mažas nuvertėjimas, cinkuotas kėbulas, aukšta spatikimumas, patvarūs ir ekonomiški dyzeliai, patogumas, lengva perparduoti
silpna priekinė pakaba, labai dažnai išsiklaipęs pavarų dėžės mechanizmas, neekonimiški benzininiai varikliai, daug griuvenų
Bendras automobilio aprašas
nors mašina jau pradeda tapti rimta "atgyvena", ji vis dar populiari ir noriai perkama. Kodėl? nes užsitarnavo gerą vardą. dizainas vertinamas skirtingai, bet vis dar galima teigti, jog yra nesenstantis. salonas yra erdvus, patogus, jame netgi kvepia vokiško surinkimo šarmu, kuris kadaise buvo pavyzdinis. sunku rasti mašiną, kurios salonas būtų nenutrintas, nes jų rida jau perkopus 500000 km. nepriekaištinga ergonomika, surinkimas. mašina turi cinkuotą kėbulą, retai pasitaiko rimtų gedimų. nors dažnai subyra pakaba, ypač sailenblokai, bet jie pigūs. prie dažnesnių problemų reikia priskirti dažnai subyrančią priekinę pakabą, tepalais apsipylusią pavarų dėžę (dėl milžiniškos ridos), dažnai stringančio pavarų perjungimo mechanizmo. benzininiuose varikliuose dažnai sutrūkinėja uždegimo sistemos laidai, kartais per greitai surūdija duslintuvas. gali nervinti prasta mašinos komplektacija, kuri tokios klasės automobiliui turi būti aukštesnė. pasitaiko, kad šlykščiai surūdija priekiniai sparnai aplink ratų arkas, nukrenta moldingai. labai gerai žinoma quattro 4x4 sistema padeda žiemą ir miško keliukuose, bet ji kartais sugenda ir nepigi tvarkyti.
Variklis
variklių daug ir jie yra patikimi, išskyrus kai kuriuos gamintojų iki galo neapgalvotus ir šiuolaikiniam eksploatavimui netinkamus benzininius. 1,8l variklis labai patikimas ir turi gerą vardą, bet šiai mašinai per silpnas ir mūsų rinkoje retai pasitaiko. 2 l darbo tūrio varikliai yra per silpni ir pagal mašinos dinamiką naudoja per daug degalų, bet jei traukia toks variklis, geriau rinktis Dohc tipo su 140 ag. geriausiai atsiliepiama apie 2,3 l variklį, nes jis geriausiai atitinka ekonominius ir traukos santykius. labiausiai nepatikimas yra 2,6 l variklis (nesėkmingas ir dažnai ryja daugiau degalų nei 2,8l), o pastarasis yra pats geriausias, bet naudoja daug degalų (12-14 l vidurkis 100 km)
geriausiai vertinami yra dyzeliai. 1,9 turbodyzelis bus per silpnas, bet labai patikimas ir nebrangiai tvarkomas. 2,4 l dyzelis yra pasiskolintas iš Volkswagen LT autobusiuko - senas, bijantis perkaitimo ir aukštų sūkių bei šiandienai jau per silpnas. 2,5 tdi versijos yra dvi. viena 85kw, kita - 103 kw. pastaroji gera tuo, kad montuojamos 6 pav. dėžės ir mašina gerai traukia ir važiuoja ekonomiškai, tačiau brangoka keisti paskirstymo dirželį. silpnesnė versija patikima, bet kam ji reikalinga, jei naudoja daugiau kuro nei galingesnė??? tik kad pigiau remontuojama. tiesa, dyzeliai būna nuriedėję labai daug km., o surasti gerą dyzelį - herojiškas darbas.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
geriausia pirkti tik dyzelį, nes dujinė įranga galingoms benzininėms mašinoms pasiteisina vidutiniškai, be to vw koncerno stiprumas ir yra dyzeliai. patariu pirkti universalą. ne visada reikia žavėtis versija a6 (c4 platformoje), nes ji imlesnė korozijai. vengti daužtų mašinų. jei pirksite quattro versiją, susitaikykite su didesnėmis degalų sąnaudomis ir brangesniu pakabos remontu. lengva perparduoti šias mašinas, jos mažai nuvertėja.
atsarginių neoriginalių dalių kainos neseniai buvo - alyvos filtras - 22, stabdžių trinkelių komplektas - 120, sankabos kompl. - 550, priekinė fara - 230lt.
Patarimai perkančiajam
pirkti dyzelį, o jei benzininę - tai tik 2,3 arba 2,8 versiją. geras pasirinkimas - quattro versija. mašina jau sena, todėl susitaikykite su komforto įrangos trūkumais. surasti geros būklės mašiną yra sunkus darbas. dalys nebrangios, bet būna nekokybiškų. remontas- nesudėtingas.
Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.