2021-01-21 |
Turėjau
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas.
Kėbulo korozija, pneumatinės pakabos gedimai, el . gedimai.
|
Mano auto buvo TLC 100 . 2003 m. 4,2 dyzelinas. Jau su naujesne automatine greičių dėže , septynių vietų ir su visais tiems metams įmanomais privalumais (oda, navigacija, priekiui galui atskira kondicionavimo sistema, šaldytuvas ir tt...) Deja (neužpykit japonų fanai) po visokių turėtų BMW modelių (nuo 98 metų) tai buvo prabangus traktorius. Apie kuro ekonomiją su tokia kubatūra manau kalbėt nereikia. Kėbulas puvo tai kaip senų Opelių. (buvo matęs keletą metų Lietuvos kelių). Taigi -didžiausia problema kėbulo korozija. Teko persidažyt pusę mašinos (kapotas, bagažinės dangtis ,sparnai) Po 2-jų metų, pradėjo ,lietui lyjant lašėt vanduo pro stogo liuką. Priekinio stiklo guma pradėjo leis vandenį, nes irgi korozija savo padarė. Dugnas irgi košmariškai atrodė (skylių nebuvo , antikorozinė danga Lietuvoje naujai mašinai buvo daryta).Per tris metus naudojimo , be minėtų nesklandumų, keičiau galinį išmetimo sistemos bakelį (supuvo visai), stabdžių diskus su kaladėlėm (šitų modelių problema su stabdžiais-blogai stabdo jei reikia staigiai). Didelė problema su pneumatine pakaba. Automatinis pakabos kilnojimas (gali kilnot ir pats mygtuko pagalba, bet važiuojant vėl nusistato automatiškai) Priekyje stovi du davikliai, gale vienas. Mano atveju sukvailiojo galinis, tai važiuojant pakaba tai kildavo iki maksimumo tai leisdavosi. Kaina daviklio pas dilerį tais laikais buvo apie 1500lt, plius pakeitimas. Variklis neužmušamas, telpa daug tepalo-apie 14ltr. Sąlyginai minkštas (gali nusistatyti), garso izoliacija pusėtina, vaizdas... (dėl skonio nesiginčijama). Sunkus ir lėtokas. Solidus, bet tai jau daugiau praeitį. Didžiausia problema kėbulo korozija. Pasitaikė el.gedimų (turbina atsijunginėdavo). Nuo dyzelio vibracijos nulūžo maitinimo laidas. Generatorių teko remontuot, nes nebekrovė. Visgi du akumai stovi. Pardaviau tadžikams, po trijų metų naudojimo,už neblogą kainą. Vėl nusipirkau Vokietijoj BMW X5 dyzelį, ne pačių seniausių metų ir su maža rida. Pajutau, kad vėl važiuoju su automobiliu , o ne su traktorium. Kolkas turi kainą. Lietuvoje ,ko gero,teisingų nebelikę.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
keturi ratai | 2012-11-13 |
TOYOTA
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
važiavimo komfortas , lengva vairuoti , gana manevringas ir vikrus
didelės kuro sąnaudos, didelės detalių kainos, vagys mėgsta aplupinėt apdailos detales nuo kėbulo
|
Turiu 2 metus. 270 000 rida , 2005 pag. metai , 5 durys. 6 pavaros. visi ratai varomi . Puikus auto važiuot bekelėm , užmiestyje ar tolimom kelionėm . Talpus bagažo skyrius Reikalui esant , galinės sėdynės susilanksto ir galima nors ir lovą pasistatyt. Jokių pašalinių garsų važiuojant. Kompas reguliuoja bet kokį automobilio pakrypimą . Labai minkšta pakaba, tai jokio kratymo nesijaučia. Mieste važiuot nepatogu , parkuotis irgi nepatogu dėl tokių gabaritų . airbag'ai , šild. sėdynės. CD grotuvas , Kompasas. 2982 variklis. 122 KW . dyzelis. Apetitas 12- 13 ltr. / 100 km. Mieste daugiau . Detalių kainos didelės Jei nėra gedimų tai viskas ok , bet jei ką, pakratyt kišenę reiks. Būtina drausti , nes labai vagiamas modelis. Tai irgi kainuoja po keletą tūkstančių per metus. Į bet kokį servisą nenuvarysi , nes chebra nemoka net tinkamai tepalų pakeist , o tai daroma ne visai taip , kaip daugumai mašinų . Geriausia važiuot į Vilnių į specializuotus servisus. Jei nori tokio auto pagalvok ar turėsi iš ko išlaikyt , kur važiuosi , kiek daug važiuosi. Jei perki padėvėtą tai LABAI atsargiai renkantis , jei papuls variklis su defektu tai turėsi ne tik daug rūpesčių , bet ir išlaidų. O parduodant ir nuostolio . Neduokit kišt nagų prie šio auto eiliniams garažiukų meistrams, nes pasidarysit blogiau. O šiaip auto labai geras. Padėvėti tokie automobiliai paprastai būna su labai solidžia rida , tai nereikia į ją iš viso kreipt dėmesio perkant ,o žiūrėt į atskiras detales.
Pilnas atsiliepimas...
|
|