Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2017-09-18
Pasaulinė 200 AG „Polo GTI“ premjera

Pasaulinė 200 AG „Polo GTI“ premjera
Šiemet Frankfurto automobilių parodoje debiutuos naujas „Volkswagen“ gamintojo GTI modelis: naujos kartos „Volkswagen Polo GTI“ turi net 147 kW/200 AG variklį, yra komplektuojamas su automatine DSG pavarų dėže, o maksimalus greitis siekia 237 km/val. Tad netrukus „Volkswagen“ gamoje pirmą kartą bus net trys GTI modeliai – 2018 m. debiutuosiantis naujasis „up! GTI“ (85 kW/115 AG), legendinis „Golf GTI“ (169 kW/230 AG arba 180 kW/245 AG) ir naujasis „Polo GTI“.

Sportiškojo „Polo“ istorija prasidėjo devintajame dešimtmetyje, kai debiutavo 200 km/val. pasiekiantis „Polo GT G40“. 1998 metais pasaulis išvydo pirmąjį „Polo GTI“, kurio galia siekė 120 AG. 2010 metais jo galia išaugo iki 180 AG, 2014 m. buvo padidinta iki 192 AG, o dabar debiutuojantis naujasis „Polo GTI“ peržengia simbolinę 200 AG ribą. Bazinėje šio modelio komplektacijoje yra variklio galimybėmis suderinta sportiška pakaba, o papildomai galima užsisakyti reguliuojamą „Sport Select“ pakabą.

Kaip ir kiekviename GTI modelyje svarbiausias čia yra variklis . Naujajame „Polo GTI“ - tai dviejų litrų tiesioginio įpurškimo motoras, pasiekiantis 147 kW/200  AG (8 AG daugiau nei ankstesnės kartos modelis su 1.8 TSI varikliu) – pirmą kartą „Polo GTI“, kaip ir „Golf GTI“, turės turbobenzininį 2.0 l motorą. 1984 cm³ variklis turi 11.65:1 suspaudimo laipsnį, o maksimali galia pasiekiama nuo 4400 iki 6000 aps./min. Šis trečios kartos EA888 serijos variklis į priekinius ratus perduoda net 320 Nm maksimalų sukimo momentą vos prie 1500 aps./min., kuris išlaikomas iki pat 4400 aps./min. Taip užtikrinama itin sportiška sukimo momento kreivė ir „Polo GTI“ su DSG pavarų dėže iki 100 km/val. gali įsibėgėti vos per 6,7 sekundes. Bet dėl pažangių technologijų šis 200 AG variklis leidžia važiuoti ir itin taupiai, todėl modelio su DSG pavarų dėže vidutinės degalų sąnaudos yra vos 5,9 l/100 km (134 g/km CO2).

Kadangi automobilis sukurtas naudojant modulinę MQB platformą, o pats modelis yra ilgesnis, platesnis ir turi didesnį atstumą tarp ašių, naujasis „Polo GTI“ už pirmtaką yra gerokai erdvesnis. Penkiaviečio automobilio bagažinės tūris siekia nuo 305 iki 1079 litrų, todėl „Polo GTI“ puikiai tinka tolimoms kelionėms, jis gali vežti daug daiktų.


Naujasis „Polo GTI“ turi daug klasikinių GTI elementų. Priekyje yra sumontuotas originalus buferis su integruotu apatiniu oro aptaku, radiatorių dengiančios grotelės turi korio formos oro paėmimo angas, išsiskiria raudona juosta ir GTI logotipu. Gale sumontuotas dviejų dalių juodos spalvos stogo oro aptakas, blizgus oro skirstytuvas apačioje, chromuoti dvigubi išmetimo sistemos antgaliai ir itin charakteringi bei išsiskiriantys LED šviesų žibintai. Standartinėje komplektacijoje „Polo GTI“ turi 17 colių lietus „Milton Keynes“ ratlankius su 215/45 padangomis, taip pat pirmą kartą galima užsisakyti ir išskirtinius 18 colių ratlankius. Pro ratlankių stipinus visada puikiai matomos galingos stabdžių sistemos raudonos spalvos stabdžių apkabos.

„Polo GTI“ spalvų gamoje atsirado papildomos „Pure White“, „Flash Red“, „Deep Black Pearl Effect“, „Limestone Grey Metallic“ ir „Reef Blue Metallic“ spalvos, o legendiniame GTI salone dominuoja juodos, raudonos ir pilkos spalvos, taip pat chromuoti apdailos elementai. Stogo apmušalai ir apvadai taip pat yra juodi, o aukščiausios klasės sportiškos sėdynės, kurios idealiai tinka bet kokio sudėjimo vairuotojui, aptrauktos klasikiniu languotu „Clark“ audiniu. Papildomai galima užsisakyti ir odinius sėdynių apmušalus.
Pirmą kartą naujasis „Polo“, taip pat ir GTI modelis, galimas su visiškai skaitmeniniu prietaisų skydeliu. „Polo“ yra pirmasis „Volkswagen Group“ automobilis, siūlomas su naujausios kartos 10,25 colio įstrižainės „Active Info Display“ ekranu, o galingiausio „Polo“ multimedijos sistema išsiskiria ypatinga raudonos, baltos ir juodos spalvos GTI grafika (6,5 ir 8 colių multimedijos sistemos turi GTI pasveikinimo ekraną). Naujojo „Polo GTI“ prietaisų skydelis ir multimedijos sistemos ekranas yra viename aukštyje, todėl yra puikiai matomi ir lengvai valdomi.

Naujasis „Polo“ yra gaminamas išskirtinai penkerių durų kėbulu ir bazinėje komplektacijoje turi aplinkos stebėjimo sistemą „Front Assist“ su avariniu stabdymu mieste „City Emergency Braking“, pėsčiųjų atpažinimo sistemą, taip pat automatinę stabdymo sistemą po avarijos. „Polo GTI“ turi ir itin gausią standartinę įrangą – be išskirtinių apdailos elementų čia sumontuotos papildomos priekinės ir galinės oro pagalvės, XDS riboto slydimo diferencialas, važiavimo režimų pasirinkimas, „Composition Colour“ multimedijos sistema, baltos spalvos salono apšvietimas, slenksčių apdailos su GTI logotipu, rūko ir posūkius apšviečiantys žibintai, taip pat galiniai LED žibintai, elektra valdomi langai ir daugiafunkcinis multimedijos sistemos ekranas. Taip pat „Polo GTI“ siūlomas su itin daug patogumą didinančių pagalbinių sistemų, didžiausiu klasėje panoraminiu stoglangiu ir 300 vatų galios „Beats“ garso sistema. 
 
Daugiau apie Volkswagen Polo, 2009 - 2017
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt