Gana pigi priežiūra, kuro bako pakanka 1000 km greitkelyje, puiki dinamika, puikus automobilis 3 asmenų šeimai, daug galimybių pigiai pasitobulinti kaip jums patinka
Ekonomiškas
Gera pakaba
Komfortiškas
Erdvus salonas
Stabilus kelyje
Nebrangus išlaikymas
Geras pravažumas
Prasta triukšmo izoliacija, prastos kokybės standartinė eko oda, braižytis linkęs priekinis stiklas, nėra vietos atsarginiam ratui, labai prasta standartinė garso sistema su 6 garsiakalbiais
Prastos interjero medžiagos
Brangus nusipirkti
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Kuro suvartojimas greitkelyje 130 km greičiu - 5,6 litro. Vilniuje vasarą kur vidutinis greitis yra 25 km/h sąnaudos - 7,2–7,8. Žiemą apie 8, o pačiomis prasčiausiomis sąlygomis nukrenta iki 10,2. Visada pašildau automobilį maždaug 2 minutes arba kai variklis sušyla bent iki +10 (tą galima pamatyti borto menu). Iš išorės automobilis atrodo nedidelis, bet nulenkus galines sėdynes lengvai tilps 2 buferiai su slenksčiais. Neseniai tapau tėčiu ir galvojau pakeisti automobilį į 3GT arba VW Touareg, tačiau pasirodo vaiko vežimėlis irgi telpa į bagažinę jei nuimu priekinius ratus :) Neturiu problemų su vieta viduje, žmona patogiai jaučiasi gale. Daugelis sako, kad palyginti su E90, automobilis yra labai minkštas, bet man ji yra gana standi - vasarą važiuoju 18x 225/45 ratais, o žiemą su 17x 225/55, tačiau atsiranda jaučiamas automobilio posvyris. Valdymo savybės fenomenalios – kiek suki vairą, tiek sukasi ir automobilis. Viskas tiksliai ir aiškiai. Palyginus su nauja A6 C7, kuri taip pat neblogai valdoma - BMW šiuo atžvilgiu visgi geresnis. Dėžė yra patikima, tepalą keičiau po 60 tūkstančių, nors gamintojas tvirtina, kad alyva turi būti keičiama kas 80 tūkst., tiksliai nepamenu. Triukšmo lygis automobilyje yra labai prastas - važiuojant 130 km/h, staiga atsiranda aerodinaminis triukšmas, neaišku kodėl. Kažkas teigia, kad taip yra dėl veidrodėlių, kažkas - dėl priekinio stiklo gumų. Nėra vietos normaliam atsarginiui ratui. Turėjau antifrizo problemą – ją išsprendžiau pakeisdamas išsiplėtimo bako dangtelį. Pakaba yra gana patikima. „Xdrive“ yra superinis dalykas! Nusipirkę automobilį daugelis neskaito instrukcijų ir patenka į avarijas. Visų pirma - važiuojant šlapiu ar slidžiu keliu „eco pro“ režimu yra nesaugu, antra - nepatariu važiuoti eco režimu su įjungta „StartStop“ sistema. Smagu, kad šis trečiukas turi galybę įvairių išorės, vidaus mod’ų, kuriais konkurentai negali pasigirti. Galima nesunkiai personalizuoti automobilį pagal savo norus. Manau, kad dyzelinis variantas vis dar yra pigiausias ir patikimiausias eksploatacijoje kad ir ką žmonės sakytų. Skirtingai nei benzininiai, dyzelinis variklis nesuris 15 litrų šimtui km, neryja tepalo, nėra problemos su plastikiniais alyvos filtro korpusais ir apskritai pamiršit kad yra toks dalykas kaip žvakės.
Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.