Markės
189 iš 1846
BMW 3 klasė (F30/F31) 2012 - 2019
BMW 3 klasė, (F30/F31) 2012 - 2019
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 10
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 90% Ne 10%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Balansas tarp komforto ir sportiško važiavimo
  • Galingi efektyvūs varikliai
  • Erdvus, lengvai perprantamas interjeras
TRŪKUMAI
  • Blankus interjero dizainas
  • Brangus išlaikymas
"Važiavimo kokybė ir vairavimo malonumas buvo visų kartų trečiosios serijos BMW stipriosios savybės – šios savybės išlaikytos ir šioje kartoje"
Automobilis vertas ypatingo dėmesio – tai ne tik savo segmento lyderis daugelyje rinkų pasaulyje, bet ir valdymo, kokybės bei puikaus balanso tarp galios ir komforto pavyzdys. Pavyzdžiui nedera būti vidutiniškam – panašu, kad BMW kompanijos darbuotojai tai supranta ir vertina. Taigi, naujasis 3 serijos BMW tapo kiek išvaizdesnis – agresyvesnis automobilio priekis, ypač žibintai ir aukšta kapoto „kakta“, puikiai dera su likusia automobilio dalimi. Dabar visų kėbulo dalių proporcijos yra labiau suderintos. Nors automobilis išliko panašus į savo pirmtaką, o galinė dalis kaip du vandens lašai panaši į 5 serijos BMW, tačiau bendras įspūdis yra teigiamas. Belieka palaukti kaip dizainerių sprendimus įvertins laikas. Kaip ir dauguma naujos kartos modelių jis tapo didesnis visomis kryptimis - 9,3 cm ilgesnis, 3,7 cm platesnis priekyje ir 4,7 cm platesnis gale, automobilio bazė išaugo 5 cm. Tokiu būdu keleiviams salone atsirado net 10 cm daugiau erdvės. Naujas kėbulas yra standesnis ir saugesnis. Interjero dizainas - didelis žingsnis į priekį. Vietoje pirmtake dominavusio asketiškumo, šioje kartoje dominuoja subtilumas ir rafinuotumas. Tipiškas BMW dizainerių stilius netrukdo patogiai išdėstyti visus prietaisus vairuotojo neapkraunant gausybe mygtukų. Garsiają „iDrive“ sistemą inžinieriai nuolat tobulina, todėl nenuostabu, kad šioje versijoje meniu sudėliotas logiškai, informacija atvaizduojama kokybiškai ir gražiai. Centriniame porankyje įrengtas USB lizdas priims viską ką jungsite – ar tai būtų mobilus telefonas, atminties raktas ar kita įranga. Puiku. Važiavimo kokybė ir vairavimo malonumas buvo visų kartų trečiosios serijos BMW stipriosios savybės. Šios savybės išlaikytos ir šioje kartoje, o 40 kg sumažėjęs svoris tai dar labiau pabrėžia. Pirmą kartą šios klasės automobilyje BMW siūlo aštuonių laipsnių automatinę pavarų dėžę. Ją galima rinktis tiek su dyzeliniais, tiek su benzininiais varikliais. Kartu su šia dėže standartinėje įrangoje yra „Start-Stop“ sistema. Turbūt nereikia pabrėžti, kad automatinė pavarų dėžė veikia nepriekaištingai. Galingiausia yra 335i versija su šešiais cilindrais, dviem turbinomis kas leidžia pasiekti 306 AG galią ir 400 Nm sukimo momentą. Automobilyje galima užsisakyti itin patrauklią „Driving Experience Control“ sistemą, kurios pagalba galima rinktis vieną iš keturių vairavimo režimų: „Comfort“, „Sport“, „Sport+“ ir „Eco Pro“. Taigi BMW kompanija toliau siekia užsibrėžtų tikslų – tapti ne tik sportiškų, bet ir ekonomiškų, puikiai subalansuotų bei subtilaus dizaino automobilių gamintoja.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Žinoma, buvo gaminami Alpina B3 (F30) modeliai:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 10
2022-10-17
Geriausias automobilis už savo kainą
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugumas, valdymas, išvaizda, degalų sąnaudos, sportiška pakaba, dinamika, komfortas, interjero dizainas, gera bagažinė, greita pavarų dėžė, salono erdvumas, multimedijos sistema, teisingi matmenys
Išlaikymo kaina, patikimumo problemos
Turiu šį Bavarijos inžinerijos stebuklą daugiau nei šešis mėnesius. Įspūdžiai - dizainas labai modernus, nepaisant kad pagamintas 2016 metais. Automobilis vis dar atrodo šviežiai ir stilingai. Pirkdami tokį automobilį turėtumėt suprasti, kad jį reikia gerai prižiūrėti. Detalės neitin patikimos ir brangios, tačiau mainais gauni gerą komfortą ir statusą. Nepirkite tokio automobilio už paskutinius pinigus :) BMW labai charizmatiškas ir išsiskiriantis gatvės sraute. Yra „Sport“ režimas užtikrinantis dinamišką valdymą. Vairo mechanizmas ir valdymas apskritai šaunus ir sportiškas. Jūs turite pajusti tai, jo negalima su niekuo palyginti, tai tikrai kažkas unikalaus. Valdant BMW, rida dar nieko nereiškia – svarbiau bendra automobilio būklė. Variklį uždrožti galima ir per 15k kilometrų, o jei automobilį prižiūrėsite, jis tarnaus ilgai ir ištikimai. Mačiau, kaip žmonės tokiu BMW sėkmigai pravažiavę 300k ir 350k kilometrų.
Pilnas atsiliepimas...
2022-10-11
bmw 335d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiskas, greitas, grazus, gerai valdosi, pavaru deze super, siokia tokia muzika
neekonomiskas, mazas, kuro bakas, maza bagazine, netinka miestui, labai brangus, netinka sportui, nera variklio garso
gana retas paukstis keliuose. Vilniuje gal bus kokie 15max. is kuriu 10 praleidzia daugiau laiko garaze. Viska pasako baisoka kaina. Jeigu paprasta treciuka gali nupirkt uz 10-12t. , tai gero 335d be 18 nerasi. O jeigu norisi sedano su geresne komplektacija, tai gali kaina siekti ir 25t. Siuo metu skelbimuose nuo 2015m tik 3modeliai ir tik universalai. Tai pereinamas modelis nuo standartinio prie sportinio. Priespaskutinis laiptelis pries M3. (nuo 40tukst.) Sio auto stichija: lygus ilgas ir tiesus kelias. Vazinetis miesto ribose - nera tikslo pirkti si zveriuka. Kiek yra tikslinga apskritai svarstyti apie tokio modelio isigijima? Didele problema - jam nera kur isibegeti. Draugisku kelio ruozu beveik nebelike. Pasiruoski moketi baudas, daug baudu. Arba geras dede is komisariato. Visi pagrindiniai keliai nukabineti kameromis. Keturi varomi - Xdrive vaziuokle neduos pasidziaugti saulutemis. Tai bene didziausias minusas sio auto. Nes galios yra, o isnaudoti aiksteleje nelabai. Is bedos and slidzios dangos dar dar. Ziema jau geriau. Bet - padangu komplektas 800-900eu. Galas apie 450eu. Tinka tik vienas dydis. Dar ne visur ir pavyks rasti. Runflatus iskart i sona. Neimanoma vazinet ant grubesnio asfalto - viduje triuksmas, kaip gamyklos ceche. Apskritai - ant izoliacijos pagaileta. Visa kita padaryta is aukstos kokybes medziagu. Niekas nebilda. Jauciasi auksta kokybe visur. Priekine panele nuobodoka ir siek tiek senstelejusi. Todel visi bando parsesti ant atnaujinto modelio nuo 2019m. Yra labai didelis skirtumas tarp standartines vaziuokles iki sportines (2000eu+) Su paprasta vaziuokle nera stabilumo posukiuose, nepaisant visu 4 varomu. Kurie aisku siek tike gelbeja. Buvo sudetingu situaciju, kai Xdrivas isgelbejo nuo skaudzios pamokos. Nuo klaidu niekas neapdraustas. Isvada: nepraktiskas, neekonomiskas(mieste apie 10-12, uzmiestyje 8-18, labai brangus islaikymas, mazai dziaugsmo aikstelese ir nereikalingas mieste. Is pliusu: visgi pigiau negu benzas bmw, gana greitas - bet greit ir pripranti (tada norisi chipo. O pirkti jau chipuota - tai didziule rizika rasti su gyvu varikliu.) 3l bmw dyzelis vienas geriausiu varikliu pasaulyje, ji uzmust nera lengva. Bet kaip minejau pripratus prie greicio ir nuolat laikant aukstom pavarom (vazinejant su lapkem) jaunimelis isigudrina paguldyt ir si dziaugsma. Ypac kai norisi palenktyniaut su tikru m3, m4, m2. Dyzeliui aukstos apsukos yra peilis. Is exterjero - tai tik su M paketu, M3 apdaila su slenksciais. Paprastas m bamperis nieko gero. Problemos su borteliais parkuojantis. Vidus standartinis, kaip paprasto treciuko. Sedynes is pradziu itin spaude sonus, oda gal dar nebuvo issinesiojusi. Labai sunku rasti su el sedynem, projekcija, ir dideliu ekranu - excluzivinis variantas. Kazkoks itin keistas garsas eidavo is variklio - toks keistas burzgimas nuo variklio pagazavus.Ziauriai nervindavo. Pasiklabejus su kitais 335d savininkais - daznas reiskinys. Bet ne pas visus. Per 1,5m niekas is mechanikos nesugedo, neuzsidege nei viena lempute(gal kad nedroziau labai). itin mazas kuro bakas - kelionese teks daznai stovinet degalinese, kas 400km. Nusitryne priekines kalades - 400eu. M-tipo. Tepalas su filtru - 120 ne bmw servise. Po smarkiu liuciu apsirasojo priekine fara - dazna 3-ku liga. (matyt kitaicai neutikrina kokybes pilnai) Naudota is ebay - 400, keitimas 130. Nemoksos is eilinio serviso nemoka tvarkingai surinkti atgal, itariu dar ir laikiklius nulauzo. Isvada - vengti stipresnio lietaus, per liuti isvis nevaziuoti, nebent 600eu spaudzia kisene. Nauja fara salone -1500eu. faceliftui. Pirkit iskart m3 arba paprasta 320d. Nes cia saviapgaule kazkokia arba as nespejau pilnai susipazinti su siuo auto. ieskot geros komplektacijos, tikrinti pas meistra varikli, rinktis tikslingesni auto, paprastas, galu varomas 2,5 (3l) benzas duos daugiau emociju, turet extra slamanciu 3t + min.
Pilnas atsiliepimas...
2021-12-09
Bmw 328i 2014 iš USA
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras galios/ekonomiskumo santykis, gera pavaru deze, gerai atrodo, nemazai daliu
Standartine pakaba vidutiniska, el vairo kolonele nelabai dinamiska, patikimumas, ypac nepriziuretu lieka ant klaustuko
Pas mane 328i 2014 su n26 (low emissions versija) su 8 begiu ZF deze. Eksploatuotas 3,5 metu nuo 50k iki 145k km ridos ir toliau naudojamas. Problemu per tuos metus praktiskai nebuvo, standartiniai dalykai kaip stabdziai ir eksploataciniai skysciai. Taip pat nuejo kaip ir sedynes svorio sensorius todel meto ikyria klaida. Modelis populiarus, todel dalys ganetinai prieinamos, remontas nera labai baisus. Is variklio puses jokiu bedu, aisku prieziura buvo atitinkama, tepalai liqui moly arba org bmw kas 10k km, kokybiski filtrai ir masina niekad negaudavo nei puses gazo paspaudimo iki kol pilnai nepasildavo. Standartine pakaba su r17 ratlankiais ir normaliomis padangomis sugeria nelygumus ganetinai gerai, su run flat siek tiek kieciau. Bet pakaba ko gero mano nemegstamiausia sios masinos dalis, nes is jos truksta stabilumo, dinamikos, vaziuojant didesniu greiciu tarsi linguoja, vaziavau 200kmh su f30 ir 2016 mini cooperiu, su cooperiu nors ir buvo maziau komforto jauciausi stabiliau tokiu greiciu. Rekomenduociau rinktis su adaptyvia ar m-sport vaziuokle, neteko meginti, bet standartine pakaba pavadinciau labai vidutiniska. Garso izoliacija salyginai nebloga, ne pati geriausia bet tikrai neerzins. Salonas ganetinai malonus liesti bet surinkimo kokybe ne pati geriausia, kartais atsiranda minimalus pabarskejimai, ypac per salcius, standartiniu sedyniu oda ganetinai pigi, iplysimas atsirado dar ties 80k km, o draskyta ji nebuvo. Kuro sanaudos misriu rezimu nesidraskant 8-8,5ltr, kas su tokia galia yra ganetinai neblogai. Vairas nera labai informatyvus, palyginus hidrauline sistema e90 kur kas dinamiskesne, bet f30 lengvesne, patogiau manevruoti. Pavaru deze man patinka, pavaras jungia greitai, tiksliai, dideliu priekaistu neturiu, tik rekomenduociau keisti laiku ir transmisijos tepalus, nes man to nepadarius pradejo pasimatyti uzdelsinejimai per didesnius salcius kol masina truputeli susyla. Bendrai ganetinai neblogas automobilis, svarbu tik susirasti gerai priziureta ir nusipirkus paciam priziureti, neklausyti kompiuterio 16k tepalu keitimo intervalu, nes n20/n26, ypac iki 2013 metu rugsejo yra zinomi del savo grandiniu problemu. Jei biudzetas leidzia manau verta atkreipti demesi i LCI modelius su b48/b46 varikliu (330i).
Pilnas atsiliepimas...
2021-11-07
BMW 328i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškas, gerai valdomas, manevringas
Nelabai patikimas, mažai komforto, prasta oda, nėra zapaskės. Jei prasta komplektacija liūdna mašina
BMW 3 komforto čia nėra, net galite neieškoti tačiau, dinamiška, greita ypač faina su xdrive. Tikrai graži mašina daug pritraukia dėmesio, tik gaila, kad išlieka pacaniukų mašina. Labai malonu vairuoti, kaip ir kiekviena BMW. Dėl patikimumo priklauso kokia nusipirksite, jei bus daužta iš JAV arba nuvaryta Vokietijoje nieko gero nesitikėkite, serviso darbuotojai galės džiaugtis. Patikimumas geresnis nei e90, bet kai kurie varikliai po 100k jau pradeda valgyti tepalą. Patarimas perkančiam arba varyti į Krastą tikrinti arba nepirkti pačios pigiausios. Brangus remontas, brangios detalės, bet jei geras variantas daug remontuoti nereikės Nepirkite pigiausių, daužtų, su 150+ rida ir tikrinkite Krasta. Jei nusipirksite nuvarytą turėsite bėdų, jei normalią džiaugsitės faina mašina
Pilnas atsiliepimas...
2021-11-03
316d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Malonu vairuoti, gera garso izolecija, gera standartine aparatūta,
Labai brangios detales
Pats turiu 316d, jis turėtu būti tipo ekonomiškas, bet mieste sanaudos man gaunasi apie 9l. Nežinau kaip taip įmanoma, o mašinai tai tikrai gan gera, malonu vairuoti.
Pilnas atsiliepimas...
2021-10-20
F30 340i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
LED šviesos, galingas ir dinamiškas variklis, patogus salonas
Brangus draudimas, sąlyginai didelės kuro sąnaudos, kietoka pakaba
F30 tai E90 gražesniame kėbule. Turėjau pora metų. Buvęs iš JAV, ieškant dalių visos detalės tiko iš pre FL F30, kėbulo dalių kainos, kurių man reikėjoctikrai nesikandžiojo, nors pati mašinos vertė ženkliai didesnė, nes 340i. Su M pakaba ir R19 run flat padangomis salone labiau jautiesi kaip kartinge, kietokas, renkamas duobes pajauti, garso izoliacija nebloga, bet girdisi padangų ošimas. Atperka tai, kad posūkiuose jauti mašiną, stabili ir manevringa. 8 laipsnių automatas važiuojant comfort režimu apsukas laiko kuo mažesnes, perjungimų ir variklio garso praktiškai nesijaučia, bet gan bukas norint staigiau pasibėgėti. Sport režime bėgių perjungimas juntamesnis, apsukos palaikomos didesnės, bet smagu, kad tik spustelėjus pedalą iškart rauna, o ir garsas džiugina. Apsukų užkėlimas įvyksta greitai. Kaip minusą pasakyčiau važiavimą ant šlapios dangos, jei išvaziuojant iš vietos bent šiek tiek slystelėjo padangos, tai visą likusią kelionę kiekvienas išvažiavimas iš vietos bus kaip sulėtintame filme- pedalas gali būti numintas iki galo, bet išjudėjimas jau toks lėtas, kad net erzina. Gali būti, kad tokie dalykai išsiprogramuoja, bet aišku užgesinus auto šis dalykas dingsta todėl ir nebuvo prieita prie to. Kita kalba tai variklis - 3ltr su twin scroll turbina(viena turbina su dviguba sparnuote) 240kw tikrai superinis - trauka, dinamika, garsas. Ramiai važiuojant variklio nesigirdi, bet paspaudus supranti, kad turi kažką rimtesnio. Pagal tokią galią vidutinės kuro sąnaudos 11-12ltr/100km tikrai padorios. Mieste aišku bako rodyklė krenta greitai. Apibendrinant automobilis tikrai geras, bet labai didelio pagerėjimo nuo prieš tai važinėto preLCI e91 nebuvo. Netgi dabar LCI E90 galima rasti su panašiais privalumais (sport šildomos sėdynės, šildomas vairas, harman kardon, CCC). Nebus aišku LED lempų, kurios tikrai įspudingai šviečia, head up, galinio vaizdo kameros, 8 laipsnių automato. Bet dėl viso to kainos skiriasi "kartais". Jei norisi būtent F30 kėbulo, tai verta žiūrėi silpnesniu varikliu, kaina ženkliai skirsis nuo 340i, bet visi privalumai išliks.
Pilnas atsiliepimas...
2021-09-12
BMW F31
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kantrus,ekonomiskas,grynai darbinis automobilis,puiki automatine deze nekeisti tepalai ne karto ir puikiai junge pries parduodant
prasta garso izoliacija tarp variklio ir salono,atsibodes prietaisu skydelis apsvietimas toks pat kaip ir pries 20 metu
turejau 3 metus BMW F 31 universala 2014 metu,nuvaziavau apie 100 000km tris kartus buvo servize,sugedo ekranas isijungdavo ir issijungdavo,uzsakyta is ebey pakeistas naujas problema isspresta,du kartai keistos kaladeles, diskai tepalai ir filtrai...paskutinis apsilankymas pries parduodant reduktorius pradejo uzti,taip pat nupirkta ebey ir pakeista problema isspresta...parduota su 224 000rida.... Labai kantrus automobilis tikrai nebuvo gailetas buvo vezama viskas nuo briketu po puse tonos iki armaturus dirbo kiekviena diena pilnai uzkrautas... o padarius remapa 2litru dyzelis tiesiog trauke ispudingai,labai ekonomiskas....automatas pavaru junginejimu ir greiciu labai geras begius jungdavo labai sklaidziai tolygiai siuo metu vairuoju MB 2017 e klases automata tai mersui labai toli iki bmw....vienintelis minusas kas labai erzino visa ta laika esplotuojant bmv tai salono garso kokybe tikrai prasta kiekvienas paspaudimas akseleratoriaus perduoda garsa i salona,aisku tai geriau negul dabar pas mersa variklis nuo salono izoliuotas puikiai bet pats plasmasiu traskejimas merse tai nesu nieko baisiau girdejes,vaziuojant geru keliu visa panele tiesiog braska pigiu plastiku...jei pirkti su bazine garso aparaturos iranga tai bemvas labai nuvyle,negalejau klausyti muzikos tad nupirkau alpine ir pakeiciau,atsidarius duru panele supratau kodel taip baisiai grojo,pats garsekalbis tai toks kaip lempiniuos televizoriuose dudavo mazas ir nekokybiskas bmw ant sito reikalo pataupe nemanau kad daugiau nei 10 euru isleido garso aparaturai... tikrai nera detales brangios jei pirkti is ebey ar panasiai,sutaisei ir pamirsai... jei jums reikia gero darbinio patikimo auto puikus pasirinkimas
Pilnas atsiliepimas...
2021-09-07
320 sąžininga apžvalga
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gana pigi priežiūra, kuro bako pakanka 1000 km greitkelyje, puiki dinamika, puikus automobilis 3 asmenų šeimai, daug galimybių pigiai pasitobulinti kaip jums patinka
Prasta triukšmo izoliacija, prastos kokybės standartinė eko oda, braižytis linkęs priekinis stiklas, nėra vietos atsarginiam ratui, labai prasta standartinė garso sistema su 6 garsiakalbiais
Kuro suvartojimas greitkelyje 130 km greičiu - 5,6 litro. Vilniuje vasarą kur vidutinis greitis yra 25 km/h sąnaudos - 7,2–7,8. Žiemą apie 8, o pačiomis prasčiausiomis sąlygomis nukrenta iki 10,2. Visada pašildau automobilį maždaug 2 minutes arba kai variklis sušyla bent iki +10 (tą galima pamatyti borto menu). Iš išorės automobilis atrodo nedidelis, bet nulenkus galines sėdynes lengvai tilps 2 buferiai su slenksčiais. Neseniai tapau tėčiu ir galvojau pakeisti automobilį į 3GT arba VW Touareg, tačiau pasirodo vaiko vežimėlis irgi telpa į bagažinę jei nuimu priekinius ratus :) Neturiu problemų su vieta viduje, žmona patogiai jaučiasi gale. Daugelis sako, kad palyginti su E90, automobilis yra labai minkštas, bet man ji yra gana standi - vasarą važiuoju 18x 225/45 ratais, o žiemą su 17x 225/55, tačiau atsiranda jaučiamas automobilio posvyris. Valdymo savybės fenomenalios – kiek suki vairą, tiek sukasi ir automobilis. Viskas tiksliai ir aiškiai. Palyginus su nauja A6 C7, kuri taip pat neblogai valdoma - BMW šiuo atžvilgiu visgi geresnis. Dėžė yra patikima, tepalą keičiau po 60 tūkstančių, nors gamintojas tvirtina, kad alyva turi būti keičiama kas 80 tūkst., tiksliai nepamenu. Triukšmo lygis automobilyje yra labai prastas - važiuojant 130 km/h, staiga atsiranda aerodinaminis triukšmas, neaišku kodėl. Kažkas teigia, kad taip yra dėl veidrodėlių, kažkas - dėl priekinio stiklo gumų. Nėra vietos normaliam atsarginiui ratui. Turėjau antifrizo problemą – ją išsprendžiau pakeisdamas išsiplėtimo bako dangtelį. Pakaba yra gana patikima. „Xdrive“ yra superinis dalykas! Nusipirkę automobilį daugelis neskaito instrukcijų ir patenka į avarijas. Visų pirma - važiuojant šlapiu ar slidžiu keliu „eco pro“ režimu yra nesaugu, antra - nepatariu važiuoti eco režimu su įjungta „StartStop“ sistema. Smagu, kad šis trečiukas turi galybę įvairių išorės, vidaus mod’ų, kuriais konkurentai negali pasigirti. Galima nesunkiai personalizuoti automobilį pagal savo norus. Manau, kad dyzelinis variantas vis dar yra pigiausias ir patikimiausias eksploatacijoje kad ir ką žmonės sakytų. Skirtingai nei benzininiai, dyzelinis variklis nesuris 15 litrų šimtui km, neryja tepalo, nėra problemos su plastikiniais alyvos filtro korpusais ir apskritai pamiršit kad yra toks dalykas kaip žvakės.
Pilnas atsiliepimas...
2017-06-05
2013 328i (180kw) sedanas, automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras galios/ekonomijos santykis, erdvus salonas, papildoma įranga prideda labai daug vertės
Silpnoka garso izoliacija, didoka kaina, brangios dalys
Neblogas, visapusiškas automobilis. Vietos salone daugiau nei senesniuose 3 klasės modeliuose, labiau kaip senesniuose 5 klasės BMW. Salono medžiagos kokybiškos, garso izoliacija nebloga, bet tikrai žemesnė nei tų pačių metų aukštesnės klasės modeliuose. Automobilis pakankamai komfortabilus net su R18 ratlankiais (su Runflat padangomis komforto mažiau), standartinė važiuoklė minkšta. Bagažinė neblogo dydžio kaip tokiai klasei. Didelę automobilio dalį sudaro papildoma įranga ir tai nenuostabu, nes lyginant automobilį su bazine įrangą ir pvz su Luxury paketu - jausmas sėdint viduje - lyg dvi skirtingos mašinos. Labai verta rinktis modelius su dinamic xenon lempomis, nes tamsiu paros metu jos nepaprastai pagerina matomumą lyginant su halogeninėmis, taip pat labai naudinga galinio vaizdo kamera. Nors mano automobilyje yra didžioji Navi Professional navigacija - nesu labai ja patenkintas, nes veikia gan lėtai ir nelabai tiksliai. Po feislifto atnaujinta navigacija daug geresnė... Trauka pakankamai įspūdinga, taip pat žavi traukos ir ekonomijos santykis. Mieste taupiu režimu 11-12 litrų, užmiestyje 5-6 litrai, autostradoje 7-8,5. Dalys yra ypatingai brangios, bet kol kas jokių remontų dar neprireikė. Vertės kritimas didžiausias pirmaisiais metais, po to kainos laikosi gan aukštos, ypač su gausia papildoma įranga ir nedidele rida. Rinktis modelius su gausesne įranga, nes tai išlaiko vertę. Rinktis kuo geriau prižiūrėtus variantus su nedidele rida, nes jei automobilis su didele rida - artėja brangūs remontai.
Pilnas atsiliepimas...
BMW 320xd | 2014-11-22
Bmw 320 D xdrive M apdaila 2014
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda, galia, patogumas
12 V rozete nepatigioje vietoje
Automobili teko bandyti pravaziavau apie 600km. Paliko labai gera ispudi ir kitas mano automobilis bus greiciausiai jei ne 3 tai 5 klases BMW su X drive. Automobilis labai paklusnus, lengvai valdomas, visa valdymo panele valdoma nesudetingai ir gan lengvai perprantama, galios turi tikria nemazai, uztenka tik spustelti ir pasigirsta ausiai malonus garsas is po kapoto. Tiesa nuvyle gana prasta garso izoliacija. Audio aparatura skamba neblogai, visas prietaisu isdestimas labai patogus. Interjiero medziagu kokybe labai aukstos klases, erzino tik 12V pajungimo razete, ji randasi gana toli tai kabelis navigacijos eis vos ne per visa panele ir maisysis prie pavaru svirteles. Nieko negatyvaus negaliu pasakyti daugiau apart kainos, 40000eur tikrai daugoka kaip tokios klases automobiliui. Labai ekonomiskas ir galingas. Balta automobili daznai teks plauti.
Pilnas atsiliepimas...
 
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Maži    i3
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai Z1 Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2800 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1840 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt