- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2010-02-19
„Polo GTI“ – aršus miesto mažylis
„Volkswagen Polo“ visiems žinomas kaip kompaktiškas ir ekonomiškas miesto mažylis. Bet gamintojams to buvo per mažai, todėl sukūrė GTI versiją. Ją bus galima pamatyti kovo 4 dieną Ženevos automobilių parodoje. Tai bus galingiausia „Polo“ versija, kuri pasieks 180 AG su 1,4 l darbinio tūrio TSI varikliu. Į naująjį „Polo“ montuojama 7 laipsnių dvigubos sankabos DSG pavarų dėžė. Mažylis iki 100 km/val. įsibėgės per 6,9 s, o svers 1 184 kg. Identiškam modeliui „Seat Ibiza Cupra“, kad pasiektų tokį patį greitį, reikia daugiau laiko – 7,5 s. Automobilio taupumą lemia kompresorius, kurį pakeičia turbokompresorius nuo 3 tūkst. apsukų. Vidutinės sąnaudos mieste – apie 5 l/100 km. Naujasis „Polo“ stebins ne tik galingumu ir taupumu, bet ir elektronine diferencialo blokiruote (XDS defirencialas). Sportinės spyruoklės ir amortizatoriai sumažins prošvaistę (atstumą nuo žemės paviršiaus iki automobilio žemiausio taško, neskaitant ratų) 15 mm, jeigu lygintume su paprasta „Polo“ versija. Agresyvumo modeliui pridės ne tik radiatoriaus grotelės, bet ir 17 colių ratlankiai. |
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas