Suzuki SX4 2016 1.6 Dyzelis, labai patikimas automobilis
Mano vertinimas:Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
Visos aktyvios saugos sistemos veikia puikiai, o lietaus ir šviesos jutikliai niekada neapvylė, mažos degalų sąnaudos, patikimumas, didžiulis papildomų funkcijų rinkinys
Silpnokas variklis greitkeliui, maža bagažinė
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,2
Bendras automobilio aprašas
Nusipirkau automobilį, kaip po to paaiškėjo, kad vienas iš pirmųjų, kai tik pradėjo pardavinėti NewSx4 Lietuvoje, su juo pravažiavau 30 tūkst. kilometrų todėl nusprendžiau parašyti nedidelę apžvalgą. Aš niekada nebuvau Japoniškų automobilių gerbėjas, o iš vis labai mažai žinojau apie Suzuki prekės ženklą. Važinėjau su 10 metų senumo Opel Vectra S, bet stabiliai kartą per dvi savaites atsirasdavo nuolatinis ratų barškėjimas, todėl pardaviau. Kokie buvo mano reikalavimai automobiliui? 1) prošvaista (Opel buvo apie 140. 2) erdvus salonas ir erdvus bagažas 3) Kaip visada, kuo pigesnis. Į Suzuki saloną užsukau visiškai atsitiktinai (pradžioj buvau susigundęs HONDA C-RV reklama). Gana įdomi išvaizda, su daugybę papildomų funkcijų už juokingus pinigus, štai kas šio automobilio pirmiausia patraukė. Nusprendžiau pravažiuoti bandomąjį važiavimą ir buvau maloniai nustebintas, nes man visada atrodė, kad japoniškuose automobiliuose apskritai nebūna garso izoliacijos, o čia BUVO! Nepaprastai patiko, kad automobilis labai jautriai ir tiksliai reaguoja į varo judesius su jėgos pasiskirstymu, priklausomai nuo greičio. Nepaisant labai geros prošvaistos (apie 185), automobilis gerai stovi ant kelio, jo praktiškai nemėto į šonus ir tuo pačiu metu pakaba per duobes veikia gana švelniai. Tai buvo pirmieji važiavimo įspūdžiai. Paskaičiavus visą automobilio kainą (įskaitant papildomą įrangą), supratau, kad tai iš tikrųjų geras variantas.
Dabar apie mano automobilį, paėmiau komplektaciją GLX, automatas, priekiniai varomi ratai, papildomai, paėmiau signalizaciją. Saugumas 7 oro pagalvės, ESP, ABS, BAS, EBD. Funkcijos: kruiz - kontrolė, biksenonai, priekiniai ir galiniai stovėjimo jutikliai (baziniai), be rakto užvedimas, dviejų zonų klimato kontrolė, odinis vairas, multimedijos valdymas ant vairo, garsus ryšys telefonui, bluetooth, CD, MP3, USB šviesos jutiklis, lietaus jutiklis, šildomi veidrodėliai, elektriniai ir reguliuojami veidrodėliai, visi elektriniai langai, lengvojo lydinio ratlankiai, automatas. Surinkta Vengrijoje. Pravažiavau daugiau nei 30 tūkst. Ir štai kokie privalumai ir trūkumai:
PLIUSAI
- Gera prošvaista (niekada nesu užkabinęs nieko dugnu, taip pat puikus pravažumas.
- Gera garso izoliacija
- Visos aktyvios apsaugos sistemos veikia gerai
- Lietaus jutikliai, šviesa niekada nepavedė
- Ypač mažos degalų sąnaudos (7,5–8 litrų miesto režimas, ramiai važiuojant. Greitkeliu važiuojant apie 5.2)
- GLX komplektacijos labai graži išvaizda (gražesnė nei bazinio varianto išvaizda, man tai iš vis nepatiko)
- Patikimumas (dėl garantijos nebuvau kreipęsis nei karto), nors pravažiavęs buvau nedaug, bet vis tiek...
- Surinkimo kokybė (nėra pašalinių garsų, girgždesio ir pan.).
-Milžiniškas papildomų funkcijų rinkinys, už labai mažus pinigus.
MINUSAI
- Ant trasos silpnokas variklis, lenkiant virš 120 km/h greičiu jaučiasi sunkumas.
- Bagažinės skyrius yra per mažas (430 litrų), tikriausiai kaip Nissan JUKE
- Visiškai neįdomi bazinės komplektacijos išvaizda.
Apibendrinant, galiu pasakyti, kad esu labai patenkintas automobiliu, 100% kainos ir kokybės santykiu
kuras: dyzelis
variklis: 1.6
Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.