Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2016-09-29
„Renault“ stiliaus įkvėptas koncepcinis modelis

„Renault“ stiliaus įkvėptas koncepcinis modelis
Dviejų vietų elektra varoma kupė TREZOR įkūnija naują „Renault“ dizaino filosofiją, pristatytą 2010 metų koncepciniame modelyje DeZir.
 
„Renault“ gama dabar buvo visiškai atnaujinta ir papildyta naujais modeliais – jie visi išsiskiria savo tapatybe. Kurdami TREZOR, mes siekėme pristatyti naują gyvenimo ciklo etapą. Šis koncepcinis automobilis yra išraiškos laisvės vaisius, parodantis tendencijas, kurias mes norėsime įgyvendinti savo būsimuose modeliuose. Šios tendencijos suformuoja dvi kategorijas: viena – prancūziško dizaino, kita – lengvo gyvenimo.“

Laurensas van den Ackeris, už dizainą atsakingas vyriausiasis viceprezidentas
 
TREZOR įkūnija naujus „Renault“ bruožus, kurie bus matomi visoje modelių gamoje. Tai – šiltos, paprastos, jausmingos linijos; automobilyje aiškiai išreikštas markės „veidas“ ir C formos priekiniai žibintai.

 
Raudonas stiklas ir naujoviškas anglies pluošto TREZOR kėbulas akį traukia kontrastuojančiais paviršiais. Jo siluetas perteikia klasikinių GT automobilių bruožus.
 
Ant kapoto esančios korio formos oro įsiurbimo angos atkartoja galinės kėbulo dalies struktūrą.
Kairėje kėbulo pusėje esantį degalų įpylimo angos dangtelį pakeitė analoginis indikatorius, nurodantis akumuliatoriuje esančios įkrovos lygį.
 
TREZOR galinėje dalyje – modernūs lazeriniai žibintai su šviesolaidžiais. Šie šviesolaidžiai užtikrina ryškią ir išsiskiriančią šviesą. Stabdymo metu jie, keisdami švytėjimo intensyvumą, sukuria įdomų vaizdo efektą. 

 
Ateities dizaino kodai: autentiškumas ir modernumas

Vos 1 080 mm aukščio TREZOR atskleidžia automobilio vidaus dizaino evoliucijos viziją.
 
Salone panaudotos aukštos kokybės apdailos medžiagos, įskaitant odą ir medį. Jame dominuoja raudona spalva, šiltas ir jausmingas stilius.
 
Pakeliamos, vientisos TREZOR durys asocijuojasi su brangenybių dėžutės dangteliu.

Įsėdus į vidų nustebina iš raudonmedžio pagamintas prietaisų skydelis, apimantis ir automobilio priekyje esantį bagažo skyrių. Šis kūrinys pagamintas kartu su prancūzų kompanija „KEIM-cycles“, pagarsėjusia aukštos klasės mediniais dviračių rėmais. Itin preciziška šios kompanijos technologija leidžia medžio konstrukcijoms suteikti tvirtumą, kuris prilygsta kompozitinėms medžiagoms. Šios medžiagos yra lengvos, tvirtos, natūralios ir šiltos.

 
Stačiakampis vairo ratas neužstoja vairuotojo apžvalgos lauko ir primena „Formulės 1“ pasaulį. Jame yra trys ekranai: vienas – centre, vaizduojantis logotipą, ir du jutikliniai ekranai šonuose.
 
TREZOR tiesia kelią sportiškiems elektromobiliams

„Renault“ yra ne tik elektromobilių pramonės pionierius ir daugiausiai elektromobilių Europoje parduodantis automobilių gamintojas. Jis aktyviai prisideda prie elektra varomų automobilių sporto, dalyvaudamas FIA „Formulės E“ čempionate.
 
TREZOR panaudotas sportinio „Renault e.dams“ komandos elektromobilio, du kartus tapusio „Formula E“ komandų įskaitos pasaulio čempionu, motoras.
 
260 kW (350 AG) ir 380 Nm didžiausią sukimo momentą pasiekiantis motoras automobiliui nuo 0 iki 100 km/h leidžia įsibėgėti greičiau nei per 4 sekundes.

 
TREZOR energiją tiekia du akumuliatoriai, kiekvienas aušinamas individualia aušinimo sistema, kurias optimizuoja kapote esančios kintamos geometrijos oro įsiurbimo angos.
 
TREZOR taip pat panaudota stabdžių sistemos valdoma energijos regeneravimo sistema, perimta iš „Formulėje E“ naudojamos RESS sistemos.
 
Optimali konfigūracija – geriausiam balansui
 
Atskirai vienas nuo kito esantys akumuliatoriai (vienas – priekyje, kitas – gale) leido optimaliai paskirstyti TREZOR svorį.Jo galinių ratų pavara užtikrina, kad energija į kelią bus perduota kiek įmanoma efektyviau ir suteikiant didžiausią vairavimo malonumą.
 
TREZOR proporcijos taip pat prisideda prie įkvepiančio automobilio elgesio kelyje. Platus tarpuvėžis (priekyje 2 048 mm, gale 2 106 mm) ir ilga ratų bazė (2 776 mm) padidina valdymo savybes, o itin žemo kėbulo aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas siekia vos 0,22. Stabilumą kelyje padidina ir žemas svorio centras (prošvaisa siekia vos 25 cm).

 
Mažindami energijos sąnaudas ir gerindami dinamines savybes, „Renault“ dizaineriai ypatingą dėmesį skyrė automobilio konstrukcijos lengvinimui. Jo konstrukcija sudaryta iš anglies pluošto centrinio narvo, kuris sujungtas su priekyje ir gale esančiais vamzdiniais rėmais. Kėbulo monokokas ir durys pagaminti iš anglies pluošto. Visa tai sudaro įspūdingą GT tipo automobilį, kurio ilgis yra 4 700 mm, plotis – 2 180 mm, aukštis – 1 080 mm. O svoris 1 600 kg.
 
TREZOR yra su specialiai sukurtomis „Continental“® padangomis. Priekinių ratlankių dydis – 21, galinių – 22 coliai. Dalis jų protektoriaus yra sukurta tam, kad optimizuotų vandens išstūmimą ir po rato, dalis skirta maksimaliam sukibimo didinimui.
 
 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt