Kieta pakaba, greičio ženklų atpažinimo sistema, neekonomiškas
Neekonomiškas
Prasta pakaba
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,3
Bendras automobilio aprašas
Pirmiausiai man patiko šio automobilio dizainas tiek iš vidaus, tiek iš išorės ir kiek pastebėjau ne man vienam. Peržiūrėjęs daugybę atsiliepimų ir apžvalgų Youtube, nusprendžiau pasibandyti šį krosoverį. Pirmas įspūdis buvo puikus, patiko ir žodžiu susigundžiau. Deja prireikė 5000 km nuvažiuoti, kol supratau kad šis automobilis visgi neatitinka mano turėto 2017 metų Honda CRV modelio lygio. Na, elgesys kelyje pas Hyundai yra nenuspėjamas, o pakaba labai kieta - kiekvienas kelio nelygumas pereina per sėdynes ir jūsų nugarą. Technologiškai atrodo viskas gerai, tačiau greičio ženklų atpažinimo sistema dažnai klysta ir būna kad nurodo neteisingą greitį, todėl ne kartą važiavau 20 km greičiau nei norėjau :) Tokios problemos niekada neturėjau savo Hondoje. Bagažinės dangtis ne visada reaguoja į pultelio uždarymo komandą. Nuvažiavęs 5000 km bendras kuro sąnaudų vidurkis gavosi 7,3 l/100km, o tai mano manymu yra baisu, atsižvelgiant į tai kad tai kaip ir hibridas. Aišku netikras, “mild” hibridas, bet vistiek. Mano Honda 1.6 dyzeliniu varikliu vidutiniškai imdavo 5,6 l, tai kur čia progresas? Privalumai – Tucson atrodo tikrai gerai, yra erdvus viduje, o visi prietaisai, infosistema jei ji nemelauoja, veikia gerai ir sklandžiai. Patinka turėti panoraminį stoglangį, kuris dar ir atsidaro ir galinių langų užtemdymo funkcija yra labai puiki. Bet ar pirkčiau kitą tokį? Atsakymas yra tikrai ne.
Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.