Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2010-06-17
Pagaminti pirmieji „Porsche Cayenne“ su V6 varikliais
Nuo konvejerio nuriedėjo pirmieji „Porsche Cayenne“ su benzininiais ir dyzeliniais V6 varikliais. Antros kartos padidinto pravažumo automobiliai yra net 20% lengvesni nei prieš tai gaminami „Cayenne“. Naujasis 3,6 l. tūrio „Porsche“ V6 variklis išvysto 300 AG ir dėka sumažintos masės iki 100 km/h įsibėgėja per 7,8 sek. Vidutiniškai automobilis naudoja 10,2 l. kuro. Gerokai įdomesnis naujasis dyzelinis variklis. 3,0 l. „Volkswagen“ grupės sukurtas V6 TDI variklis naudodamas 7,6 l. kuro išvysto 240 AG ir dėka didelio sukimo momento dinaminiais parametrais neatsilieka nuo benzininio variklio.
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Porsche Cayenne
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas