2012 m. dyzelis su mechanika. Turiu 1,5 m., rida 150 k., pirma registracija Lietuvoje. Automobilis vidutinės klasės, todėl ir lūkesčiai turi būti atitinkami. Nėra super komfortiškas, nelabai minkštas, valdymo malonumo nepajusi. Toks vežimas. Variklio galios užtenka, bet gana triukšmingas, garso izoliacija irgi ne kažką. Šeimai užmiesty puikiai, dideliu greičiu trasoj užtikrintai, mieste nesmagu, bet žiemą sniego užverstais kiemais be rūpesčio riedi, kai kiti kankinasi. Gale vietos kojoms labai daug, sakyčiau per daug, nereikia tiek, o galinės sėdynės ne itin patogios (matomai sąskaita to, kad susilanksto į lygų paviršių).
Trumpai tariant grubus vyriškas automobilis.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Keičiau vieną žvakę, galines kaladėles, normaliai neveikė vairo elektronikos funkcijos, pasirodo kontaktai buvo oksidavęsi, lengvai ir pigiai susitvarkė. Dar tokia smulkmena - raktelių mikroschemos kontaktai ant snargliaus ir keičiant bateriją nutrūksta, reikia persilituoti. DPF filtro indikatorius kelis kartus švietė, važiavau į servisą, bet iš esmės šito reikalo dar nesprendžiau. Tai va tokios bėdelės. Purkštukai dar kažkiek kelia įtarimą, kartais sukalena...
Iš principo paprastas, nesudėtingas automobilis.
Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.