Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2025-05-08
„Ring Challenge“ sezoną pradės su pasiteisinusiais ir naujais eksperimentais![]() Gegužės 17 dieną Kačerginės Nemuno žiede „Ring Challenge“ pradės Lietuvos mėgėjų žiedinių lenktynių sezoną. Praėjusiais metais pristatyta nauja „Turbo Trophy“ klasė jau pademonstravo, kad gali sukurti intriguojančias ir aštrias lenktynes, ir tapo čempionato dalimi, tad organizatoriai perėjo prie naujų eksperimentų. Pirmą kartą bus organizuojamos 150 minučių ištvermės lenktynės.
Praėjusiais metais B lygoje važiuojantys Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato dalyviai „Ring Challenge“ varžybose įrodė, kad moka kovoti aštriau, nei profesionalai. Viena iš to priežasčių buvo nauja „Turbo Trophy“ klasė, kurioje galima dalyvauti įvairiais panašaus greičio turbininius keturių cilindrų variklius turinčiais automobiliais. Ji sukūrė ne tik įvairiapusį dalyvių parką, kuriame rasime nuo „Seat Leon FR“, „Volkswagen Golf GTI“, iki „Mini Cooper“ ar jau Baltijos šalyse paplitusių BMW. Tik su turbininiais varikliais. Šie automobiliai ne tik konkurencingi tarpusavyje, bet ir įsimaišo į kitų klasių kovą, o „Ring Challenge“ visos klasės startuoja vienu metu. „Ši klasė yra sukurta dalyvių iniciatyva, pernai ją testavome, čia svečių teisėmis dalyvavo ir kitų disciplinų žvaigždės, tokios kaip „drifteris“ Benediktas Čirba, ar ralistas Giedrius Notkus, ir greitai prisijungė kiti automobiliai. Jos idėja – nebrangi, tačiau greita ir paprastai valdoma technika, puikiai tinka pradedantiesiems. Ji neapriboja automobilių pasirinkimo, tačiau sukuria įdomias ir aštrias lenktynes, tad šiemet „Turbo Trophy“ tapo jau čempionato dalimi“, - kalbėjo „Ring Challenge“ organizatorė Ugnė Rukšėnaitė. Lietuvos B lygos čempionato varžybose visos klasės varžysis viename važiavime, tad su „Turbo Trophy“ automobiliais teks varžytis ir kitiems dalyviams, prie starto linijos jų stos beveik dvi dešimtys, į varžybas užsiregistravo net 4 GT klasės automobiliai. Kadangi vienas eksperimentas, „Turbo Trohy“ klasė prigijo, organizatoriai ėmėsi naujų. Tai – 150 minučių ištvermės lenktynės, išskirstytos į tris sekcijas po 45 minutes, o tarp jų – du privalomi sustojimai pasikeisti vairuotojams ir aptarnauti automobiliui. „Tai naujas mūsų eksperimentinis projektas, žiūrėsime, kaip čia seksis lenktyniauti, kas tinka, netinka, šiemet norime išdirbti reglamentą, ir kitais metais organizuoti jau oficialų ilgų nuotolių čempionatą“, - kalbėjo Ugnė. Vis tik didžiausią „Ring Challenge“ dalyvių bazę sudaro „Time Attack“ disciplinoje, su laiku lenktyniaujantys sportininkai, mat jiems į vieną etapą numatyta net 80 vietų. Čia skirtingose kategorijose varžosi trasos rekordų siekiantys profesionalai, taip pat gali varžytis ir standartiniais tvarkingais automobiliais važiuojantys mėgėjai, kuriems dėl saugumo tenka įveikti dvi papildomas greičio mažinimo zonas. Šiemet Nemuno žiede buvo atnaujinta dar daugiau asfalto, tad faktas, jei trasos rekordas ir nekris, dalyvių asmeniniai pasiekimai stipriai pagerės. |
Susiję straipsniai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas