Labai galingas, labai patikimas, kaip tokiam varikliui, tai ekonomiškas, gausi įranga, nepavargsti tolimose kelionėse.
Dinamiškas
Gera pakaba
Komfortiškas
Gera pavarų dėžė
Gerai valdomas
Stabilus kelyje
Informatyvus vairas
Gera įranga
Geras matomumas iš vidaus
Manevringas
Saugus
Važiuoklė ir garso izoliacija nėra tokia minkšta kaip tikėjausi, bet jei persėsit nuo "betmeno", tai bus super tylus ir minkštas. Bagažinėje mažiau vietos nei mano kišenėje, JEIGU suges, tai remontas brangesnis negu įprastų automobilių.
Maža bagažinė
Brangus išlaikymas
Brangus nusipirkti
Kuro tipas: Benzinas / Elektra
Bendras automobilio aprašas
Tai nėra hibridas, kad važiuoti ekonomiškai. Tai yra hibridas, kad važiuoti labai greitai. O jis tai daro labai gerai ir važiuoja labai greitai. 2GR-FSE variklis labai patikimas, problemų nekels jeigu sugebėsite laiku keisti tepalus. Dviejų pakopų e-CVT pavarų dėžė, pradžioje sunku priprasti, bet poto supranti koks tai gėris. Sanaudos žiema ~11l, tačiau reikia nepamiršti, kad tai yra 3.5l variklis, o pats automobilis turi 254kw. Automobilis, labai manevringas, įmanoma apsisukti gatvėje nejungiant atbulinio bėgio. Bagažinėje užtenka vietos pasidėti vienai labai didžiulei tašei, salonas kartais pradeda tarškėti jeigu visu garsu klausai muzikos per labai galingas mark levinson kolonėles, tačiau, galima lengvai sutvarkyti su paralonu, arba, kaip mano atveju, ignoruoti ir problema dings pati. Salone vietos yra daug. Dėl baterijos nėra ko bijoti, kadangi jai sugedus nebūtina keisti jos visos, o tiktai sugedusias celes, kurios tinka nuo prius. Baterija tarnauja gan ilgai 10 metų arba 200k garantija. Važiavimas patogus, minkštas, vėjo garsas nėra didelis, tačiau kaip iš lexus tikėjaus daugiau. Bet tokiam atvejui yra lexus LS. Labai patogus automobilis važinėti autostradomis autopilotu ant 150km/h, kadangi visiškai nesijaučia greičio ir važiavimas labai patogus. Nepatarčiau pirkti kątik išsilaikiusiems teisių, kadangi, kaip ir sakiau, automobilis yra labai galingas ir labai lengvai galit apsivynioti aplink medį. Tačiau yra labai gera abs, trc, esp ir t.t. sistemos, kurios automobilį ištiesins net jei ant sniego staigiai, dideliu greičiu siukiosit vairą. Tiesą sakant, čia geriausia tokia sistema, kokią tik teko matyti, sakyčiau, kad net per daug gera. Ant sniego važiuoja gerai, neklimpsta, dėl baterijų gale yra didelis svoris ant varančiųjų ratų, bet aš turėjau nusipirkęs labai geras žiemines padangas, nežinau kaip būtų, jeigu pirktum kinietiškas padangas po 60€. Ratlankiai nesideda mažesni negu R18, tai nusiteikit už padangas mokėti šiek tiek daugiau. Rimtų remontų niekad neturėjau, keičiau tik tepalus ir filtrus ir vieną kartą užstrigo stabdžių kreipiančiosios. Realiai pamiršau kaip atrodo servisas.
Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.