Pliusų daug ir riebių, tad visų nesuminėsiu. Tai automobilis tikram vairuotojui :)
Interjero medžiagos
Gera pakaba
Komfortiškas
Gera pavarų dėžė
Gerai valdomas
Erdvus salonas
Talpi bagažinė
Stabilus kelyje
Informatyvus vairas
Gera įranga
Ergonomiškas salonas
Geras matomumas iš vidaus
Manevringas
Saugus
Gražus dizainas
Geras pravažumas
Nėra pigios pilnesnės komplektacijos. Galėtų būti kiek ekonomiškesnis :)
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas / Elektra
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,2
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,5
Bendras automobilio aprašas
Naują automobilį rinkausi atsakingai. Nors ir naudotus perkant kiek įmanoma viską tikrindavau. Paaukota tam ilgas laikotarpis ir aplankyti bene visi automobilių salonai mieste. Reikėjo talpaus, patikimo ir erdvaus. Dėmesys buvo visais ratais varomiems ir benzininį motorą turintiems variantams. Ilgą laiką buvau uolus dyzelinių automobilių fanas. Bet po turėto Volvo XC90 4.4 V8 taip ir susirgau benzinlige :)
Išbandžius kelis variantus, atrinkau pliusų ir minusų vertinimu du pretendentus. Tai buvo Toyota rav4 ir Subaru Forester. Abu hibridiniai ir abu verti kovos.
Po bandymų ir svarstymų pasilikau prie Subaru Forester e-Boxer. Ir lig šiol neabejoju, nesigailiu pasirinkimu.
Salonas erdvus, viskas veikia sklandžiai, be kaprizų ir siurprizų. Tiesa, buvo pradžioj šaltu metų laiku kietųjų dalelių filtro klaidų, bet atstovybė perrašė atnaujintą gamintojo programą ir bėda dingo. Apart jos daugiau nebuvo jokių problemų. Kiek teko domėtis, tai šią bėdelę turėjo hibridinės versijos.
Automobiliu nuvažiuota dar tik 40 000km. Bet jis džiugina kiekvienos kelionės metu. Visų varančiųjų ratų sistema veikia nuostabiai. Valdymas informatyvus ir tiksliai kontroliuojamas net plikledžiu. Smalsumo vedamas bandžiau ir pusnyse ir stačioj įkalnėj su supluktu sniegu.Išlipus pastovėt sunku, o Forikas kabinasi visais keturiais ratais į kelią lyg katė nagais į lašinius :D
Labai geras sprendimas automatiškai plaunama galinė kamera. Tobulybė ir ne kitaip. Nes šlapia danga pravažiavus ji apsineša. Bet stiklų valymo skystis srove nuplauna ir galinę kamerą ir matomumas vėl puikus. Pagalbinės programos leidžiančios įveikti sunkiai pravažiuojamas vietoves realiai nebandyta, nes automobilis puikiai susitvarkė ir standartiniam rėžime. Nors rimtoj bekelėje tikrai nežadu Foriuko murkdyti, bet neabejoju, kad ten jis savo garbę apgintų nesikuklindamas.
Hibridinė sistema veikia puikiai. Foresteris nėra ekonomiškumo prizininkas, bet ir nepykdo piniginės. Trasoje važiuojant iki 120kmh sąnaudos apie 7ltr.benzino 100km. Vasarą mišriu ciklu 8-8.5 litrų 100km. netaupant. Ekonomiškai vairuojant pavyko pasiekti 6.8 kuro sąnaudas, bet pripažinsiu, kad taip ramiai visada nevažinėju. Žiemą po miestą su visais pašildymais, pašėliojimais AWD džiaugsme kartais rodmenys rašo ir virš 9 litrų 100km. Bet žinant, kokia automobilio masė ir transmisijos tipas, tai manau viskas gerai. Tiesa, kuro bakas nėra didelis., tad kolonėlėse tenka lankytis kiek dažniau.
CVT darbu esu visiškai patenkintas.
Prieš perkant būtinai išsibandykite kelis ir konkurentų pasiūlymus. Kai yra su kuo palyginti, tada lengviau ir išsirinkti, kad vėliau nereikėtų gailėtis. Mums Subaru Forester e-Boxer tiko, patiko ir juo džiaugiamės visa šeima.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Automobilis garantinis, o ir remontuoti dar neprireikė :)
Patarimai perkančiajam
Jei tik leidžia galimybės, pirkite naują iš atstovybės arba iš patikimo pardavėjo su tikra istorija nemačiusį bekelės..
Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.