Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-06-03
Pandemija išsprendė „Nissan“ galvosūkį - automobilių gamintojas pasakė ką darys su „Infiniti“ marke


 
Reikalai „Nissan“ stovykloje ir taip nebuvo labai geri, bet kompanija turi planą, kaip pagerinti savo padėtį. Tik tas planas, kaip ir visa automobilių pramonė, dabar gavo stiprų spyrį iš COVID-19 pandemijos. Dabar jau aiškėja, kad „Infiniti“ markė išliks, bet bus kiek kitokia.
 
„Infiniti“ yra prabangi „Nissan“ markė. Na, kaip „Lexus“ yra prabangi „Toyota“. „Infiniti“ turėjo tapti tuo, kuo „Audi“ yra „Volkswagen“ koncerne. Todėl sulaukė nemažai investicijų. Kai „Nissan Altima“ yra nuobodus priekiniais ratais varomas automobilis, „Infiniti Q50“ yra veržlus, galiniais ratais varomas sedanas. Skirtumas yra didesni nei jums gali pasirodyti - šių automobilių gamybai skiriami skirtingi pajėgumai, nes jie varžosi su visiškai kitokiais konkurentais.
 
„Nissan“ turėjo nemažų planų „Infiniti“ markei. Tai turėjo tapti kompanijos technologijų flagmanu. Tiesą sakant, dėl to ši markė 1989 metais ir buvo sukurta. „Nissan“ norėjo kurti prabangesnius, greitesnius ir technologiškai pažangesnius automobilius, tačiau žmonės „Nissan“ vardo nesiejo su brangiomis mašinomis. Tik „Infiniti“ toli nuo žemės neatsiplėšė - Europoje ši markė nėra labai populiari.
 
Nors kai kurios technologijos iš tikrųjų buvo išbandomos „Infiniti“ platformose, patys automobiliai savo kokybės lygiu nuo „Nissan“ mašinų skyrėsi nedaug. Taip, juose sutinkamos kokybiškesnės medžiagos, tačiau to nepakako įsiveržti į vokiečių dominuojamą rinką. Ir dabar „Nissan“ keičia „Infiniti“ vietą korporacijos strategijoje.
 
Naujas „Nissan“ restruktūrizacijos planas stipriai apkarpė išlaidas. Tiksliau, kerpami milijardai dolerių, kad „Nissan“ taptų mažesne, bet pelningesne kompanija. Dalis to plano - intensyvesnis bendradarbiavimas su „Renault“ ir „Mitsubishi“, ypač dalijantis platformomis ir technologijomis. Taigi, apkarpomi ir „Infiniti“ sparnai. Kai anksčiau buvo svajojama, kad „Infiniti“ taps naujų technologijų kūrimo ir pristatymo marke, dabar atskleidžiama, kad „Infiniti“ net nebeturės nuosavų platformų. O kam? Tos originalios „Infiniti“ platformos „Nissan“ automobiliams nėra reikalingos, o technologijos bus kuriamos kartu su partneriais.
 
Tačiau „Nissan“ neketina tiesiog atsisakyti „Infiniti“. Greičiausiai ateities „Infiniti“ dalinsis platformomis su „Nissan Altima“ ir „Maxima“, bei, žinoma, bus hibridiniai. „Infiniti“ bus tiesiog brangesni automobiliai, su geresniais važiuoklės komponentais, elektronika ir priedais. Ta riba tarp markių, kuri ir taip buvo nedidelė, bus dar mažesnė - maksimalios komplektacijos „Nissan“ tikriausiai bus geresnis už analogišką „Infiniti“.
 
Tik kažin, ar kam nuo to skauda. „Infiniti“ beveik neturi gerbėjų. „Nissan“ tiesiog atsirado kryžkelėje - vienas kelias reikalavo milijardinių investicijų, kad „Infiniti“ kiltų arčiau „Mercedes-Benz“ kokybės ir įvaizdžio, kitas - „Infiniti“ markės kasdieninimas. Pandemija šį galvosūkį išsprendė pati.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Ištobulintas iki mažiausių detalių: atnaujintas „Audi Q2“  
Pradedama sportiškojo „Toyota GR4 Yaris“ gamyba  
„Volkswagen“ apsisprendė, ar nužudyti senamadišką „Passat“ - ko sula  
Elonas Muskas atskleidė - „Tesla“ gamins tikrą „Volkswagen ID 3“ kon  
Ferrari ateities planai daug ką stebina: ar prieinamiausi „Roma“ ir   
„Lexus“ pristato atnaujintą LC 500 kupė ir naują „LC 500 Convertible  
„Auto Bild“ mažųjų SUV testas geriausiu išrinko „Peugeot 2008“  
„VW“ atksleidė, kokio tipo pirkėjai masiškai perka „ID.3“ elektromob  
„Tesla“ reikėtų sunerimti? Europoje tikras elektromobilių bumas, o „  
Slaptas Tesla „Palladium“ projektas – kardinaliai atnaujinti „Model   
Prestižiniame „Red Dot“ dizaino konkurse - dvi „Honda e“ pergalės  
„Chevrolet Corvette“ turi pavojingą problemą - važiuojantis automobi  
Elektromobilio nuvažiuojamą atstumą lemia ne tik baterijos dydis  
Dar komfortiškesniame naujajame „Citroën C4“ – unikali pakaba ir int  
„J. D. Power“ kokybės tyrime „Kia“ pelnė aukščiausią įvertinimą  
Pradedama prekyba naujaisiais „Honda Jazz Hybrid“ modeliais  
Atnaujinti Volkswagen Arteon ir Arteon Shooting Brake: įkraunamas hi  
„Jaguar“ galvoja, kuo reikės pakeisti XE ir XF - svarstomi radikalia  
Pirmasis visiškai elektrinis „Lexus“: štai ką sukūrė prestižinė auto  
„Tesla Model Y“ turi problemų - kai kurie pirkėjai jau grąžina autom  
VIDEO

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 4000 skelbimų, virš 6900 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt