Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-09-09
„Volkswagen“ pristatė naują logotipą ir vizualinį identitetą

„Volkswagen“ pristatė naują logotipą ir vizualinį identitetą

„Naujojo Volkswagen“ paslapties šydas nukrito: Frankfurto Tarptautinės automobilių parodos išvakarėse „Volkswagen“ pristatė savo naująjį logotipą ir prekės ženklą. Pasaulinė premjera, kurios metu buvo pristatytas ir elektromobilis ID.3, žymi naujos „Volkswagen“ eros pradžią. „Volkswagen“ ateitis – elektrinė, nuolat prisijungusi ir su neutraliu anglies emisijų balansu. Naujasis kompanijos prekės ženklas – tai modernesnė ir autentiškesnė 360° patirtis, o šie „Volkswagen“ pokyčiai yra bene didžiausio masto prekės ženklo keitimo kampanija pasaulyje, kurią numatoma užbaigti iki 2020 m. vidurio.

„Naujasis prekės ženklo dizainas žymi naujos „Volkswagen“ eros pradžią, – teigė „Volkswagen“ valdybos narys pardavimams ir rinkodarai Jurgenas Stackmannas. – Kurdamas naują turinį ir produktus, prekės ženklas patiria fundamentalius pokyčius ir į ateitį žengia su neutraliu emisijų balansu. Atėjo metas užtikrinti, kad mūsų naują požiūrį pamatytų visas pasaulis.“ „Naujasis Volkswagen“ atsispindės automobiliuose, jų dizaine, klientų aptarnavime ir visoje prekės ženklo komunikacijoje. Naujasis prekės ženklas apims tiek keleivines „Volkswagen Passenger Cars“, tiek komercines „Volkswagen Commercial Vehicles“ transporto priemones.

Tarptautinis naujojo prekės ženklo pristatymas prasidėjo Frankfurto Tarptautinėje automobilių parodoje. Iškart po „Volkswagen Group“ renginio, logotipas sužibo ir ant kompanijos būstinės Volfsburge. Toliau pokyčiai tęsis visame pasaulyje, didžiausią dėmesį skiriant kaštų ir išteklių optimizavimui. Pirmosios atstovybės bus naujai apipavidalintos Europoje, vėliau, spalio mėnesį, ir Kinijoje. Šiaurės Amerikoje ir likusiame pasaulyje pokyčiai užtruks pusantrų metų. Vietos atstovų internetinės svetainės bus atnaujintos iki rugsėjo pabaigos. Šis prekės ženklo atnaujinimas bus vienas didžiausių tokio pobūdžio projektų pasaulyje – iš viso 171 rinkoje, 10 tūkst. atstovybių bus pakeista per 70 tūkst. logotipų.



Naujasis logotipas taps kompanijos simboliu ir registruotu prekės ženklu. Jis yra modernesnis, aiškesnis ir paprastesnis. Logotipas buvo supaprastintas iki esminių elementų, naujasis dizainas tapo plokščias, dviejų dimensijų. Tai leis jį naudoti lanksčiau, jis bus geriau pritaikytas skaitmeniniams kanalams. Iki šiol logotipas buvo baltas ir mėlynas, dabar pasirinktas naujas mėlynos spalvos atspalvis, kuris suteiks daugiau spalvinių kombinacijų, o skaitmeniniuose kanaluose jis turės judantį rėmelį.

Vietoje šūkio, „Volkswagen“ pirmą kartą turės garsinį logotipą, kuris šį gamintoją padės akustiškai atskirti tiek automobiliuose, tiek komunikacijoje. Naujasis identitetas gerokai skirsis nuo naudojamo šiandien – jis bus drąsesnis ir spalvingesnis, visas dėmesys atiteks žmonėms. „Volkswagen“ nebeskirs tiek dėmesio automobilių fotografijų tobulinimui, vietoje to bus siekiama perteikti realistiškas situacijas, kuriose klientai galės atpažinti save, susitapatinti.

Tiek automobiliuose, tiek komunikacijoje ypatingas dėmesys bus skiriamas šviesai: „Volkswagen“ logotipas bus apšviestas tiek atstovybėse, tiek prekybos vietose, o taip pat ir pačiuose automobiliuose. Jau keletą dešimtmečių „Volkswagen“ savo reklamose naudojo vyro balsą, tačiau nuo šiol beveik visose rinkose prekės ženklas prabils šiltu, maloniu ir pasitikinčiu moters balsu. Strateginius pamatus šiems pokyčiams paklojo bendra „Volkswagen“ dizaino ir rinkodaros komanda. Į naujojo vizualinio identiteto kūrimą devynis mėnesius buvo įtraukti visi departamentai, šį projektą įgyvendino 19 vidinių komandų ir 17 samdomų agentūrų.
Susiję straipsniai
Naujasis „Toyota Yaris“ tapo Europos metų automobiliu 2021Naujasis „Toyota Yaris“ tapo Europos metų automobiliu 2021 
Ateityje tokių vaizdų bus daugiau - moteris bandė pagauti savarankiškai važiuojantį TeslaAteityje tokių vaizdų bus daugiau - moteris bandė pagauti savarankiš 
Atnaujintas „Jaguar I-Pace“: išmanesnis, greičiau įkraunamas ir jau LietuvojeAtnaujintas „Jaguar I-Pace“: išmanesnis, greičiau įkraunamas ir jau  
BMW išleis galingiausią M modelį – „BMW M5 CS“ BMW išleis galingiausią M modelį – „BMW M5 CS“  
Visureigis, kuriam nėra lygių: ekspertai šį modelį pripažino pačiu geriausiu prabangiu visureigiuVisureigis, kuriam nėra lygių: ekspertai šį modelį pripažino pačiu g 
„Tesla“ skubiai išparduoda „Model X“ ir „Model S“ automobilius - kas čia vyksta?„Tesla“ skubiai išparduoda „Model X“ ir „Model S“ automobilius - kas 
„AVTOVAZ“ prisideda prie „Renaulution“ strategijos diegimo„AVTOVAZ“ prisideda prie „Renaulution“ strategijos diegimo 
„Volkswagen ID.3“ kandžiojasi? Svarbus elektromobilis netikėtai sužeidė garsų automobilių žurnalistą„Volkswagen ID.3“ kandžiojasi? Svarbus elektromobilis netikėtai suže 
Šis apdegęs 2001 m. „Dodge Viper“ laukia išganymo: parduodamas aukcione už nepadorią kainąŠis apdegęs 2001 m. „Dodge Viper“ laukia išganymo: parduodamas aukci 
„Renault MORPHOZ“ - metų koncepcinis automobilis„Renault MORPHOZ“ - metų koncepcinis automobilis 
„Jaguar“ pristato „F-Pace SVR“ – 100 km/val. per 4 sekundes pasiekiantį SUV„Jaguar“ pristato „F-Pace SVR“ – 100 km/val. per 4 sekundes pasiekia 
„Honda Jazz Hybrid“ pelnė aukščiausią „EuroNCAP“ saugumo įvertinimą„Honda Jazz Hybrid“ pelnė aukščiausią „EuroNCAP“ saugumo įvertinimą 
„Tesla Model 3“ trenkėsi į medį ir degančiomis baterijomis pavaišino namų langus„Tesla Model 3“ trenkėsi į medį ir degančiomis baterijomis pavaišino 
„Toyota Camry“ hibridas – su naujomis saugumo ir jungiamumo technologijomis„Toyota Camry“ hibridas – su naujomis saugumo ir jungiamumo technolo 
Premjera Lietuvoje – atnaujintas populiariausias „Audi“ modelis „Q5“Premjera Lietuvoje – atnaujintas populiariausias „Audi“ modelis „Q5“ 
„Honda e“ išrinktas „Vokietijos metų automobiliu“„Honda e“ išrinktas „Vokietijos metų automobiliu“ 
„Volvo“ JAV atšaukia 54.000 beveik 20 metų senumo automobilių - jie gali būti mirtinai pavojingi„Volvo“ JAV atšaukia 54.000 beveik 20 metų senumo automobilių - jie  
Atnaujintas „Land Rover Discovery“ – dar patogesnis visiems septyniems keleiviams Atnaujintas „Land Rover Discovery“ – dar patogesnis visiems septynie 
„Volkswagen“ pristato galingiausią istorijoje „Golf R“„Volkswagen“ pristato galingiausią istorijoje „Golf R“ 
„Fiat“ sukūrė naują mažylio 500 versiją ir susidūrė su dilema - ar galės pardavinėti D.Britanijoje?„Fiat“ sukūrė naują mažylio 500 versiją ir susidūrė su dilema - ar g 
VIDEO

Įdomiausi automobiliai

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt