Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2012-07-11
Pristatytas „Fiat 500X“ – padidinto pravažumo „penkišimtukas“
Kol visi snaudė ir akis varvino į miniveno genų turintį "Fiat 500L", italai Turine išskirtinei publikai pristatė, turbūt, patį rimčiausią "MINI Countryman" konkurentą - mažą padidinto pravažumo "Fiat 500X" automobilį.
500X krosoveris pakeis iki šiol gaminamą „Sedici“. Pagrindinis „Mini Countryman“ ar „Nissan Juke“ konkurentas bus pradėtas gaminti kitų metų žiemą, o jau pavasarį turėtų pasirodyti prekybos salonuose. Jam bus montuojami 0,9 ir 1,4 benzininiai ir 1,3 dyzelinis varikliai. Geriausia tai, kad šis automobilis turės galimybę būti varomas ir visais keturiais ratais. Spėjame, kad pagal kainą jis rinkoje konkuruos su „Nissan Juke“, o už MINI „kaimietį“ bus gerokai pigesnis. Geri turėtų būti ir ekologijos/ekonomijos parametrai – naujasis „TwinAir“ dviejų cilindrų variklis, jau susižėręs krūvą apdovanojimų, čia bus siūlomas galingesnės modifikacijos, nei orginaliajame „Fiat 500“.
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas