- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2010-06-03
Pristatytas „Volkswagen Polo“ sedanas
Naujasis sedanas pakabą pasiskolino iš golfo, o prošvaistė padidinta iki 170 mm (+15 mm). Didesnis automobilis tapo ne tik dėl bagažinės – gamintojai suteikė daugiau vietos gale sėdintiems keleiviams. Ratų bazė – 2 552 mm (+82 mm), automobilio ilgis – 4 384 mm, plotis – 1 700 mm, aukštis – 1 463 mm. Variklis bus tik vienas – 1,6 l darbinio tūrio, išvystantis 105 AG, bet siūlomi keli variantai pavarų dėžių. Pirkėjai galės pasirinkti 5 laipsnių mechaninę arba 6 laipsnių automatinę pavarų dėžę. Pastaroji privers automobilį įsibėgėti per 12,1 sek., o mechanika – 10,5 sek. Į bazinį komplektą įeina 2 oro pagalvės, elektriniai langai, reguliuojama vairuotojo sėdynė ir imobilizatorius. Kol kas naujasis „Polo“ pasiekiamas tik Rusijos rinkai. Spauskite ir sužinokite daugiau apie Volkswagen Polo |
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas