Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-10-24
Pirmasis „Mazda“ elektromobilis MX-30: atpažįstamas, bet kitoks

Pirmasis „Mazda“ elektromobilis MX-30: atpažįstamas, bet kitoks

Automobilių parodoje „Tokyo Motor Show“ pristatytas pirmasis „Mazda“ elektromobilis „Mazda MX-30“ išsiskiria iš kitų koncerno modelių, tačiau yra toks pats malonus vairuoti.

MX-30 išvaizda išduoda „Mazda“ giminę, tačiau jo kėbulas išsiskiria neįprastomis linijomis bei skirtingų spalvų zonomis, tarsi padalijusiomis automobilį į tris horizontalius tūrius. Galinės durys atsidaro priešinga judėjimui kryptimi, vidurinių statramsčių nėra išvis, todėl į saloną patogu įlipti ir jo vidinė erdvė atrodo neįprastai.

Siekiant išlaikyti vairavimo malonumą, labai svarbus svoris, todėl MX-30 įtaisyta kompaktiška baterija, su kuria galima nuvažiuoti 200 km

Automobilis su baterija, ne baterija su ratais

Pasakodamas apie modelį „Mazda MX-30“, kuris Europos automobilių salonus pasieks antroje 2020 m. pusėje, „Mazda Motor Europe“ prezidentas ir generalinis direktorius Yasuhiro Aoyama sakė:
„Kurdami mūsų pirmąjį elektrinį automobilį, įmonės dizaineriai ir inžinieriai nusistatė labai aiškius tikslus – šio automobilio dizainas turi būti išskirtinis . Be to, automobilį turi būti smagu vairuoti, taigi, būtina užtikrinti visiems „Mazda“ automobiliams būdingą vairavimo malonumą, ir, svarbiausia, prisidėti mažinant taršą pasaulyje.“

Pasak jo, tikėtina, kad MX-30 bus antrasis automobilis šeimoje, todėl jo nuvažiuojamas atstumas atitiks kasdienius poreikius, o vairavimo malonumas – juos viršys.



„Nemažai žurnalistų, išbandžiusių naująjį modelį, pripažino, kad tai yra vienas iš nedaugelio elektrinių automobilių, pasižyminčių įprastiems automobiliams būdingomis savybėmis. Vairavimo malonumas yra esminė visų automobilių „Mazda“ ypatybė, taigi jį patirsite ir su mūsų elektriniu modeliu“, - pažymėjo Y.Aoyama.

Dėmesys vairuotojui

Kaip ir kituose koncerno modeliuose, „Mazda MX-30“ sukurtas naudojant „Skyactiv“ technologijų paketą, šiuo atveju jis vadinamas „e-Skyactiv“.  Tarp kitų „e-Skyactiv“ sprendimų – kėbulo struktūroje įtaisytos baterijos, kurios veikia ir kaip papildomas sutvirtinimo elementas, didinantis kėbulo atsparumą sukimui.

Be to, atsižvelgę į tai, kaip vairuotojai nustato variklio sukimo momentą ir automobilio greitį pagal salone girdimą variklio garsą, automobilių gamintojo „Mazda“ inžinieriai modelyje „Mazda MX-30“ įtaisė elektroninę garso sistemą, imituojančią vidaus degimo variklio skleidžiamą garsą. Kadangi garsas kinta, priklausomai nuo elektros variklio apkrovimo ir traukos parametrų, sistema padeda tiksliau koreguoti važiavimo greitį ir užtikrinti stabilumą. Tam tikslui tarnauja ir specialiai elektromobiliui pritaikyta unikali „G-Vectoring Control“ (GVC) sistema, prieš posūkį šiek tiek pristabdanti automobilį taip, kad daugiau svorio tektų varantiesiems ratams.



Išskirtinis „Kodo“ dizainas


Kurdami modelio „Mazda MX-30“ išorės ir salono dizainą, kaip ir projektuodami kitus savus automobilius, „Mazda“ dizaineriai vadovavosi principu „mažiau yra geriau“.

Visos salono apdailos detalės nepriekaištingai dera tarpusavyje – nuo A statramsčio iki salono gale esančių apdailos elementų ir derančios lubų apdailos spalvos. Galinės unikalaus dizaino durys kuria išskirtinį ir elegantišką modelio „Mazda MX-30“ kėbulo siluetą.

Salono apdailai panaudotos ekologiškos medžiagos, it ore pakibusios centrinės konsolės apdailai taip pat naudojama ekologiška kamštinė medžiaga.

Durelių apdailai sukurta medžiaga, pagaminta iš perdirbto polietileno tereftalato (PET), o kai kurie sėdynių užvalkalų variantai yra pasiūti iš „Mazda“ sukurtos „Black Denim“ medžiagos, kurios beveik 20 % sudaro perdirbta tekstilė.

Kas slypi už modelio pavadinimo?

Trumpinį MX automobilių gamintojas „Mazda“ vartojo keletui savo produktų, kurie buvo suprojektuoti mesti iššūkį to meto automobilių pramonėje įsigalėjusioms nuostatoms, pavyzdžiui, legendiniam rodsteriui MX-5, kurį „Mazda“ į rinką išleido tuomet, kai kiti gamintojai vengė šio kėbulo tipo automobilių.
Daugiau apie Mazda MX-30, 2020 - dabar
Susiję straipsniai
Ioniqmat 16 – Mazda MX30 vs Hyundai Ioniq electric Ioniqmat 16 – Mazda MX30 vs Hyundai Ioniq electric 
Mazda: savo pirmąjį elektromobilį padarėme lėstesniu dėl to, kad jis labiau jaustųsi varomas benzinu Mazda: savo pirmąjį elektromobilį padarėme lėstesniu dėl to, kad jis 
Ar „Mazda MX-30“ išgelbės gamintoją nuo žiaurios baudos iš ES ir kodėl tai gali būti visiškas fiasko Ar „Mazda MX-30“ išgelbės gamintoją nuo žiaurios baudos iš ES ir kod 
„Porsche“ pristato daugiau nei 1000 AG turintį elektromobilį: trasoje prilygsta 911 GT3 CUP „Porsche“ pristato daugiau nei 1000 AG turintį elektromobilį: trasoj 
Elonas Muskas pyksta - nauja elektromobilių pirkėjų skatinimo tvarka jam nepatinka Elonas Muskas pyksta - nauja elektromobilių pirkėjų skatinimo tvarka 
Nuvažiuojamas atstumas - elektrinių sunkvežimių problema? Šis nuvažiavo daugiau nei 1000 kilometrų! Nuvažiuojamas atstumas - elektrinių sunkvežimių problema? Šis nuvaži 
SEB banko tyrimas: kokius elektromobilius jau gali įpirkti Lietuvos gyventojai? SEB banko tyrimas: kokius elektromobilius jau gali įpirkti Lietuvos  
Elektromobiliai bijo vandens? Nė velnio! Pažiūrėkite į šį „Rivian R1T“ Elektromobiliai bijo vandens? Nė velnio! Pažiūrėkite į šį „Rivian R1 
Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tiek, kiek degalų bako pripildymas Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tie 
Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo liepsnose Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo  
Ar turėti elektromobilį tikrai pigiau nei automobilį su vidaus degimo varikliu? Ar turėti elektromobilį tikrai pigiau nei automobilį su vidaus degim 
Penki mitai apie elektromobilius: kas tiko prieš dešimtmetį – šiandien nebegalioja? Penki mitai apie elektromobilius: kas tiko prieš dešimtmetį – šiandi 
„Tesla“ turi elektromobilių savininkus raminančių duomenų - nebijokite senstančių automobilių „Tesla“ turi elektromobilių savininkus raminančių duomenų - nebijoki 
Ford, GM ir Stellantis pažadėjo kuo greičiau pereiti prie elektromobilių Ford, GM ir Stellantis pažadėjo kuo greičiau pereiti prie elektromob 
Škotų kompanija sugalvojo, kaip elektromobilius galės įkrauti tie, kurie neturi garažo Škotų kompanija sugalvojo, kaip elektromobilius galės įkrauti tie, k 
Vasariškos kelionės su elektromobiliu: karštis nebaisus nei keleiviams, nei akumuliatoriui Vasariškos kelionės su elektromobiliu: karštis nebaisus nei keleivia 
Paskelbta naujo elektrosedano Xpeng kaina pirkėjus privers šypsotis Paskelbta naujo elektrosedano Xpeng kaina pirkėjus privers šypsotis 
„Bosch“ sukūrė naują bepakopę transmisiją, bet kam ji elektromobiliams? „Bosch“ sukūrė naują bepakopę transmisiją, bet kam ji elektromobilia 
Elektromobiliai – netolima kiekvieno kasdienybė: kuo jie pranašesni? Elektromobiliai – netolima kiekvieno kasdienybė: kuo jie pranašesni? 
Pigiausias „Tesla“ elektromobilis bus - Elonas jau nurodė tokį pagaminti Pigiausias „Tesla“ elektromobilis bus - Elonas jau nurodė tokį pagam 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt