Kietoka pakaba, nelabai gera garso izoliacija, nepatogus ir meluojantis displėjus, didoka kaina,
Bendras automobilio aprašas
Automobilis penkiavietis, patogus ir manevringas, neįtikėtinai stabilus. Greičių dėžė - mechaninė, 5 pavaros. Pavaros junginėjasi lengvai ir tiksliai. Ne visai įprasta sankaba, prireikė nemažai laiko priprasti prie jos. Netiesa, kad 95 KW variklis jam per silpnas. Galios per akis, palyginus, pavyzdžiui, su 2,3 litro Audi C4, pastaroji atrodo kaip medinė, o gal kaip kokia sena Gaz-24. Labai pastogu saloną transformuoti, jis labai funkcionalus, nors, manau, kad galėtų būti bent 10 cm ilgėlesnė aikštelė kroviniams. O gal būt galėtų būti tais 10 cm ilgesnis visas kėbulas, tuomet ir automobilis neatrodytų toks aukštas bei būtų daug gražesnis. Automobilis tiesiog prifarširuotas saugumo įrangos: 9 saugos pagalvės, ABS, EBD, TRC, VSC. Neveltui, automobilis pripažintas kaip vienas iš saugiausių pasaulyje, o pernai Vokietijoje (TUV tyrimai) dar ir kaip mažiausiai gendantis tarp dviejų metų senumo automobilių.
Puiki klimato kontrolė per gana trumpą laiką "Taškentą" paverčia "Arktimi", tačiau audio sistema galėtų būti gerokai geresnė. Nelabai geras apžvelgiamumas iš vairuotojo vietos, net ir aukštai iškėlus sėdynę, apžvelgti erdvę, esančią prie pat automobilio trukdo aukštai esanti langų linija. Tad priekinė ir galinė parkavimo sistemos yra tikras išsigelbėjimas. Tiesa, sukinėjantis stovėjimo aikštelėje, pajunti, kad ratai susisuka per mažai, sukimosi spindulys turėtų būti gerokai mažesnis.
Kompiuteris, parodantis momentinį ar vidutinį kuro sunaudojimą, o taip pat atstumą, kurį dar galima nuvažiuoti su likusiomis kuro atsargomis beviltiškai "grybauja". Galėtų būti automobilis ekonomiškesnis, nes pagal realiai įpilto kuro kiekį ir nuvažiuotus kilometrus, vidutinės 95 benzino sąnaudos sudaro net 8,23 l /100 km. Reikėtų pažymėti, kad vienas trečdalis tos ridos buvo mieste (Vilnius), o likusieji du trečdaliai užmiestyje, daugiausia trasoje Vilnius - Klaipėda, kur realus greitis su nedidelėmis išimtimis buvo 100-130 km/h.
Kaip trūkumą būtų galima paminėti gerai girdimus garsus bagažinėje, bet tai, tikriausiai, visų vienatūrių ar universalų trūkumus. Garso izoliacija galėtų būti geresnė. Kažkodėl didžiausias triukšmas ir variklio gaudesys juntamas važiuojant apie 110 km/h greičiu.
Manyčiau, kad 6 -toji pavara tikrai praverstų
Pakaba šiek tiek kietoka, automobilis pedantiškai skaičiuoja visus kelio nelygumus.
Variklis
Apie variklį sunku ką nors pasakyti, nebent kad galėtų būti mažiau triukšmingas. Alyvos kol kas visiškai neryja, tepalo lygis nuo keitimo iki keitimo vis tas pats - kaip įkalta.
Patarimai perkančiajam
Galbūt reikėtu ieškoti automobilio su 6 pavaromis, o siekiant ekonomiškumo - ir su dyzeliniu varikliu. Tačiau su dyzeliais - atsargiai, labai jau dažnai jie būna labai pavargę.
Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.