Markės
1913 iš 1919
Volvo XC40, 2018 - dabar
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.03% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 2
26% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Erdvus salonas
  • Išsiskiriantis dizainas
  • Komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Kai kur pigios medžiagos interjere
  • Neintuityvi infosistema
  • Mechaninė pavarų dėžė
"Volvo interjeras pasižymi didele erdve, o keleiviai čia sėdi aukščiau nei pas konkurentus, tad automobilis yra patogus valdyti mieste"
Mažasis Volvo visureigis prisijungia prie didesniųjų brolių – naujojo XC60 ir populiariojo XC90 modelių. Trečiasis "XC" ženklu pažymėtas Volvo visureigis yra pirmasis modelis, sukurtas ant kompaktiškos modulinės architektūros (CMA) platformos sukurtos kartu su Kinijos kompanija "Geely". CMA taps pagrindu ne tik XC40, bet ir visiems 40 serijos Volvo modeliams įskaitant ir netrukus pasirodysiantiems elektromobiliams. Akivaizdu, kad naujajam XC40 nebus paprasta išsikovoti savo vietą po saule, kadangi iki šiol Volvo galima sakyti negamino kompaktiškų visureigių neskaitant neitin populiaraus V40 Cross Country modelio. Būdamas 4425 mm ilgio, 1863 mm pločio ir 1652 mm aukščio su 21 centimetro prošvaisa (tai daugiau nei turi didesnieji XC60 ir XC90 modeliai) XC40 yra aukštesnis ir platesnis nei pagrindiniai konkurentai BMW X1 ir Audi Q3. Tarp konkurentų galima paminėti ir itin populiarų Range Rover Evoque, taip pat “šviežius” BMW X2 ir Jaguar E-Pace modelius. Debiuto pradžioje XC40 buvo siūlomas su dviem motorais – keturių cilindrų turbodyzeliniu 2 litrų 190 AG arba tokio paties darbinio tūrio turbobenzininiu 247 AG varikliu su priekiniais arba visais varančiaisiais ratais. Visų varomųjų ratų versijoje sumontuota elektrohidraulinė tarpašinė „BorgWarner/Haldex“ mova. Vėliau pirmą kartą „Volvo“ istorijoje buvo pristatyti trijų cilindrų benzininiai motorai, hibridinė ir visiškai elektrinė versijos. Automobilio dizainas gana santūrus – priekyje matomos tradicinės įgaubtos radiatoriaus grotelės, lengvai atpažįstami Volvo LED žibintai ir drąsiai į viršų ties galiniu statramsčiu šaunanti langų linija – kogero vienintelė įdomesnė detalė. Viduje mažasis Volvo turi solidų interjerą, kuris savo stiliumi bei medžiagomis primena kitus Volvo modelius. Centre į akis krenta 9 colių įstrižainės ekranas, o priešais vairuotoją - platus 12,3 colių ekranas. Volvo interjeras pasižymi didele erdve, o keleiviai čia sėdi aukščiau nei pas konkurentus, tad automobilis yra patogus valdyti mieste, kur neabejotinai bus dažniausiai naudojamas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šis automobilis 2018 metais buvo išrinktas Europos metų automobiliu

Buvo gaminama tik elektra varoma XC40 Recharge versija:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 2
Algirdas | 2024-05-10
Volvo xc 40
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nereikia prisijaukinti
Maža bagažinė
Na nežinau, skaičiau prieš tai atsiliepimą, Juokas paėmė, nusprendžiau parašyti komentarą. 1.Trauka? Puiki, stipriai nesijaučia pavarų perėjimų. Jeigu perki automobilį su 1,5, nesitikėk, kad jis puikiai trauks, kol suveiks turbina ir t.t. Čia kaip pirkčiau toyota aygo ir sakyčiau, kad netraukia. nes prieš tai turėjau subaru 3,0R , va ta tai traukė. 2.Multimedia intuityvi, greitai perpratau valdymą. Touchscreen ekranas ne medinis 3.Bagažinė? Mažoka. Reikia didesnio automobilio? Pirk didesnį ir nesiskųsk. Arba pirk stogo bagažinę. 4. Labai geras matomumas priekio/šono pro stiklus, automobilio struktūros neužstoja vaizdo. 5. Aukštesniam žmogui kas aktualu, tai kojų parėmimas ar kaip ten vaidinasi, kur iš sėdynės išsitraukia. 6. Automobilis toks, kurio nereikia prisijaukinti. Jį lengva jausti. 7. Įsėdus į automobilį jaučiasi tvirtas interjeras. Žodžiais to nepaaiškinsi.
Pilnas atsiliepimas...
2020-11-14
Kodėl ji tokia prasta?
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Naujoviškas.
Ankštas, maža bagažinė, neekonomiškas, prasta multimedija, brangus, neturi traukos, pigios medžiagos viduje, garso izoliacija.
Jau 1 metus esu šio Volvo XC40 savininkas. Pas mane 2018 metų su 1.5 T3 benzininiu varikliu. Pagirti šio volvo aš negaliu, nes jis neturi pliusų. Jis brangus (kaina 30k Eurų), ankštas, neekonomiškas, triukšmingas, neturi traukos, multimedija prastai valdosi, 2 metų senumo jau turėjo ne mažai gedimų ir mano manymu negražus. Neleiskite veltui 30 tūkstančių Eurų ir nepirkite šio Volvo.
Pilnas atsiliepimas...
 
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
    EX90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt