Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-03-16
„Toyota“ ir „Subaru“ pirkėjai – lojaliausi savo automobiliams

„Toyota“ ir „Subaru“ pirkėjai – lojaliausi savo automobiliams
Viena didžiausių JAV automobilių pardavimų svetainių, edmunds.com, paskelbė ilgus metus rinktų ir analizuotų duomenų apie vartotojų lojalumą ataskaitą. Vieną tokią portalo analitikai parengė 2007-aisiais, kitą – po dešimties metų. 

Susisteminus 13,9 mln. automobilių pardavimo sandorių, paaiškėjo, kad šiuo metu „Toyota“ bei „Subaru“ automobilius turintys žmonės yra labiausiai linkę pirkti naują tos pačios markės automobilį. 63 proc. „Toyota“ vairuotojų pasenusį automobilį iškeitė į naują „Toyota“, „Subaru“ atveju tokių vairuotojų – 61 proc. Lyginant su 2007-aisiais, lojalumas abejiems prekės ženklams padidėjo – „Toyota“ 2007-aisiais turėjo 58 proc. lojalių klientų, „Subaru“ – 45 proc. Trečioje vietoje žengia „Honda“ – 60 proc. 2017-aisiais ir 55 proc. – 2007-aisiais.

Mažiausiai lojalūs yra „Chrysler“ ir „Smart“ pirkėjai – atitinkamai vos 16 ir 19 procentų šių automobilių vairuotojų antrą kartą pirko tos pačios markės transporto priemonę.

Didžiausi pokyčiai įvyko „Subaru“ ir „Mazda“ gretose – lojalumas šiems prekės ženklams per dešimtmetį padidėjo atitinkamai 16 ir 21 proc. (antrą iš eilės „Mazda“ 1997-2007 metais įsigijo 23 proc. žmonių, 2007-2017 m. – 44 proc.).

Vertinant atskirus modelius, geriausiai atrodo „Toyota RAV4“ bei „Honda CR-V“ – 44 procentai šių automobilių pirkėjų pasenusius modelius iškeičia į tokius pat, tik naujus.

Automobilių segmentuose geriausiai atrodo SUV – 75 proc. didesnio pravažumo modelių pirkėjų pirko SUV ir antrą kartą. Segmentas pirmą kartą pralenkė pikapus, kuriuos pakartotinai rinkosi 74 proc. pirkėjų.

Prabangių automobilių segmente situacija kiek kita: tik 37 proc. „premium“ segmento automobilių pirkėjų antrą kartą įsigijo to paties prekės ženklo automobilį. Lojalumas atskiriems prekių ženklams taip pat mažesnis.

Lyderis tarp „premium“ yra „Lexus“ – 51 proc. pirkėjų antrą kartą įsigijo tos markės modelį (2007 m. ataskaitoje tokių buvo 49 proc.). Antroje vietoje „Audi“  – 47 proc. (2007 m. – 34 proc.), trečioje „Land Rover“ su 40 proc. (2007 m. – 29 proc.).

Mažiausiai lojalūs yra „Infiniti“, „Jaguar“ ir „Volvo“ pirkėjai – juos antrą kartą rinkosi atitinkamai 22, 24 ir 26 proc. žmonių. 

Didžiausias teigiamas pokytis, be „Audi“ (+13 proc.), fiksuojamas BMW – 36 proc. 2017-aisiais ir 26 proc. 2007-aisiais. Neigiami pokyčiai – „Mercedes-Benz“ (39 proc., -10 proc.) ir „Cadillac“ (31 proc., -12 proc.).

Ataskaitoje išanalizuoti ir susisteminti 13,9 mln. JAV 2007-2017 m. vykusių automobilių pardavimų sandorių. Visą ją rasite paspaudę čia.
 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt