Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2016-08-23
Tokios geležinkelių sankryžos kaip kad Australijoje, nepamatysite niekur kitur Europoje
Jau turėjome progos pasigėrėti įspūdingais ir unikaliais Australijos keliais. Tačiau, pasirodo, unikalumo ten netrūksta ir kiek kitokio pobūdžio keliams – geležinkeliams. Netoli Rokhamptono miesto (Kvinslandas, Australija) galima pamatyti unikalų pasaulyje inžinerinį įrenginį – geležinkelių sankryža. Joje bėgiai susikerta beveik 90 laipsnių kampu.
Vieni iš susikertančių bėgių veda į netoliese esantį cukraus kombinatą. Kai į jį ar iš jo važiuoja traukinio sąstatas, mašinistas nuotoliniu būdu nuleidžia pakeliamus bėgius, jais pravažiuoja sankryžą, o bėgiai į pradinę padėtį po kurio laiko grįžta automatiškai.
Taip lėtaeigis prekinis traukinys kerta 160 km/val. greičiu švilpiančių greitųjų traukinių magistralę, greitiesiems savo broliams nesudarydamas jokių papildomų sunkumų. Nereikia ir milžiniškų infrastruktūrinių investicijų.
Jei pagrindiniu geležinkeliu lekia greitasis traukinys, bėgių nuleidimo įranga neveikia – net jei mašinistas pamėgintų ją įjungti.
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas