Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-10-24
Pirmasis „Mazda“ elektromobilis MX-30: atpažįstamas, bet kitoks



Automobilių parodoje „Tokyo Motor Show“ pristatytas pirmasis „Mazda“ elektromobilis „Mazda MX-30“ išsiskiria iš kitų koncerno modelių, tačiau yra toks pats malonus vairuoti.

MX-30 išvaizda išduoda „Mazda“ giminę, tačiau jo kėbulas išsiskiria neįprastomis linijomis bei skirtingų spalvų zonomis, tarsi padalijusiomis automobilį į tris horizontalius tūrius. Galinės durys atsidaro priešinga judėjimui kryptimi, vidurinių statramsčių nėra išvis, todėl į saloną patogu įlipti ir jo vidinė erdvė atrodo neįprastai.

Siekiant išlaikyti vairavimo malonumą, labai svarbus svoris, todėl MX-30 įtaisyta kompaktiška baterija, su kuria galima nuvažiuoti 200 km

Automobilis su baterija, ne baterija su ratais

Pasakodamas apie modelį „Mazda MX-30“, kuris Europos automobilių salonus pasieks antroje 2020 m. pusėje, „Mazda Motor Europe“ prezidentas ir generalinis direktorius Yasuhiro Aoyama sakė:
„Kurdami mūsų pirmąjį elektrinį automobilį, įmonės dizaineriai ir inžinieriai nusistatė labai aiškius tikslus – šio automobilio dizainas turi būti išskirtinis. Be to, automobilį turi būti smagu vairuoti, taigi, būtina užtikrinti visiems „Mazda“ automobiliams būdingą vairavimo malonumą, ir, svarbiausia, prisidėti mažinant taršą pasaulyje.“

Pasak jo, tikėtina, kad MX-30 bus antrasis automobilis šeimoje, todėl jo nuvažiuojamas atstumas atitiks kasdienius poreikius, o vairavimo malonumas – juos viršys.



„Nemažai žurnalistų, išbandžiusių naująjį modelį, pripažino, kad tai yra vienas iš nedaugelio elektrinių automobilių, pasižyminčių įprastiems automobiliams būdingomis savybėmis. Vairavimo malonumas yra esminė visų automobilių „Mazda“ ypatybė, taigi jį patirsite ir su mūsų elektriniu modeliu“, - pažymėjo Y.Aoyama.

Dėmesys vairuotojui

Kaip ir kituose koncerno modeliuose, „Mazda MX-30“ sukurtas naudojant „Skyactiv“ technologijų paketą, šiuo atveju jis vadinamas „e-Skyactiv“.  Tarp kitų „e-Skyactiv“ sprendimų – kėbulo struktūroje įtaisytos baterijos, kurios veikia ir kaip papildomas sutvirtinimo elementas, didinantis kėbulo atsparumą sukimui.

Be to, atsižvelgę į tai, kaip vairuotojai nustato variklio sukimo momentą ir automobilio greitį pagal salone girdimą variklio garsą, automobilių gamintojo „Mazda“ inžinieriai modelyje „Mazda MX-30“ įtaisė elektroninę garso sistemą, imituojančią vidaus degimo variklio skleidžiamą garsą. Kadangi garsas kinta, priklausomai nuo elektros variklio apkrovimo ir traukos parametrų, sistema padeda tiksliau koreguoti važiavimo greitį ir užtikrinti stabilumą. Tam tikslui tarnauja ir specialiai elektromobiliui pritaikyta unikali „G-Vectoring Control“ (GVC) sistema, prieš posūkį šiek tiek pristabdanti automobilį taip, kad daugiau svorio tektų varantiesiems ratams.



Išskirtinis „Kodo“ dizainas


Kurdami modelio „Mazda MX-30“ išorės ir salono dizainą, kaip ir projektuodami kitus savus automobilius, „Mazda“ dizaineriai vadovavosi principu „mažiau yra geriau“.

Visos salono apdailos detalės nepriekaištingai dera tarpusavyje – nuo A statramsčio iki salono gale esančių apdailos elementų ir derančios lubų apdailos spalvos. Galinės unikalaus dizaino durys kuria išskirtinį ir elegantišką modelio „Mazda MX-30“ kėbulo siluetą.

Salono apdailai panaudotos ekologiškos medžiagos, it ore pakibusios centrinės konsolės apdailai taip pat naudojama ekologiška kamštinė medžiaga.

Durelių apdailai sukurta medžiaga, pagaminta iš perdirbto polietileno tereftalato (PET), o kai kurie sėdynių užvalkalų variantai yra pasiūti iš „Mazda“ sukurtos „Black Denim“ medžiagos, kurios beveik 20 % sudaro perdirbta tekstilė.

Kas slypi už modelio pavadinimo?

Trumpinį MX automobilių gamintojas „Mazda“ vartojo keletui savo produktų, kurie buvo suprojektuoti mesti iššūkį to meto automobilių pramonėje įsigalėjusioms nuostatoms, pavyzdžiui, legendiniam rodsteriui MX-5, kurį „Mazda“ į rinką išleido tuomet, kai kiti gamintojai vengė šio kėbulo tipo automobilių.
Daugiau apie šį automobilį:
Mazda MX-30, 2020 - dabar
Susiję straipsniai
Mazda: savo pirmąjį elektromobilį padarėme lėstesniu dėl to, kad jis  
Ar „Mazda MX-30“ išgelbės gamintoją nuo žiaurios baudos iš ES ir kod  
Dar komfortiškesniame naujajame „Citroën C4“ – unikali pakaba ir int  
Jis įveiks ir Tesla autopilotą? NVIDIA su Mercedes-Benz kurs naujos   
„J. D. Power“ kokybės tyrime „Kia“ pelnė aukščiausią įvertinimą  
Pradedama prekyba naujaisiais „Honda Jazz Hybrid“ modeliais  
Net ir pandemija „Tesla“ nesustabdė? Paskutinio ketvirčio rezultatai  
Atnaujinti Volkswagen Arteon ir Arteon Shooting Brake: įkraunamas hi  
Sekantys BMW vien elektra nuvažiuos dvigubai toliau nei bet kuris ki  
„Lamborghini“ ruošiasi pristatyti naują superautomobilį: bandys įkrė  
Kodėl per 3 minutes užpildomu elektromobiliu nesidomi nei pramonė, n  
„Jaguar“ galvoja, kuo reikės pakeisti XE ir XF - svarstomi radikalia  
Pirmasis visiškai elektrinis „Lexus“: štai ką sukūrė prestižinė auto  
„Tesla Model Y“ turi problemų - kai kurie pirkėjai jau grąžina autom  
Štai kaip atrodys „Volkswagen ID 4“ - elektromobilio nuotraukos nute  
„Citroën“ pristato naująjį C4 su trijų tipų varikliais, tarp jų – ir  
Ekstremalusis „Donkervoort D8 GTO“ - 421 AG, 680 kg ir rekordinės ap  
Bobas Lutzas: „su Tesla ir Nikola akcijomis vyksta nesąmonės – čia k  
Keistas PSA grupės sprendimas - vietoje vienos elektromobilių strate  
Iš nutekinto laiško aiškėja, kad Elonas Muskas reikalauja pradėti „m  
VIDEO
© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt