Markės
496 iš 1554
Ford Probe 1992 - 1998
Ford Probe, 1992 - 1998
515Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.82% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 15
7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 80% Ne 20%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Antro kartos Ford Probe taip pat buvo gaminamas ant Mazda GE platformos kaip ir Mazda MX-6 automobilis. Galingesnė Probe GT versija turėjo 2.5 L V6 variklį, 4 ratų diskinius stabdžius, priešrūkinius žibintus ir oda apvilktą vairaratį. Abu gaminti varikliai turėjo dvigubus paskirstymo kumštelių mechanizmus (DOHC) ir derinami su 5 pavarų mechanine ir 4 pavarų automatine greičių dėže. Iš pradžių buvo planuojama gaminti ir 3 kartos Probe ant Mondeo važiuoklės, tačiau buvo pasirinktas pavadinimas Cougar ir gaminamas kartu su Mercury Cougar modeliu. Probe GT žurnalo „Car and Driver“ buvo išrinktas 1993 metų automobiliu.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Probe pardavimai niekada nebuvo labai geri - 1996 metais buvo parduota 30,079 vienetų, tuo tarpu jau 1997 metais pardavimai krito iki 16,777 ir tai buvo prasčiausiai parduodamas modelis visoje Ford gamoje 1997 metais, todėl automobilio gamyba buvo nutraukta.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: Arce | 2009-05-22
Ford Probe, 1993 m., DOCH 2,5L V6, MTX, USA versija
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Itin patraukli kėbulo forma, interjeras skoningas ir ergonomiškas, komfortabilios sėdynės, priimtinos degalų sąnaudos, automobilis ganėtinai lengvas (1300 kg), nėra jokių nenaudingų funkcijų ir įrengimų.
Greitai nuvertėja, ganėtinai nepatikimas ir linkęs gesti automobilis, o remonto kainos pakankamai aukštos, raudonos spalvos kėbulo dažai itin nepatvarūs.
Bendras automobilio aprašas
Šį automobilį įsigijau 2006 m. sausio mėn. Važinėju beveik kasdien. Važiavimo kokybe nesiskundžiu. Lygia kieta kelio danga važiuoti tikras malonumas, nors turiu GT versiją su kietesne pakaba. Tiesa, važiuoti vidutinio grubumo grindiniu (pvz. Arsenalo g., Vilniuje) - tikras košmaras, nes važiuojant apie 50 km/h greičiu jaučiama didžiulė vibracija, o salone būna toks triukšmas, kad sunku susikalbėti (radijas išjungtas). Salonas įrengtas labai ergonomiškai. Valdymo rankenėlės suprojektuotos racionaliai ir patogiai. Prietaisų skydas labai informatyvus, bet neperkrautas. Salonas ganėtinai siauras ir trumpas. Komfortabiliai važiuoti gali tik 2 žmonės, pakenčiamai gali važiuoti 3 žmonės iki 180 cm ūgio., o važiuoti 4-iese (oficialus sėdimų vietų kiekis), deja, tikrai nepatogu. Bagažinė padaryta erdvi, nors neaukšta. Žinoma, tai normalu, nes automobilis - ne krovininis. Bet susidėti kelioninus krepšius vietos užtektinai. Sėdynės yra patogios, netgi ilgos kelionės metu jaučiuosi išties komfortiškai. Automobilio valdymas pakankamai geras. Valdymas stabilus, mašina kelyje "neplaukioja". Bet kažkokio ypatingai precizinio ar pan. valdymo tikrai nejaučiu.
Variklis
Variklis 6 cilindrų, todėl veikia švelniai ir tolygiai. Su gamykliniu duslintuvu išmetimas labai tylus. Variklis veikia itin elastingai t.y. gerai reaguoja plačiame sūkių ruože. Smagiam važiavimui galios turi pakankamai. Degalų sąnaudos važiuojant su protu (l/100km): mieste 12 l užmiesty 8 l. (iki 120 km/h) Greitkelyje įjungus "Cruise Control" degalų suvartojimas tampa dar šiek tiek mažesnis.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Eksploatacijos kaštai, deja nemaži. Žinoma, reikia atsižvelgi į automobilio amžių, bet šiaip '93 Ford Probe nėra labai patvarus automobilis. Tiesa, kėbulas yra tikrai itin kokybiškas ir praktiškai nerūdija. Pirmiausia rūdijančios vietos yra bagažinės dangčio dešinysis kampas (!) ir stoglangis (jeigu yra komplektacijoje). Detalių kainos ganėtinai neaukštos, nes variklio ir pakabos detalės identiškos kaip Mazda MX6 / 626 / Xedos 6. Tačiau už remontos darbus gali tekti sumokėti keletą kartų daugiau, nei pakeistos detalės savikaina. Todėl eksploatacijos bendra kaina sparčiai plonina kišenę. Automobilis turi tendenciją gan sparčiai nuvertėti. Pvz. naujų automobilių 1993 Ford Probe ir 1993 Chevrolet Camaro kainos buvo beveik tokios pat (apie 19 000 $), Dabar palyginus tų pačių naudotų automobilių kainas, Ford Probe nuvertėjusi dukart ar dar labiau. Kitaip sakant, šiomis dienomis kur baigiasi Probe kainos, ten prasideda Camaro kainos.
Patarimai perkančiajam
Geriau rinktis europinę versiją, nes nereikės jokių perdarymų, kad atitiktų tech. apžiūros reikalavimus ir europinėje versijoje priekinius pažibinčius/posūkius tvarkyti (pakeisti lemputes) yra daug patogiau, negu amerikietiškoje versijoje.
Mano automobilio nuotraukos
PadidintiPadidinti
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Ford modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini   KaKaKa
   Sport Ka 
  Maži   FiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai   FocusFocusFocusFocus
   FusionFusion 
  Vidutiniai   MondeoMondeoMondeoMondeo
  Dideli   Scorpio   
   Taurus
  Kupė  ProbeProbeCougar  
  MustangMustangMustang
  Puma  
  Kabrioletai    Thunderbird  
   Street Ka  
  Mini krosoveriai     EcoSport
    Puma
  Krosoveriai    EdgeEdge
   KugaKugaKuga
  Dideli krosoveriai    Flex 
  Visureigiai    ExplorerExplorer
  Dideli visureigiai   Excursion  
   ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai    F150F150F150
  Dideli pikapai    Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai     B-MAX 
  Vienatūriai    Focus C-MAXC-MAX
  Dideli vienatūriai   GalaxyGalaxyGalaxy 
  Windstar  
   S-MAXS-MAX
  Sportiniai    GT  GT
  Daugiatiksliai    Tourneo ConnectTransit Connect
    Transit Courier
  Komerciniai   TransitTransitTransit
    Transit Custom
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai