Markės
1418 iš 1845
Porsche Cayenne (92A) 2010 - 2017
Porsche Cayenne, (92A) 2010 - 2017
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.31% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 3
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Gerai valdomas ir komfortiškas
  • Dinamiški varikliai
  • Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
  • Blankus dizainas
  • Mažas variklių pasirinkimas
  • Brangus
"Centrinėje konsolėje gausu įvairių valdymo prietaisų mygtukų, o centre esantis LCD ekranas, patogi pavarų dėžės valdymo svirtis, didelės oro padavimo angos ir aukštai esančios rankenos suteikia keleiviams sportinio automobilio "kokpito" jausmą"
Lengvesnis, manevringesnis ir ekonomiškesnis - toks Porsche Cayenne atverčia naują puslapį modelio istorijoje. Naujasis Cayenne vizualiai atrodo trumpesnis, mažesnis, nors ištikrųjų visi automobilio gabaritai padidėjo. Cayenne išlaikė modelio ir bendrai Porsche stilių - automobilis yra apvalainų, švelnių, tačiau raumeningų formų. Dizaino naujovių čia rasite tikrai nedaug - kiek labiau nuožulnūs statramsčiai, "sportiškesnė" stogo linija, šoniniai veidrodėliai dabar tvirtinami prie durelių, mažesni šoniniai langai, naujos formos galiniai žibintai, priekiniai LED žibintai. Naujovių tikrai nedaug, tačiau rezultatas akiai yra malonus. Tuo tarpu interjere rasime visiškai naują panelę, kuri panaši į tokią kokią turi Porsche Panamera, ypač centrinė konsolė. Joje gausu įvairių valdymo prietaisų mygtukų, o centre esantis LCD ekranas, patogi pavarų dėžės valdymo svirtis, didelės oro padavimo angos ir aukštai esančios rankenos suteikia keleiviams sportinio automobilio "kokpito" jausmą. Automobilis kaip pridera turi gausybę įvairios komforto įrangos, o geriausiose versijose rasite keturių zonų klimato kontrolę, šildomą vairaratį, galinio vaizdo kamerą, šildomas galines sėdynes, variklio užvedimą per atstumą ir net kompasą. Nors naujasis Cayenne yra didesnis, tačiau jo svoris gerokai sumažintas - skirtingos versijos sveria 180-250 kg mažiau nei pirmtakas. Tai buvo pasiekta supaprastinus transmisiją, kurioje nebebus specialiai bekelei skirto pavarų dėžės režimo, bei plačiau naudojant aliuminį – iš jo dabar pagamintas variklio dangtis, ašys, durelės ir kitos detalės. Nepaisant to, kad automobilis dabar turi žemesnę prošvaisą ir yra orientuotas naudotis normaliais keliais, gamintojas teigia, kad pravažumo savybės net pagerėjo. Pirkėjai gali rinktis iš trijų benzininių variklių: 3,6 V6 300 AG baziniame modelyje, atmosferinio 4,8 L V8 395 AG "S" variante, bei 4,8 L V8 493 AG motoro su turbokompresoriumi „Turbo“ modifikacijoje. Paskutiniai du varikliai tokie kaip ir Panamera modelyje. Taip pat buvo siūlomas ir 3,0 L V6 240 AG dyzelinis agregatas, 100 km kelio sunaudojantis tik 7,4 l kuro. Visgi pagrindinė naujiena yra Cayenne S Hybrid versija su hibridine pavara. "Nedidukas" iš Audi pasiskolintas (tokį patį turi ir VW Touareg hibridinis modelis) 3,0 L V6 benzininis variklis yra suporuotas su elektros motoru. Bendra jėgainės galia 375 AG ir maksimalus sukimo momentas 579 Nm leis jaustis lyg važiuotum su V8 motoru, o vidutinės kuro sąnaudos siekia tik 8,2 l/100 km kelio.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šį Porsche vairavo Holivudo aktorė Reese Witherspoon:


Šį automobilį vairavo ir pop žvaigždė Miley Cyrus:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 3
2022-10-09
3.0 TDI 2014m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nurodyti
Nurodyti
Perskaičiau prieš mane parašyta atsiliepima ir nutariau pasidalinti savo ispudziais. Pas mane 2014 3.0 TDI. Pirktas is DE Porsche centro pries 5 metus su 88k rida. Dauztas nebuvo - kainavo labai daug. Dabar prabeges 175k. Zmogus kur raso, kad su dyzeliu galima pajusti Porsche prigimti, tai arba su normaliu Porsche nera vaziaves, arba pas ji labai zemai lyginamoji kartele. Dyzelis yra perkamas del ekonomiskumo. Sanaudos kaip tokiam varikliui labai geros. Pas mane ~12 litru. 70% mieste pravaziuoju. Problemos tos pacios kaip pas visus VAG dyzelius. PDF filtrai, EGR ir t.t. Auto patikima, labai gerai stovi ant kelio prie dideliu greiciu, bet labai kieta. Nors pas mane pneumatika, bet auto zenkliai kietesne uz savo “pusbroli” Touareg ar Q7. Garso izolicija kaip SUV - tikrai gera. Vietos - uztektinai 4 suaugusiems. Bagazine - labai maza. Pas zmona - VW Tiguan naujas, tai turbut ten netgi daugiau telpa prikrauti. Dar is minusu: multimedija ir prietaisu skydelis is praeito simtmecio. Dyzeli rekomenduociau tik tiems kurie neturi pinigu benzinui, nes cia visiskai skirtingos auto. Ir aisku nepirkite lavonu is USA, nes jiem ir Kasko 30% brangesnis bus.
Pilnas atsiliepimas...
2022-10-09
Automobilis vertas kiekvieno cento - dyzelinis 3.0 su 245 AG ir 4WD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, degalų sąnaudos, komfortas, dinamika, valdymas, konstrukcijos kokybė, triukšmo izoliacija
Priežiūros kainos, multimedija
Šis Porsche niekada nepavedė. Tai patraukliausias ir aukščiausios kokybės visureigis savo klasėje. Patogi pneumatinė pakaba, patogus salonas, gera dinamika ir pagreitis, pajusite Porsche prigimtį :) Labai geras v6 variklio garsas. Erdvi bagažinė, puiki vidaus ergonomika ir stilius. Pravažumas stebėtinai geras, jei negailėsite automobilio tai jam nebus kliūčių. Plius gausite pagarbą kelyje iš kitų eismo dalyvių. Iš minusų - žinoma aptarnavimo kainos ne vaikiškos, brangios eksploatacinės medžiagos ir šiaip smulkmenos, originalių detalių kainos yra kosmosas. Multimedija pasenusi, perkelta tiesiog iš seno modelio. Atrodo smulkmena, bet atsiranda kažkokia atmetimo reakcija. Dar kartą apie privalumus – dyzelio naudoja labai nedaug, net ir spaudžiant iki dugno. Tai kažkas neįtikėtino, labai mane nustebino. Maksimum pakyla iki 15 L/100km. Ir žinoma automobilio išvaizda yra kažkas ypatingo.
Pilnas atsiliepimas...
2017-03-31
puikus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Viskas
nera
labai puikus automobilis. 2litru dyzelis. Mieste valgo 6 litrus. Uz miesto 5. Vaziuoja puikiai, malonaiia. Detales nebrangios. As pilu tik baltarusiska dyzelio, jokiu problemu, traukia gerai. Uz visokiu Lietuviu megstamus touregus ir bemve tikrai kokybiskesnis ir geresnis visomis prasmemis. Niekas negenda. pirk pasata :))
Pilnas atsiliepimas...
 
Porsche modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Dideli    Taycan
  Reprezentaciniai   PanameraPanamera
  Roadsteriai  BoxsterBoxsterBoxsterBoxster
  Krosoveriai    Macan
  Visureigiai   CayenneCayenneCayenne
  Sportiniai 911911911911911911
911 Turbo911 Turbo 911 Turbo 911 Turbo911 Turbo 911 Turbo
 911 GT2 911 GT2 911 GT2 
 911 GT3911 GT3 911 GT3  911 GT3
  911 GT3 RS911 GT3 RS 911 GT3 RS  911 GT3 RS
  GT klasės 928    
  Supercar   Carrera GT  918 Spyder  
  Pradinė klasė 944  CaymanCaymanCayman
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2800 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1840 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt