Tai nuostabaus, aristokratiško angliško dizaino ir dar nuostabesnės vokiškos techninės - inžinerinės mokyklos bendras kūdikis. Savo pasakiškai stilingu RETRO interjeru ir exterjeru, tvirtumu, saugumu ir patikimumu - visas į tėvą, o važiavimo minkštumu, tylumu, komfortu ir ekonomiškumu - į mamą. Gaila, kad dėl didžiosios daugumos naujoviškumų ištroškusių pienburnių pirkėjų kaprizų, šio vunderkindo ignoravimo ir mobingo, išsigandę tėvai prarado libido, buvo priversti išsiskirti ir šis nuostabus, bet vienišas ir apleistas vaikis buvo priverstas iškeliauti į tolimąją Kiniją ir niekas jo daugiau nematė. Nebepildomi laužynai greitai išseko ir dabar kai kurias detales reikia siustis iš Anglijos su muito mokesčiu, arba išnaudoti ten gyvenančius giminaičius, nes Lietuvoje jau sunku jų rasti. Siuntėmės variklio pagalves, stabdžių diskus, sankabos komplektą su geru, metaliniu cilindriuku po pedalu ir bjauri Roverių liga baigėsi. Dar viena jų liga - greitai nusibaigiantis, neremontuojamas aušinimo ventiliatoriaus varikliuko inkaras, kurio sukepusių apvijų mūsų auksarankiai nesiima pervynioti. Gelbėja tik dėdė Ebajus. Taip pat, jeigu savo globojamam našlaičiui neturite pastogės ir dažnai paliekat jį nakvoti lauke po medžiais, reikia nuolat tikrinti lietaus nuvedimo drenažą dvigubos pertvaros po priekiniu stiklu kišenėje, o geriausia pašalinti dugne esatį guminį kamštį ir skylėn įstačius metalinį strypą su rankena palikti, kad kiekvieną kartą atidarius variklio dangtį jį prajudinti, nes byrantys lapai lengvai užkemša drenažą ir vanduo apsemia ir pribaigia ten esantį pagrindinį kompiuterį. Laimė - atsitinka tai retai ir jį, ir daug kitų dėvėtų detalių dar radome vietiniuose laužynuose. Lietuvos klimatas negailestingas Roveriams. Nors jų skardos tvirtos, cinkuotas, bet penkioliką metų puikia tarnavęs kėbulas, atvykęs į atšiaurią Lietuvą, po keletos metų lietuviškos žiemos maudynių nebeatlaiko kelių druskos, ima rūdyti apačia. Nuo drėgmės, šalčio ir kaitros permainų ima luptis lakas ant stogo ir bamperių, ima byrėti porolonas po salono apmušalais ir jie atšoka nuo durelių ir lubų. Ima strigti visos spynelės ir stiklų pakėlėjai. Šiaip tvarkingas dizelinis Rover 75 yra vienas iš geriausių ilgoms kelionėms automobilių, kuriuos teko garbė turėti. Turėjome jų du, sedaną ir universalą. Abu tarnavo po 10 metų, teikdami daugybę gerų emocijų. Tai labai gražus, kokybiškas, patvarus, komfortiškas, ekonomiškas ir patikimas, bet dėl nepalankiai susiklosčiusių tuometinių rinkos sąlygų nepagristai nuvertintas premium klasės automobilis. Jis tikrai nusipelno gero garažo, ir jeigu būtume tokį turėję, neabejotinai būtų patikimai tarnavęs dar ne vieną dešimtmetį. Liūdna, kad paprasti, bet labai geri ir ilgaamžiai ankstesnė gamybos daiktai nebegaminami, neberemontuojami ir keliauja užmarštin, užleisdami vietą vis sudėtingesniam, brangesniam, dažniau gendančiam ir keičiamam niekalui, vis sparčiau išnaudojant mažėjančius planetos resursus.
Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.