Markės
1037 iš 1430
Peugeot 407 2004 - 2010
Peugeot 407, 2004 - 2010
517Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.712% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 17
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Peugeot 407 2004 - 2010Peugeot 407 2004 - 2010Peugeot 407 2004 - 2010Peugeot 407 2004 - 2010Peugeot 407 2004 - 2010Peugeot 407 2004 - 2010Peugeot 407 2004 - 2010Peugeot 407 2004 - 2010Peugeot 407 2004 - 2010Peugeot 407 2004 - 2010
Peugeot 407 yra gaminamas sedano, kupė ir universalo kėbulais su dyzeliniais ir benzininiais varikliais. Benzininių variklių litražas yra nuo 1.8 iki 3.0 litro, tuo tarpu dyzeliai yra 1.6, 2.0, 2.2 ir 2.7 litro V6. 407 pakeitė nepaprastai sėkmingą Peugeot 406 modelį. Aptakus automobilio dizainas buvo išties išskirtinis su didelėmis priekinėmis grotelėmis, aukšta variklio gaubto linija ir nuožulniu priekiniu stiklu – tai naujas Peugeot stilius, kurį išlaiko beveik visi Peugeot modeliai. Jo aiškios ir drąsios linijos pabrėžia tvirtą stotą ir išryškina elegantišką ir dinamišką siluetą. Automobilis taip pat pasižymi saugumu - Euro NCAP saugumo bandymuose Peugeot 407 modelis gavo 34 iš 37 galimų balų bei 5 žvaigždutes.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 17
2017-10-09
Isteštuota iki galo
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mazos kuro sanaudos, pigus remontas
DPF, turbina jei nepriziurima
Automobilis buvo su 1.6 varikliu. Turejau metus laiko, pries perkant rekomenduoju pasitikrinti servise. Atkreipkit demesi i turbinos tepimo sistema ir DPF. Rimtu problemu neturejo, vazineta su juo buvo tikrai daug (Metus laiko, darbo dienomis, Kaunas - Vilnius - Kaunas) ir keliauta iki Zakopanes bei Berlyno. 1. DPF, tikrinkit ar nebus isprogramuotas bet jis pats paliktas, uzsikises filtras turi dideli skirtuma traukai ir tada grandine kitu problemu. Pjauti nereikejo, jam uzteko atlikti plovima ir problemos pranyko. 2. 2 kartus sugedo EGR. 3. EGR ausintuvas skilo. 4. Apsitepalaves variklis del alsuoklio gumos nusidevejimo. Kai tik nusipirkau buvau labai nusivyles, nes trauka kardinaliai pradingo. Buves savininkas labai nepriziurejo ir teko plauti varikli, valyti kolektoriu, EGR, plauti DPF. Po sio pasikrapstymo, net nebuvo jokios minties apie kita auto. Mazos problemos per metus laiko, bet konfortas yra ir tai pat lb mazai valgo kuro. Manau buciau su juo vazinejes ir siandien jei ne auto ivykis. Rekomenduoju, taciau kas netinges priziureti ji.
Pilnas atsiliepimas...
2017-09-05
1.6 407
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda, komfortas, mazos kuro sanaudos
1.6 motoras.
Pradesiu nuo to, jog ieskojau geru metu uz maza kaina. Patariu ziureti i patikimiausia varianta uz norima isleisti suma, o ne tik i metus. Pati masina pasirode turinti gera kainos ir kokybes santyki, taciau paskubejau pirkti ir nusipirkau uzvaikyta varianta. 1.6 motoras yra labai lepus ir dazniausiai apibeges tepalais, plius sitai masinai tikrai per silpnas. Bendrai paemus, masina yra smagi, komfortiska ir isvaizdi. Eksplotacija: Mano akim ziurint labai pigus remontas ir islaikymas, kasnors sugenda kas 2 menesius, bet sutvarkymas kainuoja iki 50-80€ ir toliau vaziuoji. Nuvertejimas: Turiu automobili 2 metus, todel per toli laiko tarpa ji nuvertejo gal tik 100-200€.
Pilnas atsiliepimas...
P407 SW | 2016-04-04
407 sw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortiskas, isvaizdus, patogus vairuoti, pigi eksploatacija
neradau
Automobili turiu 3 metus. Pirkau is prancuzu sw varianta, su gera komplektacija, oda,jbl garso aparatura, automatine pavaru deze. Automobilis komfortiskas, patogus, gera garso izoliacija, automatine pavaru deze veikia gerai, o variklio 2.0hdi pilnai pakanka tiek mieste tiek uzmiestyje. Variklis 2.0hdi 100kw. Keiciau purkstuka, pakaitinimo zvakes, dirzus tepalus, daugiau problemu jokiu :) mokejau 6000eu. Nusipirkus pakeiciau dirzus, tepalus. Po puses metu keiciau pakaitinimo zvakes visas 4 ir viena kuro purkstuka. Purkstukas kainavo devetas 60eu ir pakeitimas apie 10eu (30 lt tada dar). Daugiau tik tepalu keitimas. kaina priklauso nuo automobilio stovio. Remontas nera brangus, automobilo eksploatacijos kaina tokia pat kaip ir visu automobiliu.
Pilnas atsiliepimas...
Vairuotojas | 2016-02-16
407 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patraukli išvaizda, pakankamai veržlus, erdvus automobilis, nebrangi eksploatacija,nedidelės kuro sanaudos.
Ne visose modeliuose šildomos priekinės sėdynės,žemokas priekinis buferis.
Automobilis rieda gerai,smagus važiuoti, trauka pakankama. Turėjau 406, man patiko, tad tikėjausi tokio komforto ir naujesniame. 407.Na, jame daugiau įrangos, elektronikos, po dviejų metų eksploatacijos dar niekas nepavedė. Nusipirkus, nepakankamai šildė saloną - buvo sulūžę sklendės, dabar viskas tvarkoje. Važiuojant,žvyrkeliais gal truputį minkštesnė buvo 406, tačiau niekas ,,nebarška". Pasijaučia ( pradžioje), žemo priekinio buferio ,,problemėlė",, o kai dar prie to esi nepripratęs, tai gali ir numerius palikti ant bordiūro:) , mašinos priekis kiek ilgesnis , tai jaučiasi manevruojant mažose erdvėse:) Jokių problemų, trauka gera, persijungiant į dujas gal ir pamažėja jėga, bet tikriausiai sureguliavimo, jei nenori ,,taupyti" , poreikis, žiema įtakos nedaro - benzinas:) Išskyrus sklendes, kai nupirkau dar keičiau tepalus, filtrus, dirželius, bet kainos tos pačios kaip ir kitų vidutinės klasės mašinų. Dveji metai bus rudenį, technikinę varant , gal ką sakys pataisyti, bet važiuojant dabar, viskas gerai:) Mašina sveria trejetą šimtų kg daugiau negu 406, tad silpnesniu varikliu bus nesmagu važiuoti. Privalumas yra , jeigu šildomos sėdynės, parkavimo sistemą nelabai kas ,,giria", tad , manau, čia ne privalumas....
Pilnas atsiliepimas...
Mindaugas | 2015-09-02
407 sw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiškas, komfortiškas, stilingas, pigus, prikištas naujovių.
panaudotos prastos medžiagos, nelaiko kondicionieriaus sklendės, pasitaiko įvairių problemų dėl elektronikos, žemas priekis.
Pliusai - stilingas, geri metai už mažus pinigus, ekonomiškas, patogiai valdosi, komfortiškas, pilnas automatikos (šviesos, valytuvai, veidrodėliai, ribotuvas, kruizas, parktronikai ir pan), gera lietuviška navigacija, didelis ekranas nebijo šalčių, tvirta patikima pakaba, mechaninė 6 pavarų dėžė. Minusai - nelaiko kondiškės sklendės, parktronikai bijo drėgmės, įtrūksta panoraminis stiklas, galinis stiklas atsidarinėja (nelaiko kontaktai), brangūs šarnyrai (varlytės). Yra ir daugiau pliusų bei minusų, kurių nepaminėjau. 2.0 HDI, 100kw dyzelis. Mažos kuro sanaudos, galios pakanka, gerai kuriasi esant žemesnei nei -20 laipsnių temperatūrai. Lepūs HDI purkštukai, mėgsta kokybišką kurą. 1.6 l net neverta žiūrėti. Per silpnas tokiam kėbului. Eksplotacijos kaštai vidutiniai. Detalės kokybiškesnės brangesnės, bet yra ir pigių - kinietiškų. Važiuoklė laiko, bet jei jau byra tai kainuoja nemažai. Ekonomiška, mažos kuro sanaudos, bet kontrobandinio nemėgsta, tad geriau pilti kokybiškesnį. Automobilis prastas investicijai, dideliais tempais nuvertėja. Per dvejus metus pigo po 10000 litų. Dabar kaina stabilizavosi prie 10000 litų. Nežiūrėti į mažesnį litražą nei 2.0l. Perkant vasarą atidžiai pažiūrėti kaip veikia klimato kontrolė, ar šaldo ir šildo. Pažiūrėti ar neužstigęs borto kompas. Ar tinkamai veikia galinis stiklas (SW modeliui). Kruopščiai patikrinti panoraminį stiklą. Pažiūrėti ar geri sailenblokai ir priekiniai šarnyrai. Įvertinti variklio darbą, praktiškai nesigirdi ant laisvų apsukų.
Pilnas atsiliepimas...
Evaldas | 2015-06-05
2.0
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
išvaizda,prabaga,kuro sanaudos,trauka
dažni kompiuterio gedimai.
Šiaip,kai pirkau tai prasidejus gedimam ,pasake kad automobiliu buvo droziama, puse metu turiu ikisau per 1000e ir dar galo nematyt,siaip viskas butu gerai jai nebuciau tokia sudrosta pirkes,dabar jau daug pinigu isvestuota gaila ir parduoti
Pilnas atsiliepimas...
Martisliusi | 2015-05-19
Nieko pries
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nepasenes dizainas, pigi kaina, geri metai, minkstas patogus ekonomiskas
turbut butu tas prancuziskas patikimumas. tikrai nesiryzciau su juo keliauti aplink pasauli
Jau bemaz metus vazineju su P407 SW. Siaip kas paitinka labiausiai tai turbut spalva. speceliai ieskojau kibirinio sw. nei plauti reikia ir atrodo bent mano skoniui sauniausiai. Siaip automobiliukas talpus, erdvus, tik parkuojantis erzina ilgas beprasmiskai atsikises priekis. Sunku jausti kur jis baigias. Ir labai zema, jau i gamta vaziuojant kelia sunkumu. Is salono puses medziagu kokybe nebloga, tik kazkoks plasmases barskejimas girdisi bagazines daly, kur niekaip nerandu kas ten barska. Labai zema vairo padetis. Masina turbut skita neuzaugom, nes man kaip 1,9m ugio ilgakojui isedant ziauriai erzina i kojas besitrinantis vairas. bet pats vaziavimo konfortas atperka trukumus Man pasitaike 1,6 hdi. Dideliu patikimumu jis nepasizymi, bet kad dabar visos masinos vienkartines. Aisku, bent jau mano variante jis pasitaike nelabai koks, jaucias kad padroztas pas mane jisai, bet siaip kaip pats variklis jis man patinka, bet labiau jis tinka i P307 fokusui ar mazdai. P407 kiek sunkoka tokiam varikliui, bet normaliam ramiam vazinejimui jo per akis. Kuro sanaudos kaip tokiai masinai tai tikrai geros. mieste panasiai 7,5l/100km, o trasoj jei vaziuoji 90km/h greiciu tikrai suvazineju kur man reikia su 4,5l/100km kuro sanaudom. Bet jei jau isoki i autostrada, tada jau neduok dieve. Kiekvienas papildomas 10km/h pagreitejimas paima papildomai 0,5-1l/100km. taip kad jei paleksit 130km/h greiciu nereikia stebetis kad kuro sanaudos pasieks 7litrus ir daugiau 100km. Dar pastebejimas, tevukas turi cmax tokiu pat varikliu, tai palyginus su p407 cia deze yra isletinta, pavaros trumpesnes ir vaziuojant tuopaciu greiciu variklis darbuojasi aukstesniais sukiais. Pravaziavau per 10000km, kolkas rimtesniu remontu neturejau, apart ziema nuo dregmes uzstringanti egr ko pasekoj uzgesdavo masina vidury sankryzos ir neuzsivesdavo kelias valandas, kuri pats sutvarkiau be islaidu, keiciau termostata ir oro srauto matuokle, bei zinoma tepalus, kitu rimtesniu remontu neturejau. bent kolkas. Siaip daugiausia pinigu surijo turbut man diagnostikos, nes kaip sakiau motoras nedirba kaip reikiant, o lietuvos auksarankiai uz kiekviena pakrapstima ir ausim pakarpyma pinigus tik imti temoka, o nieko neranda. iskart patarimas, isigyjat pezo, isigykit ir kabeliuka prie kompo, atsipirks greitai. Laimes dalykas, atidziai ziureti ka perki ir viskas bus gerai. vengti tokiu kur sako truputi dumija, reik kaitinimo zvakes pakeist ir viskas bus ciki. arba iskart viskas tvarkoj, arba begt kuo toliau. o perkant tikrinti viska kaip ir visus kitus automobilius, nelabai galeciau isskirti kokiu jautresniu vietu. Nepasikliauti odometro duomenimis ir tureti minty kad ties 200tukst praktiskai viskas pareidineja. (turbina, purkstukai, sankaba) pas mane 180tukst ant odometro, bet jau sie simptomai visi juntami ir po truputi jau taupau tiem remontam. Gal net siuliciau pirkti su didesne rida su viltimi kad gal kazkas tuos pagrindinius mazgus bus pakeite.
Pilnas atsiliepimas...
Mnt | 2015-03-04
Geras auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas, geras variklis, gausi papildoma įranga, graži išvaizda, nebrangus išlaikymas, dalys.
Kartais barška durų plastmasės, flegminanti 1-a pavara.
Tai jau antras peugeot šeimoje. Prieš tai turėtas 406 buvo puiki mašina, nenužudomas darbinis arklys. To pačio pirkdamas tikėjausi ir iš 407-o. Važinėju su 407-u antrus metus - labai džiaugiuosi. Geras stabilumas kelyje (palyginus su 406), variklis pakankamai galingas tokiam sunkiam kėbului, nors norėtusi kokių 10 papildomų kw. Palyginus su 406 - pakaba šiek tiek kietesnė. Įtakos turi ir R17 ratai, tačiau stabilumas, manevringumas kelyje žymiai geresnis. Šį automobilį rinkaus ir dėl išvaizdos. Mano nuomone jo formos yra labai gražios, daugiau futuristinės ir lenkia didžiąją dalį panašiais metais pagamintų savo konkurentų savo išvaizda. Net ir dabar šis automobilis atrodo nesenas. Ypač šis peugeot nustebino gausia įranga - odinės šildomos sėdynės, užsilenkiantys, pritemstantys veidrodėliai, parktronikai, autopilotas, padangų slėgio davikliai, ESP sistema, zoninė klimato kontrolė, valytuvų, šviesų davikliai ir kt. Dėl to man ir patinka prancūzų auto - už prieinamą kainą pridedama krūva priedų. O ir kokybė ženkliai pagerėjus. Kas sako, kad peugeot elektronika grybauja - visiški neišmanėliai nugirdę kažkur kažkada kažkokius gandus. Galiu pasakyti visuose auto ta elektronika yra ir visur ji vienoda. Dėl kokybės tikrai nuvilia peugeot durų plastmasės - mėgsta pabarškėti, ypač žiemą. Pabaigoje, norėčiau pasakyti apie šio auto kainą. Kai pirkau, už tokią sumą nieko geresnio, naujesnio, su tiek priedų nebuvo įmanoma įpirkti. Šio auto puikus kainos/kokybės santykis. Kitaip sakant tikras aukso viduriukas. 2.0 hdi variklis, 100 kw, iki 100 km/h įsibegėja per 9,8 sekundes. Smagus variklis, tyliai dirba palyginus su kitais dyzeliais. Ekonomiškumas galėtų būti ir geresnis, bet kaip tokiai sunkiai "karvei" manau geras rezultatas. Šiek tiek "flegminanti" 1 pavara. Papildomi 10-20 kw nepamaišytų. Pirkta su sankabos defektu - barškėjo smagratis. Po 10 tūkstančių km subyrėjo, teko investuoti 2000lt. Buvau nusiteikęs keitimui, manau ir kaina ne tokia didelė palyginus su kitomis dyzelinėmis mašinomis. O ir taip plaukiojančių smagračių gyvenimo laikotarpis yra 200 tūkst. km, tai praktiškai einama dalis. Taip pat keisti šarnyrai(didoka kaina), pora traukių. Per 2 metus mašina nuvertėjo minimaliai. Atkreipti dėmesį ar automobilis nebuvo daužtas.
Pilnas atsiliepimas...
renata | 2014-09-28
daug ; ligu turinti masina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vaziouti ja , tikrai smagu, bet remontas apseina nepigiai, ir daug laiko. Turejome dvi tokias ir 1,6 ir 2,0 varikliais abu auto gedo, daug pinigu ismesta i bala... rinktis arba senesni modeli arba nuo 2010 m.
Pilnas atsiliepimas...
Vainius | 2014-08-28
Peugeot 407
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, gražus, malonus vairuoti
Nepirkti pigiausio varianto ir viskas bus puiku
Važinėju su šiuo automobilio apie puse metų. Vietos pakanka, išvaizda nenusileidžia naujoms mašinoms, vidus gražus, patogus. Varikllis 2 hdi 100kw prie sėdynės neprispaus, bet kažką aplenkti galios pakanka. Tiesa iki 2-2.5k apsukų sunkiai kyla, tačiau nėra ko norėti ne 5L. benzinas :) Daug žmonių tikino mane nepirkti šio automobilio, "brangus taisymas" , "netikusi elektronika" ir t.t. ir iš dalies turiu sutikti su šiais pasakymais. Taisymas iš tikrųjų nėra brangus kai pagalvoji, kad tai nėra populiari mašina kurią pamatysi ant kiekvieno kampo, taip pat ir metai 2006. Elektronika karts nuo karto pasiožiuoja nemeluosiu, tačiau tinkamai prisižiūrint bėdu nekyla. Man metė, kai stabdydavau lentelę, kad neveike lempa, prasivaliau kontaktus ir bėdos, kaip nebūta. Važevimas gana minkštas ir patogus, tačiau čia jau kiekvienam savaip. Variklis kaip minėjau 2hdi 100kw gana patvarus variklis kiek esu girdėjas, pats didesnių problemų neturėjau, kuriasi tvarkingai, o tuo pačiu ir salerkos nedaug valgo. Nuvertėjimas yra manau didžiause problema šio automobilio, tačiau negaliu niekaip suprast, kaip žmonės moka po 10000 už supuvusius passatus ar žopelius be jokios komplektacijos ir važinėja, taip pat kai su kibiru. Čia tik mano nuomonė. Visa kita manau yra proto ribose. stabdžiu kaladėliu komplektas 250Lt, davikliai lauko temperaturos ir rato po 50Lt, keičiau variklio diržus ir tepalus 600Lt (ne viskas buvo susidevėja). Žinoma taisymas kainuoja jeigu lygini su a4 1995m ar passatu 1996m, tačiau palygint su kitokių markiu automobiliais kurie yra 2006 metų tai taisymas tikrai yra normalus. Nepirkti pigiausio varianto, ilgiau ieškoti geresnio automobilio, nesitikėkit, kad nereiks investuoti papildomai pinigėlių į ją, norint pilnai susitvarkyti smulkios detalės gali sukelti tam tikrų problemų. Apskritai liuks automobilis esu labai patenkintas juo.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Peugeot modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    107108
  Maži   206207208
   206+ 
  Kompaktiniai    307308308
   408
    301
  Vidutiniai  405   
  406407508
  Dideli  605607 
  Kupė   406 Coupe407 Coupe 
   RCZ 
  Mini krosoveriai     2008
  Krosoveriai     3008
  Dideli krosoveriai     4008
  Visureigiai    4007 5008
  Mini vienatūriai    1007 
   3008 
  Vienatūriai    5008 
  Dideli vienatūriai   806807 
  Daugiatiksliai   PartnerPartnerPartner
   Bipper
  Komerciniai   BoxerBoxer
  ExpertExpertTraveller
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai