Markės
1074 iš 1484
Peugeot 407 2004 - 2010
Peugeot 407, 2004 - 2010
520Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.711% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 20
12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Peugeot 407 yra gaminamas sedano, kupė ir universalo kėbulais su dyzeliniais ir benzininiais varikliais. Benzininių variklių litražas yra nuo 1.8 iki 3.0 litro, tuo tarpu dyzeliai yra 1.6, 2.0, 2.2 ir 2.7 litro V6. 407 pakeitė nepaprastai sėkmingą Peugeot 406 modelį. Aptakus automobilio dizainas buvo išties išskirtinis su didelėmis priekinėmis grotelėmis, aukšta variklio gaubto linija ir nuožulniu priekiniu stiklu – tai naujas Peugeot stilius, kurį išlaiko beveik visi Peugeot modeliai. Jo aiškios ir drąsios linijos pabrėžia tvirtą stotą ir išryškina elegantišką ir dinamišką siluetą. Automobilis taip pat pasižymi saugumu - Euro NCAP saugumo bandymuose Peugeot 407 modelis gavo 34 iš 37 galimų balų bei 5 žvaigždutes.
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 20
2018-09-01
peugeot
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortas
aplinkiniu snekos
ieskojau sau automobilio,visus ismeginau. bet isedau i prancuza, nu ka tu kosmosas ne masina,interjero dizaineriai pasistenge gerokai is sirdies,masinoje jautiesi tikrai gerai,tiek apzvalga tiek komfortu,tiek vaziavumu nu viskas padaryta kad tik vairuotojas vaziuotu be jokio nuovargio,sedynes minkstos,pardaciokas didelis jame dega lempute,vairas reg dviem padetim,sedyneje nera to sup.... ratuko kai nori pasireguliuoti yra rankenele,ir ismeskit is galvos kad jis platmasinis ir pan man cia pripasakojo plastmasinis nu tai gerai kad toks yra nerudyja plus lengvesnis automobilis Vaziuoju su juo tris savaites tiksliau ,nebevaziuoju :)) Stovi pastatytas ir laukia gero remontelio nes sugedo(cia uz tai kad draugu automobilius peigdavau) sankaba nzn kaip ji cia sugedo bet tik parsivariau is taurages(dar su prancuziskais nr) ir sutizo sankaba po trieju dienu,dar pirkau su EGR ir turbinos perputimo klaidom, delto blokuoja variklio darba,na tikiuosi DPF geras ir nera isprogramuotas, tai gal uzteks pasikeisti sankaba ir egr pravalyti.Ir plauksim toliau,tiesa kaip vienas sesi trauka AFIGIENA ir mazos kuro sanaudos,tik va kaip sake tepalo alsuokli reikia pasiziuret nes apsitepalaves varikliukas yra. EGR, DPF(sodziu filtras), TEPALO pratekejimas pro tarpines, , turbo, be situ gedimu neapsieisite jeigu ilgai vaziuosit....REKOMENDUOJU sita kosmosa.Tik nepradekit dejuoti kad nieko ypatingo as daug automobiliu isbanziau bet tokio komforto nera ne pas jokias audi kirviu kapotus bmw ir pan....sabus,mersus,pavaziavau su mersu c klases pasijutai kaip golfe antram,vokieciai jie kuria neis sirdies jie neturi jumoro jausmo, o ka kalebeti apie vairuotoja esanti ju automobilyje...Vokieciai protingai buki.....jiems viskas px,tai pasako keksiu skaicius vokietijoje,ir neribojamas greitis autobanuose....uzsimusi pats kaltas,va ten, tikrai laisva salis ir laisvi zmones.
Pilnas atsiliepimas...
2018-08-08
Reikalingsas serviso abonementas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Graži išvaizda, patogios sėdynės
Labai didelis nuvertėjimas, itin brangus ir dažnas remontas
Nepaisant gražios išvaizdos, patogių sėdynių ir pakankamai geros garso izoliacijos, automobilis pilnas problemų. Kiekvieną mėnesį tekdavo atseikėti dalį atlyginimo servisui, kad būtų galima važiuoti. Per 2,5 nuvažiuota 45,000 km, remontui - 3500 EUR. Sakyčiau per daug. Remontas brangus, dažniausiai geda brangiausios detalės: jeigu atraminiai guoliai - tai brangiausi, jeigu rato guoliai - tai galinai, einantys su stebule ir kt... jau nekalbant apie sankabos su smagračiu remontą. Patikrinti elektros instaliaciją, ar nebuksuoja sankaba, net ir vasarą patikrinti pečiuką (genda sklendės). Dar kitas patarimas - ieškoti kito modelio.
Pilnas atsiliepimas...
2018-03-15
PEUGEOT 407 SE LUXURY 2.2 petrol 2006m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera garso izoliacija,manevringumas,dizainas,sedynes patogios,mazos kuro sanaudos.
greitas nuvertejimas
nesenai nusipirkau 2.2 sporta. Nelabai panasu is traukos i sporta,bet gan neblogai.6/10 . labai puiki garso izoliacija,variklio garso beveik nesigirdi 10/10. Puikios sedynes tiek gale tiek priekyje,labai patogios, ilgom kelionem puikus variantas.Varikliai gan patikimi ,tik nepamirskit kad vaziuojat su peugoet o ne su porche ar bmw m3,kitaip turesit reikalu rimtu.svelni masina pransuziska,tad ir elktis reikia rafinuotai,ji tuo paciu atsakys... Si automobili pirkau Vazineti pigiau. Kuro valgo tikrai mazai,turiu rx 8 231 tai ten nespeju pilt. Lengvai tiuninguojamas tiek kebulas tiek variklis.Detales nezinau ar brangios lietuvoje,bet gyvenu uk,tai atrodo kapeikos ... Automobilis tinka visu tipu zmonems iskyrus keliu erelius, jiems tinka tik audi ,bmw ar Audi. (pigus lauzas,brangi masina). remontas pigus uk.lt nezinau,eksplotacija pigi,minusas greitas automobilio nuvertejimas Pries perkant butina skanuoti variklio klaidas su pro obd skeneriu, geriausia rimtam servise su rimtu specialistu kas neismano,nes galite papulti ir niekas jums jau nepades...
Pilnas atsiliepimas...
2017-10-09
Isteštuota iki galo
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mazos kuro sanaudos, pigus remontas
DPF, turbina jei nepriziurima
Automobilis buvo su 1.6 varikliu. Turejau metus laiko, pries perkant rekomenduoju pasitikrinti servise. Atkreipkit demesi i turbinos tepimo sistema ir DPF. Rimtu problemu neturejo, vazineta su juo buvo tikrai daug (Metus laiko, darbo dienomis, Kaunas - Vilnius - Kaunas) ir keliauta iki Zakopanes bei Berlyno. 1. DPF, tikrinkit ar nebus isprogramuotas bet jis pats paliktas, uzsikises filtras turi dideli skirtuma traukai ir tada grandine kitu problemu. Pjauti nereikejo, jam uzteko atlikti plovima ir problemos pranyko. 2. 2 kartus sugedo EGR. 3. EGR ausintuvas skilo. 4. Apsitepalaves variklis del alsuoklio gumos nusidevejimo. Kai tik nusipirkau buvau labai nusivyles, nes trauka kardinaliai pradingo. Buves savininkas labai nepriziurejo ir teko plauti varikli, valyti kolektoriu, EGR, plauti DPF. Po sio pasikrapstymo, net nebuvo jokios minties apie kita auto. Mazos problemos per metus laiko, bet konfortas yra ir tai pat lb mazai valgo kuro. Manau buciau su juo vazinejes ir siandien jei ne auto ivykis. Rekomenduoju, taciau kas netinges priziureti ji.
Pilnas atsiliepimas...
2017-09-05
1.6 407
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda, komfortas, mazos kuro sanaudos
1.6 motoras.
Pradesiu nuo to, jog ieskojau geru metu uz maza kaina. Patariu ziureti i patikimiausia varianta uz norima isleisti suma, o ne tik i metus. Pati masina pasirode turinti gera kainos ir kokybes santyki, taciau paskubejau pirkti ir nusipirkau uzvaikyta varianta. 1.6 motoras yra labai lepus ir dazniausiai apibeges tepalais, plius sitai masinai tikrai per silpnas. Bendrai paemus, masina yra smagi, komfortiska ir isvaizdi. Eksplotacija: Mano akim ziurint labai pigus remontas ir islaikymas, kasnors sugenda kas 2 menesius, bet sutvarkymas kainuoja iki 50-80€ ir toliau vaziuoji. Nuvertejimas: Turiu automobili 2 metus, todel per toli laiko tarpa ji nuvertejo gal tik 100-200€.
Pilnas atsiliepimas...
P407 SW | 2016-04-04
407 sw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortiskas, isvaizdus, patogus vairuoti, pigi eksploatacija
neradau
Automobili turiu 3 metus. Pirkau is prancuzu sw varianta, su gera komplektacija, oda,jbl garso aparatura, automatine pavaru deze. Automobilis komfortiskas, patogus, gera garso izoliacija, automatine pavaru deze veikia gerai, o variklio 2.0hdi pilnai pakanka tiek mieste tiek uzmiestyje. Variklis 2.0hdi 100kw. Keiciau purkstuka, pakaitinimo zvakes, dirzus tepalus, daugiau problemu jokiu :) mokejau 6000eu. Nusipirkus pakeiciau dirzus, tepalus. Po puses metu keiciau pakaitinimo zvakes visas 4 ir viena kuro purkstuka. Purkstukas kainavo devetas 60eu ir pakeitimas apie 10eu (30 lt tada dar). Daugiau tik tepalu keitimas. kaina priklauso nuo automobilio stovio. Remontas nera brangus, automobilo eksploatacijos kaina tokia pat kaip ir visu automobiliu.
Pilnas atsiliepimas...
Vairuotojas | 2016-02-16
407 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patraukli išvaizda, pakankamai veržlus, erdvus automobilis, nebrangi eksploatacija,nedidelės kuro sanaudos.
Ne visose modeliuose šildomos priekinės sėdynės,žemokas priekinis buferis.
Automobilis rieda gerai,smagus važiuoti, trauka pakankama. Turėjau 406, man patiko, tad tikėjausi tokio komforto ir naujesniame. 407.Na, jame daugiau įrangos, elektronikos, po dviejų metų eksploatacijos dar niekas nepavedė. Nusipirkus, nepakankamai šildė saloną - buvo sulūžę sklendės, dabar viskas tvarkoje. Važiuojant,žvyrkeliais gal truputį minkštesnė buvo 406, tačiau niekas ,,nebarška". Pasijaučia ( pradžioje), žemo priekinio buferio ,,problemėlė",, o kai dar prie to esi nepripratęs, tai gali ir numerius palikti ant bordiūro:) , mašinos priekis kiek ilgesnis , tai jaučiasi manevruojant mažose erdvėse:) Jokių problemų, trauka gera, persijungiant į dujas gal ir pamažėja jėga, bet tikriausiai sureguliavimo, jei nenori ,,taupyti" , poreikis, žiema įtakos nedaro - benzinas:) Išskyrus sklendes, kai nupirkau dar keičiau tepalus, filtrus, dirželius, bet kainos tos pačios kaip ir kitų vidutinės klasės mašinų. Dveji metai bus rudenį, technikinę varant , gal ką sakys pataisyti, bet važiuojant dabar, viskas gerai:) Mašina sveria trejetą šimtų kg daugiau negu 406, tad silpnesniu varikliu bus nesmagu važiuoti. Privalumas yra , jeigu šildomos sėdynės, parkavimo sistemą nelabai kas ,,giria", tad , manau, čia ne privalumas....
Pilnas atsiliepimas...
Mindaugas | 2015-09-02
407 sw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiškas, komfortiškas, stilingas, pigus, prikištas naujovių.
panaudotos prastos medžiagos, nelaiko kondicionieriaus sklendės, pasitaiko įvairių problemų dėl elektronikos, žemas priekis.
Pliusai - stilingas, geri metai už mažus pinigus, ekonomiškas, patogiai valdosi, komfortiškas, pilnas automatikos (šviesos, valytuvai, veidrodėliai, ribotuvas, kruizas, parktronikai ir pan), gera lietuviška navigacija, didelis ekranas nebijo šalčių, tvirta patikima pakaba, mechaninė 6 pavarų dėžė. Minusai - nelaiko kondiškės sklendės, parktronikai bijo drėgmės, įtrūksta panoraminis stiklas, galinis stiklas atsidarinėja (nelaiko kontaktai), brangūs šarnyrai (varlytės). Yra ir daugiau pliusų bei minusų, kurių nepaminėjau. 2.0 HDI, 100kw dyzelis. Mažos kuro sanaudos, galios pakanka, gerai kuriasi esant žemesnei nei -20 laipsnių temperatūrai. Lepūs HDI purkštukai, mėgsta kokybišką kurą. 1.6 l net neverta žiūrėti. Per silpnas tokiam kėbului. Eksplotacijos kaštai vidutiniai. Detalės kokybiškesnės brangesnės, bet yra ir pigių - kinietiškų. Važiuoklė laiko, bet jei jau byra tai kainuoja nemažai. Ekonomiška, mažos kuro sanaudos, bet kontrobandinio nemėgsta, tad geriau pilti kokybiškesnį. Automobilis prastas investicijai, dideliais tempais nuvertėja. Per dvejus metus pigo po 10000 litų. Dabar kaina stabilizavosi prie 10000 litų. Nežiūrėti į mažesnį litražą nei 2.0l. Perkant vasarą atidžiai pažiūrėti kaip veikia klimato kontrolė, ar šaldo ir šildo. Pažiūrėti ar neužstigęs borto kompas. Ar tinkamai veikia galinis stiklas (SW modeliui). Kruopščiai patikrinti panoraminį stiklą. Pažiūrėti ar geri sailenblokai ir priekiniai šarnyrai. Įvertinti variklio darbą, praktiškai nesigirdi ant laisvų apsukų.
Pilnas atsiliepimas...
Evaldas | 2015-06-05
2.0
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
išvaizda,prabaga,kuro sanaudos,trauka
dažni kompiuterio gedimai.
Šiaip,kai pirkau tai prasidejus gedimam ,pasake kad automobiliu buvo droziama, puse metu turiu ikisau per 1000e ir dar galo nematyt,siaip viskas butu gerai jai nebuciau tokia sudrosta pirkes,dabar jau daug pinigu isvestuota gaila ir parduoti
Pilnas atsiliepimas...
Martisliusi | 2015-05-19
Nieko pries
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nepasenes dizainas, pigi kaina, geri metai, minkstas patogus ekonomiskas
turbut butu tas prancuziskas patikimumas. tikrai nesiryzciau su juo keliauti aplink pasauli
Jau bemaz metus vazineju su P407 SW. Siaip kas paitinka labiausiai tai turbut spalva. speceliai ieskojau kibirinio sw. nei plauti reikia ir atrodo bent mano skoniui sauniausiai. Siaip automobiliukas talpus, erdvus, tik parkuojantis erzina ilgas beprasmiskai atsikises priekis. Sunku jausti kur jis baigias. Ir labai zema, jau i gamta vaziuojant kelia sunkumu. Is salono puses medziagu kokybe nebloga, tik kazkoks plasmases barskejimas girdisi bagazines daly, kur niekaip nerandu kas ten barska. Labai zema vairo padetis. Masina turbut skita neuzaugom, nes man kaip 1,9m ugio ilgakojui isedant ziauriai erzina i kojas besitrinantis vairas. bet pats vaziavimo konfortas atperka trukumus Man pasitaike 1,6 hdi. Dideliu patikimumu jis nepasizymi, bet kad dabar visos masinos vienkartines. Aisku, bent jau mano variante jis pasitaike nelabai koks, jaucias kad padroztas pas mane jisai, bet siaip kaip pats variklis jis man patinka, bet labiau jis tinka i P307 fokusui ar mazdai. P407 kiek sunkoka tokiam varikliui, bet normaliam ramiam vazinejimui jo per akis. Kuro sanaudos kaip tokiai masinai tai tikrai geros. mieste panasiai 7,5l/100km, o trasoj jei vaziuoji 90km/h greiciu tikrai suvazineju kur man reikia su 4,5l/100km kuro sanaudom. Bet jei jau isoki i autostrada, tada jau neduok dieve. Kiekvienas papildomas 10km/h pagreitejimas paima papildomai 0,5-1l/100km. taip kad jei paleksit 130km/h greiciu nereikia stebetis kad kuro sanaudos pasieks 7litrus ir daugiau 100km. Dar pastebejimas, tevukas turi cmax tokiu pat varikliu, tai palyginus su p407 cia deze yra isletinta, pavaros trumpesnes ir vaziuojant tuopaciu greiciu variklis darbuojasi aukstesniais sukiais. Pravaziavau per 10000km, kolkas rimtesniu remontu neturejau, apart ziema nuo dregmes uzstringanti egr ko pasekoj uzgesdavo masina vidury sankryzos ir neuzsivesdavo kelias valandas, kuri pats sutvarkiau be islaidu, keiciau termostata ir oro srauto matuokle, bei zinoma tepalus, kitu rimtesniu remontu neturejau. bent kolkas. Siaip daugiausia pinigu surijo turbut man diagnostikos, nes kaip sakiau motoras nedirba kaip reikiant, o lietuvos auksarankiai uz kiekviena pakrapstima ir ausim pakarpyma pinigus tik imti temoka, o nieko neranda. iskart patarimas, isigyjat pezo, isigykit ir kabeliuka prie kompo, atsipirks greitai. Laimes dalykas, atidziai ziureti ka perki ir viskas bus gerai. vengti tokiu kur sako truputi dumija, reik kaitinimo zvakes pakeist ir viskas bus ciki. arba iskart viskas tvarkoj, arba begt kuo toliau. o perkant tikrinti viska kaip ir visus kitus automobilius, nelabai galeciau isskirti kokiu jautresniu vietu. Nepasikliauti odometro duomenimis ir tureti minty kad ties 200tukst praktiskai viskas pareidineja. (turbina, purkstukai, sankaba) pas mane 180tukst ant odometro, bet jau sie simptomai visi juntami ir po truputi jau taupau tiem remontam. Gal net siuliciau pirkti su didesne rida su viltimi kad gal kazkas tuos pagrindinius mazgus bus pakeite.
Pilnas atsiliepimas...
 
12

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Peugeot modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Mini    107108
  Maži   206207208
   206+ 
  Kompaktiniai    307308308
   408
    301
  Vidutiniai  405   
  406407508508
  Dideli  605607 
  Kupė   406 Coupe407 Coupe 
   RCZ 
  Mini krosoveriai     2008
  Krosoveriai     3008
  Dideli krosoveriai     4008
  Visureigiai    4007 5008
  Mini vienatūriai    1007 
   3008 
  Vienatūriai    5008 
  Dideli vienatūriai   806807 
  Daugiatiksliai   PartnerPartnerPartner
   Bipper
  Komerciniai   BoxerBoxer
  ExpertExpertTraveller
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai