Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2021-03-05
Volvo pristatė (ne)naują Volvo C40 Recharge - kodėl automobilių gamintojai renkasi tokią formą?

Volvo pristatė (ne)naują Volvo C40 Recharge - kodėl automobilių gamintojai renkasi tokią formą?
Prieš jūsų akis - naujasis „Volvo C40 Recharge“. Na, jis ne visai naujas. Iš tikrųjų, tai - „XC40 Recharge“ su šiek tiek kitokia stogo linija. Įprastas „XC40 Recharge“ pasižymi labiau tradicine hečbeko formos linija. Tai - mažas krosoveris, kaip daug mažų krosoverių. Tuo tarpu „C40 Recharge“ pasižymi žemėjančia stogo linija, kuri turėtų priminti kupė automobilius. Jums spręsti, ar primena.
 
Tai, beje, reiškia, kad gale yra šiek tiek mažiau vietos. Ant galinės sėdynės vis tiek turėtų tilpti pora suaugusių žmonių, bet vietos galvai ten jau bus mažiau. Kita vertus, XC40 visada buvo kuriamas šeimoms, o vaikams vietos pakaks ir „C40 Recharge“ salono gale.
 
Ir taip, „C40 Recharge“ ir „XC40 Recharge“ skiriasi tik ta stogo linija. Viršuje matote „C40 Recharge“, o štai kaip atrodo automobilis, kurio pagrindu jis buvo sukurtas:
 
 
„XC40 Recharge“
©Gamintojo nuotrauka

Techniškai „C40 Recharge“ liko toks pat. Jis turi 78 kWh bateriją, kuri turėtų užtikrinti tą patį 420 km atstumą tarp įkrovimų. 100 km/val. „C40 Recharge“ pasieks per tas pačias 4,9 sekundes. Tai techniškai yra tas pats automobilis, tik su nedideliu kosmetiniu pasikeitimu.
 
Galėtume pasakyti, kad tokia forma yra aerodinamiškesnė. Ir tai yra tiesa - būtent dėl to „Tesla Model X“, „Mustang Mach-E“ ir kai kurie kiti elektromobiliai pasižymi tokia forma. Tačiau nepasikeitę duomenys rodo, kad skirtumas nėra žymus.

 
„C40 Recharge“ galas.
©Gamintojo nuotrauka

„Volvo“, beje, teigia, kad „C40 Recharge“ yra pirmasis modelis markės istorijoje, kuris turi tik elektrinę formą. Tai yra, šis kėbulas nebus siūlomas su benzininiais varikliais. Bet tai tiesa tik jei pamiršime XC40, kuris nuo C40 skiriasi tik ta stogo linija.
 
„Audi“ padarė šį tą panašaus, nors modelio pavadinimo nepakeitė. „e-tron“ visureigis yra siūlomas ir su „Sportback“ kėbulu, kuris irgi šiek tiek turi priminti kupė. Kaip ir „C40 Recharge“ atveju, šis sprendimas yra susijęs su stiliumi ir noru konkuruoti su „Mercedes-Benz GLE Coupe“ bei „BMW X6“ elektriniame formate. Tai daug ką pasako apie automobilių dizaino ateitį - išprotėjimas dėl krosoverių tokiais pavers ir solidžius sedanus, ir kupė, ir kabrioletus.
 
Daugiau apie Volvo XC40, 2018 - dabar technologijos.lt
VIDEO

Įdomiausi automobiliai

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt