Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai

Atgal į atsiliepimų sąrašą Atgal į atsiliepimų sąrašą
Daugiau apie automobilį Chrysler 300C
2004 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2022-04-06
Didelis, išvaizdus, bet žemos klasės paprastas auto.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
.
  • Dinamiškas
  • Gera garso izoliacija
  • Gera pakaba
  • Gerai valdomas
  • Erdvus salonas
  • Stabilus kelyje
  • Nebrangus išlaikymas
  • Nebrangus nusipirkti
  • Manevringas
  • Saugus
  • Gražus dizainas
.
  • Neekonomiškas
  • Prastos interjero medžiagos
  • Prasta pavarų dėžė
  • Maža bagažinė
  • Prasta įranga
Variklio darbinis tūris, l: 5,7
Kuro tipas: Benzinas / Dujos
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 18,0
Bendras automobilio aprašas
Lietuvoje labai skiriasi nuomonės dėl šio modelio, nes lietuviai įpratę, kad jeigu automobilis didelis, tai jis automatiškai yra premium klasės kaip Lexus LS ar MB S. Deja šiuo atveju viskas kitaip, mašina nors ir didelė ir atrodo prašmatniai, bet pagal surinkimo kokybę, opcijas ir pan. ji nusileidžia net Golfui. Chrysler 300C negalima lyginti su S klase ir panašiais auto, nes tai visiškai kitas segmentas. Didžiausias ir pagrindinis šio modelio minusas yra salonas - blogesnės surinkimo kokybės ir pigesnių plastmasių kažin ar daugiau kur esu matęs. Netgi tokiuose modeliuose kaip Golf, Civic, Impreza salonai žymiai kokybiškesni ir malonesni. Atrodo, kad tiesiog paėmė plastikus iš sąvartyno ir apkapojo kirviu. Panėlės viena su kita nesueina, į tarpus tarp jų galima pirštą įkišt, važiuojant viskas barška - tipinis amerikonas. Odos kokybė irgi apgailėtina, prie nedidelės tikros ridos sėdynės atrodo baisiau nei vokiečių prie 500k. Kritulių daviklis ant priekinio stiklo atrodo kaip savadarbis, atrodo lyg trūktų dangtelio. Vienintelis salono elementas, kuris bent kažkiek primena prabangą yra analoginis laikrodis, bet kartu su pigiausiom pilkom plastmasėm jis atrodo kaip lakierkos su treningais :) Komforto opcijų nėra daug, nes kaip minėjau tai nėra premium klasės auto. Iš išskirtinesnių privalumų tai reguliuojama pedalų padėtis ir nuvažiuojantis vairas su sėdynė ištraukus raktą. Būna išskirtinių komplektacijų su DVD ekranais, keyless ir pan, bet čia labai retas variantas. 300C nebūna head-up, masažų, ventiliacijų, ir panašių privalumų kuriuos galima rasti net nuvalkiotame BMW E60. Klimato kontrolė veikia nepatogiai, kondicionieriaus kompresorius veikia pastoviai, nesvarbu įjungtas ar ne, ant auto režimo pučia kaip nori, bet ne taip kaip tau reikia. Jeigu perdega mygtukų apšvietimas, tai lempučių paprastai nepakeisi. Iš privalumų tai be abejo išvaizda, dėl ko šiuos modelius ir perka. Mašina atrodo gražiau ir prabangiau nei didžioji dalis žymiai naujesnių ir brangesnių auto. Dizainas yra klasikinis, jis niekada nebus senas, mašina buvo graži kai buvo nauja, ji graži dabar kai yra sena ir ji bus graži vėliau kai jau taps youngtimer'iu. Kelyje visi gerbia ir praleidžia. Kėbulas tinka Lietuvos klimatui, nes metalas storas. Supuvę slenksčiai ir dugnas retas atvejis. Užtat kosmetiškai aprūdyti mėgsta, bet nedaugiau nei tų pačių metų VW. Garso izoliacija yra superinė, važiuojant greitkeliu atrodo, kad tiesiog sėdi namie ant sofos ir žiūri vaizdą ekrane :) Bet garso izoliacija nublanksta dėl barškančio salono. Boston audio apratūra taip pat groja labai gerai ir garsiai, ypač jeigu įdėsi negamyklinį grotuvą. Matyt gamintojas įdėjo tokią gerą muziką tam, kad nesigirdėtų salono :) Erdvės salone daug tiek prieky tiek gale, 4 dideli suaugę pilnai tilps į tolimą kelionę. Užtat universalo bagažinė palyginus maža. Šio modelio valdomumas ir stabilumas stebina, nes atrodytų toks didelis ir amerikoniškas auto turi linguoti kelyje, bet iš tikro į posūkius gali įeiti didesniu greičiu nei dauguma tautovežių iš srauto. Visgi galas varomas ir geras svorio pasiskirstymas, taip pat kietoka važiuoklė. Čia priėjom prie dar vieno minuso - važiuojant jaučiasi mažiausi kelio nelygumai net važiuojant su standartinėm aukštom padangom. Užtat dėl tų pačių didelių ratų nebaisu įkristi į didesnę duobę, nes nesulaužysi nei mašinos nei savo stuburo. Važiuoklė tinkama Lietuvos keliams, nes gali daugiau stebėti eismą ir aplinką ir mažiau žiūrėti duobes. 5.7 variklis yra senovinio tipo - paprastas, patikimas, bet gan daug valgantis ir ne super galingas. Palyginimui Lexus LS 4.0 ar 4.3 irgi V8, važiuoja nedaug prasčiau, užtat valgo 3-4l mažiau. Pavarų dėžė yra taip pat didelis minusas. Nors ji yra Mersinė, bet pas Mersus ji veikia daug sklandžiau, Chrysleryje yra kitoks valdymas ir dėžės yra labai lėtos. Kol paspaudus gazą pagalvos, perjungs ir pradės važiuot - gali nueit namo arbatos išsivirt. Tokia lėta dėžė atima visą smagumą iš tokio galingo variklio. Girdėjau, kad galima perrašyt valdymo kompo softą, bet taip ir neradau kas tai atliktų Lietuvoje. Galinis diffas open, bet yra blokiruotės imitacija, kas kažkiek padeda pravažumui žiemą. Žiemą jokių problemų dėl pravažumo ar stabilumo slidžiame kelyje neturėjau. Tai ne žigulys ir galo varomo bijoti nereikia. Yra ir AWD versijos, jos pigesnės nei RWD, nes mažai kas jas perka. AWD yra aukštesnė prošvaisa, prastesnis valdomumas, didesnės kuro sąnaudos ir prastesnė trauka. Jeigu su RWD transmisijos bėdas gali pamiršti, tai AWD gali pasitaikyti gedimų. Reikia suprasti, kad tai ne visureigis ir net ne Subaru, jeigu reikia važiuoti į bekelę - geriau rinktis kitą modelį. Planuojantiems dėtis dujas atsiranda dar vienas minusas - universalo kėbule į atsarginio rato vietą telpa nedidelis dujų balionas, su juo nuvažiuoja tik ~300km. Kaip sedane - nežinau. Modelis lengvai tiuninguojamas, jam pilna pardavime nestandartinių detalių, dėl ko skelbimuose sunkiau rasti standartinį nei pritiuninguotą :) Vien originalių grotelių buvo 4-5 versijos, o tiuninginių galima rasti dar kokių 10, bolt-on dedasi Bentley grotelės. Gamykliniai ratai 18 colių, bet dedasi 20-22, galima rasti netgi su 24, kas mano akim jau per daug. Sedanai tiek Amerikos tiek Europos rinkai ėjo panašūs, skirtumų nedaug. 300C universalai visi europiniai, Amerikos rinkai universalai vadinosi Dodge Magnum. Jų dizainais mažiau prašmatnus ir labiau "pacanskas" - nėra chromo, piktesnės grotelės, sportiškenis prietaisų skydelis. Minusas, kad nėra xenon (300C europiniai visi su xenon). Dar yra Dodge Charger, nors atrodo visiškai kitaip, bet iš techninės pusės tai tas pats 300C. Mašina puikiai važiuoja autostradoje, greičio nesijaučia, vėjai nešvilpia, prie 150km/h paspaudus gazą prispaudžia prie sėdynės. Mieste irgi nėra karvė, manevringa, gali staigiai persirikiuoti jei to reikia, telpa visur. Užsidegus žaliam šviesoforo signalui vos prilietus gazo pedalą šauna į priekį ir už savęs palieka visą srautą. Prie gabaritų priprantama greitai, su parkavimu nebuvo bėdų. Mašina tinka tiems, kas nori galingo ir išskirtinio automobilio, bet kad būtų paprastas ir nebrangus išlaikymas. Arba tiems kas nori didelės mašinos, bet nereikia premium klasės ir daug navarotų. Man asmeniškai modelis nepatiko. Į jį gražu žiūrėti, gali didžiuotis jį turėdamas, bet vairuodamas nejauti malonumo. Pakeičiau jį į trečios kartos Lexus GS ir nors jis ir nėra toks išvaizdus, nekelia tiek emocijų, tačiau jį vairuoti ar tiesiog jame sėdėti daug maloniau, visiškai kitas lygis.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Važiuoklė Mersinė, bet Mersų dalys netinka ir tai didelis pliusas, nes dėl to jos kainuoja centus. Stabdžiai, filtrai, žvakės ir visos kitos eksploatacinės dalys irgi pigios ir visur pilna. Konkrečiai dėl 5.7 variklio - jis yra geriausias pasirinkimas, nes valgo panašiai kaip 3.5, bet traukia žymiai geriau, visgi V8. 2.7 skirtas pensininkams, o 6.1 SRT yra visai kita mašina už kitą kainą. Dyzelių nekomentuosių, nes nesuprantu kam reikalingas dyzelis tokioje mašinoje, nori ekonomijos - važiuok dujom arba pirk tdi. 5.7 Hemi variklis patikimas, bet turi vieną kitą trūkumą. Pas jį eina 2 žvakes cilindrui, taigi viso 16 vnt, bet žvakės nebrangios ir nesunku pačiam pasikeisti. Degimo sistema gan problematiška, per visą variklį žvaklaidžių raizgalynė, dėl ko neretai šie varikliai dreba ant laisvų, berods po 2008m. šia problemą ištaisė ir padarė normalias babinas kaip visur. Periodiškai reikia keisti karterio alsuoklį, kitaip valgys tepalą. Su dujom draugauja gerai, svarbu, kad įranga būtų kokybiška. Pavarų dėžės patikimos. Kartais pasitaiko elektronikos bėdų - tai kokia klaida skydelyje iššoka, tai koks parktronikas sugenda, bet nieko brangaus ar nesutvarkomo. Bendrai paėmus patikimumas ir eksploatacijos kaštai nėra dideli, kažkiek prasčiau nei pas japonus, bet žymiai geriau nei pas vokiečius. Iš techninės pusės modelis daug paprastesnis nei gali pasirodyti, čia nėra pjezo purkštukų už 2000€, smagračių, kuro siurblių po 1000€, turbinų, robotų, multitronikų ir pan. velnio ką gali rasti tautovežiuose, tad nusipirkęs kažin ar papulsi ant kokio nors labai brangaus remonto, nebent nusipirksi su kalančiu varikliu arba visiškai subyrėjusį kledarą kur reikės viską remontuoti.
Patarimai perkančiajam
Nesitikėti premium klasės automobilio. Nekreipti dėmesio į ridą. Tikrinti automobilio būklę profesionalų pagalba, nepirkti pigiausių lavonų.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 9)

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt