Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2011-02-25
Tarsi naujai gimę „BMW Z4“ ir „BMW 550“ – „AC Schnitzer“ tiuningo kompanijos modeliai
Mėgstanti prikišti rankas prie BMW automobilių „AC Schnitzer“ tiuningo firma šįkart patobulino du BMW kūrinius ir oficialiai juos pristatys Ženevos automobilių parodoje. Pirmasis – BMW mėgėjų žinomas kaip Z4, o „AC Schnitzer“ pavadintas „Z4 99d“. Jis varomas paprastai „zetkėse“ nesutinkamu dviejų litrų dyzeliniu varikliu, turinčiu 190 AG bei 420 Nm. Šis leidžia kabrioletui iki 100 km/h įsibėgėti per 6.9 sek. ir pasiekti 235 km/h maksimalų greitį.
Spauskite ir sužinokite daugiau apie BMW Z4
Nors tai – toli gražu ne patys geriausi galios rezultatai visoje Z serijoje, ekonomijos šiam modeliui pavydės visi Z kabrioletų savininkai – „AC Schnitzer“ kūrinys, kaip skelbiama, bus sotus vos 3.8 litrais dyzelino šimtui kilometrų! Žinoma, kaip gi be duoklės „žaliesiems“ – galbūt jie irgi norėtų nusipirkti Z serijos kabrioletą? Juk „AC Schnitzer“ kūrinys į aplinką, nuvažiavęs vieną kilometrą, išmes vos 99.18 gramų CO2 dujų. Atrodo mažų mažiausia stebuklinga, ar ne? Variklio galia nepadidėjusi, jis įdėtas į sunkesnį automobilį (Z serijos kabrioletai yra sunkesni už tokio variklio „gimtuosius“ trečiosios serijos BMW), tačiau jis bėgėjasi greičiau ir yra ekonomiškesnis. Visa paslaptis – automobilio masė. Kitas „AC Schnitzer“ patobulintas modelis – penktosios klasės BMW. Šįkart buvo orientuotasi ne į ekonomiją, bet į galią. „AC Schnitzer“ nuotr./„AC Schnitzer BMW 5“ „AC Schnitzer“ nuotr./„AC Schnitzer BMW 5“ „ACS5 Sport S“ pavadintas kažkada buvęs 550 modelis, turintis galingiausią BMW 4.4 litro variklį, galios srityje patobulinimų gavo nemažai. Jei apibrėžti skaičiais, tai būtų 540 AG bei 750 Nm (vietoj standartinių 407 AG ir 600 Nm). Sprintas nuo 0 iki 100 km/h taip pat pagerintas – vietoj buvusių penkių sekundžių šis limuzinas dabar bėgėsis per 4.5 sek., o maksimalus greitis sieks 320 km/h (vietoj anksčiau buvusio elektra ribojamo 250 km/h limito). Vis dėlto ne vienintelė „Alpina“ moka pagaminti kažką įdomaus su BMW automobiliais, o „AC Schnitzer“ prisilietimą gavęs penktosios klasės modelis bus rimtas pirmosios minėtos tiuningo kompanijos, taip pat išleidusios savąją „BMW Alpina B5“ versiją, konkurentas. |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas