Kėbulo korozija, pneumatinės pakabos gedimai, el . gedimai.
Variklio darbinis tūris, l: 4,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 15,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 10,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 11,0
Bendras automobilio aprašas
Mano auto buvo TLC 100 . 2003 m. 4,2 dyzelinas. Jau su naujesne automatine greičių dėže , septynių vietų ir su visais tiems metams įmanomais privalumais (oda, navigacija, priekiui galui atskira kondicionavimo sistema, šaldytuvas ir tt...) Deja (neužpykit japonų fanai) po visokių turėtų BMW modelių (nuo 98 metų) tai buvo prabangus traktorius. Apie kuro ekonomiją su tokia kubatūra manau kalbėt nereikia. Kėbulas puvo tai kaip senų Opelių. (buvo matęs keletą metų Lietuvos kelių). Taigi -didžiausia problema kėbulo korozija. Teko persidažyt pusę mašinos (kapotas, bagažinės dangtis ,sparnai) Po 2-jų metų, pradėjo ,lietui lyjant lašėt vanduo pro stogo liuką. Priekinio stiklo guma pradėjo leis vandenį, nes irgi korozija savo padarė. Dugnas irgi košmariškai atrodė (skylių nebuvo , antikorozinė danga Lietuvoje naujai mašinai buvo daryta).Per tris metus naudojimo , be minėtų nesklandumų, keičiau galinį išmetimo sistemos bakelį (supuvo visai), stabdžių diskus su kaladėlėm (šitų modelių problema su stabdžiais-blogai stabdo jei reikia staigiai). Didelė problema su pneumatine pakaba. Automatinis pakabos kilnojimas (gali kilnot ir pats mygtuko pagalba, bet važiuojant vėl nusistato automatiškai) Priekyje stovi du davikliai, gale vienas. Mano atveju sukvailiojo galinis, tai važiuojant pakaba tai kildavo iki maksimumo tai leisdavosi. Kaina daviklio pas dilerį tais laikais buvo apie 1500lt, plius pakeitimas. Variklis neužmušamas, telpa daug tepalo-apie 14ltr. Sąlyginai minkštas (gali nusistatyti), garso izoliacija pusėtina, vaizdas... (dėl skonio nesiginčijama). Sunkus ir lėtokas. Solidus, bet tai jau daugiau praeitį. Didžiausia problema kėbulo korozija. Pasitaikė el.gedimų (turbina atsijunginėdavo). Nuo dyzelio vibracijos nulūžo maitinimo laidas. Generatorių teko remontuot, nes nebekrovė. Visgi du akumai stovi. Pardaviau tadžikams, po trijų metų naudojimo,už neblogą kainą. Vėl nusipirkau Vokietijoj BMW X5 dyzelį, ne pačių seniausių metų ir su maža rida. Pajutau, kad vėl važiuoju su automobiliu , o ne su traktorium.
Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.