iki 100 km/val. – per 3,4 sek. BMW pristatė sportišką „M4 CS“ modelį: iki 100 km/val. – per 3,4 sek 
Pasaulinė „Volkswagen California“ kemperio premjera – galima rinktis ir iš tinklo įkraunamą hibridą Pasaulinė „Volkswagen California“ kemperio premjera – galima rinktis 
„Renault“ keičia automobilių pardavimo filosofiją – miestų centruose atsiras kompaktiški salonai „Renault“ keičia automobilių pardavimo filosofiją – miestų centruose 
„Renault“ plečia šeimos visureigių asortimentą – pristato hibridinį modelį „Symbioz“ „Renault“ plečia šeimos visureigių asortimentą – pristato hibridinį  
Drastiškų pokyčių dešimtmetis automobilių pasaulyje. Kas juos paspartino? Drastiškų pokyčių dešimtmetis automobilių pasaulyje. Kas juos paspar 
Naujasis „CUPRA Formentor“: nuo sėkmės istorijos iki naujosios ikonos Naujasis „CUPRA Formentor“: nuo sėkmės istorijos iki naujosios ikono 
Elektrinio Range Rover bandymai: nuo –40°C laipsnių poliariniame rate iki +50°C laipsnių dykumose Elektrinio Range Rover bandymai: nuo –40°C laipsnių poliariniame rat 
„Opel“ pristato stulbinantį naujos kartos „Grandland“ visureigį „Opel“ pristato stulbinantį naujos kartos „Grandland“ visureigį 
„Mini“ pristatė pirmąjį elektrinį kompaktinį visureigį „Aceman“ „Mini“ pristatė pirmąjį elektrinį kompaktinį visureigį „Aceman“ 
Vienas automobilis – visiems gyvenimo atvejams: į ką atkreipti dėmesį? Vienas automobilis – visiems gyvenimo atvejams: į ką atkreipti dėmes 
Baltijos šalyse pradėta prekyba naujuoju „Renault Captur“, paaiškėjo modelio kainos Baltijos šalyse pradėta prekyba naujuoju „Renault Captur“, paaiškėjo 
Naujieji „Audi“ įkraunami hibridai Q7 ir Q8 elektros režimu įveiks iki 90 km atstumą Naujieji „Audi“ įkraunami hibridai Q7 ir Q8 elektros režimu įveiks i 
Pristatytas 816 AG Mercedes-AMG GT 63 S E Performance kupė Pristatytas 816 AG Mercedes-AMG GT 63 S E Performance kupė 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt