Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2020-05-05
„Renault Fuego“ – 40 metų
Du modeliai „Renault 15 coupé“ ir „Renault 17 coupé“ atvėrė kelią naujai „Fuego“ serijai. Naujasis modelis, kuris buvo įvardijamas kaip populiarusis kupė, sukurtas panaudojus „Renault 18“ grindų plokštę. Atsisakius skaičiais žymimų modelių vardų, pabrėžiamas tarptautinis „Fuego“ pobūdis ir dinamika.
Originalus automobilio dizainas buvo siejamas su greičiu. Plačios durelės palengvino įsėdimą į automobilio galą. Kėbulo modelis – futuristinis pleištas su apvalintomis briaunomis „Renault“ valdybai pristatytas 1976 metų pabaigoje uždarajame pristatyme. „Fuego“ modelis debiutavo 1980 metų kovo mėn. Ženevos automobilių parodoje. Naujoji serija pranašavo 9-ojo dešimtmečio stilistiką. Technologiniu požiūriu kėbulas buvo beveik identiškas „Renault 18“ kėbului. Didesnių skirtumų buvo tik galinėje kėbulo dalyje. o galinės sėdynės buvo lankstomos. Bagažinės talpa – 375 dm3 (pagal DIN standartą – litrai) nesiskyrė nuo standartinės talpos, būdingos automobiliams, kurie įvardijami kaip kompaktiniai šeimos automobiliai, ir sulanksčius sėdynes padidėdavo iki 814 dm3. „Fuego“ siekė įgyti visų vartotojų grupių palankumą, neatsižvelgiant į jų turimą biudžetą. Dėl šios priežasties seriją sudarė ir pagrindinė TL versija, ir Turbo, bei tarpinės versijos, t. y. GTL, TS, GTS, TX, GTX. Taip pat buvo turbo versija su dyzeliniu varikliu. Variklio darbinis tūris buvo nuo 1400 iki 2000 cm3. kurio tūris 2068 cm3, o galia 88 AG. Pirmojo kupė su turbodyzeliniu varikliu rezultatai buvo puikūs. Maksimalus greitis siekė 177 km/h, pagreitis 0–100 km/h – 13,2 s, vidutinės degalų sąnaudos apie 8 litrus dyzelino 100 km. „Renault Fuego Turbodiesel“ iki 1983 metų pavasario buvo greičiausias lengvasis automobilis su dyzeliniu varikliu pasaulyje. Be Prancūzijos, automobilis taip pat buvo vertinamas Belgijoje ir Italijoje. Pasiūlius (1984 metais) modelį 25, pasirinktinę „Fuego“ įrangą papildė naujoviškas garso sistemos valdymas ant vairo, elektra valdomi veidrodėliai ir borto kompiuteris. 1982 metų „Renault Fuego“ buvo pirmasis automobilis su centrinio užrakto, valdomo infraraudonaisiais spinduliais, funkcija. Šis automobilis žinomas ir dėl to, kad tai buvo pirmasis automobilis turintis vairą, kuriame įrengti garso sistemos valdymo mygtukai. Pirmasis turbodyzelinis kupė pasaulyje tuo metu buvo ir greičiausias serijinės gamybos tokiu būdu varomas automobilis pasaulyje.
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas