Markės
14 iš 1403
Alfa Romeo 159 2005 - 2011
Alfa Romeo 159, 2005 - 2011
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.46% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 7
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Alfa Romeo 159 2005 - 2011Alfa Romeo 159 2005 - 2011Alfa Romeo 159 2005 - 2011Alfa Romeo 159 2005 - 2011Alfa Romeo 159 2005 - 2011Alfa Romeo 159 2005 - 2011Alfa Romeo 159 2005 - 2011
Alfa Romeo 159 – kompaktinės klasės automobilis su prabangos elementais, gaminamas sedano ir universalo kėbulais. 159 pakeitė sėkmingą Alfa Romeo 156 modelį. Naujas modelis naudoja GM/Fiat platformą kartu su kitais Alfa – Brera ir Spider. 159 suprojektavo Giorgetto Giugiaro kartu su Alfa Centro Stile. Priekis kaip ir daugelio naujų Alfa Romeo - su šešiais apvaliais žibintais, kėbulo linijos tapo šiek tiek kampuotesnės ir “tvirtesnės”. Interjeras liko panašus į senesniojo – su giliai įtaisytais instrumentais ir panele pasukta į vairuotoją. Tačiau 159 yra didesnis negu jo pirmtakas ir gali būti varomas ne tik priekiniais, bet ir visais ratais. Naujojo 159 šasi standumas yra labai geras - vienas iš geriausių savo klasėje. Du juodi 159 sudalyvavo įžanginėse scenose 2008 metų James Bond filme “Paguodos Kvantas ” – čia dalyvavo įspūdingose persekiojimo scenose kartu su agento 007 Aston Martin DBS V12.
Du juodi 159 sudalyvavo įžanginėse scenose 2008 metų James Bond filme “Paguodos Kvantas ” – čia dalyvavo įspūdingose persekiojimo scenose kartu su agento 007 Aston Martin DBS V12.

Alfa Romeo 159 dalyvavo ir filme „Johnny English Reborn“, kuriame filmavosi visiems gerai žinomas „ponas Bynas“ Rowan Atkinson.

Alfa Romeo 159 dažnai yra naudojamas kaip saugos automobilis įvairiose automobilių varžybose.

Alfa Romeo 159 laimėjo ne vieną apdovanojimą, ryškiausi iš jų:
  • Žurnalo „Auto Bild“ apdovanojimas už dizainą 2006 metais;
  • Fleet World Honours apdovanojimas už dizainą 2006 metais;
  • Žurnalo „Auto, Motor und Sport“ apdovanojimas už geriausią užsienietišką automobilį 2007 metais.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 7
Alfa | 2017-01-25
159 Q4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
beveik viskas
kuro sanaudos,gale mazoka vietos
Ieskojau benzino,bet pradejes dometis suzinojau kad JTS gan problematiski motorai,o geras 1750TBI variantas buvo neiperkamas.Todel isigijau 2,4 dyzeli ir esu tuo patenkintas.210ag ir visi varomi ratai geras derinys,ypac ziema. Vaziuokle patikima,standumas pats tas ir nelygumus gerai sugeria ir ant kelio gerai stovi.Vairavimas vienas malonumas,bet taip ir turi buti,juk Alfa kuria automobilius vairuotojams.Gerai sildo, prie -20 gan greit isilo salonas.Issiskirianti isvaizda,ne tik isore bet ir viduj viskas graziai sudeliota.Is minusu butu gal kiek mazoka vietos gale ir truksta kur visokias smulkmenas susidet.Kiek didokos kuro sanaudos,man netoli 8l/100km vidurkis gaunas,bet ce 5 cilindarai ir visi varomi. 2.4 JTDM patikimas neproblematiskas variklis,trauka jo ispudinga Tik nusipirkes pasikeiciau dirzus ,pompa, itempejus o daugiau per 10000km tik generatorius nusproges buvo.200 eur kainavo naujas.Del remonto kainu,tai kaip sake meistras,uz kiek remontuosi uz tiek vaziuosi.Detaliu yra ir pigiu ir brangiu Perkant reik nusivaryt patikrint servise,o geriausia ten kur meistrai zino kas yra Alfa Romeo.Ir niekada nepirkt pigiai parduodamo,nes buna nusiperka nuvaryta lavona po to visiem aiskina kokia bloga masina
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2016-10-16
Alfa 159 Sportwagon 2,4JTDM Q4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda, vairavimas,stabilumas,trauka
Didokos kuro sanaudos,gale vietos galetu buti daugiau
Automobili turiu puse metu,pravaziavau 12000km jokiu bedu nebuvo.Smagiai vaziuoja,stabiliai stovi ant kelio.Grazus issiskiriantis dizainas.Sedeti vairuotojo vietoje vienas malonumas,gale vietos galetu buti daugiau.Didokos kuro sanaudos,bet cia gal del vairavimo stiliaus,neiseina su ja ramiai vazinet 154kw variklis tiesiog puikus Kaip ir kekviena automobili,pries perkant reikia nusivaryt i gera servisa,sumokesit keliasdesimt euru bet zinosit automobilio bukle.
Pilnas atsiliepimas...
Giedrius | 2013-05-03
Sportiskas geras auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nerealus dizainas,garso aparatura,viskas labai patogiai sudeliota.
Kuro sanaudos,kietoka pakaba
Pirkau tik pries menesi, seniai tokio ieskojau, kadangi auto dizainas man isties puikus,2,4 dyzelis, traukos per akis, salonas ankstokas,ypac gale sedintiems,ir nors ir universalas, bet bagazine neperdidele.labai puiki garso sistema bosse,skamba isties puikiai.gana standoka pakaba,bet magistraleje paspaudus tai padeda.nebloga gamykline komplektacija( dvd, usb,sd, pilnas el paketas,clima ir t.t.) kolkas tvarkiau tik pakaba tik nusipirkus issyk reikejo,dalys nepigios , bet reik nepamirst kad dar nera labai senas auto, tevo corolos verso 05 metu irgi nepigesnes. 2,4 jtdm, kas liecia trauka tai isties puiki, nors pas mane ir automatas,tik kuro sanaudos nemazos vos i 9 ltr telpu, bet juk 147kw ,su tokiu varikliu graziai vaziuot tiesiog neiseina. Keiciau tik virsutinius sarnyrus ir apatine priekine sake, tai viskas kainavo 850 lt,cia su suvedimu.tai manau normalu. Dirzo pagrindinio keitimas su vandens pompa ir visais tempejais 1200lt. Kaip ir visom devetom auto, viska gerai apziureti,nes remontas neispigiausiu,cia ne audi 80, ar golf 2. P.s. reikia suprasti kad 7 metu automobilio nenupiksite uz 15 tuks gero stovio, tad nera ko i tokius skelbimus ir ziuret,nes i remonta dar kiek sudesit,geras auto gerai ir kainuoja.
Pilnas atsiliepimas...
159 | 2013-02-09
Alfa Romeo 159 1.9 JTD 110 kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, varikliai, komfortas, išskirtinumas
Gal kiek iš pažiūros ankštokas salonas jei vertinant pagal automobilio išorę, bet čia jau 'skonio' reiklas
Eksploatuoju šį automobilį parvarytą iš Italijos, 1.9 JTD 110 kW dyzelis. Dizainas - 10 balų, surinkimo kokybė gera, viduje naudojamos kokybiškos medžiagos. Jokių pašalinių garsų. Važiuoja komfortiškai, nors mašina su R17 ratlankiais, per duobėtas 'lietuviškas' gatves diskomforto nesijaučia. Tai visgi jau visiškai kitos kartos Alfa nei 156, nors pagal modelio pavadinimą lyg ir turėtų būti 156 tęsinys, neapsigaukite - tai skirtingi modeliai. Kaip ir priklauso, 159 visa galva lenkia 156 (esu eksploatavęs ir šią). Jau nekalbu apie dizainą, bet ir pakabą, pasiskolintą iš vokiečių (jei neklystu mainais į puikų italų JTD variklį). Manau tai yra didžiulis pliusas Alfai ir tai išties jaučiasi. Na gal prarado dalį savo sportiškumo su minkštesne pakaba, tačiau mūsų keliais tai į naudą. Nors automobilis sunkus ir gan nemažas, tačiau traukos pakanka. JTD vyniojas labai smagiai, 6 pavaros, ekonomiška. Įranga gausi (autopilotas, parktronikai, pilnas borto kompas ir t.t.), gamyklinė audio aparatūra (su mp3 palaikymu) skamba gražiai. Vienareikšmiškai - Alfa su 159 modeliu žengė didelį žingsnį į priekį, nors gal ir atitolo nuo savo 'sportiškumo' kanonų. Manau šis naujas modelis skirtas daugiau 'masėms' ar bent jau bandoma prie to priartėti. Jei vairavimo aštrumo ir sumažėjo, bent jau liko tas pats griežtai įžūlus Alfos dizaino išskirtinumas, kuriam atsispirti sunku. 1.9 JTD 110 kW. Dar eina ir silpnesnis variantas, bet 110 kW tikrai pakanka. Šie motorai išties užsitarnavę gerą vardą (montuojami ir į naujesnius Opel, Saab..). Tai patikimi common rail agregatai, žinoma iš bet kur dyzelio pilt nepartatina. 159 sunki bet 1.9 110 kW su tuo pilnai susitvarko, auto dinamiška. Motoras dirba gražiai, tyliai. Ekonomiškas - trąsoj 6 pavara iki ~5 l, na o mieste i ~7-8 galima sutilpt jei ne tapkė-dugnas ar pastovūs kamščiai. Nupirkus teko keisti tik stabdžių kaladėles, komplektas ~200 Lt. Kiek iš patirties žinau, 1.9 motoro aptarnavimas gerokai pigesnis nei 2.4. Kaip ir perkant bet kokį ne naują automobilį. Atkreipt dėmesį į elektroniką, nes jos daug kaip ir visuose panašių metų automobiliuose
Pilnas atsiliepimas...
P1nky | 2011-07-18
Ne kiekvienam skirtas, bet puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išskirtinis dizainas, Veržlumas, Puiki vairutojo pozicija,
Papildomos įrangos trūkumas, Turbinos kvailystės
Prieš kelis metus teko vairuoti kone kelis mėnesius 3.2 JDTM (patį galingiausią) modelį, su pilna komplektacija. Tokio lygio Italai, visada turėdavo bėdų su elektronika, galbūt ne dėl jos nefunkcionavimo, o dėl sudėtingumo. Laisvų rankų bluetooth įranga bevertė, kaip ir galimybę atlikti visos skambučius tiesiai iš mašinos. Mažame ekrane, kurį mato tik vairutojas, pateikiama informacija yra pernelyg siaurai pateikiama ir blaško gerokai labiau, negu telefonas laikomas rankose vairuojant. Automobilio surinkimo kokybė, bent jau mano nuomonė nepriekaištinga, tarpai tarp detalių kone nepastebimi, oda salone kokybiška, neerzinanti, bei netgi ilgų kelionių metu sugebanti išlaikyti patogią formą, vairuotojo matymo laukas puikus (190 cm.) leidžia puikiai orentuotis netgi ir pačiose siauriausiuose aikštelėse. Akustiniai, bei vaizdiniai automobilio statymo sensoriai, taip pat leidžia dar geriau jausti automobilio gabaritus, nors informacija pateikiama tame pačiame mažame ekranėlyje leidžia tik labai apytiksliai numatyti atstumus. Garso sistema, absoliutus vidutiniokas, nors skūstis tikrai nebūtų galima. Kogero labiausiai šiame automobilyje nustebino jo veržlumas ir greitėjimas, sedėdamas jame tikrai nepagalvotum jog sėdi sedane, į kurį telpa keturi sveiki žmones, jis labai veržlus, bei turintis neįtikėtinai gera sukibimą su danga, kuris leido vieną kartą išvengti avarijos, kurios mano manymu nebūtų pavykę išvengti su kitu panašios klasės automobiliu. Važiuojant autostrada, bei kiek viršijant greitį, staiga priešais mus sunkvežimis pradėjo stabdyti (brutaliai), tad staiga teko persirikiuoti į kitą juostą, kurioje lengvasis automobilis buvo sustojąs (daugmaž keliolika metrų nuo sunkežimio tik kitoje juostoje), tad teko greitai aplenktiu sunkvežimą, persirikiuoti į kitą juostą ir iš jos greitai persirikiuoti atgal į sunkvežiomio juostą tik jau jį aplenkus ir norint išvengti susidūrimo su kitu automobiliu. Viskas vyko žiemą ir ganėtinai dideliu greičiu, tad automobilio ABS, bei kitos pagalbinės sitemos padėjo išvengti šios avarijos. 3,2 JDTM, benzininis variklis su 260 AG. Maksimalus greitis 244. Variklis puikiai dirba aukštose apsukose, žiemą turbina retkarčiais kvailioja, bet automobiliui "apšilus" pradeda funkcionuoti kaip pridera. Vidutinės kuro sąnaudos apie 13l/100km, tai yra puikus rezultatus tokiam veržliam ir ištiesų maloniai vairuojamam automobiliui. Parduoti jį bus kiek sunkiau, nes už panašią kainą galiam įsigyti kitų (daugumos Lietuvių nuomone) kokybiškesnių, bei patikimesnių automobilių, nors ieškantys kažko išskirtinio beabėjo rinksis būtent šį modelį. Pasidomėkite ir jau nebegamino Alfa Romeo Brera, kurios kainos turėjo gerokai kristi, taip pat nebijokite ir pasiskolinkite automobilį savaitgaliui, kad suprastumėt ar jis tikrai jums, nes šis automobilis teikdamas didelį džiaugsmą reikalauja, kad jį vairuotų žmogus, kuris sugebės pakęsti turbinos kvailystes, bei visą savaitę nevažinės juo vidutiniu 11 km/h greičiu, centrinėmis gatvėmis, tai automobilis kelionėms, greitoms kelionėms.
Pilnas atsiliepimas...
nerras | 2009-07-28
Geras, sportiskas ir kokybiskas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai stilingas automobilis, geras dizainas, kokybiskos medziagos, gerai surinktas. Galingas 2.4 dyzelinis variklis. Sportiska, standi pakaba. Daug standartines irangos.
Pakaba nesureguliuota labai komfortiskam vaziavimui, kiek ankstas automobilis (kogero BMW 3 talpesnis). Alfa linkusi stipriai prarasti verte. Neaisku koks bus automobilio patikimumas laikui einant.
Teko pabandyti Alfa Romeo 159 2.4 turbodyzeli su automatine pavaru deze. Ispudziai tokie. Pirmiausiai koki ispudi automobilis palieka. Naujas dizainas isties geras, labai labai geras. Automobilis neperkrautas nereikalingomis detalemis, priekis paprastas, labai agresyvus, originalus, o svarbiausia tinkantis Alfa markei. Automobilio dydis, proporcijos idealios. Galas taip pat puikus - grazios galines lempos, du chromuoti ismetimo vamzdziai. Net duru rankeneles labai malonu liesti. Tiesa man universalas patinka labiau nei sedanas - taciau cia skonio reikalas. Interjeras nusipelno paciu geriausiu atsiliepimi - primiausia naudojamos medziagos pacios geriausios kokybes (palyginimui - naujasis BMW 3 turi akivaizdziai prastesnes kokybes prietaisu skydeli) - plastikas malonus liesti, minkstas. Prietaisu skydelio dizainas islaike 156, 166 alfu stiliu. Labai gerai ziurisi 3 dacikai centrineje konsoleje (tame tarpe ir turbino slegio rodiklis), skydelio apsvietimas labai grazios baltos spalvos, sidabriniai paneles intarpai atrodo kokybiskai, yra su nedideliu reljefu, salonas geltonos odos spalvos atrodo labai solidziai, durelese odos intarpai, visi prietaisai malonus jungti. Keli nedideli minusai - pigiai atrodantis automatines pavaru dezes plastikas (tas is kurio kyso perjungimo svirtis), klimato kontroles prietaisu valdymui siek tiek trukdo pavaru svirtis, rankinis stabdis kaip nekeista aptrauktas ne oda, o yra is plastmases, bagazine neispudinga. Uzvedus nustebino vienas dalykas - garsas. Paspaudus akseleratoriu iskarto pasigirsta labai solidus garsas, panasus i V6 benzino, nes suabejojau ar tikrai cia dyzelis. Zodziu tas garsas isgautas deka ismetimo sistemos, bet jis labai labai geras. Nors lauke bunant gan stipriai girdisi dyzelio darbas. Automobilis vaziuoja sportiskai - pakaba suderinta standziai, neapleidzia labai tvirto automobilio jausmas. Tai didelis pliusas sportiskuma vertinantiems, kita vertus pakaba nera labai kieta, kasdieniniam naudojimui ji taip pat tiks. Taciau vaziavimas bus tikrai kitoks nei tarkim su Audi A6. Vaziuojant tikrai niekas nebarska. Minusas - gana ankstos galines sedynes, nors automobilis nera labai mazas (ir dar gana sunkus). Variklis turi 210 AG, iki 100km per 7,9s. Rimti duomenys, vaziuoja panasiai kaip duomenys sako. Panasiai kaip BMW 524 turbodyzelis. Gal kiek aukstu apsuku reikalauja variklis. Ekonomiskumo vertinti negaliu. Pavaru deze veikia be didesniu priekaistu. Nieko labai blogo pasakyti negaliu. Atsisedus i si automobilis jis tikrai patiks, toliau viskas priklausys nuo prieziuros ir pan.
Pilnas atsiliepimas...
Algirdas | 2009-06-17
Alfa Romeo 159, 2007
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, charizmatiškas interjeras, smagu vairuoti, "sportiškumo" jausmas, puikus variklis
Gale mažokai vietos
Bendrai automobilį tinka žodis tik nuostabus. Automobilį pirkau Vokietijoje, visiškai naują, grįžęs namo ir išgėrus puodelį kavos norisi vėl sėstis už automobilio vairo. Vairavimas? Ilgose kelionėse labai komfortiška. Teko kelių dienų begyje išbandyti BMW 3, Audi A6 ir Volvo S40, ką galiu pasakyti,kad po to vistiek norėjau ropštis atgal į Alfa. Nors vingiuotose keliukuose vairas truputi perdaug jautrus,bet jokių priekaištų neturiu. Interjeras? Odinės sedynės, gale vietos gan mažokai. Komplektacija? Gana gausi. mp3,usb,navigacija,stoglangis,klimato kontrolė ir visokių kitokių niekučių. Jeigu tektų komplektuotis BMW,Audi ar Mercedes kaina būtų vos ne dviguba. Benzinas. 2,2 litro. Ir tai Alfa. Pakolkas nuvažiavus 23 tūkst. km niekas nesugedo ir viska veikia be priekaištų. Nors dar turiu savo seną 156 su 2,5V6 nekyla ranka jos parduoti. Kas didelis pliusas 159 tai,jog ji jaučiasi didesnė, rafinuotesnė ir beabėjo žymiai geresnės kokybės negu 156. Pasakysiu viena. Alfa reikia pirkti ne su galva,o su širdimi.
Pilnas atsiliepimas...
 
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Maži    MiTo
  Kompaktiniai   145147Giulietta
  146  
  Vidutiniai   155156159 
    Giulia
  Dideli  164166  
  Kupė   GTVBrera 
   GT 
  Kabrioletai   SpiderSpider 
  Visureigiai     Stelvio
  Sportiniai    8C Competizione 
    4C
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai