Markės
1072 iš 1484
Peugeot 406 1995 - 2004
Peugeot 406, 1995 - 2004
566Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.03% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 66
5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Peugeot 406 yra vidutinės klasės šeimyninis automobilis gaminamas sedano, universalo ir kupė kėbulais su benzininiais ir dyzeliniais varikliais. 406 pakeitė Peugeot 405 modelį. Automobilis naudojo tą pačią platformą kaip Citroen Xantia, tačiau be Citroen būdingos hidropneumatinės pakabos. Dyzelinės 406 versijos buvo labai populiarios ir tapo vienu populiariausių Europoje dyzeliu varomų automobilių. 406 modelis ypač sėkmingas buvo Jungtinėje Karalystėje – čia jis 90 % tapdavo kompanijų tarnybiniais automobiliais. Automobilis pasižymėjo ir kino ekranuose – čia jis atliko pagrindinę rolę prancūzų „Taxi“ filmų serijose, o 1998 metais sudalyvavo veiksmo filme „Ronin“ su Robert de Niro ir Jean Reno įtemptose gaudynėse Paryžiaus gatvėmis.
1996 metais Peugeot 406 pralaimėjo Europos metų automobilio rinkimuose tik Fiat Bravo/Brava modeliui. Tais pačiais metais automobilis pelnė žurnalo „What Car?“ metų automobilio titulą, o 1997 metais tapo Airijos metų automobiliu.

Automobilis pasižymėjo kino ekranuose – čia jis atliko pagrindinę rolę prancūzų „Taxi“ filmų serijose (pirmose trijose, ketvirtoje dalyvavo Peugeot 407 modelis), o 1998 metais sudalyvavo veiksmo filme „Ronin“ su Robert de Niro ir Jean Reno įtemptose gaudynėse Paryžiaus gatvėmis.
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 66
2018-09-20
80 kW 2.0 HDi , 2003
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvarus variklis, nedidelės kuro sąnaudos, gana konfortiškas, talpus salonas
dažnos elektros instaliacijos problemos, greitas nusidėvėjimas
Įsigytas automobilis po prieš tai turėtu VW Passat. Buvo panašiai, kaip nuo dviračio persėsti ant minkšto motociklo. :) Įsigytas automobilis buvo ~7,5 amžiaus su tikra 280 k rida. Salonas su oda ir prikišta elektronikos, t.y. viena geresnių komplektacijų. Pasirinktas 2.0 HDi dyzelis, nes puikūs atsiliepimai (tikrai pasiteisina). Patvarus darbinis automobilis. Salone ir bagažinėje telpa labai daug. Kuro ryja nedaug. Trauka puiki. Remontuoti dažniausiai reikėjo tik važiuoklę ir įvairias traukes... Per 7,5 eksplotacijos metų pakeista beveik viskas: standžių sistemos dalys, amortizatoriais su visais guoliais ir t.t. , net sankaba. Tikrai kartojasi elektros instaliacijos ir elektronikos problemos. Dažnai reikia keisti lemputes, paskutiniu metu išlenda daugiau keistenybių: autopiloto dingimas, laikinas elektrinių langų valdymo sutrikimas, klimato kontrolė ir t.t. Šiuo metu rida beveik 400 k km, variklis dirba gerai, pats automobilio kėbulas pradeda rodyti rūdis. Vertė... praėjus TA, galima iškišt už algos dydžio sumą. Pigiai įsigyjamas, nuvertėja beveik iki nulio. Rida nesvarbu. Reikalinga žiūrėti bendrą išorinį ir vidaus nusidėvėjimą. Patikrinti visas lemputes. :)
Pilnas atsiliepimas...
2017-12-14
Patikimas Peugeot 406
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus išlaikymas, patikimas, ekonomiškas
Kietokas, salono kokybe nekazka.
Peugeot 406 su hdi 2.0 varikliuku pirkau daugiau nei prieš 4 metus. Per tą laiką prisukau virš 80 tūkst. Automobilis šiek tiek kietokas, bent jau atrodo dabar, nes šiuo metu vairuoju C5 citramoną, bet jo eksploatacija ir dalių kainos tikrai nepalieka abejingų. Traukos kaip tokiai mašinai tikrai pakanka, salono kokybė taipogi nebloga. Automobilis paties eksploatuotas nuo ridos 208 tūkst. (rida ž, kai pirkta buvo tikra, tikrinta), įšiuo metu 289 tūkst. Per tą laiką keisti du gazo padėties davikliai iš šroto ( po 15 eur.), galinės išvirtimo traukės silpna vieta, priekis neužmušamas, keista tik viena stabilizatoriaus traukutė priekį, duslintuvas tiek bakelis ir vamzdi prarūdijo stiprokai, pasibaigė galiniai stabdžių diskai, reikėjo pasitvarkyt rankinį, o visa kita tai laiku keičiami tepalai ir filtrai. Automobilis tikrai atitinka kainos ir kokybės santykį.
Pilnas atsiliepimas...
2017-11-13
Peugeot 406 2.0 hdi 80 kw 2002 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimas traukia normaliai
graitai nuvertėja
turiu nuo 2009 kas buvo remontuota, tai keistas posūkio jungiklis ir jis keičiasi visas (kelmas). Kažkas rašė, kad kainuoja 100 eur. nesamonė 15-20 daugiau nemokėjau tiesa buvo dėtas su kitoks su kruizeriu tačiau jis neveikė ir blogai atjungėm kažka pradėjo degti AIR BAG bet elektrikas už 10 eur sutvarkė t.y. idėjo varža ir lemputė nebedega tačiau ir air begas nešaus :D Vairo kolonėlė 20 eur imta iš šroto. Vairuotojo pusės lango pakėlėjas tris kartus keistas varykliukas gedo. Remontuota senom dalim, kolega buvo atidavęs iš savo pugeot 406. Varykliuko pagrindinė problema prasisuko dantraciai kurie yra plastikiniai. vienas vairo traukės antgalis. atraminiai guoliai. Stabilizatoriai kas 2 metai kažkur. kamino lanksti jungtis gofra kokius tris kartus pastaruoju metu kas pusantrų metu. blogas suvirintojas turbūt, nes pradžioje viskas buvo tvaroje. nevbeveikia centrinis baterija jungiklio OK kodėl neveikia neieškau. 0 tikrinti kaip kilnojasi langai ar sklandžiai, taip pat tikrinti jungilkius posūkių
Pilnas atsiliepimas...
Tautvydas | 2017-01-29
Peugeot 406 2.0 hdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, geras variklis, pačios mašinos patikimumas, pakaba
Plonos skardos
Turiu ši automobili tai yra gana geras ir nebrangus nes po turetos opel vectros jis daug gersnis.Eksplotacija pigi ir gana dar neblogai atrodo.Ji man nekelė jokiu rūpesčiu ir nereikejo beveik nieko taisyt tik pries technikine reikejo pakeist vieną šarnyra. Su elektronika jokiu bėdu neturėjau viskas veikia kaip priklauso.Pakaba gera keliaut šiuo automobiliu patogu ir nevargina ilgose keliones Variklis yra geras ir patikimas.jei laiku keiti tepalus ir pili gera kura jis tarnaus ilgai.kuro sanaudos mažos, trauka gera. Keičiu tik eksplotacinius skysčius ir viskas. Nuverteja gana greitai Tikrint reiktu kaip ir visus automobilius. Ir žiuret kad butu gera trauka
Pilnas atsiliepimas...
Zabiela | 2017-01-28
Eilinis prancuziskas s
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nebloga originali garso aparatura
Daug
Pirkau nes neblogi atsiliepimai internete ir dizainas puse velnio. Zodziu po pirmos turetos prancuziskos masinos ( laguna 2003 vidiskas meslas) sakiau daugiau niekada, bet taip gavos kad vel ant to pacio greblio uzlipau. 2002 hdi. Pirkau uz vidutiniskai- nei pigiai, nei brangiai. Vaziavo puikiai, atrode islaikyta, odinis salonas. Nusipirkes pakriciau dirzus, pagrindinis beje jau buvo sutrukinejes, galinius amortizatorius. Taip pat tvarkiau el langus nes veike tik vienas is keturiu ir galvojau ramiai sau vazinesiu. Uz poros sav sugedo imobilaizeris (50 eur uz isemima). Jau perkant maciau kad idomiai veikia valytuvai ir posukiai neatsoka, dzin galvoju susitvarkysiu, nes pries tai kiek turejau masinu tai nebutu didele problema. Pasirodo problema didele nes reikia keisti visa kelma. Srote 100 eur devetas, naujas 200, tai vazineju prie valytuvu rankeneles isikises kojine, kazkiek padeda nes valytuvai isijungia kada nori ir neina isjungt:) Dar savaite pavazinejus pradejo kartais nesikurt masina, kartais uzsidegdavo variklio lempute. Zodziu kuro slegio reguliatorius (200 e vien uz detale). Taip pat atsirado kitu bedu su elektra- air bag lempute tai uzgesta tai isijungia. Nu su elektriku susidraugavau, menesine abonimenta tiesiog galeciau pirkti. Paskaiciavau, kad visas bedas isspresti kainuotu tiek pat uz kiek masina pirkau- apie 1000 e. Kaip seno pigaus triperio daliu kainos dideles. Taip pat greitai pradejo lysti rudys. Pati masina privalumu dideliu neturi. Vietos mazai, plastmases barska. Vaziuokle nusipirkus visa tvarkinga buvo iskyrus nedidelio bildejimo is gal amortizatoriu, pravaziavus kokius 5000 km daugiau pradejo barsket bet dar kolkas netvarkiau, vazineju apie 2 - 3 men 2 hdi 80 kw. Trauka vidutine, mieste 7,5 8 uzmiesti 6 6,5. Pagr dirzo keitimas 170 e. Variklis kaip variklis. Dalys brangios, nuvertijas didelis zodziu. Pati masina tipines prancuziskas s : nepatikima, neilgaamze ir varanti depresija. Atsidet pinigeliu remontui
Pilnas atsiliepimas...
Tautvydas | 2016-03-31
Peugeot 406 2.0HDi 90HP 66kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, mazos kuro sanaudos, grazi isvaizda, daug vietos tiek salone, tiek bagazineje palyginus su tokiu gabaritu automobiliais
Su minkstomis padangomis per daug minsksta ir atrodo kaip gumine, nera smagu vairuoti.
Sveiki, gyvenu anglijoje ir kai teko isigyti automobili kainos ir kokybes santykiu teko pirkt Peugeot 406. Visalaik patiko jo isvaizda bet maniau jog niekada nepirksiu, nusipirkes likau labai laimingas ir jau trecius metus vazineju. Per 3 metus isleidau apie 1000 svaru, bet visa tai pagrinde servizas, t.y. tepalai stabdziu kaladeles ir visi kiti profilaktiniai darbai. kuro sanaudos trasoje labai mazos vaziuodas 130km/h t.y. apie 80-90mp/h sunaudodavau 4-5l/100km. Dar neteko tvarkyti vaziuokles nes laiko puikiai nors masina pravaziavusi 280600 miliu. Pries perkant isitikint reikia jog vairuotojo kilimas nera dregnas ir nepraleidzia dregmes, nuo dregmes mirsta salono kompas. Nuo 2001 metu kovo menesio sie automobiliai turi 3 kompiuriu, ty yra variklio po kapotu, salono po saugikliu deze salone ir posukiu bei valytuvu valdimo. Ir siemens ipurskimas mano manymu yra geresnis, nes kompas negrybauja, jis arba veikia arba ne, o bosch gali grybaut ir keisit daviklius viena po kito bet kompas visitek matys klaidas. Mazos kuro sanaudos, svarbiausia laiku keisti tepalus ir naudoti normalu kura, o ne koki nors baltarusiska. Silpnoji vieta yra kuro siurblys. Generatoriaus ir pagrindinio dirbo, bei vandens pompos su visais itempejes pakeitimas su dalim 800LT, toliau net neisivaizduoju ka pradasyt viska keiciu pats tai darbas nekainuoja o dalys tokius kaip stabdziu kaladeles ir t.t. daugiau 80lt naujos nekainuoja :) Pries perkant tikrinkit sankaba!! Patarimas pirkti 66kw su siemens ipurskimo sistema, ji tiesiog arba veikia arba ne o bosch gali kompas durniuot ir nerasit kame problema. Atidziai apziurek vairuotojo kilima nes jeigu jis dregnas galite tureti problemu su elektronika
Pilnas atsiliepimas...
Edga | 2015-11-16
Peugeot 406 2,0l HDI 2001 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
išvaizda, kuro sąnaudos, nerudyja
garso izoliacija,silpnas kebulas
Savo pežuka turiu 1,5 metu. Pagrindinės priežastys kodėl pirkau P406 buvo žinoma kainos ir kokybės santykis. Nežinau ka normalesnio galima isigyti uz 4000lt :D Paprasta važiuoklė, nepasenęs dizainas, vidus taip pat patogus ir pan. Vietos uztenka, ir žinoma kuro sąnaudos juokingos. Pirkau važinėti mieste, todėl kilometrų daug nerpisukau, vos 12 000km. Kadangi važinėju Kaune, dar kai keliai buvo baisus pagrindiniais maršrutais tai automobilis barškėjo. Žinoma cia prideda pasibaigė galiai amortizatoriai, ruošiuosi keisti. Nusipirkus ji buvo visiskai buka, todėl po diagnostikos paaiškėjo, kad nusprogęs turbinos slegio solenoidas. Naujas kainavo apie 600lt tai meistrelis rado dėvėta uz 50 lt ir pežas atsigavo:) Teko važiuolkę truputi tvarkyti, bet kainos nesikandžioja. Automobilis senas, tuoj bus 15 metu..todėl stebuklų nesitikėkit. Turi el.langus, kondiškę, krituliu jutikli, kelis airbag''us ir ko daugiau reikia :D Labiausiai džiugina jo dizainas, šioje vietoje prancūzai pasistengė :) Variklis kaip ir minėjau nusipirkus buvo bukas ir šioje vietoje pirkdamas rizikavau, tačiau solenoido pakeitimas prikėlė šį liutą:) Mieste galios užtenka, nes pats esu daugiau ramus vairuotojas. Buvo siek tiek problemu žiema per didžiuosiu šalčius, bet manau reikia tiesiog atsakingiau pasiruošti šalčiams. 2,0 l HDI varikliai daug kas sako, kad yra geri, tai as kolkas nesiskundžiu. Pigūs Kaina juokinga tai net nenežinau, kur čia ji gali daugiau kristi. Pirkau uz 4000lt, jeigu parduosiu uz 1000 eur tai butu super, bet dar neplanuoju. Technikine dar 1,5m i prieki. Rasti gera tokių metų P406 nera lengva, tačiau įmanoma. Jeigu ieškot pigios ir dar morališkai nepasenusios mašinos, Peugeot 406 pats tas :) Nesu ekspertas, bet perkant nebijokit paspaust pedalo, turetu smagiai traukti 2 HDI, jeigu letai begejasi, priežasčių gausybe, o jas rasti ne kiekvienas meistrelis sugeba, nes nepaslaptis, kad nemažai kas baidosi prancūzų.
Pilnas atsiliepimas...
M | 2015-10-10
Peugeot 406 2.0 HDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis, komfortas, patikimumas, išvaizda
Nebent generatoriaus diržo sistema
5 metus atvažinėjau su atnaujintu 406, 2 litrų HDI, susukau apie 80 000 km. Buvau girdėjęs, kad iš peugeot tai vienas iš labiausiai vykusių modelių, aišku visada pilna ir tų tradicinių lietuvių neigiamų komentarų... Bet ryžausi pabandyti pats savo kailiu. Iš išorės - gražus, šiuolaikiškas ir ne taip greit pasenstantis dizainas. Vidus - taip pat modernus kaip tokių metų mašinai (kalbu apie panelę, valdymo konsolę). Sėdynės - nesu sėdėjęs naujausiuose limuzinuose, bet patogumas - nemoku nupasakot, iš po kitos mašinos savajame pežuke įkrisdavau kaip į fotelį. O ir salono medžiagų patvarumas geras, nesidėvi taip geit. Važiuoja taip pat ganėtinai minkštai. Stabilumas normalus, varžybose nedalyvaudavau, bet agresyviau mieste pravažiuot ir į posūkį įsipaišyt problemų neturėdavau. Stabdžius gerus turėjo, gale kaladėlių net nebūčiau keitęs jei ne priverstinis galinių dikų keitimas dėl silpno rankinio (su šitu truputį vargdavau per technikinę). Su elektra didelių problemų neturėjau, į 1-2 metus kokį kartą tekdavo pasikeisti didelių išlaidų nereikalaujantį daviklį, blokelį ar pan. Patikimasis, kaip sako, milijoninis 2.0 HDI, 80kw. Galios užtekdavo, važiuodavo smagiai, nei mieste greičiau nukeliaut kažkur, nei užmiesty aplenkt problemų nekildavo tikrai. Gal tik biški bukokas iš vietos pirma pavara. Pirkau prabėgusį 280 000, pasikeičiau diržus, teplus su filtrais, alkūninio veleno skriemulį ir pakaitinimo žvakes (buvo mirusios, o neužkūriau tik prie -15). Vienintelę silpną vietą galėčiau įvardyti tai generatoriaus diržo visą sistemą. Skriemulį keičiau ir antrą kartą po ~60 000 km, yra tekę tvarkyt generatoriaus guoliuką, pastarojo guoliuko sankabėlę (ant laisvų apsukų skleisdavo keistą garsą), žinoma patį generatoriaus diržą. Porą žiemų turėjau vargo su aukšto slėgio kuro reguliatoriumi (taip manau), bet po poros savaičių praeidavo kaprizai, tai taip ir nepakeičiau. Eksploatacija: pagrindinio diržo ir visų įtempėjų, skriemulio (200lt) , žvakių keitimas (120lt) + darbas = 800lt. Per likusius metus keisti skriemulys, 2x gen. diržas, įtempėjas, tvarkytas gen. guoliukas, keista jo sankabėlė = 800lt. Važiuoklės remontas: amortikai, šarnyras, traukės, gumos, gal dar ką yra tekę keist = 500lt, diskai, kaladėlės = 230lt, abs žiedas, tuo pačiu ir guolis = 150lt. Elektra: kažkas su imobilaizeriu, remontas 100lt, spynelės kontaktai 50lt, pečiuko rezistorius ~50lt. Suma susidaro nemaža, bet atvažinėta penkis metus, tad spręsti jums. Daugiau visa kita tai smulkmenos ir dyzelis (5,8 l, žiemą 6,3). Pardaviau už pusę kainos nei pirkau, bet per penkis metus nuvertėti 1000eur gal ir nėra daug. Su peugeot jau taip yra, pigiau nuperki, pigiau parduodi. Bet nemanau, kad yra geresnis rinkoje kainos ir kokybės santykis, tad dabartinis auto - vėl Peugeot, tik dabar jau 407 :) Pamiršti mitus apie prancūziškas mašinas, apsižiūrėti, kad jokių garsų nebūtų po kapotu, kad arkliai nebūtų išsilakstę, ar el. prietaisai veikia, ar rankinis laiko... ir į trasą ;)
Pilnas atsiliepimas...
tomas | 2015-05-12
406 salon 2.0 hdi 80kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
minksta pakaba, stabilus gera garso aparatura, ekonomiskas
suvedimines traukes, silpnoka elektra
2003 sedanas pilnas paketas odinis salonas sildomos elektrines sedynes, autopilotas. Su automobiliu vaziuoti tikrai malonu minksta pakaba tvirtai stovi tiek ant plento tiek ant zvyrkelio, variklis patikimas tik reikia pilti gera dyzelina is degalines, gale suvedimines traukes nieko nelaiko , silpnoka elektra bet vaziuoti galima. Garso izoliacija tik vidutiniska. Trauka gera Gera trauka, patvarus variklis, nenusileidziantis legendiniam vw 1.9 tdi Kartas nuo karto pakeisti tepalus su filtrais ir pasitvarkyt vaziuokle, dazniausiai suvedimines traukes pakeist. Uz katalizatoriu galit gauti 600lt Nepirkti su dideliu kilometrazu. Geriausia pirkti is uzsienio
Pilnas atsiliepimas...
Ferdinandas | 2015-01-06
Peugeot 406 1996 2.1;81kw.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvardinta.
Išvardinta.
Automobilis eksploatuojamas 7 metus,nei vienos rūdies,kėbulas atrodo jaunatviškai.Ganėtinai talpus,priekyje ir gale aukštaūgiams tikrai nespaus kelių.Orginali aparatūra nėra tokia bloga,bet ir neįspūdinga.Prietaisų išdėstymas patogus,sėdynės ne kietos.Važiuoklė paprasta,šiek tiek kietoka,automobilį ant kelio laiko stabiliai.Kelionėse, tikrai mažiau pavargdavau negu kaip važiuojant su Audi 100 C4.Žinoma turi savų minusų,didžiausia bėda elektra ir kt.: 1.Neveikiantis spidometras (dažniausiai fyškės ant pavarų dėžės,po bardačioku spidometro maitinimo blokelis sudega (deficitinė detalė).Jei pakeisit ir pasirūpinsit jų apsauga,pamiršit šią problemą. 50euru ~. 2.Lucas kuro siurbliai,nepatvarūs dėl prasto pilamo kuro.Priėmiau tokią išvadą,nes nustojau pilti žalią dyzelį. 3.Paveda centrinis ,bagažinė ir galinės durelės nebeužsirakina. Na toliau bėdų kaip ir neturėjau,prieš pora mėnesių pakeičiau generatoriaus guolį 45eurai kažkur,bet išėmėm orginalą :) Pakeldavau virš 2500-3000aps/min. girdėdavosi cypimas.Turbina veikia iki šiol.Na apie tokius dalykus kaip durelių plyštančios gumos,gal ir nerašysiu,jei būsit žioplys ir plėšit dureles žiema iš jėgos ir labai staigiai,man pasitaikė taip...Garso izoliacija tikrai puiki,neišsigąskit,lauke variklis dirba kaip traktoriaus,viduje lyg niekur nieko,važiuojant 160-180 jau pradeda šniokšti.Bagažinės talpa manyčiau nemaža,stovi aparatūra,dar ir 2x20kg lagaminus sukišam kelioninius ir 2 kuprines (rankinio bagažo). Nelepus,keiskit tepalus ,filtrą laiku bėdų nebus.Traukos užtenka.Perspėju,nedėkit tokių filtrų kaip "Filtron" niekam tikę,naudoju "MANN".Sunkiai dedasi pagr. diržas.Tiesiog geriausias variklis iš Peugeot TD. Detalių kainos palyginus prieš vokiečių,juo labiau japonų,atrodo mažos.Nuvertėjimas didelis ir spartus,mokėjau 14000lt,kažin ar dabar 1000eurų gaučiau. Na praeikit kėbulą ieškokit rūdžių,siurblį apžiūrėkit ar neapibėgęs,na žodžiu viską ,ką ir kiekvienam automobiliui.
Pilnas atsiliepimas...
 
1234567

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Peugeot modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini    107108
  Maži   206207208
   206+ 
  Kompaktiniai    307308308
   408
    301
  Vidutiniai  405   
  406407508508
  Dideli  605607 
  Kupė   406 Coupe407 Coupe 
   RCZ 
  Mini krosoveriai     2008
  Krosoveriai     3008
  Dideli krosoveriai     4008
  Visureigiai    4007 5008
  Mini vienatūriai    1007 
   3008 
  Vienatūriai    5008 
  Dideli vienatūriai   806807 
  Daugiatiksliai   PartnerPartnerPartner
   Bipper
  Komerciniai   BoxerBoxer
  ExpertExpertTraveller
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai