Markės

Straipsniai
Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2024-05-09

BMW pristatė sportišką „M4 CS“ modelį: iki 100 km/val. – per 3,4 sek.

BMW pristatė sportišką „M4 CS“ modelį: iki 100 km/val. – per 3,4 sek.
Vokietijos koncerno BMW sportinių automobilių padalinys „BMW M GmbH“ liepos mėnesio ketina pradėti naujo, itin sportiško „BMW M4 CS“ gamybą. Lengvas, ir net 405 kW/550 AG galios variklį turintis dvejų durų modelis pasižymės lenktyniniams automobiliams būdingomis savybėmis, tačiau tuo pačiu bus pritaikytas komfortiškoms kelionėms keturiems asmenims. 
 
„CS raidėmis, reiškiančiomis Competition Sport, BMW ženklina tuos M serijos modelius, kurie pasižymi lenktyniniams automobiliams būdingu sportiškumu, kurį suderina su kasdieniu praktiškumu. Tokie modeliai paprastai turi galingesnį variklį, optimizuotą aerodinamiką, sportiškesnę pakabą, lengvesnę konstrukciją ar kitus inovatyvius valdymo sprendimus. Taigi, CS modeliu gali būti tiek konkurencingas lenktynių trasoje, tiek ir smagiai bei patogiai riedėti įprastais kelias“, – sakė įgaliotosios BMW atstovės Lietuvoje „Krasta Auto“ vadovas Aurimas Tamašauskas.

 
Pasak jo naujasis „M4 CS“ modelis yra tarpinis variantas tarp sportiškojo „BMW M4 Competition Coupe“ ir lenktynių trasai skirto „M4 CSL“ modelio, kuris išleistas ribotu 1000 vienetu tiražu. O naujo BMW automobilio galimybes puikiai atskleidžia jo pasiekimai garsiojoje Niurburgringo „Nordschleife“ trasoje – 20,832 km ilgio žiedą „M4 CS“ įveikė per 7 min. ir 21,989 sekundės.
 
Iki 100 km/val. – per 3,4 sekundės
 
Po naujojo modelio variklio gaubtu inžinieriai sumontavo galingą šešių cilindrų motorą su „M TwinPower Turbo“ technologija. Šis 3,0 litrų darbinio tūrio agregatas buvo kuriamas kaip lenktyninių automobilių variklis, tad tapo pagrindu ir grynai lenktyniniam „BMW M4 GT3“ modeliui, pastaraisiais metais skinančiam laurus tarptautinėse varžybose.
 
Naujojo „M4 CS“ variklio galia siekia 405 kW/550 AG, ir tai yra 15 kW/20 AG daugiau, palyginus su „BMW M4 Competition Coupé“ modeliu su „M xDrive“ sistema. Didesnę galią inžinieriai išgavo patobulinę „M TwinPower Turbo" technologiją, padidinę maksimalų turbokompresorių slėgį iki 2,1 baro ir nustatę konkrečiai šiam automobiliui tinkančius variklio veikimo parametrus.

 
Šis galingas agregatas didžiausią 650 Nm sukimo momentą išvysto nuo 2750 iki 5950 aps./min. O didžiausia galia pasiekiama esant 6 250 aps./min, raudonoji riba – ties 7 200 aps./min.
 
„M4 CS“ geba staigiai įsibėgėti – nuo 0 iki 100 km/val. vos per 3,4 sek., o nuo 0 iki 200 km/val. – per 11,1 sekundės. Vidutinio greičio sprintas – nuo 80 iki 120 km/val. išvystomas per 2,6 sek. (važiuojant ketvirta pavara) arba per 3,3 sek. (penkta pavara). Maksimalus automobilio greitis ribojamas elektroniniu būdu ties 302 km/val. riba (standartinėje komplektacijoje su „M Driver“ paketu).
 
Su galingu varikliu yra suderinta ir dujų išmetimo sistema, suteikianti naujajam modeliui lenktyninio automobilio emociją. Ši dviejų atšakų dujų išmetimo sistema turi elektra valdomas sklendes ir titaninį duslintuvą gale. Skleidžiamą garsą galima valdyti keičiant važiuoklės nustatymus – pavyzdžiui, pasirinkus SPORT ar SPORT+ režimus, variklio garsas skambės galingiausiai.
 
Optimaliai suderinti važiuoklės sprendimai
 
Prie automobilio sportiškumo prisideda ne tik variklis ir jo skleidžiamas garsas, bet ir visa eilė kitų pritaikytų technologijų. „BMW M4 CS“ jau standartinėje komplektacijoje turės sportinę visų varančiųjų ratų sistemą „M xDrive“. Vairuotojas galės pasirinkti sportinį keturių varančiųjų ratų režimą, kuris dar didesnę variklio sukimo momento dalį nukreipia į galinius ratus arba  važiuoti įjungus tik galinių ratų pavarą (perjungti iš 4WD į 2WD veikimą).
 
Variklio galia į ratus bus perduodama per aštuonių laipsnių „M Steptronic“ pavarų dėžę su „Drivelogic“ sistema. „Drivelogic" leis vairuotojui keisti pasirinkti skirtingus pavarų perjungimo stilius – komfortinį, sportišką ar lenktynių trasos. Keisti pavaras bus galima ir ant vairo sumontuotomis pavarų perjungimo svirtimis, kurios pagamintos iš anglies pluošto.

 
Siekdami maksimalaus valdymo tikslumo posūkiuose, „M4 CS“ inžinieriai pasirūpino daugybe detalių – nuo ratų pasvirimo kampo ar individualiai sureguliuotos ašies kinematikos, iki amortizatorių ir pagalbinių spyruoklių. Automobilis turi ir adaptyviąją M pakabą su elektroniniu būdu valdomais amortizatoriais bei kintančio sportinio vairavimo sistemą su „M Servotronic" stiprintuvu – šie sprendimai yra specialiai sureguliuoti „M4 CS“ modeliui.
 
Saugumą vairavimo metu padidina „M Compound“ sportiniai stabdžiai, o už papildomą mokestį galima įsigyti ir „M Carbon“ keramikinius stabdžius.
 
Standartiškai naujasis automobilis turi 19 colių skersmens ratlankius priekyje ir 20 colių – gale. Ant jų – lenktynių trasai skirtos padangos, užtikrinančios puikų automobilio sukibimą su kelio danga ir valdymą posūkiuose. Tiesa, klientai, kurie daugiausia automobilį norės eksploatuoti įprastuose keliuose, galės nemokamai vietoje lenktyninių padangų pasirinkti įprastas aukštos klasės padangas.
 
20 kilogramų lengvesnis
 
Siekiant maksimalaus dinamiškumo, „M4 CS“ kūrėjai skyrė daug dėmesio automobilio svorio mažinimui, tad automobilio konstrukcijoje plačiai naudojamas anglies pluoštu sustiprintas plastikas. Pavyzdžiui, iš šios medžiagos pagamintas automobilio stogas. Taip ne tik sumažintas bendras svoris, bet ir pažemintas automobilio svorio centras, kas pagerina automobilio manevringumą bei dinamiškumą posūkiuose. Anglies pluoštas naudotas ir variklio dangčiui, priekinėms oro įsiurbimo angoms, išorinių veidrodėlių apdailai, galiniam spoileriui ir kitur.

 
Svorį sumažinti inžinieriams pavyko ir automobilio salone, kuriame taip pat dalis elementų pagaminti iš anglies pluošto – apdailos medžiagos, pavarų perjungimo svirtelės ant vairo, „M Carbon“ sėdynės. Iš titano pagamintas duslintuvas taip pat leido 4 kg sumažinti automobilio svorį. Apskritai dėl lengvų medžiagų automobilis „numetė“ net 20 kg, palyginti su „BMW M4 Competition Coupé“ su „M xDrive“.
 
Sukūrė išskirtines spalvas
 
Naujasis „M4 CS“ pasižymi ir išskirtine išvaizda. Šiam modeliui dizaineriai sukūrė „Riviera Blue“ ir „Frozen Isle of Man Green Metallic“ spalvas. Jos itin gražiai kontrastuoja su iš anglies pluošto pagamintais konstrukcijos elementais.

 
Vienas ryškiausių akcentų išorėje – modernūs žibintai. Priekiniuose žibintuose integruotos vertikalūs elementai, kurie šviečia geltonai, taip primindami GT lenktyniniams automobiliams būdingą stilistiką. Moderniai atrodo ir galiniai žibintai, kuriuose panaudota lazerinė technologija, sukurianti trimatį efektą.

Lenktyninio automobilio aplinka ir nustatymai
 
Atsisėdęs į automobilio vidų vairuotojas pajus, jog sėdi už lenktyninio automobilio vairo. Į jo rankas pateks „M Alcantara“ vairas, su paplokštinta apatine dalimi ir raudona juostele viršuje, žyminčia vairo centrinę padėtį. Dėmesio vertos ir „M Carbon“ anglies pluošto sėdynės, kurios valdomos elektroniniu būdu ir turi šildymo funkciją.
 
Priešais vairuotoją – lenktas BMW ekranas, sudarytas iš dviejų monitorių – 12,3 colio skersmens informacinio ekrano ir 14,9 colio skersmens valdymo ekrano, į kurį galima įkelti įvairius automobilio parametrus reguliuojančius valdiklius.

 
Vairuotojui po ranka taip pat sumontuotas M būdingas nustatymų jungiklis, kuris leidžia pasiekti įvairius variklio, važiuoklės, vairavimo, stabdžių ir „M xDrive“ sistemos parametrus. „M4 CS“ šeimininkai taip pat galės išsaugoti dvi numatytąsias automobilio nustatymų kombinacijas.
 
Standartiškai naujasis „M4 CS“ turės „MDrive Professional“ sistemą su lenktynių trasoje svarbiomis funkcijomis, tokiomis kaip „M Drift Analyser“ ar „M Laptimer“. Standartinėje komplektacijoje bus ir „BMW Live Cockpit Professional“ paketas, į kurį įeina projekcinis ekranas „BMW Head-Up Display“, debesijos pagrindu veikianti „BMW Maps“ navigacija, išmaniojo telefono sąsaja, bevielio įkrovimo ir belaidžio tinklo funkcionalumai. Be to, papildomai naujojo automobilio pirkėjai galės užsisakyti ir įvairias kitas komforto sistemas ir vairuotojo asistentus, padidinančius komfortą bei saugumą kelyje.
Spauskite ir sužinokite daugiau apie BMW M4
Susiję straipsniai
Lietuvoje parduotas brangiausias BMW automobilis – riboto tiražo „BMW 3.0 CSL“ Lietuvoje parduotas brangiausias BMW automobilis – riboto tiražo „BM 
Lietuvis iš BMW M4 sukonstravo naują „drifto“ bolidą: tokių tik trys pasaulyje Lietuvis iš BMW M4 sukonstravo naują „drifto“ bolidą: tokių tik trys 
2025-aisiais „Nissan“ laukia įelektrinti metai: artėja 3 naujienos 2025-aisiais „Nissan“ laukia įelektrinti metai: artėja 3 naujienos  
Audi pristato naująjį „A5 e-hybrid“: įkraunamas hibridas su įspūdingu elektra nuvažiuojamu nuotoliu Audi pristato naująjį „A5 e-hybrid“: įkraunamas hibridas su įspūding 
Naujų automobilių saugumo standartai: kėbulas ar elektronika, kas svarbiau? Naujų automobilių saugumo standartai: kėbulas ar elektronika, kas sv 
„Top Gear“ apdovanojimuose elektrinis „Porsche Macan“ pripažintas geriausiu metų visureigiu „Top Gear“ apdovanojimuose elektrinis „Porsche Macan“ pripažintas ge 
Pristatytas naujasis „Mercedes-Benz CLA“ elektromobilis: pasižymės iki 792 km nuvažiuojamu atstumu Pristatytas naujasis „Mercedes-Benz CLA“ elektromobilis: pasižymės i 
Naujasis „Toyota Urban Cruiser“ įkaitins konkurenciją elektrinių B-SUV modelių rinkoje Naujasis „Toyota Urban Cruiser“ įkaitins konkurenciją elektrinių B-S 
FORD automobilių gedimai: kaip atpažinti, kada laikas keisti tam tikras dalis? FORD automobilių gedimai: kaip atpažinti, kada laikas keisti tam tik 
„Mercedes-Benz“ ruošia elektrinę GLC versiją: sėkmingai pasirodė bandymuose ekstremaliomis sąlygomis „Mercedes-Benz“ ruošia elektrinę GLC versiją: sėkmingai pasirodė ban 
Wholesale Work Clothes Order on Globy B2B Platform Wholesale Work Clothes Order on Globy B2B Platform 
„Møller Mobility Group“ turės naują Baltijos regiono vadovą „Møller Mobility Group“ turės naują Baltijos regiono vadovą 
Technologijos ar mechanika: kas šiuolaikiniuose automobiliuose svarbiau? Technologijos ar mechanika: kas šiuolaikiniuose automobiliuose svarb 
„Volkswagen“ pristato „ID. EVERY1“: visiems prieinamas elektromobilis už 20 000 eurų „Volkswagen“ pristato „ID. EVERY1“: visiems prieinamas elektromobili 
Nekantriai laukiama mažų ir nebrangių elektrinių krosoverių: 2025-ieji gali tapti lūžio metais Nekantriai laukiama mažų ir nebrangių elektrinių krosoverių: 2025-ie 
Aukščiausia klasė: pasaulinė naujojo „Audi A6“ su vidaus degimo varikliu premjera Aukščiausia klasė: pasaulinė naujojo „Audi A6“ su vidaus degimo vari 
Erdvus įkraunamas hibridas su iki 120 km elektra nuvažiuojamu atstumu: „Volkswagen Tayron“ – jau Lie Erdvus įkraunamas hibridas su iki 120 km elektra nuvažiuojamu atstum 
Kokios transporto įmonės gali susigrąžinti akcizą už kurą? Kokios transporto įmonės gali susigrąžinti akcizą už kurą? 
„Kia“ pristatė naujus elektromobilius ir ateities strategiją „Kia“ pristatė naujus elektromobilius ir ateities strategiją 
Į kelius išriedėjo įspūdingų parametrų „Nissan Ariya Nismo“ elektromobilis Į kelius išriedėjo įspūdingų parametrų „Nissan Ariya Nismo“ elektrom 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Palaikykite Autoasas.lt
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas