2019-02-01 |
Citroen C4 2.0i
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nebrangus, išvaizdus, gana atsparus korozijai, gera garso aparatūra, nebloga izoliacija, daug funkcionalumo, neįdomus vagims, nėra labai brangios dalys
Greitai nuvertėja, blogas matomumas pro galinį langą, maži veidrodėliai, ilgai šyla salonas žiemą.
|
Sveiki, taigi nutariau pasidalinti savo patirimais apie citrinuką C4-tuką. Automobilį pirkau prieš metus, buvo grįžęs iš Švedijos su 290000km rida. Kiek pastebėjau, pasitaikė gan retokas variantas Lietuvoje - 2.0i benzinas ir šviesaus veliūro salono. Pirkau ją sudaužytą, buvo sulamdytas, perbrauktas visas šonas, teko keisti dvejas duris ir sparną, kuris nustebino mane, nes jis yra pagamintas iš plastiko. Pirmas įspūdis: graži išvaizda, vikrus varikliukas, puiki komplektacija. Pats varikliukas tikrai vikrus ir smagus, trauka nebloga, kaip tokiam automobiliukui, stipriau paspaudus pedalą, jaučiamas smagumas :). Su pačiu varikliu, bėdų visiškai neturiu, realiai, buvo keičiamos tik einamosios dalys, tai traukės, kaladėlės ir t.t. Mieste važiuoti smagi, kaip toks mašiniukas, neblogai "deda" iš vietos :) Vietos salone nėra labai daug, bet nėra ir visai mažai, keturi žmonės telpa be vargo, į aukštį vietos užtenka, pločiu taip pat. Tačiau bagažinė mažoka, bet vis dėlto, tai miesto automobiliukas. Bagažinėje išsistumia skyreliai, labai patogu sudėti vežamus daiktus, nes neišsibarsto po visą bagažinę. Salone yra užtektinai daiktadėžių, porankis, kuris atsidaro, "glove box'as" su akinių ir kompaktinių diskų skyreliais. O važiuoklė, tai nėra jau tokia labai kieta, kaip kažkas minėjo anksčiau atsiliepimuose... Prieš tai, turėjau "Škoda Fabia combi", 2009-tųjų metų, tai galiu pasakyt, kad C4, pranoko visais galimais dalykais (komfortas, minkštumas, patikimumas - daug gedo škoda, buvo daužta su tikra, 68000 km rida). Pradžioj buvo tas jausmas, kad, o ne, kam pirkau po škodos citroeną, čia juk prancūzas... Bet išėjo taip, kad tas prancūzas, man kėlė mažiau vargo ir problemų. Elektros gedimų neturėjau, tik kartais įjungus autopilotą, užsidegdavo "service" lemputė, išjungus autopilotą, ji užgesdavo (tai būdavo retais atvejais). Dabar pastebėjau, kad lietaus daviklis pradėjo "durniuot", matyt numirė, gerai, kad nebrangus, bandysiu pasikeist... O didžiausias minusas šiame automobilyje, tai salono šildymas, nežinau kodėl, gal sklendės užstrigusios, nes labai ilgai, kol sušyla salonas, nepučia šilto vėjelio... Turiu ir Peugeot 406-tą, faceliftą, dyzelį, tai net tas daug greičiau užšyla... O daugiau tai spręsti Jums, automobilį šiaip patarčiau pirkti, nes nėra brangus, išvaizdus, gana patogus ir funkcionalus. Jei sugalvojote įsigyti, ieškokite pilnesnės arba "exclusive" komplektacijos, nes joje gali būti spalvotas ekranas, užsilenkiantys veidrodžiai, panoraminis stogas, "xenon" žibintai ar atstumo davikliai. Dėl variklio nežinau, ką patarčiau, daugiau kitokių nemėginęs, tačiau nežinau ar mitas, ar ne, bet sako, kad į 2.0i 103kW, dujos nesideda. Bet nemanau, kad ir reiktų jas dėti, nes ramiu, vidutiniu važiavimu, galima tilpti į 8litr. Be abejo, kas nori išskirtinesnio varianto, patariu rinktis coupe kėbulą. Su elektronika nieko rimto labai neturėjau, tik pradėjo "durniuoti" lietaus daviklis, galbūt užteks tik jį pakeisti, šiukšlynas už jį nori 10-15eur., kartais užsidegdavo "service" lemputė, kai yra įjungiamas autopilotas, bet tai buvo tik keletą kartų. Iš variklio pusės - viskas tvarkoje. Keičiau tepalus, filtrus, diržus. Dar keičiau priekinius, galinius diskus, kaladėles, stabilizatorius ir galinius amortizatorius, nes automobilio galas beprotiškai barškėjo, būtent dėl to. Kadangi pirkau pabrauktu šonu, keičiau vienos pusės dvejas duris (už duris mokėjau 30eur., plius, reikėjo persidažyti), priekinį sparną, už kurį mokėjau 5 eurus :). Nusipirkęs, truputį pasitvarkiau dugną, buvo smulkių rūdelių, kurias pašalinau ir visą dugną padengiau antikoroziniu purškalu. Apie nuvertėjimą mažai ką pasakysiu, nes automobilį įsigijau labai nebrangiai, aišku, nuvertėja greičiau už lexusą, bet ir kainuoja daug kartų mažiau už jį, spręsti Jums :)
Jei susidomėjote šio automobiliuko pirkimu, patarčiau patikrinti visą elektroninę dalį, jei yra galimybė, pajungti diagnostiką, dėl šventos ramybės. Pažiūrėkite ar trauka nedingusi, ar variklis neskleidžia įtartinų garsų, pažiūrėkite ar nėra skysčių nutekėjimų. Patikrinkite ar šildo, šaldo pečiukas. Patarčiau rinktis pilnesnės komplektacijos automobilį, nes bus daug gerų funkcijų (autopilotas, spalvotas ekranas, atstumo jutikliai, panoraminis stogas, kelio linijų "matymas", užsilenkiantys veidordėliai. Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-11-07 |
Citroen C4 1,6HDi hečbekas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Taupumas, erdvė, maži eksplotacijos kaštai, geresnis nei vidutinis prancūziškas patikimumas, elementari važiuoklė.
Jaučiasi ne itin malonus vėjo šniokštimas važiuojant autostrada, kietoka važiuoklė.
|
Prieš du metus atėjo diena, kai rankose pirmą kartą prisiliečiau prie savo Citrinos hečbeko. Nuo tos dienos nuvažiavau daugiau nei 50kkm ir jaučiu dvilypius jausmus: meilę ir švelnią neapykantą. Asmeniškai mašina iš priekio graži, bet užpakalis, asmeniškai nelabai kimba. Važiuoklė paprasta kaip 5 centai, jokių pagalvių, tik kelios svirtys priekyje, ir štanga gale, tačiau gan kietoka važiuojant žvyrkeliais, tačiau idealiai laikosi ant geros kokybės kelio. Tokie niuansai ir žavi ir pykdo. Tikras prancūzas. Tikrai talpus automobilis, nes bagažinė gili, o sėdynės patogiai susilanksto. Galios kaip tokiam automobiliui su 1,6 dyzeliu kuris yra tikrai patikimas, bei ekonomiškas (rekordas 4,5 mieste ir 3,8 ~90km/h) pakanka, nes planavau čipuoti, bet nebebuvo poreikio. Kai kurie žmonės labai stebisi kodėl pagrindinis ekranas viduryje skydelio, tačiau pavažiavus galima įsitikinti, kad jis labai patogus, nes nereikia ieškoti kur po vairu yra spidometras ar pns.. Remontas priklauso nuo to ką remontuoti tenka. Reikėjo keisti sankabą kuri baigiasi apie 150kkm, tai gan paprastas keitimas, tačiau pajungti stopui laida teko vargti visą vakarą kol vieną laidą pakeitėm su elektriku. Eksplotacija gan pigi, kadangi nėra ypatingos komplektacijos ar kažkokių sudėtingų sistemų. Detalių kainos nei didelės, nei mažos, studentui įkandamos. Pilant tokius tepalus kokie priklauso, ir keičiant visas eksplotacines dalis ir skysčius ypatingų problemų nėra. Eksplotuojant pagrinde autostradoje pasigendu 6 pavaros. Vežti į centrą ir tikrinti. Ieškoti varianto su 6 pavarom, ilgesnėms kelionėms. Imti 80kw variklį, nes 66kw bus silpnokas, o kuro valgys daugiau. Patikrinti ar veikia pilnai pečiukas, nes yra liga, jog būna sugedęs valdiklis, arba sklendžių dantratukai nuvalgyti, tačiau pakeitus problema išsprendžiama visam laikui. Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-10-30 |
Citroen C4 2006 1.6HDI 80kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Išvaizdus,pigios dalys,neblogas interjeras.Gera garso aparatura.
Triuksmingas hdi variklis. Bloga garso izoliacija.Labai kieta vaziuokle. Nemazos kuro sanaudos.Daznai grybauja sedyniu svarstykles galines, (rodo kad keleivis neprisiseges nors niekas ten nesedi).
|
Auto toriu jau 3 menesius,kolkas jokiu rimtu gedimu kaip ir nebuvo.
Tik kazkas kalena kai greiciau vaziuoji (tiketina kad generatoriuje).
Vaziuokle tikrai labai kieta,kiekviena duobele jauciasi stipriai.
Dizaina tikrai gan neblogas ir sedeti patogu ilgesnese kelionese. Gale taipat vietos pakanka i valias. Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-05-06 |
Citrius
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigiai islaikoma, pstikimi varikliai, tikrai gera elekra, nelinkes rudyti kebulas, gana minksta vaziuokle
Kibiriukas (traska braska plastikai)
|
Nu man su juo nepasiseke, nes nupirkau nuvaryta, bet geras automobilis. Paprasta pakaba, itin pigios dalys. Elektronika bent jsu pas mane siemens ir jokiu bedu neturejau. 1.6hdi 80kw neleis ramiai vazineti ir tikrai prie sedynes traukia. Liuks aparatas Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-01-13 |
C4 1.6l benzinas 2008m.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Idomus eksterjero dizainas, interjero sprendimai. Citroen tikras savo laiko dizainas
Dazni elektrikos gedimai, pakankamai pigios vidaus bei isores medziagos, patikimumas
|
Sveiki, labai gerai, kad yra portalas tikriems naudotoju atsiliepimams!!! Auto pirktas naujas LT Veho centre Vilniuje. Kaina 43500Lt su nuolaida 2008 metais. Ekslpoatuotas tik LT. Pirmas ispudis - stilingas, idomus auto su pakankamai daug privalumu uz tokius pinigus, t.y. Gamykline audio, kondicionierius, sildomos priekines sedynes, kompas, autopilotas. Per beveik 10 metu pravaziuota 140 tukst.km. Per garantini laikotarpi dideliu problemu nebuvo, tik pakeista aukstos itampos rite. Po garantijos atsirado problemos su elektrika ir pakankamai nemalonios, buvo remontuotas kompas. Eksploatacija nebrangi, bet pakankamai dazna Pilnas atsiliepimas...
|
|
C4 | 2016-04-10 |
Puikus automobilis už prieinamą kainą
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Minkšta plastmasė, patraukliai atrodo dideli priekiniai žibintai, daug vietos, patikimas variklis, gera audio aparatūra
Gan kietoka galinė važiuoklė
|
Sėdint vietos užtenka, priekinė panelė iš minkšto plastiko, tad atrodo gan neblogai. Kuro sąnaudos nėra labai didelės kaip benzinui. Kiek skaičiau 1,4 vieni iš patikimiausių, nors jų yra ir nedaug. Trauka beveik nesiskiria nuo 1,6 ir jos normaliam kasdieniam važiavimui pilnai pakanka. Kol kas dėl variklio bėdų nebuvo, ptfu ptfu ptfu. Priežiūros reikalauja, tačiau laiku viską keičiant ir prižiūrint nesiskundžiu :) Pilnas atsiliepimas...
|
|
juozas | 2015-11-14 |
ne
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
visa masina
pavaru deze
|
pradejo judant is vietos dauzyt matora ir pan.. sako sankaba keisti...kaina 900e beje pas mane pusautomatis,sekvencine pav.d. nuvertejimas staigus pirk tik mehanine Pilnas atsiliepimas...
|
|
Rolandas | 2014-06-14 |
Citroen C4 Coupe
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Isvaizda
vangokas, sedynes nepatogios
|
Grazus automobiliukas, patinkantis merginoms( parduodant net foto sesija padariau- prisegu foto) Pirktas buvo 3 metu senumo , rida buvo 220 000km (manau atsukta dar kazkiek) masina buvo naudojama kaip komercine- vissi agregatai kaip nauji, isskyrus krusizo kontroles mygtukus ir vairuotojo sedyne :-)
Automobilis nedidelis (bagazineje vietos zenkliai maziau,arba gal tiesiog daiktia blogiaus telpa nei kitose small family car'uose) taciau sededamas jautiesi lyg vairuotum dideli minivena(neigiama savybe) .
Niekaip neipripratau prie apsuku indikatoriaus(centrine panele- tiek to)
Smagus varikliukas su salyga kad sukiai bus ne maziau 1500 ir ne daugiaus 2500(nuo 3000rpm pojutis kad masina leteja o ne greiteja) labai garsus variklis (arba izoliacija nuo variklio skyriaus prasta_ vaziuojant 130km h pagazavus girdisi variklis! (per ir tiap jau snioksciancius ratus ir veja)
Dalys nepigios, ypac originalios. Uzsideti mini sijonuka ir.. tiketis geros nuolaidos is pardavejo vyro. Pilnas atsiliepimas...
|
|
Pasivazinejas | 2009-08-21 |
Visiskas s...
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
dizainas
Visas,vazinejantis minusas
|
Auto visiskas SUDAS. 2005 m pirkau nauja (Autosabina). Garantiniu laikotarpiu sarvise buvau 28 kartus!!! Genda viskas: ABS, kondicionierius (2kartus), pagrindinis kompas (2kartus), sedyniu sildymas, galinio lango sildymas, amortizatoriai visi (vazineta tik mieste!!), stiklu pakelejai, vairo stiprintuvas ir t.t.
Taigi, viska susumavau (israsydavo minusines saskaitas) ir gavosi kad jei uz viska reiketu moketi buciau suplojes 45 000 Lt Pridedam masinos kaina 56 000 Lt gaunasi 101 000Lt atimu likutine rinkos verte pogarantijos 30 000Lt, liko 71 000Lt
Tai tiek man kainuotu pasivazineti su sia griuvena.
Paturejes toki "sedevra" nusipirkau Volvo S60. Vazineju iki siol (nuo 2007m), keiciu tepalus, kaladeles ir padangas. Jei visos masinos butu tokios, puse servisu uzsidarytu!
Isvada:perki pigia masina-daug ir daznai susimoki servise, perki brangia-investuoji is karto daugiau bei pamirsti servisus.
p.s. citron servise mane visi pazindavo. Karta paklausiau meistro: ar visi C4 tokie, ar cia tik man pasiseke? Atsakymas buvo toks: zinai, tiek kiek mes ju pardavem, tiek ju cia ir atvaziuoja, nesijausk vienisas.
Beto, remontuojant, pakaitinis auto duodamas nebuvo!! Skolindavausi pas draugus. Auto rekomenduoju pirkti priesui ir konkurentui :) Pilnas atsiliepimas...
|
|
www.myauto.lt | 2009-03-17 |
Citroen - C4
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Segmentas: kompaktiniai automobiliai
Konkurentai: „Opel Astra“, „Ford Focus“, „Kia Cee’d“, „Hyundai i30“, „Renault Megane“, „Peugeot 308“
Varikliai: benzininiai: 1,6 ltr. (120 AG), 1,6 ltr. su turbina (150 AG);
turbodyzelinis 1,6 ltr. (90 AG)
Išmatavimai: ilgis 428 cm, plotis 177 cm, aukštis 146 cm, bazė 261 cm
Svoris: 1’257 kg
Privalumai: gera išvaizda; modernus benzininis variklis; pakankamai rafinuotas; didelės nuolaidos
Trūkumai: jausmas, lyg esi vienatūryje; prietaisų išdėstymas centre; ankštokos galinės sėdynės
Verdiktas: dailus ir komfortiškas automobilis, kuris persistengia siekdamas būti įmantrus ir netikėtai sukurdamas vienatūrio įspūdį
1,6 ltr. (120 AG), Dar naujas Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12 |