Markės
295 iš 1486
Citroen C4 2004 - 2010
Citroen C4, 2004 - 2010
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.416% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 10
17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 60% Ne 40%
Citroen C4 yra nedidelis šeimos automobilis gaminamas nuo 2004 metų ir pakeitęs ne itin įspūdingą Xsara modelį. C4 yra mechaniškai panašus į Peugeot 308 modelį ir gaminamas su trejų durų kupė, sedano ir penkerių durų hečbeko kėbulais su benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Gaminamas septynių vietų kompaktiškas vienatūris Grand C4 Picasso ir penkiavietis C4 Picasso. C4 modelio pasirodymas buvo sutiktas labai palankiai – jis buvo įvardintas kaip drąsesnis ir įdomesnis projektas nei daugumas Citroen modelių gamintų 1990-aisiais. Puikus kupė versijos dizainas šiek tiek primena Mazda 323 F trejų durų modelį, tačiau kartu yra išsiskiriantis iš masės kitų automobilių. Tuo ir privalo pasižymėti Citroen. Pagrindinis C4 pardavimų “arkliukas” yra aukštosios technologijos, pavyzdžiui – automobilis turi kelio ženklinimo juostos kirtimo įspėjimo sistemą (Lane Departure Warning System), kuri įspėja vairuotoją jei šis kerta juostą neįjugęs posūkio signalo, taip pat unikalų vairą, kurį sukant centrinė dalis išlieka stabili. Tačiau C4 neturi hidraulinės pakabos, kurią turi didesni modeliai - C5 ir C6. Būtina paminėti ir C4 modelio sėkmę WRC ralio čempionate – čia C4 automobilis pakeitė daugkartinį laimėtoją Citroen Xsara WRC modelį. Citroen gerbėjai tikrai neliko nusivylę - Sebastien Loeb 2007 ir 2008 metais vėl iškovojo čempiono titulus (laimėdamas 4 ir 5 kartą iš eilės!) ir išlaikė sėkmingiausio visų laikų WRC čempionatų lenktyninko titulą.
Automobilis turi kelio ženklinimo juostos kirtimo įspėjimo sistemą (Lane Departure Warning System), kuri įspėja vairuotoją jei šis kerta juostą neįjugęs posūkio signalo, taip pat unikalų vairą, kurį sukant centrinė dalis išlieka stabili.

WRC ralio čempionate C4 automobilis pakeitė daugkartinį laimėtoją Citroen Xsara WRC modelį. Citroen gerbėjai tikrai neliko nusivylę - Sebastien Loeb 2007, 2008 ir 2009 metais vėl iškovojo čempiono titulus (laimėdamas 4, 5 ir 6 kartą iš eilės!) ir išlaikė sėkmingiausio visų laikų WRC čempionatų lenktyninko titulą.

2005 metais prestižiniame Europos metų automobilio rinkimuose C4 pelnė antrają vietą.

2006 metais pelnė geriausio pasaulio automobilių dizaino  apdovanojimą.

Citroen C4 buvo plačiai reklamuojamas klipuose, kuriuose transformeris šoka breiką, čiuožinėja užšalusio ežero paviršiumi arba važinėjasi gatvėje ir galiausiai pasiverčia į automobilį:
 
 
 

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 10
2018-11-07
Citroen C4 1,6HDi hečbekas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Taupumas, erdvė, maži eksplotacijos kaštai, geresnis nei vidutinis prancūziškas patikimumas, elementari važiuoklė.
Jaučiasi ne itin malonus vėjo šniokštimas važiuojant autostrada, kietoka važiuoklė.
Prieš du metus atėjo diena, kai rankose pirmą kartą prisiliečiau prie savo Citrinos hečbeko. Nuo tos dienos nuvažiavau daugiau nei 50kkm ir jaučiu dvilypius jausmus: meilę ir švelnią neapykantą. Asmeniškai mašina iš priekio graži, bet užpakalis, asmeniškai nelabai kimba. Važiuoklė paprasta kaip 5 centai, jokių pagalvių, tik kelios svirtys priekyje, ir štanga gale, tačiau gan kietoka važiuojant žvyrkeliais, tačiau idealiai laikosi ant geros kokybės kelio. Tokie niuansai ir žavi ir pykdo. Tikras prancūzas. Tikrai talpus automobilis, nes bagažinė gili, o sėdynės patogiai susilanksto. Galios kaip tokiam automobiliui su 1,6 dyzeliu kuris yra tikrai patikimas, bei ekonomiškas (rekordas 4,5 mieste ir 3,8 ~90km/h) pakanka, nes planavau čipuoti, bet nebebuvo poreikio. Kai kurie žmonės labai stebisi kodėl pagrindinis ekranas viduryje skydelio, tačiau pavažiavus galima įsitikinti, kad jis labai patogus, nes nereikia ieškoti kur po vairu yra spidometras ar pns.. Remontas priklauso nuo to ką remontuoti tenka. Reikėjo keisti sankabą kuri baigiasi apie 150kkm, tai gan paprastas keitimas, tačiau pajungti stopui laida teko vargti visą vakarą kol vieną laidą pakeitėm su elektriku. Eksplotacija gan pigi, kadangi nėra ypatingos komplektacijos ar kažkokių sudėtingų sistemų. Detalių kainos nei didelės, nei mažos, studentui įkandamos. Pilant tokius tepalus kokie priklauso, ir keičiant visas eksplotacines dalis ir skysčius ypatingų problemų nėra. Eksplotuojant pagrinde autostradoje pasigendu 6 pavaros. Vežti į centrą ir tikrinti. Ieškoti varianto su 6 pavarom, ilgesnėms kelionėms. Imti 80kw variklį, nes 66kw bus silpnokas, o kuro valgys daugiau. Patikrinti ar veikia pilnai pečiukas, nes yra liga, jog būna sugedęs valdiklis, arba sklendžių dantratukai nuvalgyti, tačiau pakeitus problema išsprendžiama visam laikui.
Pilnas atsiliepimas...
2018-10-30
Citroen C4 2006 1.6HDI 80kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizdus,pigios dalys,neblogas interjeras.Gera garso aparatura.
Triuksmingas hdi variklis. Bloga garso izoliacija.Labai kieta vaziuokle. Nemazos kuro sanaudos.Daznai grybauja sedyniu svarstykles galines, (rodo kad keleivis neprisiseges nors niekas ten nesedi).
Auto toriu jau 3 menesius,kolkas jokiu rimtu gedimu kaip ir nebuvo. Tik kazkas kalena kai greiciau vaziuoji (tiketina kad generatoriuje). Vaziuokle tikrai labai kieta,kiekviena duobele jauciasi stipriai. Dizaina tikrai gan neblogas ir sedeti patogu ilgesnese kelionese. Gale taipat vietos pakanka i valias.
Pilnas atsiliepimas...
2018-05-06
Citrius
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigiai islaikoma, pstikimi varikliai, tikrai gera elekra, nelinkes rudyti kebulas, gana minksta vaziuokle
Kibiriukas (traska braska plastikai)
Nu man su juo nepasiseke, nes nupirkau nuvaryta, bet geras automobilis. Paprasta pakaba, itin pigios dalys. Elektronika bent jsu pas mane siemens ir jokiu bedu neturejau. 1.6hdi 80kw neleis ramiai vazineti ir tikrai prie sedynes traukia. Liuks aparatas
Pilnas atsiliepimas...
2018-01-13
C4 1.6l benzinas 2008m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Idomus eksterjero dizainas, interjero sprendimai. Citroen tikras savo laiko dizainas
Dazni elektrikos gedimai, pakankamai pigios vidaus bei isores medziagos, patikimumas
Sveiki, labai gerai, kad yra portalas tikriems naudotoju atsiliepimams!!! Auto pirktas naujas LT Veho centre Vilniuje. Kaina 43500Lt su nuolaida 2008 metais. Ekslpoatuotas tik LT. Pirmas ispudis - stilingas, idomus auto su pakankamai daug privalumu uz tokius pinigus, t.y. Gamykline audio, kondicionierius, sildomos priekines sedynes, kompas, autopilotas. Per beveik 10 metu pravaziuota 140 tukst.km. Per garantini laikotarpi dideliu problemu nebuvo, tik pakeista aukstos itampos rite. Po garantijos atsirado problemos su elektrika ir pakankamai nemalonios, buvo remontuotas kompas. Eksploatacija nebrangi, bet pakankamai dazna
Pilnas atsiliepimas...
C4 | 2016-04-10
Puikus automobilis už prieinamą kainą
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Minkšta plastmasė, patraukliai atrodo dideli priekiniai žibintai, daug vietos, patikimas variklis, gera audio aparatūra
Gan kietoka galinė važiuoklė
Sėdint vietos užtenka, priekinė panelė iš minkšto plastiko, tad atrodo gan neblogai. Kuro sąnaudos nėra labai didelės kaip benzinui. Kiek skaičiau 1,4 vieni iš patikimiausių, nors jų yra ir nedaug. Trauka beveik nesiskiria nuo 1,6 ir jos normaliam kasdieniam važiavimui pilnai pakanka. Kol kas dėl variklio bėdų nebuvo, ptfu ptfu ptfu. Priežiūros reikalauja, tačiau laiku viską keičiant ir prižiūrint nesiskundžiu :)
Pilnas atsiliepimas...
juozas | 2015-11-14
ne
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
visa masina
pavaru deze
pradejo judant is vietos dauzyt matora ir pan.. sako sankaba keisti...kaina 900e beje pas mane pusautomatis,sekvencine pav.d. nuvertejimas staigus pirk tik mehanine
Pilnas atsiliepimas...
Rolandas | 2014-06-14
Citroen C4 Coupe
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda
vangokas, sedynes nepatogios
Grazus automobiliukas, patinkantis merginoms( parduodant net foto sesija padariau- prisegu foto) Pirktas buvo 3 metu senumo , rida buvo 220 000km (manau atsukta dar kazkiek) masina buvo naudojama kaip komercine- vissi agregatai kaip nauji, isskyrus krusizo kontroles mygtukus ir vairuotojo sedyne :-) Automobilis nedidelis (bagazineje vietos zenkliai maziau,arba gal tiesiog daiktia blogiaus telpa nei kitose small family car'uose) taciau sededamas jautiesi lyg vairuotum dideli minivena(neigiama savybe) . Niekaip neipripratau prie apsuku indikatoriaus(centrine panele- tiek to) Smagus varikliukas su salyga kad sukiai bus ne maziau 1500 ir ne daugiaus 2500(nuo 3000rpm pojutis kad masina leteja o ne greiteja) labai garsus variklis (arba izoliacija nuo variklio skyriaus prasta_ vaziuojant 130km h pagazavus girdisi variklis! (per ir tiap jau snioksciancius ratus ir veja) Dalys nepigios, ypac originalios. Uzsideti mini sijonuka ir.. tiketis geros nuolaidos is pardavejo vyro.
Pilnas atsiliepimas...
Pasivazinejas | 2009-08-21
Visiskas s...
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
dizainas
Visas,vazinejantis minusas
Auto visiskas SUDAS. 2005 m pirkau nauja (Autosabina). Garantiniu laikotarpiu sarvise buvau 28 kartus!!! Genda viskas: ABS, kondicionierius (2kartus), pagrindinis kompas (2kartus), sedyniu sildymas, galinio lango sildymas, amortizatoriai visi (vazineta tik mieste!!), stiklu pakelejai, vairo stiprintuvas ir t.t. Taigi, viska susumavau (israsydavo minusines saskaitas) ir gavosi kad jei uz viska reiketu moketi buciau suplojes 45 000 Lt Pridedam masinos kaina 56 000 Lt gaunasi 101 000Lt atimu likutine rinkos verte pogarantijos 30 000Lt, liko 71 000Lt Tai tiek man kainuotu pasivazineti su sia griuvena. Paturejes toki "sedevra" nusipirkau Volvo S60. Vazineju iki siol (nuo 2007m), keiciu tepalus, kaladeles ir padangas. Jei visos masinos butu tokios, puse servisu uzsidarytu! Isvada:perki pigia masina-daug ir daznai susimoki servise, perki brangia-investuoji is karto daugiau bei pamirsti servisus. p.s. citron servise mane visi pazindavo. Karta paklausiau meistro: ar visi C4 tokie, ar cia tik man pasiseke? Atsakymas buvo toks: zinai, tiek kiek mes ju pardavem, tiek ju cia ir atvaziuoja, nesijausk vienisas. Beto, remontuojant, pakaitinis auto duodamas nebuvo!! Skolindavausi pas draugus. Auto rekomenduoju pirkti priesui ir konkurentui :)
Pilnas atsiliepimas...
www.myauto.lt | 2009-03-17
Citroen - C4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Segmentas: kompaktiniai automobiliai Konkurentai: „Opel Astra“, „Ford Focus“, „Kia Cee’d“, „Hyundai i30“, „Renault Megane“, „Peugeot 308“ Varikliai: benzininiai: 1,6 ltr. (120 AG), 1,6 ltr. su turbina (150 AG); turbodyzelinis 1,6 ltr. (90 AG) Išmatavimai: ilgis 428 cm, plotis 177 cm, aukštis 146 cm, bazė 261 cm Svoris: 1’257 kg Privalumai: gera išvaizda; modernus benzininis variklis; pakankamai rafinuotas; didelės nuolaidos Trūkumai: jausmas, lyg esi vienatūryje; prietaisų išdėstymas centre; ankštokos galinės sėdynės Verdiktas: dailus ir komfortiškas automobilis, kuris persistengia siekdamas būti įmantrus ir netikėtai sukurdamas vienatūrio įspūdį 1,6 ltr. (120 AG), Dar naujas
Pilnas atsiliepimas...
Nerijus P | 2009-02-07
Labai patrauklus automobilis, alternatyva nusibodusiems golf ir astra !
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tikrai elegantiskas, patogus, komfortiskas automobilis. Patogus kasdiena, nes praktiskas. Kazkodel persasi mintis, kad labai jis tiktu moterims (jau vien del to, kad viduje yra speciali nediduke kvepalu talpa, kuri skleidzia kvapa salone :)
Tai nera sportiskas automobilis, gal kiek silpnas variklis ir minkstoka pakaba. Jei nori rimtesnio c4 vertetu rinktis VTS varianta, kuris turi apie 200 ag, taciau jis labai retas.
Teko nemazai su tokiu Citroen vazineti, nors ir niekada pats tokio neturejau. Automobilis iskarto paliko labai gera ispudi – labai grazus dizainas. Manau niekas nesigincysit, kad tai isties vykes dizainas. Ytpac dvidurio galines dalies (maniskis buvo keturduris). Kita malonus dalykas – tik isedus jauciama kokybe, medziagos geros, malonios liesti ir kazkokios kitokios. Daug geresnis ispudis, nei tokiu paciu metu golf. Aisku gali kam nors nepatikti prietaisu skydelio isdestymas. Jis aisku originalus, o man patinka tai kas neiprasta. Taigi kol kas tik geri atsiliepimai. Nepatiko gal tik gelsvas spidometro apsvietimas – toks nelabai solidus. Kitas originalus dalykas – vairas, kuriuo centrine dalis nesisuka man irgi patiko, nors nepasakyciau, kad jis man sukele susizavejima, taciau ir nepatogus nepasirode. Sedynes patogios, automobilis sudaro erdves ispudui – gal del skydelio ar didelio priekinio lango. Tikrai jauku. Kas nepatiko tai automobilio elgesys kelyje – jis siek tiek minkstokas ir megsta siubuoti kelyje. Mano asmeninis automobilis yra kupe, taigi sia savybe iskarto pastebejau. Nors kitam tai gali buti normalu, visgi automobilis prancuziskas ir nera sportiskas, be to toks gan aukstas. Variklis buvo 1.4 – labai normalus variklis, traukia panasiai kaip siek tiek senesniu automobiliu 1.6 litrazo. Taigi traukos nera daug, bet jos pakanka. Apskritai automobilis yra toks, kuris nezadina spausti gazo pedalo. Kiek ima benzino tiksliai pasakyti negaliu (automobilis buvo darbinis), manau kazkus apie 8 litrus. Na, jei nespaustum nuolat, tai kogero dar kokiu litru ar pusantro butu tikrai galima sumazinti.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Citroen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini    C1C1
  Maži    C3C3C3
   C2DS3
  Kompaktiniai   XsaraXsaraC4C4
    DS4
    C-Elysée
  Vidutiniai   XantiaC5C5 
    DS5
  Reprezentaciniai  XM  
   C6 
  Kabrioletai    C3 Pluriel 
  Mini krosoveriai     C4 Cactus
    C3 Aircross
  Krosoveriai     C4 Aircross
  Visureigiai    C-Crosser 
  Mini vienatūriai   Xsara PicassoC3 Picasso 
   C-Zero
  Vienatūriai    Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso
   C4 PicassoC4 Picasso
  Dideli vienatūriai    C8 
  Daugiatiksliai   BerlingoBerlingo
   Nemo 
  Komerciniai   JumpyJumpySpaceTourer
   JumperRelay
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai