Markės
1393 iš 1920
Peugeot 406 1995 - 2004
Peugeot 406, 1995 - 2004
570Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.04% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 70
4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Peugeot 406 yra vidutinės klasės šeimyninis automobilis gamintas sedano, universalo ir kupė kėbulais su benzininiais ir dyzeliniais varikliais. 406 pakeitė Peugeot 405 modelį. Automobilis naudojo tą pačią platformą kaip Citroen Xantia, tačiau be Citroen būdingos hidropneumatinės pakabos. Dyzelinės 406 versijos buvo labai populiarios ir tapo vienu populiariausių Europoje dyzeliu varomų automobilių. 406 modelis ypač sėkmingas buvo Jungtinėje Karalystėje – čia jis 90 % tapdavo kompanijų tarnybiniais automobiliais. Automobilis pasižymėjo ir kino ekranuose – čia jis atliko pagrindinę rolę prancūzų „Taxi“ filmų serijose, o 1998 metais sudalyvavo veiksmo filme „Ronin“ su Robert de Niro ir Jean Reno įtemptose gaudynėse Paryžiaus gatvėmis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
1996 metais Peugeot 406 pralaimėjo Europos metų automobilio rinkimuose tik Fiat Bravo/Brava modeliui. Tais pačiais metais automobilis pelnė žurnalo „What Car?“ metų automobilio titulą, o 1997 metais tapo Airijos metų automobiliu.

Automobilis pasižymėjo kino ekranuose – čia jis atliko pagrindinę rolę prancūzų „Taxi“ filmų serijose (pirmose trijose, ketvirtoje dalyvavo Peugeot 407 modelis):


1998 metais sudalyvavo veiksmo filme „Ronin“ su Robert de Niro ir Jean Reno įtemptose gaudynėse Paryžiaus gatvėmis.

Automobilis buvo naudojamas žiedinėse varžybose:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 70
Andrius | 2012-12-26
peugeot406 66 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Masina tikrai grazi tuo ji mane ir patrauke, trauka kaip 66 kw tj galiu pasakyt ypatingai gera. Nors masina prabegus jau tikrai nemaza kilometraza bet su varikliu jokiu problemu nebuvo. Du kartus reikejo keist auksto kuro slegio reguliatoriu bet issivalius kuro sistema problema lyg ir issisprende. Vaziuot masina tikrai patogu ir malonu. Vaziuojant trasoj kuro ryja lb nedaug. Puse metu turejau tj vaziuokles netvarkiau. Seip masina tikrai nera bloga tik reikia ja mylet ir priziuret, pilant gera kura laiku keiciant dirzelius ir tepalus ji tarnaus tikrai gerai. Nepriziurint genda daznai o detales brangios. Ydomus dalykai darosi su elektronika, o rast gedimus nera paprasta ir tuo paciu tikrai nepigu. Masina nesutverta lakstymui todel jej su ja elgsiesi graziai ji irgi uztikrintai tarnaus. Bet greiciausei prancuzisku automobiliu daugiau nepirksiu. 2.0 hdi Sankaba, auksto slegio reguliatoriu du kartus, stabdziu cilindriukai, generatoriaus dirzas su tempeju. Elektronika tvarkyt reikejo daug kartu.
Pilnas atsiliepimas...
archia | 2012-12-06
Peugeot 406, 2001 m. 66 kw, dyzelinas, universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai geri, patvarūs ir ekonomiški dyzeliniai varikliai, puikus kainos ir kokybės santykis, nebrangus remontas, minkšta ir maloni važiuoti, nelenda vagys, erdvi ir talpi
Galėtų būt stipresnė elektrinė dalis, jautroki kuro kokybei, problemos su kuro slėgio reguliatoriumi
Drįstu tvirtinti, kad tuo metu tai buvo turbūt geriausias iš visų savo klasės universalų. Tarp vidutinio dydžio automobilių šis universalas vienas erdviausių, dydžiu nelabai nusileidžia net Audi A6. Puikus pasirinkimas kaip šeimyninis automobilis, nebrangi eksploatacija, minkštas, malonus vairuoti, kėbulas patikimas, jei nebuvo muštas, tai nerūdija. Labai svarbus privalumas - nemėgstamas vagių. Tikrai ištvermingas variklis - su 66 kw dyzeliuku prikabinęs turistinį namuką buvau nuvažiavęs į kalnus. Bendroj sumoj su tokiu dideliu apkrovimu sunkiom sąlygom velkant virš pusės tonos krovinį pravažiuota apie 3000 km, temperatūros rodyklė virš 90 nešoko net ir per tokį ekstrymą - Lenkijos kamščiuose per karščius, autostrada ant 120 km/h ar trečia pavara kylant prie 32 laipsnių karščio į stačią įkalnę kai gazo pedalas iki galo !!! Patikrinus po tos kelionės nei aušinimo skysčio, nei tepalo lygis nenukritęs nei per milimetrą !!! Tylus, labai patvarus, net ir pats silpniausias dyzeliukas 66 kw gana dinamiškas, ekonomiškas, nebrangi eksploatacija. Nelabai mėgsta kuro iš "kanistrų". Nuvertėjimas yra nei didelis nei mažas. Kadangi pati mašina nėra brangi, tai vertė krenta palyginus nebaisiai Spjaukit ant tų kaimiečių kur sako "pežo-gavno". Patys ir tegu barškinasi su savo pasatais ir audinėmis. Už nedidelius pinigus nusipirksite gerą automobilį, kuris tinkamai prižiūrint ilgai tarnaus.
Pilnas atsiliepimas...
Ramitio | 2012-11-18
2000 metų 2.0 HDi 80 kw, porestailas (skaidriom lempom)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera pakaba, geri benz varikliai, kokybiškos salono medžiagos, geras priėjimas remontuojant (kaip bebūtų keista)
trūksta komforto, kuro sąnaudos, sunku rast tvarkingą dyzelinį variklį
Silpnoka garso izoliacija. Salono medžiagos kokybiškos, nebarška, tačiau ir neatrodo prabangiai. Išvaizda- skonio reikalas.Vietos Salone ne per daug, tačiau bagažinė įspūdinga ir viskam šiaip pakanka Elektronikos gedimai, dėl ko šis pežas yra keikiamas, netokie ir dažni. Metus laiko važinėjau su šiuo modeliu ir tereikėjo tik displėjų kur virš klimatroniko pasikeist, nes grybavo, pats nei iš šio nei iš to užgesdavo ar įsijunkdavo naktį mašinai stovint. Tai tiek. pakaba patiko. Priekyje paprasta kaip dvi kapeikos, gale- sudėtingesnė bet irgi labai kokybiška. Dyzeliniai varikliai geri, tačiau tikrai retas kuris lietuvoj yra tvarkingas. Manasis buvo tarsi idealus niekur nei tepalo lašiukas nenubėgęs nei garselio pašalinio, tačiau užpylėm porą kartų neaiškios saliarkos ir kuro siurblys ėmė prašytis dėmesio. Variklio elektronika- iššūkis. Daugybė daviklių visokių ir visi gali sugest. Užduotis atspėt kas ir kodėl neveikia, o tvarkyt tai nebrangu. Šiaip benzinį variantą pirkčiau nedvejodamas, dyzelinio ko gero ne. Nes vėlgi labai sunku rasti tvarkingą, neuždrožtą. Jau minėjau anksčiau.. Sunku rast geros būklės. Vis dėl to jei pasiseka, tai nenuvilia. HDi jautrus kuro kokybei, jautrus tepalams ir t.t. Tačiau jei turi tvarkingą, tai nudavus anglių mašina klijuoja prie sėdynės ir gale jokių juodų dūmų nesimato. Aišku čia taip važiuoja tik kelios iš 100... Benzininiai atvirkščiai, paprasti, senobiški, patikimi. 1.8 motoras gali verst spidometrą iki galo... Nuvertėjusi smarkiai, bet ką darysi. Šiaip jei reikia paprasto ir neįspūdingo, tačiau kokybiško automobilio, 406 peugeot tikrai geras pasirinkimas. Ypač benzininis variantas... Geras automobilis norintiems kokybės, bet kaip jau sakiau labai labai atsargiai reikia rinktis dyzelinius pežus. Dauguma Lietuvą pasiekia jau nudrožti... Tikrinti kiek galima nuodugniau, geriausia autorizuotam peugeot servize... Jei variklis geras bus,. tai niekur kitur nebus problemų. Apie nuolat gendančią elektroniką, tai čia tik pasakos.
Pilnas atsiliepimas...
Serbentautas | 2012-10-29
Agresyvus žveris
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gerai valdomas, kaina atperka patikimumas, mašina nedomina vagių(nebent turite gera magnetolą), graži ir kokybiška vidaus apdaila
Elektronikos gedimai, galiniai langai žiema rasoja, galinės pakabos problemos
Turiu 1997 Peugeot 406. Tai automobilis, kuris turi kažka savyje ir nėra bevertis metalo gabalas. Posukius įveikia gerai, o 81 kw motoro traukos pilnai užtenka. Šitie motorai mėgsta valgyti šiektiek tepalo,o variklis neištyliausių. Labai gerai įveikia posukius. Yra problemiškų elektronikos gedimų, taip pat silpna galinė pakaba. Šita Peugeot turiu nuo 2004 metų, buvo visokiausių atsitikimų. Buvo ir daužtas,buvo ir užsidegęs(dėl nekokybiškai įtaisytos laisvų rankų sistemos. Ją dedant buvo pažeistas laidas, kuris kaito ir sukėlė gaisrą), bet sutaisytas savo eiga visada praeina tech apžiūrą. 1,8 16v 81kw. Mieste maždaug nuo 9,5 iki 11L o žiemą gali siekti ir 12L. Trasoje važiuojant 110km/h ryja ~7,5l 100km. Ant mažų apsukų mašina atrodo lėta, bet kai pasiekia 3000tukst apsukų, variklis staiga atgyja ir Liūtas tampa pasiutusiu. Maniškis nemėgsta baltarusiško benzino, nuo jo padidėja kuro sanaudos ir mašina tam buka. Šitie varikliai mėgsta pavalgyti biškiuka tepalo, jei pakeitus buna maximumas, tai per kita keitima lieka minimumas, tai yra normalu, tą teigia ir autobild expertai ir patys Peugeot konstruktoriai. Automobilio remontas po avarijos kainavo gan brangiai, teko keisti beveik visas priekio detales, ypač brangiai kainavo originalūs prikiniai žibintai, visos kitos dalys buvo paimtos iš donorų. Elektronikos problemos kainavo brangiausiai. Dėl lietuviškų kelių kokybės, dažnai atsiranda gedimų galinėje pakabos dalyje. Rekomenduočiau pakabos dalis dėti originales, nes tai man pasiteisino, dėl pakabos mažiau lankausi servizuose. Patikrint galinę pakabą, pažiūrėt ar nesupuvę slenkščiai ir dugnas, akylai patikrinti ar viskas veikia kas susija su elektroniką
Pilnas atsiliepimas...
Piezas | 2012-09-24
Peugeot 406 2.1TD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, varikliai geri, gerai stovi kelyje.
Galine vaziuokle, brangokos detales.
Turiu sita automobili jau virs metu, tiesa pakliuvo is nelabai geru ranku tai tenka patvarkyti karts nuo karto, nors pigiai nusipirkau tai ir nedejuoju. Nusipirkes is kart pakeiciau dirzus, itempejus, guolius, filtrus ir tepalus, tai kainavo mazdaug 1000 lt.(Cia jums spresti-mazai ar daug.) Nors daug kas sako, kad prancuzu silpna vieta yra elektronika, taciau man veikia viskas, tik keiciau vejalio varikliuka (devetas 50 lt, pakeitimas labai lengvas.) Vaziuokle veza minkstai, tik yra silpna vieta- galine vaziuokle, tiksliau stabilizatoriaus traukes. Salonas ir bagazine yra erdvus, interjero detales kokybiskos. 2.1 TD varikliai yra geri ir ilgaamziai, taciau megsta "nueiti" alkuninio skyvas, kaina prasideda nuo 200 lt iki 350 lt. Detaliu kainos neatitinka pacio automobilio kainos, galetus jos buti ir pigesnes :)
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2012-06-16
406 1996 m. 1.9TD (66kw)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Konfortiskas vaziavimas, maloni ir kokybiska salono apdaila, ekonomiskas (1.9TD)
Elektronik buna pakvailioja (smulkmenos)
Vaziavimas: Galios siek tiek truksta norint paspaust (jei ijungiamas kondicionierius tada mieste labai pasilpneja, o trasoj viskas ok), rieda tikrai minkstai ir konfortiskai, nelabai daug aplinkos garsu, stabiliai stovi ant kelio. Elektronika: buna padurniuoja. Man kilusios problemos: ijungus valituvus ant auto (kad pagal lietaus stipruma patys isijunge valytu) buna atsiranda reles salia vairo garsas (kaip ijungus posuki). Klimatrinika vasara veikia irgi idomiai, nors kondisenas isjungtas buna pradeda pati pust salta ora, tada nemazai maigymo kol isjungi. Salonas: tikrai saliginai erdvus tiek priekyje tiek gale vietos gan padoriai, vairuotojas ir 4 zmones gali vaziuoti be dideliu nesklandumu. Tikrai kokybiskai surinktas, niekas nebarska, malonus paneles jausmas (ne plasmases gabalas). Sedynes taip pat patogios. Patikimumas: jokiu problemu nebuvo, vaziuoja patikimai ir reikia keisti tik ta, kas devisi ir visuose kituose automobiliuose. Variklis 1.9TD- ramiam vazinejimui ir tuo viskas pasakyta. Is vietos pajuda tikrai padoriai ir del to diskonforto nekils, bet si variklio komplektacija tikria ne lakstymui. Eksplotacija tikrai nera brangi kas liecia besidevincius dalykus (rimtesniu gedimu per 3 metus nebuvo) Perkntiems dyzelini varianta (1995-1999 modelio) tikrai siulyciau 2.1 TD, o ne 1.9TD, kuro sanaudu skirtumo beveik nesijaus, o vaziavime tai tikrai pajusite.
Pilnas atsiliepimas...
Ramūnas | 2012-05-29
Peugeot 406 1999m 2.0 HDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas , patikimas ilgame keli , minkstas , ekonomiskas.
Spidometrai.
Turejau du varijantus tai 2.0 HDI ir 1.9 TDI , man labiau patiko HDI varijantas , esu jaunas vairuotojas pirmas mano automobilis buvo Peugeot 406 dyzelis 1.9 TDI 66Kw turejau mazdaug metus , jokiu rimtu problemu neturejau , esu taises tik vaziuokle tai tvarkiau galines stipilizatoriaus traukutes ( ilgesnes ) kainavo 50Lt 1vnt keiciau abi ir viskas , automobiliui truko traukos lenkimiui , minusu negaliu pasakyt nes neturejau , nors dauguma zmoniu sako kad darnai elektonika genda , esu girdejes kad Pezuose yra liga tai spidometras :) neveikia , si dalyka aina sutaisyt diagnostokos pagalba , smagus vaziuot, manevringas mieste , kuro sanaudos MIESTE - 6litrai 100Km , o uzmiesti 5litrai100km ekonomiskas visur , TDI varikliai geri , bet HDI - Naujesni yra dar geresni. Siuo metu turu pats 406 peza tik naujesnio modelio ir su kitu variklio varijantu tai 2.0 HDI ir su 81Kw lenkimiui galios uztenka pilnai , pakeiciau tik tepalus , taisyt netaisiau dar nieko nes automobilis geram stovyje niekas nebilda , variklis pasaliniu garsu neskleidzia dirba tyliai , vazevimas yra daug smagesnis negu 1996metu , nors vaziuokle atrodo venoda to ir to. Kuro sanaudos tai pat skiresi nes variklis galingesnis jis turi 81 Kw , jis man mieste ima 5.5l100Km , o uzmiesti 4.5 100Kw. Esu turejes du varijantus tad skirtuma tikrai jauciu. Jai kas sugalvotu pirkt tai siulyciau 2.0 HDI ir su 81Kw. Seip smagios ir geros masinos. As pasakiau savo nuomone ir savo atvejus kaip man buvo nutike. Apie pezus nieko blogo negaliu pasakyt. 2.0 HDI Greitai mazeja kaina, pirkau uz 5200lt ,o pardaviau po metu uz 4400lt senesni modeli 1996m. Uz nauja modeli 6200lt mokejau, pezu kainos krinta ir palyginus sparciai.
Pilnas atsiliepimas...
vytas | 2012-05-24
Peugeot 406 1,8 automat
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gera važiuoklė, ekonomiškas variklis
alyvos nutekėjimas iš variklio ir pavarų dėžės
rašau atsiliepimą apie bendradarbio Peugeot 406. Sedanas, 1,8litro, benzinas, automatinė pavarų dėžė. Buvęs daužtas (parduodant, aišku, nebuvo pasakyta), todėl ilgainiui išlindo daug nesąžiningo, pigaus "remonto" pasėkmių: suskilusi benzino siurblio angos veržlė, dėl ko, pripylus pilną baką, išsiliejo benzinas, nemokšiškai suklijuotas priekinis bamperis (priešrūkinių lempų laikikliai nulūžinėjo beveik iš karto). Šiaip automobilis važiuoja smagiai, nebarška (sako, kad po modernizacijos 2001 metais pakaba suprastėjo). Prieš savo Renault Laguna l važiuoklę iš esmės neturiu nieko, bet 406 - to pakaba dirba geriau. Automatas kol kas negenda, nors vien Lietuvoje pravažiuota apie 90t.km. kol kas vienintelė rimtesnė bėda su varikliu - nepraeita techninė apžiūra dėl alyvos nuotekio per galinį riebokšlį. Labai komplikuotas pakeitimas, ne kiekvienas servisas apsiima. Neseniai teko keisti aušinimo ventiliatorių varikliukus. Vienas buvo visai miręs (strigo sparnuotė - tikriausiai to paties nevykusio remonto po avarijos palikimas), kitas veikė nepatikimai. Naudotų varikliukų teko paieškoti. Pardavėjas autolaužyne pasakė, kad nemėgsta Peugeot, nes nepavyksta išparduoti visų detalių (yra kelios paklausios poziocijos, kitos užsiguli), todėl mažai perka išardymui. Reikia suprasti kaip komplimentą Peugeot patikimumui. benzino sąnaudos apie 9litrai/100km, automobiliui su automatine pavarų dėže visai padoru. Nuvertėjimas vidutiniškas, jeigu išvis verta jį skaičiuoti keliolikos metų automobiliui. apžiūrėti atidžiai automobilį ir pardavėją - mano kolega automobilį rinkosi atidžiai, bet tai neapsaugojo nuo nesąžiningo veikėjo. Kuo naujesnis automobilis, tuo didesnis šansas pakliūti ant daužto...
Pilnas atsiliepimas...
aidas | 2012-05-17
hdi 80kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskas, gerai valdomas, gan grazus dizainas, neipatingai bet visai patogus
Dregnu oru elektra, nesuprantamai veikiantis peciukas, man mazokas
Pradejo biski barsket, kraipytis plastmases po 40t. lietuvoj. Kai pirkau buvo apie 180km tai labai patiko, garsu vaziuojant jokiu, tik varikliukas vos vos gaude ir vejas girdejosi. turi netgi per daug rysio su asfaltu, laaabai gerai valdoma. vaziuokla is pradziu galvojau kiek kietoka, bet pavazinejus su kitom masinom tai gan nebloga. Siulyciau detis r15 ar r14 ratus. optimalus komforto/sukibimo variantas. Nu vaziuokle sitai masinai tikrai didelis pliusas, laiko kelia, pakankamai minkstai ir stabiliai rieda. Dizainas jau susenes biski. Norint maloniai jaustis reikia nuolat kruopsiciai valyti ir purksti purskaliukus plastmasei (noriu pasakyti nera tokiu elementu kurie sukurtu malonia aplinka net jei bus biski apdergtas salonas). Salonas gan grazus siaip ar taip. Is minusu butu elektra. Tai grybaujanti elektra slapiu oru (ne vienas turiu, tad is draugu girdejau tokiu problemu), buna tai issijungia kas nors tai dar ka. Tas peciukas prastmanus tai nesamone mano nuomone. Kad ir ka bespaustum visad isijungia klimatronikas, tada uzjungia vejeli i galo, pradeda baubt o tu sankryzoj issigasti ir vos kam nors neirurini. tada bandai isjungt, nesigauna, isjungi vel netycia ka numygi ir vel ten fokusai. Nu per 2 metus nemoku juo naudotis. Ar norint is karsto i salta padaryt reikia ta knopke 30sec maigyt, vaziuojant tas nelabai patogu. Labai, netgi labai ir ypac ziema yra gerai sildomos sedynes. Nemazas pliusas autopilotui. Man mazoka masina. Man norisi dideles auto todel atsisveikinau su sia masina. 2 litru hdi 80kw. ekonomiskas, netgi labai. Miesti iki 6 dyzelio. bet nukencia trauka. netrauka vaj kaip netraukia... bet aisku galima lyginti ir su kitom masinom :) per du metus jam nieko daryt neteko, veikia gerai. problemu nebuvo. sakyciau neblogai. nuvertejimas nera gan didziulis, aisku priklauso nuo to kaip islaikysi. remontai nekainuoja. baisiausia kas gali buti tai turbina, sunkiausiai prieinama vieta, bet cia tas beveik visose masinose. O cia sitam peze lyginant su dauguma kitu auto priejimas visur tikrai labai geras. nekalbu apie pasatus ir audines ir kitus lietuviskos idealogijos kledarus. dalys nebrangios. detale 50-150lt. o ir kokybe ju gera, pakeitei ir pamirsti. niekad dar neteko remontuoti to paties ir isvis remontutoi teko labai mazai. butino remonto netgi ir nebuvo, man norejosi idealios auto todel tvarkydavau vos kas tik nutikdavo. Kai as rinkausi tai ieskojau, pigios, ekonomiskos ir svarbiausia patogios auto. Atrodo neimanoma toks derinys. Rinkausi gal gera pusmeti, ir apsistojau ties 406. Jei tau reikia kazko isskirtinesnio nei kad wv ar audi. Neturi daug islaidu kurui, ir tau geriau vaziuoti troleibusu nei barskanciu keldaru tai siulau rinktis sita pezo. Tikrai patogi, paprasta, ekonomiska gan grazi masinele. Verta tu pinigu ir tikrai vykes modelis. Galvojantiems appie sito pezo pirkima siulau daug nesvarstyti. O ir internete tikrai daug geru atsiliepimu, jie is niekur neatsirado!
Pilnas atsiliepimas...
Lapė | 2012-04-19
Geras automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
išvaizda, nemažai vietos viduje, važiavimo komfortas, pigi eksploatacija, neįdomi pacukams vagims, neblogai apgalvoti techniniai sprendimai..Asmeniškai man - vienas geresnių ir gražesnių to laikmečio prancūziškų automobilių.
Važinėjant mieste - sankaba, norėtusi kad ji griebtų žemiau, o ne per vidurį, gal kietesnės vairuotojo sėdynės dar norėtųsi.Daugiau nieko blogo pasakyti negaliu, o taip būna retai...
Turiu 2001m.2.0hdi 80kw.Pirkau užlaikytą pensininko, bet daužtą iš Vokietijos, tai gavosi pigiai.Bendrai: Tylus, minkštas, jaukus, traukia neblogai, tikslus vairo mechanizmas, ekonomiškas 5-7ltr., ilgoje kelionėje nepavargsti, nervina tik netikslai dirbanti sankaba, važinėjant po miestą vien nuo jos pavargsti, ir gal truputį per minkšta sėdynės atkaltė...Pirmas mano sutiktas prancūzas kur kapotas laikosi ant amortizatorių, signalas nebe posūkių mygtuke, o atsarginis ratas bagažinėj.Juokingas tik medis viduje, kaip juokauju - prancūziškas medis, tai gera plastmasė dažyta:) Važinėti su šia mašina linksma ir tuo ji man patinka labiausiai... Kas dar? Detalių kainos juokingos (nors keičiau tik filtrus, tepalus bei stabdžių diską), važiuoklė paprasta, nėra aliuminio, galinė sėdynė susilanksto, tai gali sedane vežti ir ilgesnius daiktus, labai praverčia borto kompiuteris, gerai šviečiantys žibintai,ilgos pavaros, ypač 5-a, puikus šildymas bei A/C..Prieš tai turėjau W203 Mercedes 2003m., tai aišku 406 iki jo tolokai pagal kokybę, bet bendrai įvertinus persėdus nejauti jokio diskomforto, o atvirkščiai - Pežas važiuoja minksčiau, tik norėtūsi automato, o jie būna retai... 2.0hdi 80kw, be jokų Fap filtrų, tai rūpesčių dėl užsikišimo nėra, traukia neblogai, sakyčiau labai švelniai, kuro valgo mažai.Svarbiausia tinkamai prižiūrėti.Nesiruošiu keisti tepalų kas 20000km., kaip kad nurodyta manuale, bet kas 10-12.5 t.km.,, nes važinėju daugiausia po miestą ir nesvarbu kad tepalus gaunu iš Castrol gamyklos Vokietijoje. Eksploatacija pigi, detalių kainos mažos palyginus su vokiškais automobiliais, nors dar nieko keisti nereikėjo.Pirkau daužtą nestipriai, susitvarkiau gan pigiai, tai pardavus manau įdėtus pinigus atgausiu, o gal dar ir pavyks uždirbti:)Nesiruošiu juo ilgai važinėti, nes kaip ir sakiau reikia automato... Gal 607 2.7hdi? :) Kaip ir visom auto - variklis/pavarų dėžė bei sankaba - 80kw.ji brangoka remontuoti palyginus su 66kw.
Pilnas atsiliepimas...
 
1234567
Peugeot modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   107108 
  Maži 205    
 206207206208208
  Kompaktiniai 306307308308308
  408 408
   301
  Vidutiniai 405406407508508
  Dideli 605607  
  Kupė  406 Coupe407 Coupe  
  RCZ  
  Mini krosoveriai    20082008
  Krosoveriai    3008
    408
  Dideli krosoveriai    4008  
  Visureigiai   4007 5008
  Pikapai    Landtrek
  Mini vienatūriai   1007  
  3008  
  Vienatūriai   5008  
  Dideli vienatūriai  806807  
   Traveller
  Daugiatiksliai  PartnerPartnerPartnerRifter
  Bipper 
  Komerciniai BoxerBoxer  
 ExpertExpertExpert
   Partner
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt