Markės
289 iš 1426
Citroen C8 2002 - 2010
Citroen C8, 2002 - 2010
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.316% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 6
0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Citroen C8 2002 - 2010Citroen C8 2002 - 2010Citroen C8 2002 - 2010Citroen C8 2002 - 2010Citroen C8 2002 - 2010Citroen C8 2002 - 2010
Citroen C8 yra vienatūris pristatytas 2002 metais ir pakeitęs Evasion modelį. Kadangi automobilis yra sukurtas bendradarbiaujant kompanijoms PSA (Peugeot Citroen) ir Fiat, todėl yra gaminami analogiški Peugeot 807, Fiat Ulysse ir Lancia Phedra modeliai. Glotnios vienatūrio linijos ir šiuolaikiškas stilius neslepia automobilio tvirtumo, erdvumo ir universalumo. C8 gali sutalpinti net iki aštuonių keleivių.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 6
2017-07-20
Ir patiko ir nepatiko
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis, daug komfoto įrangos, nerudyja
Labai nepatogios sėdynės priekyje ir gale, kietoka pakaba
Automobilis buvo pirktas pagausėjus šeimynai. Mūsų atveju tai buvo septynvietis variantas su beveik visais šio modelio privalumais, t.y. navi ekranu, parktronikais, užsilenkiančiais veidrodžiais ir t.t. Prieš turėjau Lancia Zeta, tai buvo nuostabus automobilis, todėl galvojau, kad eurovan 2 C8 bus dar geresnis, bet deja. Komforto įrangos be abejo daugiau C8, bet važiuoti, daug maloniau su Zeta. Jokių rimtų gedimų per du metus neturėjom, tik tepalai, skysčiai, kuras visada iš degalinės. Variklis 2,2HDi kiek vangokas, bet traukia pakankamai gerai. 6 pavaros labiau marketinginis triukas, nes jos trumpos ir važiuojant 6 pavara 100km/h variklio apsukos 2trpm. Kuro sąnaudos kaip tokiai daržinei visai padorios, keliaujant užsienyje ilgais atstumais pilnai krauto vidurkis 6,7ltr/100km, mieste be problemų galima tilpti į 8ltr. Pakaba kietoka, bet kai gerai pasikrauni viskas lyg ir neblogai. Salono plastikai prastoki, nors nebarška, labai daug vietos įvairiems daiktams, pilna daiktadėžių. Sėdynės nepatogios nei priekyje, nei gale, kažkaip man netiko jų kampas, prieš tai turėtoje Zeta išsidrėbi ir važiuoji kaip fotelyje, C8 deja tuo negali pasigirti. Kaip ir visoms mašinoms, stovis, stovis ir dar kartą stovis. Jokiu būdu ne metai, nes metai su stoviu turi mažai ką bendro.
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2016-10-08
Citroen c8
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Daug vietos,geras matomumas,patogus,minkstai vaziuoja,grazus tiek isore tiek vidus,geras pravazumas ir dar daug daug visko
Galetu bent 0,5 litro maziau esti kuro
Jau trecias citroen c8 ir daba dairausi vel citroen c8 nuo 2008 metu.Zodziu mano istorija tokia Kaip ir sakiau 2.0hdi silpnokas tokiam minivenui bet pacipavus dalinai beda issprendziama na o 2.2hdi tai visai kitas reikalas. Siaip dar pridursiu kad 2.2hdi labiau problematiskas ko nepasakysi apie 2.0hdi Bendrai paemus ir palyginus su kitai automobiliais imant tuos pacius metus tai automobilis gana pigiai eksplotuojamas. Pvz pakabos dalys tai tikrai pigios galiniai amortizatoriai nauji 1vnt. 32eurai priekinis 1vnt. 60euro stabilizatoriai 1vnt. 6eurai. Dirzu keitimas su darbu ir visais guoliais vandens pompa ir t.t apie 260euru. Labai brangus remontai kai sugenda purkstukai,jie daznai vienas kitas buna prikepes tai jei dar betraukdami juos nulauzia tai tada jau pinigo paleisi grazaus. Beje elektronika veikia gerai ir jokiu ten jos gedimu neturejau nei viename is tu triju c8. Patikrinti ar nebarska ir ar nevibruoja smagratis ir patikrinti purkstukus bei ar nera apsitepalaves is po galvutes ar dangtelio tarpiniu nes tam kad nuimti voztuvu dangteli reik istraukti purkstukus nes kitaip nenuimsi nei dangtelio nei galvutes o tai jau kainuos didelius pinigus.
Pilnas atsiliepimas...
sivestras | 2016-06-27
citroen C8 2.2HDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas
neekonomiskumas,pastovus elektros gedimas
komforto atzvilgiu geras ,talpus,seimyninis auto. niekam tikes per brangus islaikymas.Visiskai nelogiskos ekslotavimo islaidos.Nerekomenduociau niekam. nepirkit 2.2 hdi
Pilnas atsiliepimas...
cia mano masina, jau 7 metai su ja | 2016-01-02
c8 vyresnysis brolis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
manevringas, didelis, talpus, minkstas, ekonomiskas, minkstas, tylus, retai genda
tik KOKYBISKAS kuras, silpna sedyne, stabdzius prisiziureti, EKOLOGIJA, ne visi moka taisyti ir supranta
cia tas pats peugeot 807 su kitokiom amblemom. Kokia zmogus turejo nupirkti masina, kad per puse metu tiek remonto darytu??? Gal ji ant kulbiu srote stovejo? Pas mane pezas, bet tai ta pati masina (beje fiat ullyse arba lancia phedra taip pat, pastaroji geriausiai ispildyta) ir per kone tris metus keiciau tai kas privaloma (tepalai, filtrai ir karta dirzus), be privalomu kazkoki skyvuka (100+100lt). Padangas. Kabli isidejau. Buvo dinge sviesos 20e remontas. Geda net rasyti. Durys lektrines, salonas odinis....... be pabaigos. 2.2 HDI sirdele. Visi liaupsina 2.0 HDI motora, bet tai netiesa, 2.2 ir smagiau ir ekonomiskiau jei vaziuosit taip pat letai kaip su 2.0. Daug as situ masinu turejau (butent eurovanu), dvilitriai jei ne bedos, tai buki ir rajus. Masina sunki, reikia galingo variklio, kad tokia isjudinti. Kiek teko susidurti, paprastai dvilitriai gryzta zymiai labiau nujodyti nei 2.2. Bet tai logiska: jei jums reikia miniveno dyzelio darbui, tikrai neinvestuosite papildomu pinigu traukai, nes tai daiktas darbui. Jei norite tokio automobilio sau - visuomet pirksite kuo geresni. Prasciausio ir pigiausio varianto vengsite. Beje butina besalygiskai - isprogramuoti ir ismesti FAP (arba jus labai turtingas aplinkos myletojas), visa kita smulkmenos. Vakumai ne beda. Buvo ji man "sugedus" - lektuvas ne masina, pasirodo kazkoks vakumas dingdavo, radom itrukusia slangute, kompiuteris kazko nemate, tai skraidziau kaip su raketa. Dauguma sake turbina, bet rimtas meistras (jo patirtis virs 10m su elektronika, berzu aleja, birstonas, vytas) uz 15e ir rado gedima ir dar ji sutvarke. Del to vakumo turbina nuolat pusdavo ora, kuro neimdavo, o greitedavo kaip monstras benzininis. Kaip bus dabar, nezinau, sutaisiau ir ner kur vaziuoti kol salta. nuverteja stipriai: per tris metus busiu kone 1000e prarades vien del noro. Zinoma, pirkau kai dar buvo ju bumas ir kaina didele, tuomet vidutinej rinkoj tai buvo naujove. Man ji atsistojo apie 3000e, dabar tokia jau galima ir uz 2000e ieskot, bet, zinoma, ne su naujomis padangomis, issprestom visom kvailom ligom ir t.t. Siandien as savo uz 2500 neparduociau, tad ir nepardavineju. Parduosiu uz 1000, belieka tik laukti kada.... Reikia masinos statyboms. Daug ieskojau visokiu variantu ir supratau, kad tokia geriausia. Per 3 metus servise buvau 3 kartus. Ko dar geriau noreti? ranknio trosai daznai uzrudija, elektronikoj bedu nera arba jos vaikiskos, cia ne 2010 metu automobilis, variklis turi buti tylus, neapsitepalaves, dirbti graziai ir tolygiai, kuo geresne vairuotojo sedyne tuo geresne masina, jei nenorit dideliu islaidu - BUTINAI pasitikrinkit sankaba, bet jei vazinesit bent 5 metus, vistiek pasikeisit (nebent vaziuojat po 10 000 km i metus), pigios ir geros nebuna, brangi dar nereskia kad gera, geru automobiliu be reikalo neparduoda, o jei parduoda tai brangiai. Pakabos remonto kaina jums sukels juoka (ypac jei eksploatuosit intensyviai ir ilgai). Jei nutruks variklio dirzas - loterijoje jums pavyko pralosti. Reikia zinoti kur taisysi (pas ka) toki automobili. Kaladeliu davikliu laidai labai daznai nutruksta, bet nutrukus niekas nepasikeis. Valytuvai brangus LABAI, bet ir kokybiski. Kilimeliai brangus (didele masina). Priekinis stiklas kainuoja centus, bet jei suklysit, bus sunku. As suklydau, vos vos issilaiziau. Isimti ir ideti turi tik PROFESIONALAI, jokiu pjaustymu su stygomis ar dar kokiu nesamoniu. Srote meistrai (stiklu keitimo) isima ir ideda arba naujas, bet naujas nuo 650 lt. Tai ne 7-os klases BMW, bet tai ir ne opelis ar vw - kokybe ir konfortas uz konkurentu didesnis.
Pilnas atsiliepimas...
Edgaras | 2014-09-06
konkrečiai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nes tai Citroenas!
Nes tai Citroenas!
Auto geras, tikrąją ta žodžio prasme. Geras ir tiek. turiu nesenai, bet jaučiasi jog turėsiu ilgai. Gaila, bet jis be elektros... Na durys ir t.t. Kas dar. Sako kurie senai su jais gastroliuoja tai nelaiko priekiniu šakiu šarnyrai. Taip, susidūriau su tuo. Nepraėjau būtent del to tech. Ogi šarnyras nesikeičia, keičiasi šakė! Na man pagelbėjo meistrai, pakeitė kažką, tai yra plastmases šarnyro (apie 40lt, šake parduotuvėje apie 200lt). Dar tech. liepe pasizulinti priekinius diskus (kas taip pat pas juos silpna), tai as nusipirkau naujus (200lt). Gryžau i tech, tai net aktelėjo, tipo galėjau taip ir neišlaidauti. O tai kokio b...o tada įrašei? Na tiek to. Važiuojam toliau. Po nusipirkimo neužilgo keičiau variklio alyvą. Pirkau internetu, su filtru kainavo apie 100lt. Visur panašiai, tuo labkjau pas mane užsidegė info, o po keitimo galiu važiuoti 20k. Keičiant diskus pastebėjau jog priekinės kaladėlės i pabaigą. Po pusmečio pirkau ir jas, tiesa, kartu su galinėmis (bendro biški virš 100lt). Pasikeisiu, nepamaišys. Kietoka, tai yra KIETA! Bet važiuojant žvirkeliu (nulipau nuo C5). Na pas mane padangos 55 auksčio, su tokiomis pirkau. Manau kažkiek išspręsiu bėdą jas nuvažinėjęs ir pakeitęs i 65 aukšti. Didele daugiau ir tiek. Kažkaip malonu viduje, erdvu, o ko daugiau norėti jei jau tokios ieškojei? Tiesa, tuoj po pirkimo "užsiožiavo" generatorius. Nei daug nei mažai. Detalės apie 30lt, darbas, plius kelione link stendo total geras 100lt. Žiemą dar jo kapryzu nemačiau, bet jei buvo nenuvalkiota tai yra nu ka as žinau, jei gyveno gražiai tai kapryzu ir man nerodys, o jei ką keisim žvakes arba akuma, jei nudves po pusvalandžio sukimo... Buvo atsiradusi mistika su valytuvais. nei is sio, nei is to isijungdavo. susitvarke patys. pas mane jie ne automatiniai. plika galima sakyti masina. Durys vienos neuzsirakina, neuztenka jegos varikliukui uzrakinti. bandziau spresti beda, bet... taip ir nirko nepesiau. o norint ideti kita, reiktu pasistengti is peties, bu jis (varikliukas) ne ant varztu, o ant kniedziu. ir jis nesikeicia, o keiciasi visas mehanizmas. nu tai dabar uzspaudinejam su ranka. Dar pavargusi valytuvu apipurskimo slanga, tai nepurskia. tokia sistema ten. eina per voztuvus. tai ieskosiuy siukslyne. manau iki10-15lt tureciau isitekti. Dar, dazniausiai nebuna generatoriaus apsaugos, nu ten toks mazas langelis uzsidengia keleivio puseje. kaip suprantat posparneje. jio kazkodel neuzdeda tie kas nuima keisdami ar generatoriaus ar pagrindini dirziuka. jis LT kainuoja 36lt. yra pirkti. bet jis vertas tu pinigu. paskaitykit citrina, as ten detaliai tai aprasiau. Pirkau vientisus guminius kilimelius (taip pat yra citrinoje) nes buvo tik vasariniai tai katukatu! Sklende nevaiksto, nu ta kur laukas vidus, ji elektrine, tai nuardziau puse masinos ir palikau atdara. kondiske neveike. uzteko papildyti. tai tiek, bet viskas telpa tik i gera zodi! 2Hdi. Pas mane automatas. Kompas rodo 9 simtui, bet realiai turetu imti maziau, nes jauciais. kitas sakys, gali jausti tik ... bet jauciasi. gal kada ismatuosiu pagal pilima, o ir dabar gali pasakyti kad tikrai nuo kompo reiktu nubraukti apie 1litra. viskas kainuoja kaip ir visur... Ka gi tau patarsi. Jei tokio ieskai tai ir pirk!
Pilnas atsiliepimas...
Petras | 2013-01-27
C8 2,0 dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, minkštas, daug elektronikos, gan ekonomiškas kaip tokiam 7 - viečiui.
Nepatikima elektronika, labai brangus remontas (dėl sunkaus priėjimo prie mazgų), silpnokas variklis.
Erdvi, patogi, minkšta kelyje, ganėtinai nebloga triukšmo izoliacija, daug navarotų. Variklis 2,0 HDI (79kw) yra patikimas, aišku reikalauja kuro tik iš kolonėlės, sąnaudos mixas apie 7,5l, bet jau važiuoju labai nesidraskydamas. Per 6mėn. pakeičiau vairo stiprintuvą (300lt), temperatūros davyklį (30lt), galini kamino bakelį (naujas 200), visas pakaitinimo žvakes su paleidimo rėlė (500), generatorių, kapoto pakėlimo troselį, stopų jungyklį, kuro davyklį (500lt). Po paskutinio remonto važiuojant dingsta/atsiranda trauka...1500 sukišau ir galo nematyti. nepirkti prancūzo, italo ir fordo :), o jei jau vis dėlto nusprendėt pirkti, tai pirkit du - antras bus dalimis:)
Pilnas atsiliepimas...
 
Citroen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    C1C1
  Maži    C3C3C3
   C2DS3
  Kompaktiniai   XsaraXsaraC4C4
    DS4
    C-Elysée
  Vidutiniai   XantiaC5C5
    DS5
  Reprezentaciniai  XM  
   C6 
  Kabrioletai    C3 Pluriel 
  Mini krosoveriai     C4 Cactus
  Krosoveriai     C4 Aircross
  Visureigiai    C-Crosser 
  Mini vienatūriai   Xsara PicassoC3 Picasso
   C-Zero
  Vienatūriai    Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso
   C4 PicassoC4 Picasso
  Dideli vienatūriai    C8 
  Daugiatiksliai   BerlingoBerlingo
   Nemo 
  Komerciniai   JumpyJumpySpaceTourer
   JumperRelay
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai