Markės
294 iš 1507
Citroen C1 2005 - 2014
Citroen C1, 2005 - 2014
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.62% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)Viso įvertinimų: 5
22% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)22% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.3)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Citroen C1 yra nedidukas miesto automobilis parduodamas nuo 2005 metų. Automobilis sukurtas dviejų korporacijų - PSA (Peugeot ir Citroen) ir Toyota bendromis pastangomis, ko pasekoje gimė trys identiški automobiliai - Peugeot 107, Citroen C1 ir Toyota Aygo. Didžiausi skirtumai tarp automobilių yra žibintų grupėje, interjero išpildyme, automobilio galinėje dalyje ir logotipuose. Automobiliai gaminami su trijų ar penkerių durų hečbeko kėbulais. Yra du varikliai - 1.0 L trijų cilindrų variklis su 68 AG (51 kW) ir 1.4 L HDi dyzelinis I4 variklis su 54 AG (40 kW) galia. Automobilis įvertintas 4 žvaigždutėmis EuroNCAP saugumo reitinguose. Pagal žurnalą “Spiegel” C1 pagal ekonomiškumą yra antroje vietoje tarp benzininių variklių (po Toyota Prius) ir taip pat antroje tarp dyzelinių variklių (po Smart ForTwo).
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Pagal žurnalą “Spiegel” C1 pagal ekonomiškumą yra antroje vietoje tarp benzininių variklių (po Toyota Prius) ir taip pat antroje tarp dyzelinių variklių (po Smart ForTwo).
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 5
juozas | 2019-01-04
Patvarus, ekonomiškas miesto automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Prisiparkavimas, patikima, nedidelės kuro sanaudos, pigus explotavimas, valdymas mieste, kelio apšvietimas nakti.
Komfortas, garso izoliacija, valdymas užmiesti - žvirkelyje.
Eksplotuota 5 metus, pravaziuota 180000 km. Nusipirkau prie 40000km. Komplektacija : kondicionierius , el langai. Puikus miesto automobilis, prisiparkuoti visur įlenda. Mieste manevruot ar isibėgėt šauniai. Teko važinėt su Smart auto, tai mano akim C1 geriau. Vidus labai erdvus, trauka tikrai nebloga, automagistralėj 130 km/h važiuoja. Galinė sėdynė susilanksto, pasidaro gan talpi bagažinė. Palyginus, gan ne žema + trumpa bazė, tai nusukt nuo kelio, ne problema būdavo, ar ant kokio šaligatvio užvažiuot, kad dugną nesėktu. Ant žvyruoto kelio stabilumo labai mažai, tad greitis nedidelis turi but, jei dar koks didesnis posūkis, nesunkiai užmesdavo galą. Garso ir šilumos izoliacijos nėra, tada per didesni lietu jau nekalbu krušos, susikalbėt gan sunku tiek viduj tiek per telefoną Korozijos per tiek laiko labai minimaliai atsirado, pagrinde kapotas nuo akmenuku , bet kad masiškai korozija imtu, nebuvo. Kondicionierius gan gerai šaltį pusdavo, bet karšta diena , karštis paimdavo viršų, dėl prastos izoliacijos. Reikėdavo max. greiti oro statyt, kad pūstu. Įjungus kondicionierių, pasijausdavo galios kritimas, o ypač automagistralėj, arba į kalną važiuojant. Kuro sanaudos, vasara mieste 5,5 , žiema ir iki 7l. Užmiesti pagal taisykles ir nevėjuotai dienai vasara 4 l, greitis iki 100km/h., žiema iki +2l. Važiuojant 130km/h , sanaudos +- 6l nevėjuota diena, jei vėjas +- 2 dasidedavo. Pavaros trumpos, 5pavara , 130km/h , apsūkų budavo 4000. Prie tokių apsūkų alyvos padegindavo, tad vilnius - klaipėda - vilnius , kažkur 0,5 - 1l, jei apsūkų 4000. Tolimoj kelionėj, tikrai nekomfortiška. Prie 80000km užsidegė check engine indikacija. Diagnozė, katalizatorius. Reikėjo keist. Nekeičiau pravažinėjau iki galo. Kažkokių pašalinių pastebėjimų, nebuvo aptikta, nei traukos, nei kuro atžvilgiu. Teko keist 3 rato guolius, d.p. priekis / galas ir k.p. galas. Buvo įvažiuota i duobe, greičiausiai pasekmės to. Keista vidinio pusašio tarpinė. Automobilis labai paprastas, remontuot pakaba pigu ir nieko ypatingo. Detalės gan pigios, rast ne problema, tiek pakabos , variklio ir kėbulo. Paskirstimo diržo nėra, stovi grandinė. Pilasi 3l alyvos . Alyva pilasi paprasta, nėra priskirta jokios specifikacijos, tad galima pilt kad ir pačia pigiausia. Filtrai pigus, kuro filtras nesikeičia. Priėjimas prie lempučiu geras, tad. pasikeist pačiam nesunku. Elektrinė vairo kolonėlė, tad sugedus , brangiau kainuos nei hidraulinė, bet man laikė, jokių nusiskundimu. Patikrint ar nebarška variklio grandinė. Katalizatoriu, kad nedegtu check engine indikacija. Mano atveju kad degė ir aš netvarkiau, tai nėra gerai varikliui, bet tai buvo mano pasirinkimas. Teoriškai buvo riebinamas kuro mišinys, tad gali įtakoti varikliui- stumoklio žiedams, buvo sunkiau . Buvo sunkiau praeit duminguma, nors ir benzinas. Geriausiai prieš perkant nuvažiuot i TA stoti, kad iškratytu + diagnostini prietaisa pasijungt , kad pažiūrėtu parametrus, kodus nuskaitytu. Alyva keiskit kas 10000km , važiuosit ilgai :)
Pilnas atsiliepimas...
2018-07-26
Miesto mašiniukas :)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus mieste, dinamiškas, ekonomiškas, patikimas mašiniukas.
Salono plastmasės, garso izoliacija.
2008 metų, 1.0 50kw benzinas. Pirkta VEHO ir jau 10 metų kaip mūsų šeimos rankose. Per 10 metų prisukta apie 150000 KM., todėl yra ką parašyti apie šį automobilį. Pirktas buvo geriausios komplektacijos ir su mechanine pavarų dėže. Tai patogus miesto automobiliukas, su kuriuo galima keliauti ir po Europą. Tiesa, keliauti, geriau dviese, nes likusi salono dalis gali pasitarnauti kaip bagažinė. Mieste motoriukas dinamiškas, mėgsta aukštas apsukas. Pavaros ilgos, todėl yra pakankamai ekonomiškas (mieste 6l, mišrus 5.5l., trasoje 4.5-5l). Garso izoliacijos praktiškai nėra, girdi kaip dirba viskas, kas yra po variklio dangčiu arba gali išgirsti kaip kaimynas žiemą, kitoje aikštelėje po nosimi keikdamasis negili užvesti savo dyzelinio passeračio :D Kalbant apie eksploatacija, tai per dešimt metų buvo tvarkyta: Visi ratų guoliai keisti, du kartus vandens pompa, karterio tarpinė (98 benzas kaltas), generatoriaus diržas, bendeksas, rankinio trosas, duslintuvas, šarnyrai, stabilizatoriai, prie 130000 sankabos komplektas. Greitai reiks keisti variklio grandinę (kas 160000km. keičiama)Dalių kainos nedidelės, jų tikrai daug, nes tinka ir Toyota aygo, bei Peugeot 107 visos dalys. Taisymas nėra sudėtingas, jokių nesąmonių neprimąstyta. Elektrinė dalis puikiai laiko. Po 10 metų atsirado korozijos židinių, bet važinėjant Lietuvoje tai normalu. Nebijoti Citroen ženklo, nepirkti pigiausių variantų, nes būna užmušti. Rinktis automobilį nuo 2007 metų, nes iki 2007 ėjo torsioninė galinė pakaba.
Pilnas atsiliepimas...
2018-06-09
Miesto kibiriukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelė erdvė vairuotojui (190cm žmogus puikiai įsitaiso).Manevringa, ekonomiška, patikima. Tai Toyota su Citroën ženklu.
Platus statramstis, garso izoliacija.
Pirktas 2008 metais iš salono, geriausios komplektacijos su mechanine pavarų dėže. Per 10metų prasukta 160000km. Neblogas miesto mašiniukas. Komforto praktiškai nėra, bet tokios klasės automobiliui jo ir nereikia. Sedynės be didesnio prilaikymo, bet patogios, ilgose kelionėse nevargina. Salono plastmanės tvirtos, per 10 metų nieks nesulūžo, tik kad važiuojant per duobes, barška truputį. Na nėr ko norėti, tai biudžetinis automobilis. Mieste galios užtenka per akis, manevruoti paprasta, parkuoti taip pat patogu. Vienas iš minusiukų būtų storas statramstis, kuris riboja matomumą, bet tai vėlgi, padaryta dėl saugumo priekinio smūgio metu. Važiuojant dideliu greičiu, c1 yra standus ir stabilus automobilis, todėl be problemų galima keliauti. Gražiai važinėjant mieste, kuro sanaudos siekia apie 5.0-5.5, truputį paspaudus ir gali perkopti 6.5l. Trąsoje kuro naudoja daug maž panašiai nuo 4.5 važiuojant 80km/h iki 6.5 važiuojant 140 ir daugiau. Pavaros pakankamai ilgos. Per visus 160000 tūkst. Po du kartus buvo keisti priekiniai ratų guoliai (reikia dėti geros firmos ir netaupyti, nes pigūs atlaiko iki 20000km., su brangesniais jau 50000km. padariau ir dar laiko) geresnės firmos kainuoja nuo 40 iki 60€, prastesni apie 15-25€, keista vandens pompa (su darbais 50€), prie 130000 buvo tvarkytas bendeksas (60€), stabilizatorių traukės (60€ su darbais), sankabos komplektas (180€ su darbais) ir viskas. Tiek motoras, tiek elektrinė dalis, tiek važiuoklė yra Toyotos kūryba, todėl tinka dalys tiek nuo TOYOTA AYGO, tiek nuo PEUGËOT 107. Po 8 eksplotacijos metų, ant dugno atsirado rūdelių, bet labai jau neplinta ;) Eksplotacija pigi, reikia tik gerus tepalus pilti, naudoti tik 95 benziną ir mašiniukas tarnaus ilgai. Buvo pirkta už 36000Lt, šiuo metu, gero stovio su el. langais, A/C, orginaliu mageliu ir tachometro be 2800€ nerasite. Nebijoti prancūziško pavadinimo, nes po juo slepiasi japoniška kokybė ;)
Pilnas atsiliepimas...
2017-10-08
Fainas kibiras2
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvardinti
Išvardinti
Praėjo 5 metai po pirmojo straipsnio. Galiu užtikrintai pasakyti, kad mašiniukas per 9 eksploatacijos metus nė karto nepavedė. Per 126000 km. dukart pakeistas dešinės pusės priekinis guolis, vienąkart duslintuvas, dukart stabdžių diskai su kaladėlėmis, galinių stabdžių kaladėlės, du komplektai žvakių (dėl padidėjusių kuro sąnaudų) ir ašku, tapalai, filtrai. Per tą laiką, skirtaingais laikais, po 1 kartą pakeistos lemputės. Vienintelis minusas - dugne atsirado korozijos židinių. Manau, kad per tuos metus mašina save pateisino 100%. Dabar ima juokas, kai prieš keletą metų servisistai gąsdino, kad po 60000 km. reiks keisti sankabą; ji nekeista tarnauja iki šiol, akumuliatorius dar nekeistas ir kas įdomiausia - šaldo kondicionieris. Bendrai kalbant - tai labai vykęs kurinys už sąlyginai mažą kainą.
Pilnas atsiliepimas...
C1 | 2012-03-16
Fainas kibiras
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagu vairuoti
kieta pakaba
Pirkta 2008 m. iš salono Veho. 1,0, benzinas, 68AG. Patvari mašinytė, su ja išnaršiau pusę Europos. Gal kiek triukšminga, nes visai nėra garso izoliacijos. Viską atperka kuro sąnaudos. Nors skaitoma miesto mašina, tačiau važiuojant autostradomis 140 km/h, vidutinės sąnaudos 6,5 l/100 km. Dviese keliauti idealu, o likusi salono dalis - gan erdvi bagažinė. Keturiese dručkiai sutilpome bet bagažinėje liko vietos tik dėžei alaus ir porai silkių. Bendrai pasakius - tai kibiras, kuriam nėra kam birėti (paskirstymo velenas su grandine). Per 4 metus pakeičiau tik stabdžių kaladėles ir aišku tepalus bei filtrus. Patiko: informatyvus vairas su elektriniu stiprintuvu (mašina sveria 800 kg :-)) Minusas - tai netiksli pavarų dėžė (perėjimas į žemesnes pavaras). Trauka jaučiasi nuo 3800 aps/min. Kuro sąnaudos tikrai didesnės nei rašo gamintojas - meluoja. 4,5 l/100 km man suvalgė Lenkijoje, kai reikėjo vilktis 70 km/h. Kam patinka golfo kietumas, fiato barškumas ir neignoruoja japoniškos technikos (Toyotos agregatai) - tai šitas kibirėlis vertas dėmesio. Kaip visiem auto
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Citroen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini    C1C1
  Maži    C3C3C3
   C2DS3
  Kompaktiniai   XsaraXsaraC4C4
    DS4
    C-Elysée
  Vidutiniai   XantiaC5C5 
    DS5
  Reprezentaciniai  XM  
   C6 
  Kabrioletai    C3 Pluriel 
  Mini krosoveriai     C4 Cactus
    C3 Aircross
  Krosoveriai     C4 Aircross
  Visureigiai    C-Crosser 
  Mini vienatūriai   Xsara PicassoC3 Picasso 
   C-Zero
  Vienatūriai    Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso
   C4 PicassoC4 Picasso
  Dideli vienatūriai    C8 
  Daugiatiksliai   BerlingoBerlingoBerlingo
   Nemo 
  Komerciniai   JumpyJumpySpaceTourer
   JumperRelay
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai