Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2017-12-12
„Renault SYMBIOZ“: ateities automobilis šiandien

„Renault SYMBIOZ“: ateities automobilis šiandien
Mes esame ties lemtingu automobilizmo istorijos posūkiu. Įsivaizduokite, kad į darbą ar ilsėtis vykstate kapsulėje, kuri įsibėgėja greitai kaip sportinis automobilis, yra tyli ir komfortiška, o jus rūpinatės ne važiavimu, bet mėgaujatės aukščiausios klasės garsu, žvelgdamas į kino teatro raiškos ekranus. Nieko keisto, kad kelionės pabaigoje jausitės ne pavargęs, o pailsėjęs. Sužavėtas ir susidomėjęs. Ar tai ir yra automobilizmo ateitis? „Renault“ gamintojas įsitikinęs kad taip, ir jau šiandien siūlo išbandyti ateities keliones su bandomuoju SYMBIOZ automobiliu.     

„Renault“ tiki, kad kelionės automobiliu taps itin individualiu potyriu, kada važiuojant skirtingais režimais salonas keičia savo išdėstymą, o automobilis tampa vairuotojo ir keleivių aplinkos dalimi.
 
„Tik išbandę SYMBIOZ automobilį jus patirsite, kokia laukia mobilumo ateitis. Mūsų inžinieriai ir dizaineriai su šiuo savavaldžiu automobiliu pažvelgė dešimt metų į priekį ir pristatė naujos kartos mobilumą. Šis koncepcinis elektra varomas modelis, kurį jau galima išbandyti kelyje, nuo pat pradžių buvo kuriamas paneigti visus stereotipus ir įsitikinimus, kai keliaujama iš vieno taško į kitą. Tai yra ypatinga akimirka, kada pasauliui atskleidžiame savo ateities viziją – ir leidžiame visiems patirti „Renault“ ateitį,“ – sako Gaspar Gascon Abellan, vykdomasis „Groupe Renault“ produktų kūrimo viceprezidentas.
 
SYMBIOZ automobilį varo elektros varikliai – tai, ko ir galima tikėtis iš „Renault“, elektromobilių gamybos pionieriaus ir pirmaujančio elektromobilių gamintojo Europoje. Jo galinius automobilio ratus suka du elektros motorai, o galinių ratų pavara užtikrina ypatingą vairavimo malonumą, kurį dar labiau padidina visų vairuojamųjų ratų „4CONTROL“ sistema. 
 
Bendra variklių maksimali galia siekia 500 kW ir 600 Nm, o nuolatos pasiekiama 360 kW ir 550 Nm, tad automobilis iki 100 km/h įsibėgėja vos per 6 sekundes. Bandomasis automobilis turi sumontuotus 72 kWh talpos akumuliatorius, kurių 80 proc. galima įkrauti mažiau nei per valandą. Be to, automobilio platforma leidžią sumontuoti ir 100 kWh talpos akumuliatorius. 
 
Pažangus ir žmonėms pritaikytas dizainas
 
Automobilio išorė išsiskiria pažangiu „Renault“ prancūziško stiliaus dizainu, kur subtilios ir aptakios linijos dera su tvirta išvaizda. Kėbulo dizainas pabrėžtas šampano atspalviu, o pats sportiškos išvaizdos žemas ir vientiso kėbulo automobilis yra 4,92 m ilgio, 1,92 m pločio ir 1,44 mm aukščio bei turi didelį, 3,07 m siekiantį atstumą tarp ašių. SYMBIOZ turi itin didelį įstiklinimo plotą ir nuožulnų stiklinį stogą, pro kurį į saloną patenka itin daug šviesos, automobilio keleiviams užtikrinamas puikus aplinkos matymas, o stiklų skaidrumas ir LED apšvietimas yra reguliuojami „Renault MULTI-SENSE 3.0“ sistemos pagalba.

 
Taip pat SYMBIOZ kėbulas turi visiškai naujus aerodinaminius elementus. Pavyzdžiui, vertikalios angos priekyje priešais ratus sumažina oro pasipriešinimą, o šoniniai oro aptakai nukreipia oro srautą maksimaliai arti kėbulo, taip pat juose sumontuoti jutikliai, kurių pagalba atrakinamos ir atidaromos galinės durelės. 
 
Automobilio išorėje sumontuota daug skirtingų jutiklių, reikalingų savavaldžiam važiavimui. Lazeriniai radarai įrengti priekiniuose žibintuose ir galiniame buferyje. Radarai ir ultragarsiniai jutikliai yra paslėpti po kėbulo apdailos elementais, priekinė kamera yra priekinio stiklo viršuje, galinė – „Renault“ rombo logotipo viduryje, šoninės kameros yra durelių rankenėlėse. 
 
Priekiniai ir galiniai automobilio žibintai yra C raidės formos – tradicinis šiandienos „Renault“ automobilių bruožas, kurio interpretacija bus matoma ir ateityje. Pabrėžiant automobilio individualumą ir aktyvavus savavaldį režimą, SYMBIOZ šviečia mėlyna spalva, taip informuodamas kitus eismo dalyvius, kokiu režimu jis važiuoja.
 
Visiškai nauji sprendimai pritaikyti ir salone – juos įtakojo autonominės važiavimo funkcijos ir naujos galimybės, atsivėrusios automobilio keleiviams ir užtikrinančios maksimaliai patogias ir komfortiškas keliones. Salonas yra pritaikytas skirtingiems važiavimo režimams, vienas kurių – savavaldis, kada vairuotojui nereikia stebėti kelio. Todėl čia nėra centrinio prietaisų skydelio ir transmisijos tunelio, tad grindys yra visiškai lygios, o SYMBIOZ salonas primena poilsio kambarį, suteikiantį keleiviams saugumą ir komfortą. 

 
Salono keleiviai yra atpažįstami pagal jų turimus išmaniuosius telefonus – kad ir kur atsisėstų keleivis, pagal jį nustatomos sėdynių padėtys, vėdinimo sistema, aplinkos fonas ir daug kitų parinkčių. Taip pat „Relax“ padėtyje priekinėse sėdynėse keleiviai sėdi tarsi nesvarumo būsenoje, „Lounge“ padėtyje sėdynių porankiai nuleidžiami, o priekinės sėdynės pasukamos viena į kitą, leisdamos patogiai bendrauti vairuotojui ir keleiviui. Galinės sėdynės sumontuotos nišoje po uždaru galiniu langu, taip užtikrinant maksimalų privatumą. 
 
Prietaisų skydelio išdėstymas keičiasi priklausomai nuo važiavimo režimų. Savavaldžiame režime vairas su prietaisų skydeliu atitraukiami 12 centimetrų į priekį, taip padidinant erdvę priešais vairuotoją, o ant priekinio stiklo priešais vairuotoją esančiame dideliame projekciniame ekrane pateikiama visa reikalinga informacija. Prietaisų skydelio vietoje yra L formos skaitmeninis ekranas, kuris sudarytas iš trijų pritaikomų OLED ekranų, kuriuose rodoma informacija realiu laiku apie važiavimą, navigaciją ir salono komfortą, taip pat jame galima žiūrėti aukštos raiškos filmus ar sužinoti visą reikiamą informaciją apie pramogas, kurios siūlomos atvykimo vietoje.
 
Susiję straipsniai
Range Rover ir Range Rover Sport automobiliams – maksimalus „Euro NCAP“ įvertinimas Range Rover ir Range Rover Sport automobiliams – maksimalus „Euro NC 
Dar galingesni: „Audi RS 6 Avant performance“ ir „RS 7 Sportback performance“ Dar galingesni: „Audi RS 6 Avant performance“ ir „RS 7 Sportback per 
„Fiat“ debiutuoja su naujaisiais „Tipo“ hibridais „Fiat“ debiutuoja su naujaisiais „Tipo“ hibridais 
Naujajam „Mazda CX-60“ – aukščiausias saugumo organizacijos „Euro NCAP“ įvertinimas Naujajam „Mazda CX-60“ – aukščiausias saugumo organizacijos „Euro NC 
Pasaulyje debiutuoja pirmasis hibridinis elektra varomas „Alfa Romeo“ Pasaulyje debiutuoja pirmasis hibridinis elektra varomas „Alfa Romeo 
„Alfa Romeo“ atnaujino legendinius „Giulia“ ir „Stelvio“ modelius „Alfa Romeo“ atnaujino legendinius „Giulia“ ir „Stelvio“ modelius 
Naujasis „Audi Q8 e-tron“: didesnis efektyvumas ir įveikiamas atstumas, išbaigtas dizainas Naujasis „Audi Q8 e-tron“: didesnis efektyvumas ir įveikiamas atstum 
Pradėkime nuo „A“: atnaujintas mažiausias „Mercedes-Benz“ Pradėkime nuo „A“: atnaujintas mažiausias „Mercedes-Benz“ 
„Porsche“ pristatė naująjį „911 Carrera T“ „Porsche“ pristatė naująjį „911 Carrera T“  
Sportiškesnė versija: „Toyota“ į gatves išleis „RAV4 GR Sport“ visureigį Sportiškesnė versija: „Toyota“ į gatves išleis „RAV4 GR Sport“ visur 
Elektra varomas „Fiat 500e“ – dvejus metus iš eilės pelnė geriausio titulą Elektra varomas „Fiat 500e“ – dvejus metus iš eilės pelnė geriausio  
Sportinio vairavimo entuziastams – naujas, galu varomas „BMW M2“ Sportinio vairavimo entuziastams – naujas, galu varomas „BMW M2“  
75 metų jubiliejų minėsianti „Jaguar“ bendrovė pristatė atnaujintą „F-Type“ modelį 75 metų jubiliejų minėsianti „Jaguar“ bendrovė pristatė atnaujintą „ 
Ar sportinis BMW M2 ir M2 competition dizainas gali būti pritaikytas įprastam BMW 2? Ar sportinis BMW M2 ir M2 competition dizainas gali būti pritaikytas 
VW ID. Buzz Cargo pelnė „Tarptautinės komercinės transporto priemonės 2023“ apdovanojimą VW ID. Buzz Cargo pelnė „Tarptautinės komercinės transporto priemonė 
Vokietijoje – apdovanojimų lietus „Hyundai“ automobiliams Vokietijoje – apdovanojimų lietus „Hyundai“ automobiliams 
Pagerbdama legendinį modelį, „Land Rover“ išleido ribotos serijos „Defender 75th Limited Edition“ Pagerbdama legendinį modelį, „Land Rover“ išleido ribotos serijos „D 
Lietuvoje – prabangiųjų „BMW 7“ premjera: parodytas elektra varomas sedanas „i7“ Lietuvoje – prabangiųjų „BMW 7“ premjera: parodytas elektra varomas  
Dvi raidės, viena legenda: SL grįžta su AMG širdimi Dvi raidės, viena legenda: SL grįžta su AMG širdimi 
Prestižinių visureigių evoliucija – kokią pažangą galima pasiekti per dešimtmetį? Prestižinių visureigių evoliucija – kokią pažangą galima pasiekti pe 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2800 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1840 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt