Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-06-17
„Volvo Trucks“ išbandė pilnai elektrinį autonominį, futuristinės išvaizdos sunkvežimį „Vera“

„Volvo Trucks“ išbandė pilnai elektrinį autonominį, futuristinės išvaizdos sunkvežimį „Vera“
„Volvo Trucks“ elektra varomas, visąlaik nuotoliniu būdu prie kompanijos informacinių sistemų prisijungęs, bet autonomiškai veikiantis vilkikas „Vera“ yra svarbi integruoto krovinių gabenimo tarp logistikos centro ir Geteborgo uosto terminalo sprendimo dalis. Inovatyvi transporto priemonė sukurta bendradarbiaujant „Volvo Trucks“ ir keltų bei logistikos kompanijai DFDS.
 
„Volvo Trucks“ autonomiškai veikianti elektra varoma transporto priemonė „Vera“ ruošiasi pirmajai užduočiai – gabenti krovinius iš DFDS logistikos centro į uosto terminalą. Naujas bendradarbiavimo projektas – tai pirmasis žingsnis pritaikant „Vera“ atlikti realias transporto užduotis. 
©Gamintojo nuotr.
 
Įgyvendindama šį projektą „Volvo Trucks“ siekė praktiškai išbandyti „Vera“ realioje darbo aplinkoje. Prie kompanijos sistemų realiu laiku prisijungęs autonominis sunkvežimis užtikrins sklandų krovinių srauto iš DFDS logistikos centro į uosto terminalą, iš kurio jie pristatomi į galutines pristatymo vietas visame pasaulyje, judėjimą.
 
Savo pirmąjį elektrinį, su išorinėmis sistemomis realiu laiku susietą, autonomiškai veikiantį vilkiką, skirtą pasikartojančioms užduotims logistikos centruose, gamyklose ir uostuose atlikti, „Volvo Trucks“ pristatė 2018 m. Pavadintas „Vera“, elektra varomas vilkikas pritaikytas dideliam tikslaus paskirstymo reikalaujančių krovinių kiekiui gabenti nedideliais atstumais.

 
Bendradarbiaujant su DFDS „Volvo Trucks“ vilkikas „Vera“ taps autonomiškai veikiančio transporto sprendimo dalimi. 
©Gamintojo nuotr.

„Dabar turime galimybę pritaikyti „Vera“ tam puikiai tinkančioje aplinkoje ir toliau tobulinti sistemos galimybes atliekant panašias užduotis“, – sako „Volvo Trucks“ autonominių sprendimų viceprezidentas Mikaelis Karlssonas.
 
Šios programos tikslas – sukurti integruotą sistemą, kurią sudaro grupė nuolat nuotoliniu būdu stebimų „Vera“ transporto priemonių, sklandžiai, efektyviai ir tvariai, nepertraukiamu srautu gabenančių krovinius nustatytu maršrutu.
 
 
Bendradarbiaujant su DFDS kompanija „Volvo Trucks“ žengia pirmuosius žingsnius pritaikydama „Vera“ sudėtingesnėms transportavimo užduotims pramoniniuose rajonuose esančiuose bendrojo naudojimo keliuose atlikti.
 
 
„Siekiame būti nuotoliniu būdu stebimo, autonominio transporto kūrėjų priešakyje. Bendradarbiavimas su partneriais mums padės vystyti veiksmingą, lankstų ir tvarų sprendimą, padedantį plačiau naudoti autonomines transporto priemones. Tai būtų naudinga ir mūsų klientams, ir gamtai, ir verslui“, – sako DFDS generalinis direktorius Torbenas Carlsenas.
 
Realiomis sąlygomis veikiantis ribotos apimties autonomiškai veikiančių transporto priemonių panaudojimo sprendimas bus toliau tobulinamas atsižvelgiant į naudojimo metu stebimus technologinius, operacijų valdymo ir infrastruktūros pritaikymo aspektus, ypatingą dėmesį skiriant eismo saugumui. Surinkus papildomų, eksploatacijos realiomis sąlygomis, duomenų „Volvo Trucks“ ketina „Vera“ sunkvežimius naudoti kituose, panašiuose projektuose, papildant tradicinius šiandien naudojamus transportavimo sprendimus.
 
 
„Ateityje autonomiškai veikiantis, mažai triukšmo skleidžiantis ir visai teršalų neišmetantis transportas atliks svarbų vaidmenį transformuojant logistikos sektorių, taip užtikrinant maksimalią naudą verslui ir visuomenei. Bendradarbiavimo su DFDS projektą laikome labai svarbiu skatinant technologijų plėtrą šioje srityje. Nors „Vera“ vilkikams esame nustatę griežtus maksimalaus greičio ribojimus, patys neketiname riboti savęs siekdami tolesnės pažangos. Bandymai jau prasidėjo ir per ateinančius keletą metų ketiname galutinai įgyvendinti šį sprendimą“, – priduria Mikaelis Karlssonas.
 

 
Autonomiškai veikiantys, elektra varomi „Vera“ vilkikai gabens krovinius iš DFDS logistikos centro į uosto terminalą. 
©Gamintojo nuotr.
Svarbiausi duomenys: 
  • Užduotis – pagal poreikį pristatyti konteinerius iš DFDS logistikos centro į Geteborgo uosto terminalą.
  • Autonomiškai veikiančių transporto priemonių sistemą stebi valdymo bokšte esantis, už transporto priemones atsakingas, operatorius.
  • Sprendimas pritaikytas atlikti pasikartojančias vežimo užduotis maksimaliu 40 km/h greičiu.
  • Sprendimą sudaro ne tik autonomiškai veikiančios transporto priemonės, bet ir infrastruktūros objektai: pvz. - automatiniai terminalų vartai.
  • Įgyvendinant projektą be „Volvo Trucks“ ir DFDS dalyvavo dar keletas partnerių.
  • DFDS teikia keltų operatoriaus ir transporto paslaugas Europoje bei Turkijoje. Metinės kompanijos pajamos sudaro apie 17 mlrd. DKK. Kompanijos laivuose ir biuruose 20-tyje šalių dirba 8 000 darbuotojų. Pagrindinė DFDS būstinė yra Kopenhagoje, Kompanijos akcijos listinguojamos „NASDAQ Copenhagen“ biržoje
Iniciatyva įgyvendinama remiant Švedijos inovacijų agentūrai „Vinnova“, Švedijos transporto administracijai ir Švedijos energetikos agentūros strateginių transporto priemonių tyrimų ir inovacijų programai FFI.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Sugedo Tesla baterija, o garantija jau nebegalioja? Pasiruoškite patuštinti piniginę, nebent... Sugedo Tesla baterija, o garantija jau nebegalioja? Pasiruoškite pat 
Land Rover pristatė įspūdingą „Defender V8 Bond Edition“ versiją įkvėptą kino filmo „Mirtis palauks Land Rover pristatė įspūdingą „Defender V8 Bond Edition“ versiją įkv 
100.000 dolerių už tai? „Youtube“ kanalo kūrėjas skundžiasi naujutėlaičio „Tesla Model S“ kokybe 100.000 dolerių už tai? „Youtube“ kanalo kūrėjas skundžiasi naujutėl 
„Mustang Mach-E“ atstumą nuo bet kurios Europos sostinės iki pajūrio gali įveikti viena įkrova „Mustang Mach-E“ atstumą nuo bet kurios Europos sostinės iki pajūrio 
 „Ford Kuga“ įkraunamasis hibridas – populiariausias tokio tipo modelis Europoje „Ford Kuga“ įkraunamasis hibridas – populiariausias tokio tipo mode 
„Tesla Model S Plaid“ prieš „Porsche Taycan Turbo S“ - kas nugalės? „Tesla Model S Plaid“ prieš „Porsche Taycan Turbo S“ - kas nugalės? 
Kas geriau pasirodys bekelėje - kuklusis „Fiat Panda Cross“ ar elektrinis „Tesla Model X 100D“? Kas geriau pasirodys bekelėje - kuklusis „Fiat Panda Cross“ ar elekt 
 „Porsche“ pristatė iki šiol galingiausią „Cayenne“ serijos modelį „Cayenne Turbo GT“ „Porsche“ pristatė iki šiol galingiausią „Cayenne“ serijos modelį „ 
Naujasis „Audi RS 3“: neprilygstamas sportiškumas kiekvienai dienai Naujasis „Audi RS 3“: neprilygstamas sportiškumas kiekvienai dienai 
Pradėta naujojo kompaktiško miesto visureigio – „Toyota Yaris Cross“ – gamyba Pradėta naujojo kompaktiško miesto visureigio – „Toyota Yaris Cross“ 
„Land Rover“ tapo pirmojo „Virgin Galactic“ kosminio skrydžio su įgula dalimi „Land Rover“ tapo pirmojo „Virgin Galactic“ kosminio skrydžio su įgu 
E. Gutaravičius: Niurburgringo „Nordschleife“ trasa užburia E. Gutaravičius: Niurburgringo „Nordschleife“ trasa užburia 
Pristatytas naujasis „Porsche Taycan Cross Turismo“ Pristatytas naujasis „Porsche Taycan Cross Turismo“ 
40-metį minintis „FIAT Ducato“ – perkamiausias Europos komercinis automobilis 40-metį minintis „FIAT Ducato“ – perkamiausias Europos komercinis au 
Ketvirčio pabaigoje „Tesla“ vėl skuba - kai kurie metodai kelia klausimų Ketvirčio pabaigoje „Tesla“ vėl skuba - kai kurie metodai kelia klau 
Laikui nepavaldus „Porsche 911” pristato net 5 atnaujinto GTS modelio versijas Laikui nepavaldus „Porsche 911” pristato net 5 atnaujinto GTS modeli 
„Tesla Model S Plaid“ jau virto lenktyniniu automobiliu ir pademonstravo neįtikėtiną greitį „Tesla Model S Plaid“ jau virto lenktyniniu automobiliu ir pademonst 
„Fiat 500e” – 2021 metų kabrioletas, skelbia įtakingasis „What Car?“ žurnalas „Fiat 500e” – 2021 metų kabrioletas, skelbia įtakingasis „What Car?“ 
Tesla Model S Plaid jau keliauja pas pirkėjus - ar toks vairas jums dar atrodo kaip gera idėja? Tesla Model S Plaid jau keliauja pas pirkėjus - ar toks vairas jums  
Dar vienas gamintojas bandys vandenilinį automobilį - mato šios technologijos privalumus Dar vienas gamintojas bandys vandenilinį automobilį - mato šios tech 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt