Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai

Atgal į atsiliepimų sąrašą Atgal į atsiliepimų sąrašą
Daugiau apie automobilį Peugeot 5008
2009 - 2016
Vidutinis automobilio įvertinimas
2020-09-10
3008 ir 5008 - vieni geriausių auto savo segmente.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Geras kainos/metų/išvaizdos/privalumų santykis. Pakankamai patikimas ir paprastas auto, pigi eksploatacija. Gera garso izoliacija. Erdvus salonas.
Kieta ir barškanti važiuoklė. Bloga muzikos kokybė. Neturi patikimų benzininių variklių.
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,8
Bendras automobilio aprašas
Pradėkim nuo to, kad 3008 ir 5008 tai vienas ir tas pats auto, tik 5008 bagažinė šiek tiek ilgesnė, todėl apžvalga bus apie abu. Dizainas - šiuolaikiškas, už tokią kainą sunku rasti labiau naujoviškai atrodančio auto. Kėbulas labai kokybiškas, sakyčiau visiškai nerūdija, aktualu mūsų klimatui. Tačiau neproporcingas aukštis, galas ir slenksčiai labai aukšti, tuo tarpu priekinis bamperis labai žemas, važiuoji kaip su dropu, matyt padaryta geresnei aerodinamikai. Jokio didesnio pravažumo šis modelis tikrai neturi. Benzininiai varikliai nepatikimi, paguglinkit "Prince engine" jei netikit. Dyzeliai 1.6 ok, bet geriau 2.0hdi, ypač jeigu norit automato, nes 1.6 eina su robotu, 2.0 galima rasti su paprastu automatu. Juos galima atskirti pagal pavarų svirtį - automatas turi P režimą, robotas neturi. 2.0hdi yra vienas iš patikimiausių dyzelių netik Peugeot, bet ir tarp visų markių. Valgo nedaug, traukia neblogai, aptarnavimai pigūs. Pavarų dėžės. Pusiau automato (roboto) asmeniškai neteko bandyt, bet visi rekomenduoja nuo jų bėgti. Automatas stovi japoniškas Aisin (Toyota), iš esmės patikimas, net negirdėjęs, kad kažkam būtų visiškai numiręs. Bet važiuoja neidealiai, būna spardosi, būna neperjungia kai reikia, toks jausmas, kad dėžė ir variklis nesuderinti vienas su kitu. Važiuoklė visiška tragedija, didžiausias šio modelio minusas, kieta, nekomfortiška ir labai barška. Nemažai servisų apvažinėjau, netgi TA dar kartą buvau, kad iškratytų - visur meistrai siunčia ant trijų raidžių, sako ko tu nori, pas tave viskas idealu. Pakeičiau praktiškai viską, laimei bent važiuoklė labai paprasta ir dalys pigios, labiausiai sumažėjo barškėjimas pakeitus amortizatorius, kaip po to sužinojau tai jų liga, nors jie visiškai idealūs, amortizuoja kaip nauji, bet barška iš savęs. Taip pat barškėjo originalus domkratas po dugnu, teko išmesti, vistiek supuvo nuo drėgmės, netinkama vieta jam. Galiausiai vistiek liko šioks toks bildėjimas, bet jau nebelindau. Palyginimui Impreza su sportinėm spyruoklėm ir žemo profilio padangom duobes pervažiuoja daug tyliau ir maloniau. Važiuoklė paprasčiausia kokia tik gali būt - prieky McPherson, gale balkis, kaip bulkoj ar senam golfe, kažkam tai pliusas, man tai minusas, nes tada ji negali būti ir komfortiška ir stabili, tik kompromisas, šiuo atveju jis padarytas stabilumui, mašina gerai stovi posūkiuose, turbūt vienas geriausiai valdomų minivenų. Iš nepaprastų dalykų nebent kad galiniai stabdžių diskai keičiami tik kartu su guoliais. Taip pat buvo bėda su pusašiais - kėlė vibracijas prie didesnių greičių. Salonas visai neblogas, nors ir nėra premium klasė, bet ir nėra pigus. Kokybiškos medžiagos, kokybiškai surinktas, niekas nebarška. Išimtis - durų gumos, plyšta netgi prie mažos ridos. Sėdynės patogios, sėdėsiena labiau kaip lengvojo auto nei kaip miniveno. Daug visokių privalumų kaip tokios vertės mašinoje: Head-up, panorama, dviejų zonų klima, USB ir t.t. Erdvės daug tiek prieky tiek gale sėdintiems. Antros eilės sėdynės kiekviena vartosi ir reguliuojasi atskirai. Dar buvo mintis papildomai įsidėti ir trečios eilės sėdynes, bet norint viską padaryti originaliai tektų labai daug ką keisti papildomai, netgi lubas. Labai gera garso izoliacija, teko tą pačią dieną pravažiuoti su juo ir su BMW F01 - BMW važiavo garsiau. Variklio visiškai nesigirdi, keleiviai įsėdę galvoja, kad čia benzinas. Auto gerai tinka kelionėms, galima visą dieną važiuoti autostradomis 160km/h, greičio nesijaučia. Nors prancūzai visada garsėjo geriausia salono ergonomika, bet šiame modelyje atvirkščiai. Puodelių laikiklis tik vienas, nepatogioje vietoje, puodelis remiasi į porankius. Nėra kur pasidėti telefono, mažai daiktadėžių, mažas bardačiokas. Sėdynių šildymo mygtukai įrengti sėdynių kraštuose, nesimato ar jie įjungti ar ne. Radijo ir kruizo mygtukai identiški, nors jie priešingose pusėse, bet pastoviai juos painiojau, per pusantrų metų taip ir nepripratau. Šaldytuvas porankyje niekaip nesireguliuoja ir neišsijungia. Vasarą ok, bet žiemą nervina nuo jo sklindantis šaltis. Daug mitų sklando apie prancūzų elektroniką, kas liečia variklio elektroniką ji patikima, labiau grybauja salono elektronika. Paspaudus kiekvieną salono mygtuką lauki ir nesupranti ar čia tiesiog užlagino ar nedaspaudei mygtuko. Įjungus Head-up jis atsidaro ir užsidaro, tenka įjungti dar kartą. Pats head-up atrodo keistai, galėtų tiesiog padaryti projekciją ant pr. stiklo kaip kituose auto. Kartais sugrybaudavo parktronikai. Radijas ir prikurkė veikia tik įjungus degimą. Palaikius įjungtą degimą ilgesnį laiką įsijungia power saving mode ir viskas išsijungia. Taip kad jeigu sėdi mašinoj kažko lauki ir nori pasikrauti telefoną - turi birbint variklį. Navigacija visiška tragedija, suvedus adresą grybauja, neįmanoma įrašyti naujausių žemėlapių, veda laukais. Garso kokybė paskutinis šlamštas, dar nesu girdėjęs blogesnės, realiai tik žinioms klausyt. Lyginant su artimiausiais konkurentais - Peugeot 807/Citroen C8 pastarieji jau gryni minivenai, sėdėsiena beveik kaip mikroautobuse, daugiau erdvės salone, važiuoklė minkšta, linguoja, garso izoliacija blogesnė, labiau girdisi variklis. Nors tų pačių metų ir kainuoja panašiai - atrodo kaip 15m. senesni nei 3008/5008. Pliusas, kad galima nupirkti su patikimu 2.0 benzinu ir dėti dujas.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Iš esmės eksploatacija pigi, dyzelių aptarnavimai pigūs ir jų nedaug reikia. Daugiausia pinigų kišau į važiuoklę, nes nervino barškėjimas ir negalėjau rasti kas, nors galėjau nieko nedaryti ir važinėti taip, važiuoklė buvo gera, praėjo TA. Nuvertėjimas kaip ir visų prancūzų gan didelis, ypač 5008, labai sunku parduoti, visi ieško tik 3008, nes kai žiūri foto visi įsivaizduoja, kad 3008 tai kompatkiškas krosoveris, o 5008 tai didžiulis autobusas, nors realiai tai beveik vienas ir tas pats auto.
Patarimai perkančiajam
Žiūrėti abu modelius tiek 3008 tiek 5008, nes didelio skirtumo tarp jų nepajusite, nebent rūpi bagažinės dydis. O kuo daugiau pasirinkimo - tuo lengviau rasti geresnės būklės ir norimos spalvos/kompletacijos auto. Be abejo pasiimti specialistą, kad patikrintų prieš pirkimą. Į ridą nekreipti jokio dėmesio, nes ji labai lengvai atsukama, saugome tik skydelyje, atstovybės neturi bendros duomenų bazės, kad patikrinti ar tikra servisų knygelė.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 19)

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt