2017-08-15 |
Vokiska tu laiku kokybe !
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Paprasta ir ilgaamze , seimos biudzetui neskausminga
senatve !
|
c3 geras labai kebulas , patogus ir erdvus salonas , tikros medziagos ne sintetika ir pigus plastikas yra visko ko reikia patogiai vairuoti. Vaziuokle minksta lengvai ir pigiai remontuojama , didele bagazine ir variklio skyrius erdvus patogus remontui. 5cilindru variklio darbas dziugina ausi turbut kekvienam auto megejui :) Nesudetingas ir pigus , bet arteja metas kai atsiranda keblumu su dalimis , Lietuvos parduotuves laiko tik populiarias dalis lengvai ir greit parduodamas , na cia juk marijos zeme :) Jei ir nupirksi prastos bukles atstacius patikimai tarnaus !
Pilnas atsiliepimas...
|
|
AUDI 100 C4 2.5TDI 85 KW. | 2017-01-25 |
AUDI 100 C4 2.5TDI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geras istvermingas, patikimas variklis 2.5 TDI 85 KW. Patvarus kebulas padarytas is tikro metalo o ne is kortono :) . Paprasta tvirta bei minksta pakaba. Pigios detales. . Erdvus salonas. Salono medziagos pa
AUTOMOBILIO AMZIUS.
|
Geras istvermingas, patikimas variklis 2.5 TDI 85 KW. Patvarus kebulas padarytas is tikro metalo o ne is kortono :) . Paprasta tvirta bei minksta pakaba. Pigios detales. Dauguma is detaliu galima pasikeisti paciam . Erdvus salonas. Salono medziagos pagamintos kokibiskai vaziuojant zvirkeliu ar duobetu keliu salono detales neskleidzia jokio garso. Automobilis pagal savo svori ir variklio galia ekonomiskas . Manevringas, aukstas,. AUDI 100 C4 RIMTAS IS AUDI AUTOMOBILIS KURIS PAGAMINTAS KOKYBISKAI !!! Geras istvermingas, patikimas variklis 2.5 TDI 85 KW. Automobilis pagal savo svori ir variklio galia ekonomiskas .Malonus garsas uzvedant varikli. Sie automobiliai neturi pagaminimo datos jie turi tik automobilio bukle. :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
JS | 2016-09-12 |
Klasika
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, komfortas, ekonomija, surinkimo kokybė, pigios dalys, ir t.t.
Praktiškai nėra. Kad automobilis morališkai paseno - gi ne minusas.
|
Puikus auto. Ekonomiškas, patikimas, gerai traukia, komfortiškas... Vairuot malonu, visai neblogas 5cil dyzelio garsas.
Jei jau reiktų surast trūkumų, tai kažkiek atsilieka stabilumas nuo šiuolaikinių auto, variklis nedirba itin švelniai. Daugiau nesugalvoju.
Ekonomiškas/galingas/patikimas + visai geras garsas kaip dyzeliui. Atsiranda gedimų karts nuo karto, bet juos pašalint nebrangu. Pas mane spidometre jau 450000 sukasi, o mašina "jaučiasi" dar tvirta ir patikima. Patikrint servise, išbandyt kelias panašias auto.
Nesitikėkit, kad tokio amžiaus auto nebus gedimų. Jų bus, bet remontas paprastai nekainuoja daug.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Audi savininkas | 2016-02-13 |
Audi 100 C4 Avant 2.5 TDI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas,erdvė,dizainas.
Kieta važiuoklė.
|
Turiu visiems žinomą Audi 100 universalą su 2.5 TDI varikliu. Vairuoju šį automobilį jau 9 metus ir esu labai patenkintas.Tai gana patikimas,tvirtas šeimos automobilis.Tikrai rekomenduoju. Variklis 2.5 TDI,85kw.Pakankamai galingas,patikimas.Reikia prižiūrėti paskirstymo diržus,kad jie nebūtų per daug sudėvėti.Pagal tokį automobilį,kuro sąnaudos nėra labai didelės. Šio automobilio didelis minusas - didelis nuvertėjimas..Bet visa technika,apibendrinus,gana patikima.Ar jis rūdija - viskas priklauso nuo to ar automobilis buvo po avarijos. Būtinai sužinoti,ar automobilis buvo po avarijos.Jei taip,tada rūdis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Osvaldas | 2014-12-17 |
Audi 100 C4 2.8 Benz/Dujos
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, variklis patvarus, gera surinkimo kokybe, patvari vaziuokle, atsparus korozijai, senas bet patikimas,
Jei trinktelsit, tai rudys, borto kompas nusisneka, elektronika erzina,
|
Mano turetas buvo AUDI 100 1992m. 2.8l benzas/dujos. Dujos buvo tiesiogines STAG, tai tikrai maloniai vaziuodavo. Gedimu jokiu rimtu nebuvo. Labai patogus ir minkstas. Vasara darem kelione aplink lietuva apie 1500km. Vaziavom keturiese tai vietos tikrai pakankamai. As pats esu gana aukstas, bet uzteko vietos ir priekyje it gale. Bagazine tikrai talpi. Tilpo 4 labaminai, saslikine, 4 kuprines, malku maisas ir maisto nemazai, plius dar 2 palapines. Pas mane buvo paprasta komplektacija. Jokiu el langu ar kondiskiu ir pan. Minusas buvo borto kompe, nes pastoviai mirksedavo erroras kad reikia patikrinti lemputes, nors viskas tvakrkoje buvo. Kebulas kadangi cinkuotas tai be rudziu. Man pasiseke nusipirkti visiskai be rudziu automobili ir kol neikalsit tikrai neatsiras rudeliu. Trauke galiu pasakyti tikrai ispudinga. Lenktyniavau su BNW 2002m 525l benzinu tai ant lygiu vaziavom. Nuo sankryzos tai nebudavo lygiu automobiliui, tiek kad labai ratus prasukdavo, tai tas biski erzindavo. 2.8 benz/dujos 128kw. Traukia tai ispudingai. Nuo sankryzos imdavau beveik visus. Svarbu imant ziureti ar neapsitepalaves, nes tada gali but kad is po tarpiniu leidzia tepalus. Kadangi ant V6 motoro yra 2 galvos tai atkelimas kainuos maziausiai 400lt plius pakeitimai ir pan tai atsistos visas remontas apie 1000lt. Pagrinde reikia ziureti elektronika, nes tiesiogines dujos ant to labai lepios. Jei matysit kad masina tamposi, tai gali tekti keisti zvakes (20lt/vnt), zvaklaidzius (30lt/vnt nauji), ar babina (nauja apie 300lt). Bet kai pasikeisit tai ilgai vaziuosit. Svarbu nepirkti padevetu zvaklaidziu ar babinos, nes galit pasiimti jau sudroztus. Nuvertejimas kas keisciausia tai gan didelis. Uz kiek nusipirksit tai uz metu kaina maziausiai 500lt bus nukritus, jei ne daugiau. Seip detales nera brangios. Pats keiciau visus stabdziu diskus ir kaladeles tai sumokejau 300lt su darbu. Aisku tvarkiau pas garazini, nes autoservise viskas butu atsistoje apie 1000lt. Zvakes keiciau tai nera brangios, zvaklaidziai irgi. Keiciau pagrindini dirza su vandens pompa ir itempejais tai pakeitimas kainavo 200lt. Vandens pompa italiska 300lt, dirzas BOSH 60lt itempejai vokiski po 30lt. Vaziuokle pati paprasciausia, tai galesit nesukt galvos jei biski priziuresit. Seip as saviskes netausojau. Vaziavau zvirkeliais apie 100km/h ir problemu nemaciau. Ziurekit kad nebutu apsitepalaves variklis. Ar nesokineja apsukos nei ant benzino nei ant duju. Jei imsit su 2.8 motoru tai tik su tiesioginem dujom. Zekit kaip dirba ant duju, nes jei tamposi tai garantuotai su elektronika problema. Aisku savaime rudis paziurekit. Dar patikrinkit skydeli ar erroru nemeta, nes su jeis problemu gali buti. Del vaziuokles tai maziausiai bijokit, nes tvarkymas pigus ir jinai patvari. As patarciau imti su kuo maziau elektronikos, nes elektra = problemos. Jei kas nores suzinori daugiau tai rasykit i el.pasta darbinukas@gmail.com
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tomas | 2013-11-08 |
Audi 100 2.3
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortiskas
C3 modeliai buvo geriau cinkuoti, jai nemusta rudzio nepamatysi,o jau c4 sparnai priekiniai rudyja daugumos
|
Turejau su 2.3 varikliu su dujomis buvo pravaziaves 400000km aisku dar neaisku jai spidometras neprasuktas per tiek metu, kiek anksciau buvo pravaziaves. Variklis tikrai istvermingas jokiu problemu, is pradziu galvojau, kad 6 cilindru geresni varikliai, bet kai nusipirkau 5 cilindru ant drozimo penkiacilindris geriau laiko ir kaip visi sako geras variklio garsas. Gaila, kad Audi penkiacilindriu varikliu jau nebegamina iskyrus rs3 ir tt-rs isleido naujos kartos su turbina visai kiti varikliai, dar volswagen jetta ir passat siulo 2.5 paprastus variklius tik amerikos rinkai. Penkiacilindriu varikliu gamyba sudėtingesnė ir brangesne, nes alkūninio veleno alkūnės nėra vienoje plokštumoje ir atitinkamai technologinės problemos kitiems mazgams kyla. Stampuoti alkūninį veleną su alkūnėmis ne vienoje plokštumoje gana sudėtinga, tokie velenai tik liejami. Audi galima pagirti uz penkiacilindrius variklius. Audi c4 daznai rudyja priekiniai sparnai, pries perkant atidziai ziurekite
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Matas | 2013-09-07 |
Audi 100 (C4) 2.0l benzinasdujos
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
išlaiko savo vertę, komfortiškas, talpus
kuro sąnaudos, stabilumas posukiuose
|
Automobilis didelis ir komfortiškas. Ekonomijos jame nė su žiburiu nerasi, nes maniškė ceške buvo automatine pavarų dėze. Mieste apie 15-16l dujų (gerai, kad dujos nėra tokios brangios). Garso izoliacija gan gera, kaip tokių metų automobiliui, salono apdaila kokybiška ir patraukli akiai, jei salonas šviesus. Praktiškai nerūdyjantis auto. Variklis neblogas, jokių problemų nėra buvę. Pagrindinis minusas galios stoka. Maniškis variantas su automatine dėze, buvo tikras vežlys, nors buvo mygtukas įjungiantis sportinį rėžimą ( deja, iš funkcijos naudos nebuvo, nes sukeldavo apsukas, o galios kaip nėr taip nėr, tik kurą pradėdavo srėbti) Eksploatacija nėra brangi, na gal nepigus malonumas greičio dėžės alyvos keitimas apie 300lt ir keisti reikdavo pravažiavus 30-40 tūkstančių (jei neklystu)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
nnnnnnn | 2013-01-12 |
Audi 100 Balu:)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nesenstanti isvaizda ir malonus vaziavimas.
Amzius ir su juo ateinancios bedos
|
Kam reikia patikimos transporto priemones ivertins si automobili. Jauniausiai sotkei kaip bebutu jau 17 metu ir lyginti automobili su sio tukstantmecio automobiliais nera prasmes, taigi nerasykit kvailu komentaru. Sako sutinka pagal ruba, tai ir pradekim apie isvaizda. Mano nuomone jei kada reiketu sudarinet zodyna ir idet nuotrauka prie zodzio automobilis tai butu pirmas pasirinkimas. Vartot zodi dizainas kalbant apie simtine nesivercia liezuvis, bet ir sakyt kad automobilis negrazus taip pat nesirysiu. Kadangi auto atkeliavo is tos eros kai masinas kure inzinieriai, o ne dizaineriai tai ir atrodo taip. Man asmeniskai automobilis vykes ir grazus. Ypac universalo kebulu. Rizikuoju but nepopuliarus, bet manau kad visos audi graziau atrodo kaip universalai. Tai jau tam tikras prekinis zenklas gamintojo. Dabar technine dalis(apie varikly skaityti variklio aprasyme). Skaitantiesiems noreciau pasakyti viena, jei jums teko isigyti viena ar kita auto ir susidurti su gedimais tai dar nereiskia kad visi jie tokie. Gal jus tiesiog niekam tikes renkantis automobili. VAZIUOKLE. Man pasitaike nusipirk neblogo stovio Audi su neuzmusta vaziuokle. Pradejo barsket atraminiai po metu laiko(ratai R17). komplektas 2guoliai 2gumos apie 140lt. Ir lyg amortizatoriaus apatine ivore klibet bando bet tiksliai negaliu pasakyt nes nebuvau palindes dar. Sio automobilio vaziuokle yra plienine tad kad ir kokio stovio benupirksit su dideliais sunkumais susidurt neteks. Tik nenurasykit vaziuokles remonto i automobilio ligas. KODEL? Todel, kad Lietuviai nepriziuri automobiliu(dazniausiai). Antra tokio amziaus automobiliui ta vaziuokle krapstyta pries kelis amzius, jei is viso jei kas daryta. Trecia vaziuokle yra besidevinti automobilio dalis ir turi buti savalaikiai pakeista. Tai net ne remontas, tai aptarnavimas. Ieskantiems iskirtinio sportiskumo ir komforto patarciau simtine nesidomet. Kaip ir visu senuju audi vaziuokle medine ir tikrai sportiniam vaziavimui nesureguliuota. Kita vertus automobilis vaziuoja stabiliai ir patikimai laikosi kelio. Nebijo ir prastu keliu. Ir tikrai nebyra ta vaziuokle. O jei kam nelaiko tai yra nemaza tikimybe kad tai ne pats geriausias vairuotojas pasaulyje, nes akmenu, borteliu saligatvio, kelmu ir atviru suliniu gal tik tankas nebijo. INTERJERAS. Medziagos tikrai geros ne tik kaip tokiu metu auto, bet geros apskritai. Mygtukai standus ir nekliba kaip pigi klaviatura is prekybos centro. Dazniausiai liecami ir matomi pavirsiai minksti ir malonus liesti. Nors audi surinkimo kokybe pavyzdine vis tik metu nasta duoda savo, sen bei ten atsiranda barskesiai. Bet jei abi rankos ne kairios ir zinot kuria puse vartot atsuktuva pataisoma. Velgi viskas priklauso nuo pries tai buvusio seimininko. Konkreciai mano auto buvo sumontuota galinga audio aparatura tai barskesiu daugiau nei noretusi buvo.(PATAISYTI paversuz kur reikia). Nusiskundimai kad prastai syla salonas mano nuomone nepagrysti. Pas mane bent jau karsta kaip pirti buna. Del to kad letokai syla TIESA. Sio modelio beda nesandarus peciuko radiatorius. Susiduriau ir as. 90Lt detale plius apie 400Lt darbas. Ko gero girdejot ganda kad reikia nuimt panele keiciant peciuka, tai yra tiesa ir nieko gudriau nesugalvosi. Salono erdve uztektina priekyje, skurdoka gale jei vairuotojas ir/ar keleivis aukstesnis nei 180cm. Sedynes patogios ir standzios. Soninis prilaikymas neblogas. Bent man nugaros nepaskausta. Bagazine plati ir gan ilga taciau labai zema. Tikrai nera pats talpiausias universalas pasuli. Sukurtas daugiau patenkinti keliaujancios seimos poreikiams, o ne verslui ir kroviniu gabenimui. KEBULAS. Legendom apipintas audi pilnai galvanizuotas(cinkuotas) kebulas jei nedauztas tarnaus iki pasaulio pabaigos. Prekiniu sparnu korozija galima, nes plastikine pasparne nedengia kai kuriu vietu ir jos pazeidziamos akmenuku ir viso kito gero kurio an kelio nestinga. Sprendomas papildomai padengti elastinga gumine danga arba bent vadinamuoju gravitexu. Didelis minusas kad lupasi guminiai moldingai. Kiek atsimenu neteko matyt simtines su sveikais. Metu nasta velgi. Reziume, Audi 100 tikrai tvirtas ir patikimas automobilis kuris tarnaus be didesniu problemu. P.S. Japonu fanams. Taip to meto japoniski auto buvo pazangesni ir galbut geriau valdomi ir GALBUT maziau gedo. Bet jie buvo pagaminti is tokio plonumo skardu kad beveik galejai permatyt, kas reiskia KOROZIJA. Variklis ir vazioukle gali but geriausi pasauli, bet jei jie an nieko nesilaiko... esme supratot. Konkreciai mano automobilis 2.8 128KWBenzinas-dujos. Traukia ir dirba maloniai(noretusi daugiau). Grazus v6 variklio garsas. Pats variklis labai kompaktiskas ir pastumtas toliau link automobilio centro, negu dyzeliniuose modeliuose, kas itakoja malonesni ir tikslesni vairavima maziau nepasukamumo). Kuro sanaudu tiksliu neparasysiu nes niekada neskaiciuoju. Duju iki 15 mieste jaunatvisku rezimu saves nevarzant.(Dujos paprastos). Variklis gan sudetingas, daug visokiu voztuveliu, ir kitokiu ....eliu. Kol kas metai laiko nieko. Vazinesiu toliau. PATARIMAS. Nepilkit patys ir kitam nepatarkit pilt bet koki DAKTARA ar tai i tepala ar tai i ausinimo skysti. Ilgai nebevaziuosit. Automobilis nebrangus. Nors uz ta kaina galima paimt ir jaunesni kito gamintojo modeli. Nuvertejimo nezinau nes auto nebeparduosiu. Bet audi savo kaina laiko gerai. Konkreciai sis modelis beveik pasieke savo kainos dugna ir yra viliojanciai pigus(kaip uz nebloga automobili) , o gerai islaikyti ir su papildoma iranga egzemplioriai netgi ir brangsta. Jei kalbant apie 100(neA6 C4) tai uz padoru modeli galima moket apie 5000LT. Ekploatacijos kastai. Kuras dujos iki 15ltr mieste. Remontas per metus kainavo. 90LT salono peciuko radiatorius. Stabdziu kaladeles priekines 75LT. Neatsimenu kiek filtrai kainavo bet tikrai nebrangus. Ir neuzilgo bus keiciami atraminiai 140LT. Pats remontuoju auto, darbu kainos nerasau nes skirsis nuo miesto ir pasirinkto serviso. Pateiktos kainos yra kokybisku ne kinietisku ir ne srotiniu detaliu. Pasiimti ismanati ir nevaidinti auto eksperto, jis zinos ka daryt. Orginalus nedazytas kebulas butu privalumas. Atidziai apziureti elektrine dali. Kadangi stovi mini ekranelis kuriame rodomi ispejimai, tai gudragalviai megsta nukarpyt ir uztrumpint laidus. Ipatingai tuos kurie rodo kad stabdziu kaladeles i pabaiga.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Evaldas | 2012-11-21 |
Audi C4
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Taupi, patikima
Silpna pakaba.
|
Gera patikima mašina. turėjau 2,3E benzinine benzinas dujos antros kartos tai imdavo ant šimto 9-10l dujų, o trasoje tik 8l benzino tai gan taupi mašina. Minšta ir patogi naudoti tolimiems atstumas bei trumpiems. Variklis tikrai geras tik reikia pilti bešvinį benzina nes genda lemda zondas ir pasipila problemos. Variklis tikrai patikimas tik imkit su mechanine pavarų dėže nes automobilis nenaujas tai su automatu ankščiau ar vėliau pasipila problemos. Aš pasakyčiau vidutiniškos Apžiūrėk arkas, apžiūrėk varikli ar niekur nėra tepalu žymių.Jeigu perki automata tai pravažiuok ir jausk ar minštai junginėjasi pavaros ypač aukštomis apsukomis ir pereinant ant paskutinio begio jeigu jungiasi grubei tai jauk gedimų.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Giedrius | 2012-09-30 |
Audi C4, 2.5TDI sedanas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškas, erdvus, maloniai rieda, superinis variklis
Važiuoklė, rūdys priekiniuose sparnuose
|
Jeigu nusiperki su neužvaikytu varikliu - ledas. Aš nusipirkau truputį apgriuvusią (išvaizda), tačiau su labai geru varikliu. Kadangi maniškė buvo truputį aplamdyta, tai rūdys lenda ir plastmasės (moldingai) nelaiko, lūžinėja. Tačiau kol TA tai nekliūna - man irgi gerai. Mano atveju, automobilis darbui - nuo taško A iki taško B.
Priekinė pakaba - vidutiniška, jei nesidedi kinietiškų dalių ir nevažinėji per duobes. Galinė pakaba - ok, nes ten beveik nėra kam sugesti ar sulūžti ;) Man tenka važinėti įvairiausiais keliais, ir nors dedu ne kinietiškas dalis - pakaba laiko prastokai - vis ką nors keičiu kas metus ar net kelis mėnesius.. Šiaip važiuoja minkštai, tik galas kiek kietokas, bet juk ten "balkis" :) Pakabos dalys tikrai nėra brangios, sakyčiau vidutiniškos.
Salonas - labai erdvus. Vairuojant man (190cm) už manęs sėdintis visiškai nejaučia diskomforto. Vienas dalykas nervina: važiuojant nelygiu keliu braška vairuotojo sėdynė. Bet gal čia tik pas mane ta bėda.
Bagažinė erdvi, tik bagažinės skylė galėtų būti didesnė, nes norint įtalpinti kokį didesnį krovinį tenka sukti galvą, kaip čia jį įkišus ;) Turiu aš ją jau 3 metai ir variklyje keičiau: diržai ir įtempėjai (iškart nusipirkus), velenėliai, kompensatoriai kuro sistemos šlangelės ir oro srauto matuoklė. Neskaitant filtrų ir tepalų.
Šiaip brangiausias "malonumas" keisti visus įtempėjus su diržais, nes darbo labai daug (reikia nuardyti visą priekį), o servisas už tai ima daug..
Kaip tokio dydžio mašina, ima labai mažai kuro. Aš važinėju ramiai, paspausdamas tik kai reikia, tai mano kuro sąnaudos vid. 6.5 - 7ltr./100km. Mieste 7-8ltr. o galios tikrai užtenka, ir lenkimam ir pajudant iš vietos.
Pirkau ją 2009m. už 5000lt. dabar manau dar gaučiau 3000 - 3500lt, o sutvarkius visas rūdis ir šiaip išvaizdą, tai gal ir kas nors ir už 5000lt paimtų, nes visi trūkumai tik išvaizdoj. Aišku į ją nemažai sukišta, bet tik tam, kad važiuot patogiai ir ramiai ;)
Daugiausiai reikalauja pakaba, bes protingai važinėjant ir į ją daug pinigo nereikia ;) Apžiūrėti dėl rūdžių, dūmo neturėtų daug mesti, apsukos kad neplaukiotų, turi tikrai labai smagiai traukti prie sėdynės paspaudus pedalą važiuojant 2 ir 3 bėgiais, žiūrėti ar nėra oro kuro sistemoj, žiūrėti, kad įtempėjai nebūtų kreivi ir diržai padėvėti, nes jiems trūkus pasekmės liūdnos. geriausia jungti prie kompo patikrai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123456 |